top banner
لپ تاپ مناسب ترید در سال 2023

ترید در بازارهای مالی امروز به یک لپ تاپ مناسب نیاز دارد. لپ تاپ مناسب برای ترید باید بتواند هم زمان چند صفحه وب و نرم افزارهای اختصاصی را اجرا کند. تفاوتی ندارد که در کدام بازار مالی ترید می‌کنید، لپ تاپ خوب و قوی به موفقیت شما کمک می‌کند. لپ تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، اما چند نکته مهم وجود دارد؛ چند نکته که آی تی هوم به شما می‌گوید.

سخت افزار لپ تاپ ترید

حتی یک لپ تاپ ارزان و ساده نیز می‌تواند نرم افزارهای ترید را اجرا کند. اما بررسی و دنبال کردن بازار به سخت افزار قویتر نیاز دارد. شما باید بتوانید چند وب سایت آنلاین را اجرا کرده و به چند چارت نگاه کنید.

لپ تاپ مناسب ترید
بررسی و دنبال کردن بازار به سخت افزار قویتر نیاز دارد. شما باید بتوانید چند وب سایت آنلاین را اجرا کرده و به چند چارت نگاه کنید.

پردازنده یا سی پی یو

مهم‌ترین بخش لپ تاپ برای ترید، پردازنده آن است. سی پی یو لپ تاپ شما باید بتواند هم زمان چندین نرم افزار را اجرا کند. به همین دلیل لپ تاپ ترید حداقل باید از پردازنده اینتل Core i3 استفاده کند. اما پیشنهاد آی تی هوم یک لپ تاپ با پردازنده Core i5 یا Core i7 از اینتل است.

  • حداقل پردازنده: Intel Core i3
  • پردازنده پیشنهادی: Intel Core i5 یا Intel Core i7

دسترسی سریع: لپ تاپ نسل 12

حافظه رم

برای ترید با لپ تاپ حداقل به 8 گیگابایت حافظه رم نیاز داریم. اما مقدار پیشنهادی ما 16 گیگابایت است. 16 گیگابایت حافظه رم به شما اجازه می‌دهد تا نرم افزارهای مورد نیاز خود در ترید را بدون مشکل اجرا کنید.

قیمت لپ تاپ مناسب ترید
16 گیگابایت حافظه رم به شما اجازه می‌دهد تا نرم افزارهای مورد نیاز خود در ترید را بدون مشکل اجرا کنید.
  • حداقل حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حافظه رم پیشنهادی: 16 گیگابایت

دسترسی سریع: لپ تاپ 16 گیگ

نمایشگر

نمایشگر لپ تاپ مناسب ترید باید با کیفیت باشد. چراکه شما برای ساعت‌ها به چارت‌ها و نمودارها نگاه می‌کنید. پیشنهاد ما مدل‌های 15 و 17 اینچی با کیفیت حداقل 1080p است.

  • حداقل نمایشگر: 15 اینچ با کیفیت 1080p
  • نمایشگر پیشنهادی: 17 اینچ با کیفیت 1080p

عمر باتری

عمر باتری برای ترید در بازارهای مالی اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل باید به عمر باتری دستگاه توجه کنیم. البته که لپ تاپ‌های مدرن با پردازنده نسل 12 و مک بوک‌های اپل عمر باتری مناسبی دارند.

قابلیت حمل

بهترین لپ تاپ ترید باید سبک باشد. چراکه شما بتوانید به راحتی آن را در کوله خود قرار داده و جا به جا کنید. لپ تاپ‌های ذن‌بوک ایسوس وزن مناسبی داشته و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را حمل کنید.

دسترسی سریع: لپ تاپ ذن‌بوک

لپ تاپ مناسب ترید
لپ تاپ‌های ذن‌بوک ایسوس وزن مناسبی داشته و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را حمل کنید.

قیمت لپ تاپ مخصوص ترید

قیمت لپ تاپ مخصوص ترید بسته به سخت افزار به کار رفته و برند آن متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت بهترین لپ تاپ های مناسب ترید می‌توانید با مشاوران آی تی هوم در تماس باشید و از آخرین تغییرات قیمت بازار مطلع شوید. اکثر کاربرانی که تازه به بازار کار ترید وارد شده و یا تازه با این عرصه آشنا شده اند، به دنبال خرید لپ تاپ ارزان و راهنمای خرید لپ تاپ  هستند پیشنهاد ما به این افراد این است که صرفا فقط لپ تاپ را با هدف تریدر تهیه نکنند زیرا لپ تاپ یک وسیله همه جانبه برای فعالیت افراد است و صرفا فقط برای یک فعالیت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند پس لطفا قبل از خرید سایر نیازهای کاربری خود را بررسی کرده و نهایت برای خرید لپ تاپ ترید اقدام کنید.برای خرید لپ تاپ ترید با قیمت مناسب می‌توانید سری به دسته بندی لپ تاپ گیمینگ لنوو بزنید.

معرفی لپ تاپ مناسب ترید

بعد از آشنایی با سخت افزار مورد نیاز برای برای لپ تاپ مناسب ترید، بهتر است لپ تاپ های معرفی شده در ادامه را بررسی کنید تا بتوانید دید بهتری نسبت به لپ تاپ مناسب ترید داشته باشید.

لپ تاپ IdeaPad 3 از شرکت لنوو یکی از لپ تاپ‌های مناسب برای ترید با کم‌ترین قیمت است. با خرید این لپ تاپ می‌توانید فعالیت خود را در بازارهای مالی آغاز کنید. 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده میان رده آن تمام دستورات شما را انجام می‌دهد. برای مشاوره بیش‌تر می‌توانید با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید.

دسترسی سریع: لپ تاپ ip3

تبلت مناسب ترید

بسیاری از تریدرها تبلت را انتخاب می‌کنند، یک تبلت ویندوز به راحتی می‌تواند نرم افزارهای ترید را اجرا کند. حمل و نقل یک تبلت مانند سرفیس آسان بوده و صفحه کلید آن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

در سال‌های اخیر، تصور اینکه مایکروسافت روزی به یکی از جذاب ترین سازندگان کامپیوترهای شخصی تبدیل شود، دور از ذهن به‌نظر می‌رسید؛ اما اکنون با گذشت ۵ سال از زمان رونمایی نسخه‌‌‌ی ابتدایی سرفیس پرو (نخستین محصول از خانواده‌ی سرفیس) به یکی از کلیدی‌ترین مهره‌ها در بین سازندگان کامپیوترهای شخصی تبدیل شده‌ است.

دسترسی سریع: لپ تاپ ویووبوک

لپ تاپ UM3402YA یکی از سبک‌ترین محصولات آی تی هوم است. این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده و عمر باتری آن برای یک روز کاری کافی خواهد بود. لپ تاپ‌های ذن‌بوک به طور کلی بهترین گزینه برای حمل و نقل ساده است.

دسترسی سریع: لپ تاپ ذن‌بوک

بدون اغراق باید گفت لپ‌تاپ ویووبوک R1502ZA دستگاهی زیبا و خوش قیمت از برند بسیار معتبر و خوش‌نام ایسوس است که بازار دستگاه‌های اقتصادی را هدف قرار می‌دهد. لپ‌تاپ VivoBook 15 طراحی ساده و ظریفی دارد. این لپ‌تاپ به لطف قاب نازک اطراف نمایشگر، از جمله قسمت پایین، ظاهری مدرن دارد.

تبلت مناسب ترید

بسیاری از تریدرها تبلت را انتخاب می‌کنند، یک تبلت ویندوز به راحتی می‌تواند نرم افزارهای ترید را اجرا کند. حمل و نقل یک تبلت مانند سرفیس آسان بوده و صفحه کلید آن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

آیا به خرید یک تبلت با سیستم عامل ویندوز فکر می‌‌کنید؟ سرفیس پرو مایکروسافت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تبلت‌های سرفیس با کیبرد فوق العاده همراه می‌شوند که نیاز شما به صفحه کلید را برطرف می‌کند.

بهترین لپ تاپ برای متاتریدر

در زمان انتخاب بهترین لپ تاپ برای کار با نرم افزار متاتریدر باید چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید. چراکه سرعت اجرای نرم افزارهای مربوط به ترید اهمیت قابل توجهی دارد.

  • پردازنده: باید سریع و قدرتمند باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از یک لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 استفاده کنید.
  • حافظه رم: حداقل حافظه پیشنهادی برای این نرم افزار 8 گیگابایت است، اما اگر چند چارت و ابزار تحلیل را اجرا کنید، 16 گیگابایت بهتر خواهد بود.
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک برای ترید اهمیت بالایی ندارد اما یک کارت گرافیک مجزا می‌تواند عملکرد شما را بهبود دهد.
  • فضای ذخیره سازی: نرم افزارهای ترید فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند اما یک حافظه SSD سرعت سیستم را افزایش می‌دهد.
  • نمایشگر: هرچه نمایشگر لپ تاپ شما بزرگ‌تر باشد، بهتر است. در کنار ابعاد نمایشگر به کیفیت آن نیز توجه کنید.

لپ تاپ برای ارزهای دیجیتال

معملات ارزهای دیجیتال در نرم افزارها و سرویس‌های مختلف انجام می‌شود. برای ترید ساده و سریع ارزهای دیجیتال به سخت افزار قدرتمند نیاز ندارید. خرید هر کدام از لپ تاپ‌های پیشنهادی این مقاله برای شما کافی خواهد بود. البته که با در نظر گرفتن سخت افزار معرفی شده نیز، می‌توانید بازار را بررسی کنید.

آیا به مشاوره برای خرید لپ تاپ ارزهای دیجیتال نیاز دارید؟ کارشناسان آی تی هوم منتظر تماس شما هستند.

بهترین لپ تاپ ترید کدام لپ تاپ است؟

شاید فکر کنید لپ تاپ گیمینگ یک لپ تاپ مناسب برای ترید است اما باید بگوییم اشتباه می‌کنید! بهترین لپ تاپ مناسب ترید لپ تاپی است که دارای پردازش بالا و مناسب باشد. سی پی یو به کار رفته در لپ تاپ تریدر یک پردازنده ساده و معمولی است اما پردازش داده ها را با سرعت بالایی انجام می‌دهد زیرا فعالیت ترید نیاز به یک سخت افزار چندان حرفه ای ندارد. رم مورد نیاز برای ترید حداقل 8 گیگابایت تعیین شده تا از هنگی و کندی سیستم جلوگیری شود. حافظه داخلی به کار رفته در لپ تاپ مناسب ترید اگر SSD باشد بسیار بهتر است ولی حافظه HDD نیز پاسخگو فعالیت های ترید خواهد بود. در ادامه مواردی که هنگام خرید لپ تاپ مخصوص ترید باید مدنظر داشته باشید را بررسی کرده ایم.

نتیجه گیری

در این مقاله ما سعی کردیم ویژگی هایی که لپ تاپ های مناسب ترید و ارزهای دیجیتال باید داشته باشند، را بیان کنیم و در مورد آن ها توضیح دهیم. همچنین 5 مورد از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای امور ترید را معرفی کردیم که از اقتصادی ترین حالت ممکن برخوردار هستند. برای خرید لپ تاپ ترید می توانید با مشاوران فروشگاه اینترنتی آی تی هوم از طریق راه های زیر در تماس باشید.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. رضا محمدی

    با سلام و خدا قوت …
    من مدرس فلسفه و کلام هستم و پیشنهاد می کنم در ارائه یک تعریف شفاف و جامع و البته با احتساب ظرفیت دقیق سیستم برای انجام حرفه ای ترید ، راحت باشید و در پاسخ به پرسشگران ، نفرمایید : بهتره با مشاوران ما تماس بگیرید تا دستگاه های جدید تر با قیمت مناسب با بودجه رو بهتون معرفی کنند .
    ابتدا ، یک لب تاپ را با مشخصات فنی کاملا شفاف و حرفه ای معرفی کنید ، سپس به بودجه بندی بپردازید ..
    به عنوان مثال :
    1_ پردازنده اینتل Core i7
    2_ حافظه رم : ۱۶ گیگابایت
    3_ نمایشگر : ۱۷ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰p
    4_ SSD: 1 TB M.2

    پاسخ به این نظر
    1. جواد حسنخانی

      درود استاد عزیز
      اگر مقاله رو یکبار دیگر مرور کنید متوجه میشوید که به این موارد اشاره شده است . یعنی به حداقل و پیشنهادی هر قطعه اشاره شده است . از انجایی که در این بازار پر نوسان قیمتها و تنوع کالاها و موجودی آنها مدام در حال تغییر هستند،لذا نمیشود فرمایش شما را اجرا کرد. ما باید بر حسب نیاز و سطح فعالیت و بودجه خریدار دستگاه معرفی کنیم . با در نظر گرفتن طیف وسیعی از بازدیدکنندگان و خریداران نمیشود که یک یا چند دستگاه را به همه پیشنهاد داد .

      پاسخ به این نظر
  2. میلاد

    لپ تاپ برای کارهای ترید کردن و معاملات ارزی داشتن کارت گرافیکی بالا نیاز هست؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود میلاد عزیز
      اصلا کارت گرافیک نقشی در اجرای نرم افزار های تحلیلی و ترید نداره . ی دستگاه با کارت گرافیک آنبرد هم میتونه بهترین عملکرد رو برای شما داشته باشه

      پاسخ به این نظر
  3. میلاد

    چه نوع سی پی یو هایی برای ترید مناسبه

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      میلاد عزیز برای ترید کردن نیاز به سخت افزار بالایی نیست . هر لپ تاپ که یک پردازنده ای داشته باشه که بتونه ی مرورگر رو سریع باز کنه و مقدار رم مناسب داشته باشه برای ترید کافیه . ولی برای بهتره که از سری های Core i باشه یا رایزن .

      پاسخ به این نظر
  4. مجید

    از بین اینا لپ تاپ ها پیشنهادی شما کدومه؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام درود مجید عزیز
      امکان این وجود نداره تمام دستگاه های مناسب این نوع فعالیت رو توی ی مقاله گنجوند . بهتره با مشاوران ما تماس بگیرید تا دستگاه های جدید تر یت مناسب با بودجه رو بهتون معرفی کنند.

      پاسخ به این نظر