top banner
بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون

اگر شما هم در جستجوی خرید بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون یا بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون هستید و هنوز موفق به پیدا کردن گزینه‌ی مورد نظر خود نشده‌اید، کافی است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین لپ تاپ‌ها در این محدوده قیمتی با ویژگی‌های سخت افزاری این دسته از لپ تاپ‌ها نیز آشنایی پیدا کنید، پس تا انتهای مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

نگاهی کوتاه به بهترین لپ تاپ‌ تا 50 میلیون تومان

چند نکته کوچک و سرنوشت ساز در خرید لپ تاپ‌ تا 50 میلیون تومان وجود دارد؛ رعایت این نکات به شما اجازه می‌دهد تا بهترین لپ تاپ در این محدوده قیمتی را خریداری کنید یا بر حسب نیاز خود بتوانید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا این محدوده قیمت را برای کارهای خود انتخاب کرده و به خانه ببرید.

در درجه‌ی اول باید به نیاز خود توجه کنید و متناسب با نیاز خود لپ تاپ را انتخاب کنید. به طور مثال اگر طراحی و قدرت بدنه در کنار سخت افزار برای شما اهمیت دارد، در میان مدل‌های مختلف از لپ تاپ گیمینگ ایسوس مانند سری TUF و ROG ، بهتر است تا لپ تاپ‌ ROG را انتخاب کنید که یک بدنه فلزی و فوق العاده جذاب در کنار سخت افزار قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد!
اما اگر فاکتور قیمت مناسب در کنار قدرت برای شما اهمیت دارد، می‌توانید به سراغ انتخاب لپ تاپ TUF از این خانواده بروید.

لپ تاپ تا 50 میلیون
بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون یک گزینه‌ی عالی و اقتصادی برای گیمرها است!

خرید بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون

در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون پرداخته‌ایم، در نظر داشته باشید که این لپ تاپ‌ها با مشورت کارشناسان متخصص آی تی هوم انتخاب شده است و می‌تواند بهترین همراه برای شما باشد. با تماشای ویدیو زیر شما می توانید بهترین لپ تاپ ها در این بازه قیمتی را بشناسید و از قیمت به روز آن ها مطلع شوید: )

به عنوان اولین انتخاب در این بازه قیمتی به سراغ لپ تاپ Victus HP می رویم، که یک گزینه‌ی برای بازی و کارهای سنگین ساخته شده است؛ این لپ تاپ به لطف داشتن پردازنده ی قدرتمند نسل 11 از سری H یعنی پردازنده‌ی Intel Core i7 11800H و کارت گرافیک مجزای RTX3050Ti قدرت زیادی دارد و یک همراه طولانی مدت برای شما خواهد بود. همراهی زیبا و قدرتمند که برای کارهای گرافیکی متوسط و بازی‌های روز دنیا مناسب است.

به عنوان دومین گزینه به سراغ یک لپ تاپ از برند ایسر می رویم. اگر شما از طرفداران لپ تاپ ایسر هستید و به دنبال خرید یک لپ تاپ فوق العاده در این بازه قیمتی، پیشنهاد ما به شما لپ تاپ Nitro5 AN515 است. یک گزینه فوق العاده با پردازنده نسل دوازده و کارت گرافیک RTX 3050 است. آی تی هوم این لپ تاپ را برای کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌های روز دنیا پیشنهاد می‌کند که قطعا در زمان کار کردن با آن از انتخاب خود احساس رضایت خواهید داشت. همچنین این لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون کاربرد دارد و می توانید از آن برای اجرای بازی های جدید و به روز دنیا استفاده کنید.

به عنوان سومین انتخاب به سراغ یکی از لپ تاپ های قدرتمند ایسوس از سری لپ تاپ TUF می‌رویم. این لپ تاپ کیفیت بالایی دارد و جزو یکی از گزینه های محبوب کاربران است. این لپ تاپ با داشتن پردازنده Intel Core i7 نسل دوازده و کارت گرافیکRTX 3050TI می‌تواند نرم افزارهای گرافیکی را اجرا کند , برای کارهای سنگین گزینه خوبی است. اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ 50 میلیونی برای انجام کارهای تخصصی و حرفه ای را دارید، این لپ تاپ می تواند همراه خوبی برای شما باشد.همانطور که اطلاع دارید، پردازنده های نسل 12 جزو جدیدترین پردازنده های موجود در بازار هستند. پس شما به کمک این لپ تاپ می توانید یک لپ تاپ تا 50 میلیون خریداری کنید که همراه خوبی برای شما خواهد بود.

مشاهده‌ی بیشتر: لپ تاپ نسل 12

اگر شما از طرفداران اپل هستید و به دنبال خرید لپ تاپ تا 50 میلیون از این برند هستید، پیشنهاد ما به شما خرید یکی از مک بوک‌های اپل است. مک بوک ایر سبک، قدرتمند و با عمر باتری طولانی است. این محصول را برای مدیران و افرادی که هر لحظه و هر کجا به لپ تاپ نیاز دارند، پیشنهاد می‌کنیم. البته سخت افزار قدرتمند این دستگاه را نباید نادیده گرفت که می تواند کارهای تخصصی و حرفه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی اجرا کند. پس اگر به دنبال یک لپ تاپ 50 میلیونی از برند فوق العاده ی اپل هستید، این موک بوک را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

اخرین گزینه از لیست ما یک لپ تاپ فوق العاده از برند msi است. این لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ با محدوده قیمت 50 میلیون بسیار محبوب و فوق العاده است و می تواند از پس انجام امور گوناگون بر بیاید. ترکیب پردازنده core i7 در کنار 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD قطعا محدودیتی برای شما در انجام امور گوناگون ایجاد نخواهد کرد و یک همراه فوق العاده خواهد بود.

بررسی سخت افزار بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون

حالا زمان آن است که به بررسی سخت افزاری لپ تاپ های این محدوده قیمت بپردازیم و از ویژگی‌های آن‌ها بگوییم، قطعا دانستن این نکات در داشتن انتخاب بهتر به شما کمک خواهد کرد.

پردازنده

شما با انتخاب لپ تاپ در محدوده قیمت 50 میلیون تومان می‌توانید به سراغ پردازنده‌های قدرتمند Core i5 یا Core i7 در نسل های جدید 11 یا 12 بروید که قدرت فوق العاده ای دارند و شما در زمان کار با لپ تاپ خود هیجان زده خواهید شد. همچنین دست شما برای انتخاب در بین پردازنده های رقیب اینتل یعنی Ryzen 5 و Ryzen 7 نیز باز است که این پردازنده های نیز چیزی در سرعت و قدرت کم ندارند!

باید این نکته را در خاطر داشته باشید که آخرین نسل از انواع CPU به شما اجازه می‌دهد تا هر کاری را بدون مکث انجام دهید، از آخرین بازی‌های روز دنیا لذت ببرید و سرعت پردازش بالایی داشته باشد!

کارت گرافیک

شما با انتخاب بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان می توانید یک لپ تاپ از خانواده RTX3000 را با خود به خانه ببرید. نکته مهم در انتخاب کارت گرافیک لپ تاپ توجه به عدد دهگان 3000 است؛ کارت گرافیک RTX 3080 قوی‌ترین مدل موجود روی لپ تاپ بوده و کارت گرافیک RTX 3050 ضعیف‌ترین مدل به حساب می‌آید که با توجه به بودجه خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

انتخاب این سری کارت گرافیک در کنار پردازنده قطعا سرعت و عملکرد دلخواهتان را اخیتارتان قرار خواهد داد و شما با یک لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون رو به رو خواهید بود، نه یک لپ تاپ معمولی!

مشاهده‌ی بیشتر: لپ تاپ 3070

مشاهده بیشتر: لپ تاپ 3060

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

حافظه رم

حافظه رم همان حافظه کوتاه مدت انسان به حساب می‌آید؛ در حافظه رم اطلاعات مورد نیاز پردازنده برای دسترسی سریع‌تر ذخیره می‌شود. اطلاعات ذخیره شده در حافظه رم کوتاه مدت بوده و با خاموش کردن رایانه حذف خواهد شد. از طرفی باید بدانید که بازی‌های روز دنیا و نرم افزارهای ویرایش فیلم و عکس به حجم زیادی از حافظه رم نیاز دارند. در نتیجه لپ تاپ مورد نظر شما حداقل باید 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. 8 گیگابایت می‌تواند برای امروز کافی باشد اما قطعا برای فردا به ارتقای آن نیاز پیدا می‌کنید.

خوشبختانه با انتخاب لپ تاپ 50 میلیونی، دست روی بازه قیمتی مناسبی گذاشته اید و می توانید به سراغ رم های 16 گیگابایت تا 32 گیگابایت بروید که قابلیت ارتقا نیز دارند!

به عنوان نکته به یاد داشته باشید که سرعت حافظه رم به نسل پردازنده گره خورده است؛ اگر لپ تاپ شما آخرین نسل از پردازنده‌های AMD و اینتل را به همراه داشته باشد می‌تواند از انواع حافظه رم DDR5 استفاده کند. حافظه رم DDR5 سرعت بسیار بالایی داشته و پهنای باند 4800 مگاهرتز را در اختیار شما می‌گذارد. تاثیر این نوع حافظه رم به خوبی در اجرای بازی‌ها یا در بهترین لپ تاپ رندرینگ دیده می‌شود.

مشاهده بیشتر: لپ تاپ با رم 16

حافظه ذخیره سازی

از طرفی باید بدانید که انواع حافظه SSD قیمت بالایی داشته و به همین دلیل در حجم بالا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. 512 گیگابایت تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات برای هر کاری کافی خواهد بود اما پیشنهاد می‌کنیم یک حافظه جانبی از نوع HDD برای ذخیره اطلاعات خریداری کنید. این نوع حافظه با قیمت مناسب فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید در دسته بندی لپ تاپ گیمینگ لنوو محصولات مختلفی را با حافظه ترکیبی SSD و HDD مشاهده کرده و خریداری کنید.

نمایشگر

 نمایشگر بهترین لپ تاپ‌ تا 50 میلیون تومان مهمان رنگ‌ها برای چشم شما است. فناوری ساخت نمایشگر اکثر لپ تاپ‌های بازار IPS است؛ این نوع فناوری ساخت کیفیت مناسب را در کنار دقت رنگ عالی و زاویه دید گسترده در اختیار شما قرار می‌دهد. اما در میان این محصولات چند مدل فوق العاده با نمایشگر OLED نیز وجود دارد.

Best Laptop to 50 million Toman
نمایشگر OLED کیفیتی باورنکردنی در اخیتار شما قرار می دهد.

نمایشگرهای OLED زمین بازی را تغییر می‌دهند؛ این نوع نمایشگر از نور پس زمینه استفاده نمی‌کند و هر پیکسل نور تولید می‌کند. نمایشگرهای OLED برای رنگ مشکی پیکسل را خاموش کرده و یک سیاهی مطلق را ایجاد می‌کند. رنگ سیاه ایجاد شده به وسیله انواع نمایشگر OLED قابل مقایسه با هیچ کدام انواع دیگر نمایشگر نیست. نمایشگرهای OLED در این رقابت‌ها هیچ رقیبی ندارند و بهترین کیفیت، کم‌ترین تاخیر و بالاترین کنتراست را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمایشگرهای OLED استفاده در لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران یک مشکل بزرگ دارند و آن مشکل نرخ نوسازی تصویر است. نرخ نوسازی تصویر لپ تاپ‌های OLED وارد شده تا به امروز به 60 هرتز محدود می‌شود؛ نرخ نوسازی 60 هرتز برای بسیاری از بازی‌ها فوق العاده به حساب می‌آید اما برای بازی‌های اول شخص یک گزینه عالی نیست.

به عنوان جمع بندی

در انتهای این بررسی باید بگوییم که با پرداخت 50 میلیون تومان برای خرید یک لپ تاپ، دستگاه شما تا سال‌های سال جدیدترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا می‌کند. قبل از ورود به بازار و خرید لپ تاپ، اولویت‌ها و نیازهای خود را نوشته و برای پیدا کردن سوزن در انبار کاه آماده شوید. هر روز و هر لحظه که برای خرید لپ تاپ با ما تماس می‌گیرید، بهترین محصول بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. عرفان

    سلام وقت بخیر میتونم با بودجه 20 تا 25 میلیون لپ تاپی بخرم که راحت گیم بازی کنم؟؟؟؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام عرفان عزیز
      بله با این حدود قیمت دستگاه های سری گیمینگ وجود دارن. ولی این حداقل قیمت برای ی دستگاه گیمینگ هست .

      پاسخ به این نظر
  2. علی

    واقعا عالی و مفید بود ولی کاش چند مدل هم تو همین مقاله معرفی میکردید

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      علی عزیز درود بر شما
      خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده . از اونجایی که مدام دستگاه های جدید وارد بازار میشه و قیمت ها در تغییر هست نمیشد لپ تاپ معرفی کرد ولی لینک کالا های رده قیمتی های مختلف رو تو مقاله براتون گذاشتن.

      پاسخ به این نظر