گارانتی یکپارچه ایسوس

آی تی هوم (ithome) در راستای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید، برای جلوگیری از هرگونه خرید دستگاه تقلبی و غیر اصل توسط شما عزیزان نکاتی را در مورد گارانتی اصلی لپ تاپ های ایسوس در این مقاله توضیح می دهد.

 

شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده لپ تاپ در ایران  به دنبال ارائه بهترین خدمات (گارانتی) برای محصولات خود، “گارانتی یکپارچه ایسوس” را معرفی کرده است.

محصولات ایسوس شامل 3 گارانتی آواژنگ ، حامی و سازگار می باشد. یعنی در صورت بوجود اومدن مشکلات احتمالی شما میتوانید به هر 3 شرکت نام برده مراجعه کنید و خدمات بگیرید.

 

*نکته*

از زمانی که فرد دستگاه رو خریداری کرده ( تاریخ فاکتور ) تا 10 روز بعد، اگر برای دستگاه مشکلی پیش بیاید ( البته به جز خط و خش یا مشکلاتی که خود فرد باعث آن شده باشد ) دستگاه با یک دستگاه جدید تعویض میشود.

 

مزایای گارانتی یکپارچه ایسوس :

  1. اطمینان از اصل بودن دستگاه خریداری شده
  2. تعویض کالا پس از 10 روز در صورت بروز مشکلات احتمالی
  3. خدمات پس از فروش منطبق با استاندارد های ایسوس
  4. ارائه خدمات پس از فروش تعمیرات ،حتی پس از اتمام مدت زمان گارانتی
  5. استفاده از قطعات اورجینال در گارانتی محصولات و اطمینان از کیفیت قطعات تعویض شده و خدمات پس از فروش
  6. استفاده از مجرب ترین کادر فنی مورد تأیید شرکت ایسوس

 

معایب گارانتی غیر اصلی :

  1. امکان بسته شدن شرکت گارانتی کننده به علت ورود کالای قاچاق
  2. استفاده از قطعات غیر اصلی
  3. امکان تعویض قطعات اصلی با غیر اصلی

 

آدرس های شرکت های خدمات دهنده گارانتی یکپارچه ایسوس :

  • آواژنگ : تهران، خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان شهید برادران مظفر، بن‌بست ابوذر، پلاک ۲، طبقه چهارم – تلفن : 89312000-021
  • حامی : تهران،خیابان شهید بهشتی،بین اندیشه و سهروردی،شماره 85 – تلفن : 57754-021
  • سازگار : تهران ، خيابان وليعصر ، بین خيابان بهشتي و مطهري، خيابان ناهيد، پلاك 17 – تلفن : 8701-021