top banner
گارانتی اصلی ایسوس

اهمیت داشتن گارانتی یکپارچه ایسوس در زمان خرید یک محصول بر هیچ کس پوشیده نیست! به خصوص اگر قصد خرید یک کالای دیجیتال را داشته باشید! به عنوان مثال در زمان خرید لپ تاپ، گارانتی به عنوان یک ویژگی فوق العاده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. موضوعی که در این مقاله قرار است به بررسی آن بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معتبر در زمان خرید

این روزها بیشتر کالاهایی که خریداری می کنیم به خصوص آن هایی که دیجیتال هستند، از گارانتی برخوردارند. شاید این موضوع برای برخی از افراد کم اهمیت باشد. اما زمانی که کالایی مانند لپ تاپ را خریداری می کنید، به دلیل این که هزینه‌ی زیادی بابت خرید آن پرداخت می کنید بهتر است به داشتن گارانتی، دستگاه توجه کنید. البته تنها داشتن گارانتی کافی نیست بلکه باید به دنبال خرید از فروشگاه یا سایتی باشید که کالا را با گارانتی اصلی به شما بفروشد. در این مقاله قرار است به بررسی این موضوع بپردازیم که داشتن گارانتی اصلی چه مزایایی دارد و گارانتی اصلی محصولات ایسوس چیست!

گارانتی ایسوس
توجه به گارانتی یکی از مهمترین نکات در زمان خرید یک کالا است!

گارانتی چیست؟

در یک تعریف ساده در مورد گارانتی می‌توان گفت که…

کلمه ی گارانتی یا وارانتی تعهدی است که فروشنده در مقابل محصول یا خدماتی خود، به خریدار ارائه می دهد. فروشنده در این قرارداد متعهد می شود که در صورت برآورده نشدن ادعای خود، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا خواهد بود. معمولا مدت زمان گارانتی بسته به محصولی که خریداری می کنید و شرکت گارانتی کننده متفاوت است.

تقریبا در زمان خرید بیشتر کالاها، گارانتی شامل حال آن‌ها می‌شود، اما موضوع بحث ما در این مقاله گارانتی لپ تاپ است! پس احتمالا زمان پاسخ دادن به این سوال رسیده است که گارانتی لپ تاپ چیست؟

گارانتی لپ تاپ

شاید دانستن این موضوع خالی از لطف نباشد که بدانید، قسمتی از هزینه‌ای که در زمان خرید لپ تاپ پرداخت می‌کنید، در واقع برای گارانتی آن است. چرا که یک کمپانی گارانتی در ازای دریافت پول، کیفیت لپ تاپ خریداری شده را تضمین می‌کند و خود را موظف می‌داند تا هرگونه مشکلی که برای لپ تاپ شما ایجاد شود به صورت کاملا رایگان تعمیر کند و اگر مشکل لپ تاپ طوری بود که قابل تعمیر نباشد، آن را تعویض خواهد کرد.

اکثر گارانتی های لپ تاپ شامل مشکلات سخت افزاری می‌شود که توسط مالک لپ تاپ ایجاد نشده باشد! مانند صفحه کلیدهای معیوب، مشکلات مانیتور، مودم یا سایر اجزای داخلی است. به طور مثال اگر لپ تاپ شما از جایی سقوط کرده باشد یا در اثر آب ریختن روی آن دچار مشکل شده باشد، شامل گارانتی نمی شود.

نکته‌ای که در مورد گارانتی باید بدانید، این است که تمام گارانیتی‌ها از نظر خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر برابر نیستند و قبل از خرید نهایی بهتر است که اطلاعات کامل در مورد گارانتی مورد نظر خود داشته باشید. به طور مثال ممکن است تا گارانتی لپ تاپ ایسوس با گارانتی لپ تاپ لنوو و دیگر برندها از نظر خدمات با یکدیگر متفاوت باشند!

گارانتی یکپارچه ایسوس

معتبرترین گارانتی برای لپ تاپ های ایسوس کدام است؟

در پاسخ به این سوال که گارانتی معتبر لپ تاپ، برای محصولات ایسوس کدام است باید گفت گارانتی یکپارچه ایسوس!

شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده لپ تاپ در ایران، به دنبال ارائه بهترین گارانتی برای محصولات خود “گارانتی یکپارچه ایسوس” را معرفی کرده است. محصولات ایسوس شامل 3 گارانتی آواژنگ، حامی و سازگار هستند که در صورت به وجود آمدن مشکلات احتمالی شما می‌توانید به هر کدام از سه شرکت نام برده مراجعه کنید و خدمات بگیرید.

آی تی هوم در راستای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید لپ تاپ برای جلوگیری از خرید لپ تاپ تقلبی و غیر اصل توسط شما عزیزان نکاتی را در مورد گارانتی اصلی لپ تاپ های ایسوس در این مقاله توضیح می دهد.

مزایای گارانتی یکپارچه ایسوس

در صورتی که دستگاهی که خریداری می کنید، گارانتی یکپارچه ایسوس داشته باشد می توانید از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید. جدا از آن امکانات زیر نیز در اخیتار شما قرار خواهد گرفت

  • اگر دستگاه تا مدت زمان 10 روز دچار مشکلات احتمالی و خرابی شود می‌توانید آن را با لپ تاپ دیگری تعویض کنید.
  • می‌توانید از خدمات پس از فروش منطبق با استاندارد های ایسوس استفاده کنید.
  • در صورتی که گارانتی شما به اتمام رسیده باشد، می‌توانید از خدمات پس از فروش تعمیرات استفاده کنید.
  • استفاده از قطعات اورجینال در گارانتی محصولات و اطمینان از کیفیت قطعات تعویض شده و خدمات پس از فروش از دیگر مزایای گارانتی یکپارچه ایسوس است.
  • در نهایت استفاده از مجرب ترین کادر فنی مورد تأیید شرکت ایسوس از خدمات گارانتی یکپارچه ایسوس است.

اما یک سوال؟؟؟

در صورتی که در زمان خرید به سراغ انتخاب گارانتی غیر اصلی برویم چه مشکلاتی ممکن است ایجاد شود!؟

 معایب گارانتی غیر اصلی چیست؟

  • امکان بسته شدن شرکت گارانتی کننده به علت ورود کالای قاچاق
  • استفاده از قطعات غیر اصلی
  • امکان تعویض قطعات اصلی با غیر اصلی

آدرس های شرکت های خدمات دهنده گارانتی یکپارچه ایسوس

دفتر آواژنگ : تهران، خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان شهید برادران مظفر، بن‌بست ابوذر، پلاک ۲، طبقه چهارم – تلفن : 89312000-021

دفتر حامی(ویستا) : تهران، خیابان شهید بهشتی،بین اندیشه و سهروردی،شماره 85 – تلفن : 57754-021

دفتر سازگار : تهران ، خیابان ولیعصر ، بین خیابان بهشتی و مطهری، خیابان ناهید، پلاک 17 – تلفن : 8701-021

به عنوان نتیجه گیری باید گفت که….

بهتر است در زمان خرید لپ تاپ با پرداخت هزینه بیشتری در مورد خرید لپ تاپ با گارانتی اصلی اعتبار حاصل کنید. پرداخت هزینه ای بیشتر در ابتدای کار بهتر از پشیمانی زمانی است که لپ تاپ شما دچار مشکلی شده است اما کاری از دستتان ساخته نیست و باید هزینه ی زیادی در مورد تعمیرات آن بپردازید. همچنین شما می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی لپ تاپ با کارشناسان ما در مجموعه آی تی هوم در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما در زمینه خرید لپ تاپ و پاسخ گویی به تمام سوالات احتمالی استفاده کنید.

پاسخ به سوالات شما در مورد گارانتی لپ تاپ

ضمانت گارانتی به چه معناست؟

فروشندگان در زمان ارائه کالا و گارانتی این اطمینان را به خریدار می دهند که می توانند در صورتی که کالا مشکلی داشت که نتوان آن را با تعمیرات حل کرد کالا را تعویض کنند و کالای دیگری را به آن شخص تحویل می دهند به این نوع از خدمات، ضمانت نامه گارانتی می گویند. البته اگر کالا به صورت اینترنتی خریداری شده است، مدت زمان ضمانت وابسته به قوانین سایت است که معمولا بین 7 تا 10 روز می باشد

چرا از مدت زمان گارانتی برخی از لپ تاپ ها مدتی ( مثلا 2 ماه ) گذشته است؟

اصولا لپ تاپ ها برای این که از گارانتی اصلی بهره مند باشد و بتوانند وارد کشور شود باید در همان کشور مبدا گارانتی شده و سپس وارد شود و در این پروسه وارد شدن کالا تا زمانی که به دست خریدار برسد ممکن است مدت زمانی طول بکشد. به همین علت از مدت زمان برخی از گارانتی ها ممکن است گذشته باشد.

اگر دستگاه یک بار باز شده باشد، مجددا می توان از گارانتی استفاده کرد؟

اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد باید گفت خیر! به طور مثال اگر برای ارتقا حافظه رم یا SSD یک بار لپ تاپ خود را در جایی غیر از شرکت خدمات دهنده گارانتی باز کرده باشید، دیگر نمی توانید از گارانتی دستگاه استفاده کنید و بهتر است اگر قصد انجام این کار را دارید به خود شرکت گارانتی مراجعه کنید.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. سروش

    سلام، وقتتان بخیر، چند مدل لپتاپ رو در سایت شما دیدم که با گارانتی 18 ماه گارانتی اصلی رایان کاوه به فروش می رسند. این گارانتی معتبر هست؟ و آیا کارت گارانتی همراه محصول ارسال میشه یا خیر؟

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      سلام سروش عزیز
      گارانتی 18 ماهه رایان کاوه از شرکت آی تی هوم است که کاملا معتبر و مورد تایید هست و این که کارت گارانتی همراه با محصول ارائه میشه

      پاسخ به این نظر
  2. محمد

    سلام.
    گارانتی همتا برای محصولات ایسوس معتبره؟

    آیا اگه لپتاپ ایسوس گارانتی یکپارچه نداشته باشه حتما به معنای تعمیری بودن اون دستگاهه؟

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      سلام محمد عزیز…
      گارانتی های متفاوتی توی بازار وجود داره که میتونه شامل لپ تاپ شما بشه اما از هم معتبرتر گارانتی یکپارچه هست… اگه دستگاه گارانتی یکپارچه نداشته باشه به این معنا نیست که مشکل داره یا تعمیری هست… صرفا گارانتی متفاوتی داره و هیچ ایرادی در دستگاه نیست

      پاسخ به این نظر
  3. محمدم

    من بعداز ۹ماه استفاده از لب تاپم باتریش مشکل پیدا کرده و خراب شده و شارژخالی میکنه.وقتی به نمایندگی دادم گفتند خود لب تاپ ۲۴ماه گرانتی داره ولی باتریش یکسال والان گارانتیش گذشته و منو مجبور به پرداخت هزینه کردن.این دیگه چه گارانتی مزخرفیه؟؟؟
    آیا نباید اینو در کارت گارانتی قید میکردن؟
    دقیقا الان کی جوابگو هست؟
    چرا درکارت گارانتی فقط نوشته ۲۴ ماه درحالی که نمایندگی براخودش تفکیک اجزا داره جهت خدمات؟

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      سلام محمد عزیز… روزت بخیر.. برای این که بتونیم بهتر راهنمایت کنیم، لطفا کن با بخش گارانتی رایان کاوه تماس بگیر

      پاسخ به این نظر
  4. عادل

    فرقی نداره شرکت گارانتی در نهایت تقلب میکنه.من لپ تاپ سری راگ خریداری کردم به گفته فروشنده گارانتی یکپارچه 2 ساله بعد از شش ماه برای مشکل کوچیک دادم گارانتی حامی اما برای خودشون راحت گارانتی باطل کردن گفتن دستگاه باز شده در صورتی که بعد از خرید بجز اتاق بنده جابجا نشده و تا سال 1404 گارانتی داشته.دستگاه استوک گارانتی میکنند یا برای خدمات ندادن این دروغ ها رو تحویل مردم میدن.واقعا شرم آوره برای ایسوس و گارانتی.هرکس خواست با مدرک بهش ثابت میکنم

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      سلام دوست عزیز… وقت بخیر… ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین…برخی از مشکلات رو گارانتی پیشتبانی نمیکنه؟ دستگاه شما چه مشکلی داشت؟

      پاسخ به این نظر
  5. عرشیا

    سلام بنده نه ماهه حدودا لپتاپ و خریدم ولی از روز اول ترک پدش دیلی داشت هی خودکار درست میشه دوباره خود به خود خراب میشه من فک کردم مال اپدیت نبودن درایوراس اون موقع اما بعد از اپدیت و گذشت نه ماه هنوز درست نشده و لپتاپم برعکس مشخصات قوی ای که داره تو فتوشاپ کرش میکنه و اصلا نمیدونم چشه

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      سلام عرشیا عزیز … روزت بخیر … این مشکلی که گفتی معمولا مربوط میشه به همون درایورها… امکان داره درایوری که نصب کردید مخصوص اون تاچ پد نباشه و از طریق دیوایس منیجر درایور نصب شده رو پاک کنید و دوباره امتحان کنید. احتمالا اوکی میشه

      پاسخ به این نظر
  6. محسن

    بین این سه تا گارانتی برای لپتاپ کدومش خدمات بهتری ارائه میده؟

    پاسخ به این نظر
    1. علی نعیمی

      دروود بر شما
      اصلا تفاوتی نمیکنه که لپ تاپی که تهیه می‌کنید برای کدوم یکی از این شرکت های گارانتی هست چون در نهایت شما می‌تونید به هر کدام از این گارانتی ها مراجعه کنید و کار شما رو انجام میدند.

      پاسخ به این نظر
      1. الهام

        در حال حاضر حتی بعد از خرید هم پاسخگویی برای اینکه نوع گارانتی و زمانش رو اعلام کنند وجود نداره، مخصوصا سازگار که حتی برنمی‌دارند. یکپارچه رو چطوری متوجه لبشبم؟ ۲۷ ماهه از زمان فاکتور نوشتند ولی وقتی با کلی گشتن به یک شماره واتساپ رسیدم تاریخی که اعلام کردند و گفتند شدکمتر از ۲۳ ماه از خرید!
        و گارانتی ADP چی هست؟ هزینش چقدره؟

        پاسخ به این نظر
        1. سوگل مختاری

          برای متوجه شدن این که لپ تاپتون گارانتی یکپارچه داره یا نه باید همون لیبل
          یا کارت گارانتی رو ببینید. اگر یکپارچه باشه هر سه شرکت حامی – سازگار و آواژنگ خدمات شما رو انجام میدن… تاریخ گارانتی هم معمولا 18 یا 24 ماهه هست!

          پاسخ به این نظر
  7. علیرضا

    سلام وقت بخیر..توی کیف لپ تاپ شارژرش رو گذاشتم..فشار آورده به صفحه نمایشگر و اندازه ی ۵سانتی متر نور سفیدی مشاهده میشه..آیا شامل گارانتی میشه؟ممنون

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود دوست عزیز
      در همه شرایط گارانتی ها از هر نوع دستگاه که باشد نوشته شده و تاکیید شده که استفاده نادرست یا ایرادات فیزیکی که کاربر به دستگاه وارد کرده شامل کارانتی نمیشود .

      پاسخ به این نظر
  8. amir

    گارانتی توی ایران چه اصلی و تقلبی کاربردی نداره هر دو برای خالی کردن جیب مشتری به بهانه ارتقاء سیستم لب تاب های مرجوعی و تعمیری را به جای نو قالب میکنند گارانتی توی ایران فقط راه دزدی رو بیشتر کرده

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود دوست عزیز
      این طرز تفکر شما اشتباه کاملا اشتباه هست . احتمالا شما تجربه استفاده از گارانتی اصلی و پاسخگو را نداشتین . این درست نیست که اگر تجربه خوبی نسبت به گارانتی دستگاهی نداشتین این موضوع را به تمام گارانتی ها بسط بدهید .

      پاسخ به این نظر
  9. بابك

    چرا نظر من رو ثبت نمیکنید

    پاسخ به این نظر
  10. Saleh

    سلام وقتتون بخیر…
    درصورت خرید لپ تاپ از دیجیکالا و با یه گارانتی جز این سه مورد… برای ارتقای لپ تاپ میشه اون رو ب یکی از این سه شرکت برد..؟ این کار رو انجام میدن..؟ میخوام مطمئن باشن و قطعات اصلی رو جابجا نکنن…

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام صالح جان
      اگر اسم گارانتیتون یکی از اسامی حامی ، سازگار و آواژنگ باشه از شما قبول میکنن
      اما هر گارانتی غیر این سه تا از این شرکت ها خدماتی دریافت نمیکنه

      پاسخ به این نظر
  11. فاطمه

    سلام روز بخیر من یک ماهه گرفتم لب تابو تصویر زمینشو عوض کردم متوجه شدم یه لکه خیلی خیلی کوچیک ابی رو مانیتور هست یعنی باید خیلی دقت کرد میخواستم ببینم شامل گارانتی میشه؟ ضربه هم نخورده

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود فاطمه عزیز
      اگه منظور شما از یک لکه یک پیکسل هست که گارانتی برای یک پیکسل مانیتور را تعویض نمیکند. ولی اگر این لکه شامل چند پیکسل(بالای 5) باشد مانیتور لپ تاپ رو تعویض میکنند.

      پاسخ به این نظر
  12. م

    موردی که در مورد تعویض لپ تاپ طی ۱۰ روز اول خرید در صورت داشتن عیب و‌ ایراد فرمودید در حد شعاره. هرگز به جز در لحظه خرید و در حضور فروشنده تعویض صورت نمیگیره. لطفا آمار غلط ندید.

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود دوست عزیز
      ما نیاز به شعار دادن نداریم و اطلاعاتی هم که که داده میشه حقیقت داره و ما حافظ منافع شرکت های گارانتی کننده نیستیم. شما اگر کالایی رو با گارانتی اصلی ایسوس خریداری کردید (چه از ما چه از هر فروشگاه معتبر دیگه)، از تاریخ فاکتور شما 7 روز بیشتر نگذشته باشه و طی این مدت دستگاه شما ایراد یا مشکلی براش پیش اومد گارانتی وظیفه داره اون کالا رو تعویض کنه و اگر موجود نبود جایگزین تهیه کنه به شما تحویل بدهند یا در نهایت مبلغ رو به شما برگردونن. اگر کالای شما گارانتی اصلی بوده و برای شما این اتفاق نیوفتاده باید دلیلش رو از شرکت گارانتی پرسید . چندین بار این اتفاق برای مشتریان مجموعه ما اتفاق افتاده و شرکت گارانتی کننده تعویض کرده .
      مورد بعد اینکه فروشگاه های اینترنتی معتبر فارق از نوع و مدت گارانتی 7 روز مهلت تست جهت اطمینان به مشتری میدهند . مجموعه آی تی هوم نیز همین گونه عمل میکند.

      پاسخ به این نظر
  13. زهرا

    سلام من یه لب تاب خریدم موقع خاموشی شارژ کم میکنه باید چیکار کنم 5ماهه خریدم

    پاسخ به این نظر
    1. آی‌تی‌هوم

      این که در هنگام خاموش بودن درصد کمی شارژ کم بشه طبیعی هست ولی اگر این مقدار زیادی هست حتما با شرکت گارانتی مد نظرتون مشورت کنید…

      پاسخ به این نظر
      1. بابك

        با سلام
        من هم همین مشکل رو دارم در هنگام خاموشی لپ تاپ 507zr شارژ کم میکنه (لپ تاپ تازه خریداری شده)
        دو هفته کلا منزل نبودم و پس از این دو هفته براساس battery usage که نگاه کردم شارژ باتری طی 14 روز از 100 به صفر رسیده یعنی میانگین هر 24 ساعت حدود 8 درصد کم کرده است!!!
        این مورد طبیعی هستش یا نه؟ ممنون از پاسخگویی شما

        پاسخ به این نظر
      2. بابك

        با سلام
        در مورد لپ تاپ گیمینگ من 507zr asus طی از 14 روز خاموشی از 100 به صفر رسید! یعنی روزی حدودا 7 درصد این نرمال هستش؟

        پاسخ به این نظر
        1. کارشناس آی تی هوم

          درود بابک عزیز
          اول اینکه اگه قرار هست برای مدت طولانی دستگاه رو استفاده نکنید بهتره شارژ دستگاه رو حدود 40 تا 60 درصد نگه داشته بعد خاموش کنید.
          اینکه تو مدت 14 روز شارژ خالی شده چیز نرمالی نیست . باید دید شما دستگاه رو تو حالت Sleep گذاشتین یا کاملا ShutDown کرده بودین. اگه مطمئن هستین که ShutDown کردین بهتره این موضوع رو با گارانتی هم درمیان بگذارین.

          پاسخ به این نظر
  14. وحید ۶۰

    باسلام
    لبالب من N56DP هست بتازگی دیگه سیستمم بالا نمیاد اول فکر کردم ویندوز خراب شده و دوباره وینوزم رو عوض کردم اما به محض اتصال به اینترنت ویا نصب یک برنامه آنلاین صفحه آبی میشه و خطای مشکل خرابی میده و دوباره خراب میشه و دیگه بالا نمیاد
    با آنتی ویروس Esset smart هم ویروس یابی کردم یه تعداد ویروس پیدا و پاک کرد ولی همچنان خرابه و بالا نمیاد آیا ممکنه مشکل از چسب سیلیکون یا فن CPU باشه و یا ممکنه مشکل از جای دیگه ای باشه
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود وحید عزیز
      ما تخصصی در تعمیرات نداریم و این مقاله صرفا برای آگاه سازی از گارانتی اصلی ایسوس هست .
      ولی از روی تجربه میگم احتمال بسیار زیاد رم دستگاه تون مشکل داره و ی احتمال دیگه هم این مورد هست که سیستم کولینگ دستگاه درست کار نمیکنه .

      پاسخ به این نظر
  15. سمیرا

    چرا میگن 3 تا گارانتی ولی برچسب یکیشون خورده لپ تاپ

    پاسخ به این نظر
    1. Javad Hassankhani

      سلام سمیرا عزیز
      این امکان وجود نداره که لیبل هر سه شرکت روی کارتن چسبونده بشه و نیازی هم نیست . سریال این دستگاه ها تو هر سه تا شرکت ثبت شده . شما با یک تماس تلفنی میتونید صحت این موضوع رو از دو شرکت دیگه استعلام بگیرید.

      پاسخ به این نظر
  16. محدثه

    گارانتی یکپارچه چه فرقی با گارنتیای دیگ داره که میگن دستگاه ایسوس فقط با گارانتی یکپارچه اصلی هستش

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام محدثه عزیز
      وقتی به یک گارانتی مثل گارانتی یکپارچه ایسوس میگن اصلی؛ یعنی این شرکت گارانتی مورد تایید کمپانی اصلی ایسوس هست . پس وقتی نیاز به قطعه باشه اون شرکت قطعه اصلی رو جایگزین میکنه نه ی قطعه بی کیفیت یا تعمیر شده

      پاسخ به این نظر
  17. شایان

    سلام. ، آیا گارانتی ترابایت برای مانیتور های ایسوس اصل هست؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام شایان عزیز
      در مورد گارانتی مانیتورهای ایسوس اول حامی و دوم الماس معتبر تر از بقیه گارانتی ها هستند.

      پاسخ به این نظر
  18. حسین

    سلام من یه لپتاپ دل دیدم با گارانتی یکپارچه این معنیش اینه ک یکی از این سه تا شرکت این دل رو هم پشتیبانی میکنن؟

    پاسخ به این نظر
    1. Javad Hassankhani

      سلام حسین عزیز
      گارانتی یکپارچه فقط مختص ایسوس هست و نه هیچ برند دیگه ای.
      متاسفانه برخی از فروشگاه های نا معتبر از اعتبار و نام گارانتی یکپارچه سو استفاده میکنند

      پاسخ به این نظر
  19. جمشیدی

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید
    من به تازگی لپ تاپ خریدم ایسوس
    متاسفانه متوجه شدم بین صفحه نمایشگر و بخشی از جداره ی دور صفحه فاصله افتاده نمیدونم حساسیت هست و یا مهم هست و گارانتی براش هست یا نه

    پاسخ به این نظر
    1. Javad Hassankhani

      سلام وقت بخیر.
      فاصله بین فریم و مانیتور مورد خاصی نیست که بخواد آسیب بزنه به عملکرد لپ تاپ شما . این موارد و ایرادات ظاهری و فیزیکی تو هیچ جا شامل گارانتی نمیشه.

      پاسخ به این نظر
  20. jamshidi

    سلام
    خسته نباشید

    ببخشید من بین قاب لپ تاپم و صفحه ی دکستاپ یکم فاصله افتاده در بخش پایین
    صفحه هست مشکلی ایجاد نشده اما خب کمی حساس هستم روش

    پاسخ به این نظر
  21. کارن بنی یعقوب

    سلام. میخوام بدونم لپتاپ ایسوس با گارانتی اصل کیبورد فارسی داره؟ آخه من میخوام لپتاپ که میخرم کیبورد فارسی نداشته باشه. ممنون میشم جواب بدید 🙏🙏🙏

    پاسخ به این نظر
    1. ادمین آیتی هوم

      اکثر لپ تاپ دیگه امروزه حروف فارسی ندارن… اما خیلی راحت میتونید از برچسب های حروف فارسی تهیه کنیدو استفاده کنید (نمونه های بیرنگ هم وجود داره که ظاهر لپ تاپ و بخصوص کیبردتونو بهم نریزه)

      پاسخ به این نظر