top banner
شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ مدیریتی

در دنیای امروز، تقریبا می‌توان گفت انجام هیچ کاری بدون حضور تکنولوژی‌هایی از جمله لپ تاپ‌ها و تلفن های همراه امکان پذیر نیست! مدیران و صاحبان کسب و کار هم از این قاعده مستثنا نیستند! اگر مدیریت یک کسب و کار را به عهده دارید یا در رشته‌های مدیریتی تحصیل می‌کنید و قرار است کسب و کاری را راه اندازی کنید و قصد خرید لپ تاپ مدیریتی را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ مدیریتی

برای یک مدیر هیچ چیزی مهم‌تر از زمان و اطلاعات کسب و کارش وجود ندارد! او باید مستندات خود را همه جا در جلسات همراه خود داشته باشد تا بتواند آن ها را ارائه دهد و این کار با تلفن های همراه امکان پذیر نیست. لپ تاپ های مدیریتی به دلیل استفاده هم در محل کار و هم خارج از آن باید سبک و قابل حمل با عمر باتری بالا باشند تا اگر دسترسی به برق امکان پذیر نبود از انجام کارهای خود عقب نمانند! لپ تاپ هایی مثل لپ تاپ ذنبوک ایسوس با کانفیگ های متوسط می‌توانند بهترین انتخاب ها برای مدیران باشند. در ادامه به بررسی لپ تاپ های مدیریتی خواهیم پرداخت.

شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ مدیریتی
لپ تاپ مدیریتی

شاخصه‌های ظاهری بهترین لپ تاپ مدیریتی

به عنوان یک مدیر، ظاهر و پرستیژ جزو اولویت های شماست! همانطور که به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، لباس مرتب می‌پوشید و در جزئیات ظرافت به‌خرج می‌دهید، قطعا دوست دارید لپ تاپی که با آن کسب و کار خود را ارائه می‌کنید از این قواعد به دور نباشند! سری لپ تاپ ایسوس زنبوک یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای شما مدیران هستند! این سری لپ‌تاپ ها ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند، باریک هستند و وزن کمی دارند در نتیجه در جابجایی شما را به هیچ عنوان اذیت نمی‌کنند! ابعاد نمایشگرهای این سری و کیفیت بالای صفحه نمایش آن‌ها دلیل دیگر انتخاب این سری لپ تاپ ها هستند. چرا که حین ارائه تمرکز شما را از بین نمی‌برند و به کیفیت ارائه‌ی شما کمک می‌کنند.

کیفیت ارائه در کنار ظاهر شیک به شما برای بالا بردن پرستیژ کاری بسیار کمک خواهد کرد و کسب و کار شما را به سمت رشد سوق خواهد داد!

شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ مدیریتی
لپ تاپ مناسب مدیریت

شاخصه‌های سخت افزاری بهترین لپ تاپ های مدیریتی

حال که ظاهر را به طور کامل بررسی کردیم، بهتر است نگاهی به باطن دستگاه یعنی سخت افزار بیاندازیم! سخت افزار هر دستگاه مجموعه ای از قطعات داخلی دستگاه هستند که بدون وجود آن ها ظواهر هم وجود نخواهند داشت! در لپ تاپ های مدیریتی شاخصه هایی وجود دارند که دقت به آن ها حین خرید باعث می‌شود شما بهترین لپ تاپ مدیریتی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

  • شما به عنوان یک مدیر قطعا وقت حضور فیزیکی در همه ی جلسات را نخواهید داشت! اگر محل تشکیل آن جلسات با شما در کمترین حالت 3 ساعت فاصله داشته باشد انتخاب شما قطعا شرکت در یک جلسه ی آنلاین خواهد بود! پس یک وب کم، میکروفون و اسپیکر با کیفیت که شما را از هزینه های اضافی برای تهیه‌ی آن ها بی‌نیاز کند باید یکی از شاخصه‌های شما در انتخاب لپ تاپ مدیریتی باشد.
  • فرض را بر این می‌گیریم که مدیران شرکت ها را به دفتر خود دعوت کردید و لازم نیست آن مسافت 3 ساعته را طی کنید! برای این که حین جلسه دائم در حال حرکت و توضیح دادن هستید و نمی‌خواهید تمرکز خودتان را از دست بدهید، لپ تاپ خود را به برق وصل نکردید و از باتری آن استفاده می‌کنید. احتمالا دوست ندارید که در اوج ارائه لپ تاپ تان خاموش شود پس باید از قبل لپ تاپی را تهیه کرده باشید که باتری آن قدرت نگهداری شارژ بالایی داشته باشد! حتما هنگام خرید لپ تاپ مدیریتی به این نکته توجه داشته باشید.
شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ مدیریتی
لپ تاپ مدیریتی
  • حال که متوجه اهمیت پردازنده شدید به سراغ پردازنده گرافیکی می‌رویم! این قطعه وظیفه‌ی پردازش اطلاعات و تبدیل آن به تصویر را دارد و به عملکرد بهتر پردازنده اصلی کمک می‌کند. از آنجایی که احتمالا قرار نیست رندرینگ های با حجم و کیفیت بسیار بالا در لپ‌تاپ‌تان انجام دهید و وقت برای انجام بازی های با حجم و گرافیک بالا (والبته زمان‌بر!) ندارید یک لپ تاپ با حداقل پردازنده گرافیکی مثل NVIDIA GeForce MX در حجم 2 گیگابایت پاسخ نیاز شما را خواهد داد. هنگام خرید لپ تاپ به بیت پردازنده گرافیکی در سری RTX (که برای مدیریت توصیه نمی‌شوند!) دقت کنید، هر چه بیت بالاتر باشد مصرف باتری آن بالاتر خواهد بود و امکان این‌که شما را در بین مدیران قال بگذارد بالا می‌برد!
  • در بهترین شرایط فرض می‌کنیم که حین تهیه لپ تاپ مدیریتی این نکات را در نظر گرفتید. فرض کنید شما در حین توضیحات خود چند اسلاید را به سرعت رد کردید و به نقطه‌ی اوج ارائه‌ی خود رسیده‌اید! به صفحه نمایش نگاه می‌کنید و می‌بینید فایل ارائه شما هنوز در نیمه‌ی راه مانده است! احتمالا حین خرید لپ تاپ به حافظه RAM دقت نکرده‌اید. وظیفه‌ی کلی RAM مدیریت عملکرد نرم‌افزارها است. به‌علاوه، اگر دستورات غیر منتظره‌ای به آن وارد شد در عملکرد اختلالی پیش نیاید! اگر حجم فایل‌های ارائه‌ای شما خیلی بالا باشد نیازمند RAM هایی با حجم بالا (حداقل 8 گیگابایت) هستید اما در حالت عادی 4 گیگابایت رم نیز کافی خواهد بود.
  • شما به عنوان یک مدیر، تعداد فایل‌های بی‌شماری را قرار است که در لپ تاپ مدیریتی خود داشته باشید! پس بیشترین حافظه‌ای که بیشترین سرعت ارائه اطلاعات را داشته باشد احتیاج خواهید داشت! پیشنهاد آی‌تی هوم به شما در کمترین حالت ممکن 512گیگابایت حافظه SSD است که تا مدت طولانی به فکر ارتقا آن نیفتید!

معرفی چند لپ تاپ مدیریتی

در ادامه چند لپ تاپ که می‌توانند در انجام امور مدیریتی بهترین عملکرد را داشته باشند به شما معرفی خواهیم کرد:

اگر شما بودجه خیلی کمی را برای یک لپ تاپ مدیریتی در نظر گرفته اید، لپ تاپ ip3 از برند لنوو می تواند روی میز مدیریتی شما یک لپ تاپ قابل قبول باشد، این لپ تاپ با پردازنده نسل 11 و 8 گیگابایت حافظه داخلی می تواند برای کارهای روزمره یک مدیر وکار با نرم افزار های آفیس بسیار خوب و مناسب باشد،این لپ تاپ 1 ترابایت حافظه HDD دارد و 128 گیگابایت حافظه داخلی که سرعت پردازش دستورات شما را بالا می برد، اگر شما می خواهید روی میز مدیریتی خود از برند لنوو یک لپ تاپ ایده آل و خوش قیمت داشته باشید می توانید IdeaPad 3 را با 18 ماه گارانتی اصلی از آی تی هوم خریداری کنید.

اگر شما به دنبال یک لپ تاپ برای میز مدیریتی خود با محدوده قیمت بین بیست تا سی میلیون تومان هستید، ما به شما R1502ZA را معرفی می می کنیم، که با حافظه رم 16 گیگابایتی و پردازنده I7 نسل 12 می تواند یک لپ تاپ مناسب برای کارهای روزمره یک مدیر باشد، و همچنین این لپ تاپ 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد که سرعت پردازش دستورات شما را بالا می برد، جنس بدنه این لپ تاپ پلی کربنات است که مقاومت خوبی دارد.اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ است و نوع پنل آن IPS است که هیچ آسیبی هنگام کار با لپ تاپ به چشمان شما وارد نمی کند، اگر شما به دنبال یک لپ تاپ خوش قیمت با سخت افزار مناسب از برند ایسوس هستید R1502ZA با 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس یک انتخاب فوق العاده باشد.

برای محدوده قیمت زیر 32 میلیون هم برای میز مدیریتی شما IdeaPad 5 را در نظر گرفته ایم، این لپ تاپ نسبت به لپ تاپ های قبلی که به شما معرفی کردیم بخاطر داشتن 2 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce MX450  کمی قدرتمند تر است و برای مدیری مناسب است که دایما با سیستم میز کار خود سروکار دارد و انتظار دارد دستوراتش با سرعت اجرا شود، این لپ تاپ در کنار سخت افزار نسبتا قدرتمند خود بسیار خوش قیمت است و همچنین قابلیت حسگر اثر انگشت این لپ تاپ باعث امنیت لپ تاپ در محیط کار می شود، شما می توانید این لپ تاپ را با 24 ماه گارانتی سازگار با اطمینان خاطر از آی تی هوم خریداری کنید.

اگر دکوراسیون اتاق شما سفید است و روی میز مدیریتی خود به دنبال یک لپ تاپ سفید رنگ هستید و بودجه محدودی ندارید Legion 5 Pro شیک ترین و جذاب ترین گزینه برای شماست، این لپ تاپ یک ابر قدرت بسیار جذاب و شکیل است که روی میز مدیریتی شما می درخشد، و همچنین به لطف داشتن 6 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce RTX 3060 در کنار پردازنده Core I7 نسل آخر می تواند تمام پروژه ها و دستورات شما را با کیفیت و سرعت بسیار بالا اجرا کند، در مجموع اگر برای جلوه کاری خود به دنبال یک لپ تاپ شکیل و قدرتمند هستید Legion 5 Pro با 18 ماه گارانتی اصلی می تواند انتخاب شما باشد.

لپ تاپ x360 از برند HP برای میز شکیل مدیرتی شما از بهترین انتخاب های مدیری است که هیچ محدوده قیمتی خاصی را برای خرید لپ تاپ در نظر نگرفته و طرفدار برند اچ پی است، این لپ تاپ در کنار یک سخت افزار عالی یک بدنه قدرتمند هم دارد که از آسیب های احتمالی در محیط کار محافظت می کند، وزن سبکی دارد و بسیار ظریف است، و از جمله امکانات خوبی که برای یک مدیر کارآمد است قلم لپ تاپ است که هنگام کار و انجام پروژه راحت و باکلاس است، این لپ تاپ قابلیت حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره دارد که اطلاعات یک مدیر را در لپ تاپ به امن ترین حالت ممکن نگه می دارد. و ویندوز 10 اورجینال از ویژگی های بارز این دستگاه به حساب می آید. اگر شما یک لپ تاپ قوی ، با اصالت و ایمن برای میز کار خود می خواهید این لپ تاپ را با 12 ماه گارانتی اصلی می توانید باخیال راحت خریداری کنید.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی مواردی که یک لپ تاپ مدیریتی باید آن‌ها را شامل شود برای شما شرح دهیم. اگر همچنان دچار ابهاماتی هستید یا برای خرید لپ تاپ نیازمند مشاوره هستید مشاوران آی تی هوم به صورت کاملا رایگان و 24 ساعته در خدمت شما هستند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

لپ تاپ مناسب مدیریت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وب کم و میکروفون و اسپیکر با کیفیت ، باتری پر قدرت ، حافظه و سخت افزار پر سرعت ، ابعاد استاندارد ، وزن سبک

بهترین لپ تاپ مدیریتی کدام لپ تاپ است؟

سری لپ تاپ ذنبوک ایسوس به دلیل سبک بودن و سخت افزار متناسب خود انتخاب بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کار هستند.

قیمت لپ تاپ های مدیریتی بالا است؟

بسته به نیاز و اولویت های شما قیمت لپ تاپ ها متفاوت است. ولی لپ تاپ های مدیریتی از آنجایی که جزو لپ تاپ های میان رده محسوب می‌شوند، قیمت بسیار بالایی ندارند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!