top banner
بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

شرکت ایسوس از سازندگان مطرح لپ تاپ در دنیای امروز است. این شرکت برای هر کدام از شما یک لپ تاپ فوق العاده تولید می‌کند. اما امروز می‌خواهیم لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس را زیر ذره‌بین قرار دهیم؛ لپ تاپ‌های گیمینگ این شرکت به 2 سری ROG و TUF تقسیم می‌شوند. برای دانستن راز لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس با ما همراه باشید.

سخت افزار بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس

سخت افزار لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس
سخت افزار هر نوع رایانه دو بخش مهم به نام‌های کارت گرافیک و پردازنده دارد. تمام لپ تاپ‌هایی که در سال 2021-2022 معرفی شده‌اند، می‌توانند کارهای روزمره شما را به خوبی انجام می‌دهند.

سخت افزار هر نوع رایانه دو بخش مهم به نام‌های کارت گرافیک و پردازنده دارد. تمام لپ تاپ‌هایی که در سال 2021-2022 معرفی شده‌اند، می‌توانند کارهای روزمره شما را به خوبی انجام می‌دهند. اما ماجرا در مورد لپ تاپ‌های گیمینگ متفاوت است؛ یک لپ تاپ گیمینگ باید قوی‌ترین و سریع‌ترین سخت افزار را داشته باشند.  

پردازنده (CPU)

آخرین نسل از پردازده‌های اینتل و AMD

پردازنده یا سی پی یو تفاوتی ندارد، این قطعه سخت افزاری درست مانند مغز انسان عمل می‌کند. پس بهتر است که بهترین مغز را انتخاب کنیم. در میان لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس مدل‌های مختلفی با پردازنده اینتل Core i5، اینتل Core i7 و اینتل Core i9 یا پردازنده AMD رایزن 5، رایزن 7 و رایزن 9 دیده می‌شود. برای آشنایی با انواع CPU اینتل و آشنایی با انواع پردازنده AMD می‌توانید روی نام آن‌ها کلیک کنید.

بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس، کارت گرافیک (GPU)

کارت گرافیک (GPU) لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس
لپ تاپ‌های گیمینگ دو کارت گرافیک دارند؛ یک کارت گرافیک این گروه از لپ تاپ‌ها با پردازنده یک پارچه بوده و کارت گرافیک دیگر مجزا است.

لپ تاپ‌های گیمینگ دو کارت گرافیک دارند؛ یک کارت گرافیک این گروه از لپ تاپ‌ها با پردازنده یک پارچه بوده و کارت گرافیک دیگر مجزا است. کارت گرافیک یکپارچه انرژی کمی مصرف می‌کند و برای کارهای روزمره به کار می‌آید. کارت گرافیک مجزا قدرت کافی برای اجرای بازی‌های مختلف را تامین کرده و به انرژی زیادی نیاز دارد. در قلب لپ تاپ‌های مختلف ایسوس، انواع کارت گرافیک انویدیا و AMD به کار گرفته شده است.  

حافظه رم و فضای ذخیره سازی

سریعترین همیشه بهتر است.

حافظه رم و فضای ذخیره سازی لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی سرعت بالایی دارند، در واقع سریع‌ترین نوع حافظه در این نوع لپ تاپ‌ها به کار گرفته می‌شود. برخی از لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس در کنار فضای ذخیره سازی SSD یک حافظه HDD با ظرفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با کم‌ترین قیمت ترکیبی از فضای کافی و سرعت بالا را داشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که پهنای باند یا سرعت حافظه رم در لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس به پرازنده گره خورده است. اگر یک لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم را انتخاب کنید، حافظه رم دستگاه از نوع DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتز خواهد بود. در صورت انتخاب یک لپ تاپ با پردازنده نسل دوازدهم اینتل یا سری 6000 از AMD حافظه رم DDR5 با سرعت 4800 تا 5200 مگاهرتز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شاسی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

شاسی لپ تاپ‌های گیمینگ با لپ تاپ‌های معمولی تفاوت دارد، این تفاوت از سیستم خنک کننده آغاز شده تا طراحی آن ادامه دارد.

سیستم خنک کننده لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس برای خنک کردن گرمای سخت افزار قدرتمند دستگاه ساخته شده است؛ این سیستم خنک کننده می‌تواند آتش اژدها را به سرمای زمستان تبدیل کند. حالا این سیستم خنک کننده تاثیر خود را در طراحی دستگاه با خروجی هوای غول پیکر نشان می‌دهد.

تاثیر دریچه هوا در طراحی لپ تاپ گیمینگ

از طریق دو یا چند دریچه هوای غول پیکر هوای خنک وارد شده، پردازنده و کارت گرافیک را خنک می‌کند. سپس هوای گرم از طریق یک یا چند دریچه هوای دیگر خارج می‌شود. به عبارتی تبادل گرما موضوع اصلی در طراحی شاسی لپ تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید.

ایسوس اوج هنر خود را در دو سری لپ تاپ‌های گیمینگ TUF و لپ تاپ گیمینگ ROG نشان می‌دهد. هر دو سری لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس می‌توانند برای شما یک گزینه فوق العاده باشند.

شاسی بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ TUF

لپ تاپ‌ گیمینگ TUF یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس است. ایسوس در جدیدترین مدل‌های این شرکت به طراحی دستگاه توجه کرد و قطر آن را کاهش داد. کاهش قطر دستگاه به لطف بهبود سیستم خنک کننده اتفاق افتاد، این کاهش قطر لپ تاپ‌های TUF گیمینگ ایسوس را به گزینه‌ای عالی برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

نکته قابل توجه در طراحی لپ تاپ‌ گیمینگ TUF طراحی جذاب درب پشتی آن است. باید بدانید که لپ تاپ‌های سری TUF با چند درب پشتی متفاوت تولید شده و به فروش می‌رسند. درب پشت دستگاه تنها تنوع محصولات این شرکت را نشان می‌دهد. ما برای آشنایی هرچه بیش‌تر شما در این زمینه چند نمونه از درب پشت لپ تاپ‌های ایسوس TUF گیمینگ را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اگر لپ تاپ TUF توجه شما را به خود جلب کرده است، می‌توانید با ورود به دسته بندی آن یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار را خریداری کرده و به خانه ببرید. تمام محصولات موجود در این دسته بندی با گارانتی یکپارچه ایسوس عرضه شده تا 24 ماه گارانتی می‎‌شوند.

ایسوس برای تبلیغ و معرفی لپ تاپ گیمینگ ROG می‌گوید: لپ تاپ‌های سری ROG قدرتمند، زیبا و سریع هستند. لپ تاپ‌های ROG می‌توانند بهترین همراه شما برای انجام هر کاری در دنیای دیجیتال باشند.

تبلیغات ایسوس یک ادعای بزرگ است، یک ادعای بزرگ که فاصله زیادی با واقعیت ندارد. لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس ROG به سه زیر مجموعه ROG Strix، ROG Scar و ROG Flow تقسیم می‌شود. لپ تاپ‌های ایسوس ROG Scar و ROG Strix سخت افزار فوق العاده قدرتمندی دارند و یک سیستم خنک کننده غول پیکر سخت افزار را همراهی می‌کند. اما لپ تاپ ایسوس ROG Flow روی وزن سبک , ویژگی‌های فوق العاده جذاب مانند حالت تبلت  تمرکز دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر سری لپ تاپ‌های ROG را مشاهده کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

شرکت ایسوس چند ده مدل لپ تاپ گیمینگ را ساخته و به بازار عرضه می‌کند. اما بهترین گزینه برای شما کدام یک از آن مدل‌ها است؟ مشاوران خرید لپ تاپ آی تی هوم تمام مدل‌ها را زیر ذره بین قرار داده و آن‌ها را در سه گروه اقتصادی، میان رده و پرچمدار دسته بندی کردند.

لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس اقتصادی

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس اقتصادی

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FA506IE

امروز و در اواسط آذر ماه که این مقاله را می نویسم، ارزان‌ترین لپ تاپ ساخته شده برای بازی در حدود 30 میلیون تومان است. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FA506IE با پردازنده اینتل RYZEN7 در کنار کارت گرافیک RTX3050 TI و 8 گیگابایت حافظه رم در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ساخت بدنه زرهی لپ تاپ TUF FA506IE از پلی کربنات و ماده سخت ABS استفاده می‌شود. جنس لپ تاپ از انتقال گرما به دست شما جلوگیری می‌کند. ایسوس به طرفداران دنیای بازی‌ها قول داده است که بدنه لپ تاپ برای ساعت‌ها بازی مداوم آمادگی دارد. به تمام افرادی که دنیای بازی‌ها را دوست دارند پیشنهاد می‌کنیم به خوبی از لپ تاپ خود مراقبت کنند اما بدنه دستگاه در برابر آسیب‌های روزمره مقاوم خواهد بود.

صفحه نمایش این لپ تاپ IPS با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است که دوست خوبی برای چشمان شماست، شما با خریدن این لپ تاپ از آی تی هوم که 2 سال هم گارانتی یکپارچه دارد می توانید سرعت، کیفیت، قدرت، را هنگام اجرای بازی با یک قیمت بسیار اقتصادی تجربه کنید.

لپ تاپ ایسوس Zephyrus GA401QC

صفحه کلید لپ تاپ ROG Zephyrus GA401QC با نورپردازی RGB زیباتر از همیشه خودنمایی می‌کند. زیبایی لپ تاپ‌های گیمینگ Zephyrus ROG با کیفیت بالای کلیدها کامل می‌شود، صفحه کلید این دستگاه برای بازی‌ها ساخته شده و تایپ کردن با آن بسیار لذت بخش خواهد بود. در نهایت به تاچ پد لپ تاپ‌های ROG Zephyrus می‌رسیم، حساسیت بالای تاچ پد اجرای ژست‌های حرکتی را ممکن می‌کند.  

جنس بدنه این لپ تاپ تمام آلومینیوم است که در برابر آسیب بسیار مقاوم است و وزن آن بسیار سبک که برای کاربر قابل حمل است، با پرداخت حدود 37 میلیون تومان می‌توانید یک لپ تاپ دیگر از سری ROG ایسوس Zephyrus GA401QC را با 24 ماه گارانتی ایسوس به خانه ببرید که در پک بسته بندی خود کیف و ماوس هم دارد. این لپ تاپ با پردازنده Ryzen 7 ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 4GB و 16 گیگابایت حافظه رم که قابلیت ارتقا تا 24 گیگابایت را دارد می تواند بهترین بازی های روز دنیا را با سرعت بالا به سادگی اجرا کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس میان رده

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس میان رده
لپ تاپ‌های گیمینگ میان رده ایسوس جدیدترین تراشه‌های اینتل، AMD و انویدیا را به دست شما می‌رسانند.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G513RC

برند ROG یا  Republic of gamers در کنار تمام پرچمداران ایسوس قرار می‌گیرد؛ تمام محصولات ساخته شده با برند ROG از لپ تاپ‌ تا نمایشگر برای بازی ساخته شده‌اند. با اولین نگاه به لپ تاپ ROG Strix G513RC جذابیت آن و کیفیت ساخت دستگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای نگاه دوم باید لپ تاپ را روشن کنید و اژدهای ROG بیدار می‌شود، با لپ تاپ ROG Strix G513RC هر کاری در دنیای دیجیتال ممکن می‌شود. و اما لپ تاپ ROG Strix G513RC ارزان ترین و اقتصادی ترین لپ تاپ گیمینگ از سری ROG ایسوس.

این لپ تاپ با پردازنده قدرتمند R7 مدل 6800H، و 16 گیگابایت حافظه رم که قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت دارد و کارت گرافیک RTX 3050 4GB با توجه به قیمتی که دارد می تواند یکی از بهترین تجربه های گیم را در اختیار شما بگذارد، سری ROG ایسوس از سری پر طرفدار و محبوب ایسوس است و در تمام بازی ها می تواند بهترین کیفیت را برای یک گیمر رقم بزند. در واقع پیشنهاد ویژه این مقاله این محصول استاگر شما همان کسی هستید که می خواهید این پیشنهاد ویژه را روی میز خود بگذارید می توانید این لپ تاپ را با 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس و یک کیف و ماوس در پک بسته بندی این لپ تاپ از آی تی هوم خریداری کیند.

لپ تاپ ایسوس TUF FX707ZE

در نگاه اول، بدنه و ظاهر لپ تاپ ایسوس توجه شما را به خود جلب می‌کند. کاربران با تماشای لپ تاپ TUF Gaming FX517ZM زره جنگ را بر تن اسبی چابک مشاهده می‌کنند. ایسوس این لپ تاپ گیمینگ را در دست شما قرار می‌دهد تا به همراه آن هر بازی و نرم افزار سنگین را بدون نگرانی اجرا کنید. پردازنده اینتل i7 نسل دوازدهم مدل H و کارت گرافیک انویدیا RTX 3060 قدرت رایانه رومیزی را در لپ تاپ ممکن می‌کند. عمر باطری این لپ تاپ طولانی است و شارژدهی بالایی داری، در سیستم خنک کننده این دستگاه از دو فن قدرتمند استفاده شده است تا دمای قطعات بیش از حد افزایش پیدا نکند. اگر می خواهید یک همراه خوب و قدرتمند تا سالها از کیفیت بازی هایی که قهرمان آن هستید لذت ببرید، می توانید این زره پوش را با محدوده قیمت 45 میلیون تومان از ای تی هوم با دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس خریداری کنید و تا سالها لبخند رضایت به لب داشته باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس پرچمدار

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس پرچمدار

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G17 G713RM

ایسوس برای قهرمان گیمینگ خود یک نمایشگر 17.3 اینچی با کیفیت FHD یا تمام HD را در نظر گرفته است. نرخ نوسازی (FPR) نمایشگر این لپ تاپ تا 360 فریم در ثانیه افزایش پیدا می‌کند. به عبارتی با خرید این لپ تاپ گیمینگ ایسوس هرگز یک فریم را از دست نمی‌دهید. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G17 G713RM شما را به دریایی از رنگ‌ها دعوت می‌کند، شرکت پنتون دقت رنگ‌های نمایش داده شده در این دستگاه را تایید کرده است.

لپ تاپ‌های پرچمدار ایسوس بالاترین سطح عملکرد را به دست کاربران می‌رسانند. این گروه از لپ تاپ‌های گیمینگ قوی‌ترین سخت افزار روز را به همراه دارند. با پرداخت حدود 50 میلیون تومان لپ تاپ ROG Strix G17 G713RM با پردازنده رایزن 7 مدل 6800H، کارت گرافیک RTX 3060 و 16 گیگابایت حافظه رم به دست شما می‌رسد.

در قلب لپ تاپ ایسوس ROG Strix G17 G713RM پردازنده AMD رایزن 7 مدل 6800H قرار گرفته است. این سی پی یو از 8 هسته اصلی و 16 ترد استفاده می‌کند. حداقل سرعت آن 3.2 گیگاهرتز بوده که برای اجرای باز‌ی‌ها یا انجام دیگر کارهای سنگین تا 4.7 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. شرکت AMD برای این مدل از پردازنده‌های خود 20 مگابایت حافظه کش را در نظر گرفته است.

یکی از مشکلات بزرگ و تاثیرگذار در دنیای لپ تاپ‌ها، عمر باتری است. غول‌های فناوری هر ساله تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا عمر باتری محصولات خود را دقیقه به دقیقه افزایش دهند. AMD برای افزایش طول عمر باتری هیولای ایسوس، یک کارت گرافیک یک پارچه را در کنار پردازنده در نظر گرفته است. این کارت گرافیک یک پارچه در زمان وب گردی یا مشاهده فیلم و سریال فعال می‌شود. مصرف انرژی این کارت گرافیک بسیار کم‌تر از RTX 3060 است.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G17 G733ZW

دو لولای با کیفیت نمایشگر و بدنه لپ تاپ ROG G733ZW را در کنار هم نگه می‌دارند؛ لولاهای به کار گرفته شده در این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارند و با خیال راحت می‌توانید درب دستگاه را باز و بسته کنید. یک وبکم HD برای شرکت در جلسات آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با پرداخت 96 میلیون تومان یکی از قوی‌ترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس به دست شما می‌رسد. لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar 17 مدل G733ZW پردازنده اینتل Core i9 مدل 12900H و کارت گرافیک RTX 3070Ti را در کنار 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 به دست شما می‌رساند.

سخت افزار لپ تاپ ROG G733ZW بهترین پیکربندی را برای کار با مجموعه نرم افزارهای ویرایش و تولید محتوای ادوبی در اختیار شما قرار می‌دهند. با استفاده از این پیکربندی سخت افزاری می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت 8K را به راحتی ویرایش کنید. ترکیب سی پی یو و کارت گرافیک این لپ تاپ گیمینگ قدرت کافی برای اجرای نرم افزارهای ادوبی یا دیگر نرم افزارهای سنگین ویرایش محتوا مانند مایا را در دسترس شما قرار می‌دهد.

مقایسه بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس

شرکت ایسوس انواع لپ تاپ گیمینگ را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله با جزئیات دقیق لپ تاپ گیمینگ TUF و لپ تاپ گیمینگ ROG آشنا شده‌ایم. اما در مقایسه لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس باید بدانید که برخی دیگر از لپ تاپ‌های ایسوس نیز می‌توانند یک گزینه جذاب برای اجرای بازی‌های روز دنیا باشند. برای مثال لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس سری K با کارت گرافیک مجزا نیز می‌توانند بازی‌های روز دنیا را اجرا کنند.
در مقایسه لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس جزئیات سخت افزار اهمیت بالایی دارند. مدل دقیق کارت گرافیک، مدل دقیق پردازنده و مدل دقیق حافظه رم تاثیر قابل توجهی در عملکرد دستگاه خواهد داشت. به همین دلیل در مقایسه دو لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید بخش به بخش این موارد را بررسی کنیم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ به لپ تاپ‌های تولید شده توسط ایسوس محدود نمی‌شود؛ هر کدام از شرکت‌های لنوو، ایسر و HP نیز یک یا چند سری لپ تاپ مخصوص گیمینگ خود را به بازار عرضه کرده‌‌اند. در مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ با رقبای لپ تاپ گیمینگ ایسوس آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس
شرکت ایسوس چند ده مدل لپ تاپ گیمینگ را ساخته و به بازار عرضه می‌کند.

حکم آخر

به عنوان نکته آخر در خرید یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به گارانتی آن توجه کنید؛ اجرای بازی‌ها و دیگر نرم افزارهای سنگین روی لپ تاپ تمام سخت افزار دستگاه را تحت فشار قرار می‌دهد. اگر لپ تاپ خود را از آی تی هوم خریداری کنید تا 7 روز خود ما آن را ضمانت می‌کنیم. اگر لپ تاپ گیمینگ ایسوس شما گارانتی یکپارچه داشته باشد، تا دو سال توسط سه شرکت حامی، سازگار و آواژنگ گارانتی خواهد شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. سجاد کمالی

    سلام من لبتاپ ایسوس با مشخصات حافظه داخلی یک ترابایت ssd و رم ۱۶ و گرافیک ۲ و RYZEN7 و RADEONGRAPHICS AMD آیا برای گیم خوب هست

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام سجاد عزیز
      اگر منظورتون از نوع کارت گرافیکی که گفتین iGPU هست که باید عرض کنم زیاد برای بازی مناسب نیست و یکسری بازی های ساده و سبک رو اجرا میکنه . ولی اگر dGPU منظور شما باشد باید نوع و مدل اون رو دونست تا بشه گفت برای بازی مناسب هست یا نه .

      پاسخ به این نظر
  2. سجاد کمالی

    ادامه کامنت قبلی هست میخواستم بدونم برای گیم خوب هست

    پاسخ به این نظر
  3. سجاد کمالی

    سلام من لبتاپ ایسوس با مشخصات حافظه داخلی یک ترابایت ssd و رم ۱۶ و گرافیک ۲ و RYZEN7 و RADEONGRAPHICS AMD

    پاسخ به این نظر
  4. .

    سلام . من به تازگی از این نوع لپ تاپ گرفتم اما نمیدونم نحوه عملکرد فن هاشون چجوری هستش . من وقتی روشن میکنم ، فن های روشن نیستن آیا وقتی به یه حد دمایی برسه ، خدا به خود روشن میشن یا باید تنظیماتی رو انجام بدیم ؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود دوست عزیز
      خاموش یا روشن کردن فن در اختیار کاربر نیست و از اونجایی که دستگاه گیمینگ ی دستگاه پر مصرف و کلا با حرارت بالایی هست امکان نداره فن تو مقطعی خاموش باشه . اگه صدای فن رو نمیشنوید این ی ویژگی خوبی هست و جای نگرانی نیست . با افزایش دما و تحت فشار سنگین دور فن هم بالا می رود و آن زمان هست که شما صدای فن رو می شنوید .
      البته در دستگاه های گیمینگ ایسوس دکمه ها و نرم افزارهایی وجود دارند که امکان تنظیم دور فن روبه کاربر میدهند.

      پاسخ به این نظر
  5. .

    سلام در رابطه با نحوه عملکرد فن های این لپ تاپ ها سوال داشتم. من به تازگی گرفتم و وقتی روشن میکنم ، فن های کار نمیکنه . آیا طبیعیه و وقتی به یه حدی برسه خودش روشن میشه یا باید تنظیماتی رو انجام بدیم ؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام دوست عزیز
      در سیستم خنک کنندگی لپ تاپ ، فن ها بر اساس فشار کاری پردازنده و حرارت آن دور خود رو تنظیم میکنند . جای نگرانی نیست . اگر حرارت بیش از حد بالا رود و فن ها جوابگو نباشند سیستم خود به خود خاموش یا ری استارت می شود.

      پاسخ به این نظر
  6. سوگل شیرازی

    سلام و روز بخیر! یه سوال داشتم من برای کارهای گرافیکی و نرم افزارهایی مثل لایت روم و ایلایستور می تونم از لپ تاپ های گیمینگ استفاده کنم؟

    پاسخ به این نظر
    1. Javad Hassankhani

      سلام درود
      بله دوست عزیز این دستگاهها برای کارهای گرافیکی سنگین تر از اینها هم جوابگو هست.

      پاسخ به این نظر