top banner
بهترین لپ تاپ OLED ایسوس

چرا بهترین لپ تاپ OLED بهترین گزینه برای شما خواهد بود؟ نمایشگر همچنان می‌تواند یک دلیل مهم برای خرید لپ تاپ باشد.

انواع برندهای ایسوس، ایسر، اچ پی و دیگر تولیدکنندگان مطرح مدل‌های متنوعی را با نمایشگر OLED عرضه کرده‌اند. لپ تاپ‌های OLED در کنار یک نمایشگر فوق العاده، سخت افزار قدرتمندی به همراه دارند. شرکت ایسوس در سری لپ تاپ‌های مختلف خود از نمایشگر OLED استفاده کرده است که گروه متفاوتی از کاربران را هدف قرار می‌دهد؛ آی تی هوم در این مقاله بهترین لپ تاپ OLED را برای شما پیدا می‌کند.  

آیا به نمایشگر OLED نیاز داریم؟

چرا یک لپ تاپ با نمایشگر OLED خریداری کنیم؟

نمایشگر OLED جادوی فناوری است؛ فناوری OLED بر خلاف نمایشگرهای LCD و LCD – LED به نور پس زمینه نیاز ندارد. هر کدام از پیکسل‌ها در نمایشگر OLED نور ایجاد می‌کند، این یک تفاوت بزرگ است. نمایشگر OLED می‌تواند رنگ مشکی را کاملا مشکی نمایش دهد و نشت نور وجود ندارد.

بهترین لپ تاپ OLED ایسوس

“نشت نور به معنای دقت کم نمایشگر در تفکیک بخش‌های روشن و خاموش است. به تلویزیون خود در زمان نمایش یک جسم روشن در پس زمینه مشکی رنگ نگاه کنید، نور از کادر خارج می‌شود. خارج شدن نور از کادر همان نشت نور است.”

کم مصرف‌ترین نمایشگر دنیا

در کنار نمایش بهتر رنگ مشکی، دقت رنگ‌ها در نمایشگرهای OLED بسیار بالاتر است. به کمک یک نمایشگر OLED می‌توانید رنگ‌ها را همانطور که هستند، مشاهده کنید. آخرین برگ برنده OLED مصرف کم‌تر انرژی است، چراکه اگر به یک تصویر مشکی رنگ نگاه کنید، نمایشگر شما خاموش می‌شود! به طور کلی نمایشگر OLED در بخش‌های مشکی رنگ تصویر نیز خاموش شده و انرژی مصرف نمی‌کند.

لپ تاپ ایسوس OLED چه ویژگی‌های بیش‌تری دارد؟

یکی از مشکلات کاربران در خرید لپ تاپ با نمایشگر OLED محدودیت مدل‌های مختلف با پیکربندی‌های متفاوت بود. تا روزهایی نه چندان دور، نمایشگر OLED تنها در لپ تاپ‌های فوق العاده گران قیمت به کار گرفته می‌شد. امروز که این مقاله را می‌خوانید ایسوس در لپ تاپ‌های ویووبوک اقتصادی، ذن‌بوک گران قیمت و گیمینگ خود از نمایشگر OLED استفاده می‌کند.

نمایشگر OLED در هر رده قیمت

لپ تاپ‌های سری K و پرو ویووبوک ایسوس نمایشگر OLED را با بهترین قیمت به دست شما می‌رسانند. لپ تاپ‌‌های سری K با کاربری روزمره ساخته می‌شوند، می‌توانید در وب گردی و انجام کارهای دانشگاه از یک نمایشگر OLED لذت ببرید. آیا به سخت افزار قدرتمند در کنار نمایشگر OLED نیاز دارید؟ لپ تاپ‌های ویووبوک پرو برای شما ساخته شده است.

بهترین لپ تاپ OLED ایسوس

در میان لپ تاپ‌های سری پرو ایسوس می‌توانید کارت گرافیک انویدیا سری RTX 30 را در کنار پردازنده اینتل Core i5 و Core i7 تجربه کنید. لپ تاپ‌های ویووبوک پرو یک گزینه عالی برای طراحی و کارهای گرافیکی است، حتی اگر به بازی در زمان استراحت فکر می‌کنید، نیاز شما را برطرف می‌کند.

خرید لپ تاپ ایسوس در کشور ایران به نسبت دنیا سختی‌های بیش‌تری دارد، تقریبا هیچ کدام از برندهای تولید لپ تاپ به شکل مستقیم در ایران فعال نیستند. ایسوس یکی از آن موارد استثنا به حساب می‌آید، تمام لپ تاپ‌های ایسوس که به شکل رسمی وارد ایران می‌شوند توسط سه شرکت حامی، سازگار و آواژنگ تحت عنوان گارانتی یکپارچه ایسوس، گارانتی می‌شوند.

خدمات گارانتی یکپارچه ایسوس از تعمیرات تا تامین قطعات است؛ اگر لپ تاپ شما با مشکل رو به رو شود، توسط کارشناسان مورد تایید شرکت ایسوس بررسی و تعمیر خواهد شد. اگر لپ تاپ مدرن و حساس شما به تعویض قطعات نیاز داشته باشد، در گارانتی یکپارچه از قطعات اصل و مورد تایید شرکت ایسوس استفاده می‌شود.

گارانتی ایسوس در ایران

بهترین لپ تاپ OLED ایسوس

اگر تا این بخش از مقاله قانع نشده‌اید، آی تی هوم با 7 روز ضمانت اعتماد شما را برای خرید لپ تاپ OLED ایسوس جلب می‌کند. ضمانت 7 روزه آی تی هوم شامل چه مواردی خواهد بود؟ اگر تا 7 روز سخت افزار، بدنه یا بخش‌ دیگری از دستگاه با مشکل رو به رو شود که به دست شما ایجاد نشده باشد، دستگاه تعویض شده یا وجه آن به شما پرداخت می‌شود.

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با نمایشگر OLED

لپ تاپ ایسوس M6500QH همان لپ تاپ اقتصادی OLED با سخت افزار قدرتمند است. پردازنده سری H ایسوس در کنار کارت گرافیک انویدیا RTX قدرت کافی برای کارهای گرافیکی مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته که با این لپ تاپ می‌توانید از بازی‌های روز دنیا لذت ببرید، چراکه یک لپ تاپ گیمینگ نیز به حساب می‌آید.

لپ‌تاپ ایسوس K513EQ از دسته‌بندی پرطرفدار ویووبوک با پردازنده I7 نسل یازدهم در کنار 512 گیگابایت حافظه SSD می‌تواند انتخاب خیلی خوب یک مدیر، یک مهندس و یک کارمند اداری باشد. البته این لپ‌تاپ برای عموم کارهای متوسط مناسب است و احساس رضایت به کاربر می‌دهد.

لپ‌تاپ ایسوس M7600QE یک گزینه قدرتمند برای افرادی است که به دنبال یک لپ‌تاپ همه فن حریف برای عموم کارها است. با این لپ‌تاپ با قابلیت 32 گیگابایت حافظه رم در کنار 4 گیگابایت کارت گرافیک از نوع GeForce RTX3050Ti می‌توانید سرعت و قدرت را کنار هم در کارهای گرافیکی و بازی های روز تجربه کنیم. در پک بسته بندی این لپ‌تاپ کیف و ماوس وجود دارد که در لپ‌تاپ‌های دیگر به ندرت وجود دارد.

و برای آخرین دستگاه به سراغ دسته‌بندی ZENBOOK می‌رویم و به لپ‌تاپ UX8402ZE اشاره می‌کنیم، اگر بخواهیم برای این دستگاه به دنبال یک لقب باشیم باید بگوییم که شما با یک لپ تاپ همه فن حریف قدرتمند با ظاهری فوق‌العاده و وزنی بسیار کم طرف هستید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس را با صفحه نمایش OLED به شما معرفی کنیم، اگر همچنان سوالات و ابهاماتی در این زمینه بر ای شما وجود دارد می‌توانید از یکی از راه‌های ارتباطی با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و همیشه به یاد داشته باشید که آی‌تی‌هوم همراه شماست برای بهترین انتخاب.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!