top banner
بهترین لپ تاپ‌های بازار ایران تا 100 میلیون تومان

لپ تاپ‌های 100 میلیون تومانی بهترین انتخاب برای کارهای سنگین، رندرینگ و بازی کردن به حساب می‌آیند. شما به کدام لپ تاپ نیاز دارید؟

در محدوده قیمت 100 میلیون تومان لپ تاپ‌های متنوعی وجود دارد؛ شما می‌توانید یک لپ تاپ گیمینگ فوق العاده، یکی از جدیدترین تبلت‌های مایکروسافت یا مک بوک اپل را خریداری کنید. تمامی لپ تاپ‌های معرفی شده در این مقاله از نظر کیفیت ساخت، قطعات و گارانتی مورد تایید آی تی هوم بوده و شما با خیال راحت خرید خود را انجام می‌دهید.

بهترین لپ تاپ‌های بازار ایران تا 100 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ برای یک مدیر با بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با هم تفاوت دارند. دلیل تفاوت آن‌ها این است که یک مدیر به عمر باتری طولانی و وزن سبک نیاز دارد، درحالی که برای کارهای گرافیکی به سخت افزار قدرتمند نیاز داریم. در ادامه این مقاله با بهترین همراه خود آشنا می‌شوید.

بهترین لپ تاپ ۱۰۰ میلیونی از هربرند
بهترین لپ تاپ برای یک مدیر با بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با هم تفاوت دارند.

قوی‌ترین لپ تاپ 17 اینچی تا 100 میلیون تومان

قوی‌ترین لپ تاپ بازار در محدوده 100 میلیون تومان را ایسوس می‌سازد؛ مدل ROG Strix G713RW. لپ تاپ گیمینگ ایسوس با کارت گرافیک قدرتمند RTX 3070 Ti و پردازنده Ryzen 9 هر کاری را ممکن می‌کند. این لپ تاپ بهترین گزینه برای بازی با بالاترین کیفیت ممکن و رندرینگ است.

خوش قیمت و قدرتمند

این لپ تاپ تمام بازی‌های روز دنیا را در کیفیت 2K اجرا می‌کند، رندرینگ و کارهای گرافیکی متوسط و سنگین را به راحتی انجام می‌دهد؛ لپ تاپ ایسوس ROG G513RM همه چیز تمام است. در این مدل از لپ تاپ ROG کارت گرافیک RTX 3060 را در کنار پردازنده Ryzen 7 از سری 6000 تجربه می‌کنیم.

زیباترین ذن‌بوک ایسوس با دو نمایشگر

این مدل از لپ تاپ ذن‌بوک ایسوس برای افرادی ساخته شده است که به بیش‌تر از یک نمایشگر نیاز دارند. پردازنده Intel core i7 نسل دوازدهم در کنار کارت گرافیک RTX 3050Ti یک همراه خوب برای کارهای گرافیکی و بازی‌های روز دنیا به حساب می‌آید. البته که نمایشگر OLED و فوق العاده با کیفیت آن را نباید نادیده بگیریم.

نماینده سری ProArt در محدوده قیمت 100 میلیون تومان

لپ تاپ‌های سری ProArt ایسوس به شکل اختصاصی برای کارهای گرافیکی و رندرینگ ساخته شده است. این لپ تاپ با ویژگی‌های اختصاصی خود بهترین عملکرد را در نرم افزارهای گرافیکی نشان می‌دهد. پردازنده AMD Ryzen 9 در کنار RTX 3060 قدرت کافی برای پروژه‌های متوسط و سنگین را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین لپ تاپِ تبلت شو

بسیاری از کاربران به یک لپ تاپ سبک با قابلیت تبدیل به تبلت نیاز دارند. ایسوس برای این گروه از کاربران لپ تاپ ذن‌بوک سری فلیپ را معرفی کرده است؛ مدل UP5401ZA با پردازنده Intel Core i7 نسل دوازدهم و کارت گرافیک Iris Xe یک همراه قدرتمند به حساب می‌آید.

بهترین مک بوک از اپل

جدیدترین پردازنده اپل، M2 نام دارد، شما می‌توانید این پردازنده را در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تجربه کنید. جدیدترین مک بوک اپل بهترین همراه شما برای کارهای گرافیکی متوسط و نیمه سنگین خواهد بود. عمر باتری طولانی مک‌بوک ویژگی طلایی آن‌ها است. اگر به یک مدل دیگر با پیکربندی متفاوت نیاز دارید، با آی تی هوم تماس بگیرید.

مدعی واقعی از مایکروسافت سرفیس

تبلت‌های سرفیس شاید بهترین جایگزین لپ تاپ باشند؛ وزن سبک، عمر باتری طولانی و پردازنده قدرتمند نسل دوازده تیم برنده مایکروسافت است. این تبلت به شما اجازه می‌دهد تا تمام نرم افزارهای ویندوز را به راحتی اجرا کرده و همیشه همراه خود داشته باشید.

 نتیجه گیری

لپ تاپ‌های قدرتمند بازار امروز در محدوده قیمت 100 میلیون تومان قرار دارند؛ اگر برای کارهای سنگین گرافیکی یا اجرای بازی‌های روز دنیا به خرید لپ تاپ فکر می‌کنید، این مقاله بهترین راهنمای شما است. آیا در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ داده نشد؟ با کارشناسان فروش آی تی هوم تماس بگیرید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!