top banner
لپ تاپ مناسب برای بازی Fortnite

آیا تمام لپ تاپ‌های دنیا می‌توانند بازی Fortnite را اجرا کنند؟ برای شناخت لپ تاپ مناسب فورتنایت این مقاله را از دست ندهید.

بازی فورتنایت یکی از بازی‌های محبوب در جهان به حساب می‌آید. یکی از دلایل محبوبیت آن، اجرای بازی با سخت افزار نه چندان قدرتمند است. اگر یک لپ تاپ گیمینگ خریداری کنید، قطعا می‌تواند بازی Fortnite را اجرا کند. اما برای تجربه‌ای خوب از دنیای این بازی، باید به سخت افزار لپ تاپ توجه کنید. در ادامه این مقاله با لپ تاپ مناسب بازی Fortnite آشنا می‌شوید.

بازی Fortnite در اوج محبوبیت

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین است. این بازی توسط شرکت Epic Games ساخته شده و توسعه داده می‌شود. این بازی برای اولین بار در سال 2017 منتشر شد. بازی Fortnite در ژانر Battle Royal قرار می‌گیرد، 100 گیمر وارد جزیره شده و با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

هر کدام از شما باید برای خود اسلحه جمع کرده، ساختمان می‌سازید و برای رقابت آماده می‌شوید. کسی که بتواند در انتهای بازی زنده بماند، برنده بازی خواهد شد. فورتنایت یک بازی رایگان است و می‌توانید در لپ تاپ، اندروید، iOS، ایکس باکس یا پلی استیشن بازی کنید.

بازی Fortnite در اوج محبوبیت

بازی Fortnite تقریبا هر هفته آپدیت می‌شود. با هر به‌روزرسانی جدید مشکلات بازی برطرف شده و عملکرد آن بهبود پیدا می‌کند. در برخی از به‌روزرسانی‌ها اسلحه‌های جدید نیز به بازی اضافه می‌شود. برای لذت بردن از ویژگی‌های جدید باید بازی خود را به روز نگه دارید. آپدیت بازی خودکار دانلود شده و زمانی که بازی را اجرا کنید، نصب خواهد شد.  

سخت افزار پیشنهادی آی تی هوم برای بازی Fortnite

منظور ما از سخت افزار پیشنهادی، اجرای بازی با کیفیت و تعداد فریم مناسب است. به کمک یک لپ تاپ با سخت افزار زیر می‌توانید بازی Fortnite را روان و بدون نگرانی بازی کنید.

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ TUF

سخت افزار پیشنهادی
پردازندهintel Core i7
AMD Ryzen 7
حافظه رم16 گیگابایت
کارت گرافیکانویدیا RTX 3050
AMD Radeon 5600M
فضای مورد نیاز 16 گیگابایت 

سخت افزار پیشنهادی آی تی هوم را در دسته بندی لپ تاپ 3050 قابل مشاهده و خرید است، تمام لپ تاپ‌های موجود در این دسته بندی از انواع پردازنده سری H استفاده می‌کنند. پردازنده‌های سری H از سری U قدرت بیش‌تری دارد. در نتیجه پردازنده‌های سری H برای بازی Fortnite یک گزینه عالی است.

بازی Fortnite در اوج محبوبیت

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ نسل 12

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی Fortnite

برای اجرای بازی Fortnite به قوی‌ترین سخت افزار بازار نیازی ندارید. یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت نیز می‌تواند این بازی را به راحتی اجرا کند. اما برای اجرای بازی Fortnite در این لپ تاپ‌ها باید تنظیمات کیفیت تصویر را کاهش دهید.

حداقل سخت افزار
پردازندهintel Core i5
AMD Ryzen 5
حافظه رم8 گیگابایت
کارت گرافیکانویدیا RTX 1650  
فضای مورد نیاز16 گیگابایت حافظه SSD

بهترین لپ تاپ‌ها برای بازی Fortnite

در بازار لپ تاپ ایران دنیایی از لپ تاپ‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند بازی Fortnite را اجرا کند. در این بخش از مقاله برخی از بهترین گزینه‌ها را بر اساس قیمت به شما معرفی می‌کنیم. دلیل انتخاب این لپ تاپ‌های گیمینگ قوی‌ترین سخت افزار بازار به نسبت قیمت بوده است.  

بهترین لپ تاپ‌ها برای بازی Fortnite

لپ تاپ HP ویکتوس 15

لپ تاپ ویکتوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای بازی Fortnite است. سری لپ تاپ‌های ویکتوس از برند HP کیفیت ساخت بالایی دارد. این لپ تاپ با پردازنده نسل دوازدهم اینتل به راحتی می‌تواند این بازی را با کیفیت مناسب اجرا کند.

لپ تاپ TUF Gaming FA506IE 

لپ تاپ TUF گیمینگ ایسوس با بهترین قیمت ممکن کارت گرافیک RTX 3050 را به دست شما می‌رساند. این لپ تاپ با کارت گرافیک قدرتمند خود می‌تواند انتخاب شما برای بازی Fortnite باشد. البته که امکان ارتقا حافظه رم لپ تاپ وجود دارد، برای این کار تنها کافی است تا با آی تی هوم تماس بگیرید.

لپ تاپ ROG Strix G17 G713RM

در انتهای فهرست خود یکی از لپ تاپ‌های 17.3 اینچی ایسوس ROG را با کارت گرافیک RTX 3060 به شما معرفی می‌کنیم. این لپ تاپ با یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های نسل دوازدهم و کارت گرافیک انویدیا بازی Fortnite را با کیفیت فوق العاده اجرا می‌کند.

نتیجه گیری

بازی Fortnite به سخت افزار قدرتمند نیاز ندارد اما یک بازی اعتیاد آور است. بسیاری از کاربران برای ساعت طولانی به بازی کردن ادامه می‌دهند و به یک لپ تاپ مناسب برای این کار نیاز دارند. ما سه لپ تاپ برتر خود را به شما معرفی کردیم، آیا به لپ تاپ دیگری نیاز دارید؟ مشکلی نیست، در اولین فرصت با آی تی هوم تماس بگیرید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!