top banner
لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی

رشته روانشناسی یکی از رشته های پرطرفدار در جهان کنونی است و افراد زیادی هستند که جز فعالان حرفه ای در این رشته به حساب می‌آیند. همچنین هر ساله دانشجویان جدید الورود زیادی برای ادامه تحصیل در این رشته وارد دانشگاه می‌شوند. روانشناسی مانند سایر رشته های دانشگاهی نیازمند به خرید لپ تاپ برای انجام امور دانشجویی است که نیاز به یک سخت‌افزار حرفه ای ندارد و با لپ تاپ های ساده نیز می‌توان به تمامی امور مورد نیاز این رشته رسیدگی کرد. از لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی برای مطالعه کتاب و مقالات، ترجمه، شرکت در سمینارها و کلاس‌های آنلاین استفاده می‌شود و برای این رشته نیازمند لپ تاپ گیمینگ لنوو یا ایسوس نیستید.

بهترین لپ تاپ رشته روانشناسی

در این مقاله در ابتدا تعدادی از بهترین لپ تاپ های مناسب روانشناسی به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. سپس در ارتباط با ویژگی های تخصصی سخت افزار این لپ تاپ با شما عزیزان صحبت کرده ایم.

معرفی بهترین لپ تاپ روانشناسی

در ادامه تعدادی از لپ تاپ های مناسب رشته روانشناسی را بررسی کرده ایم تا شما با ویژگی های کلی سخت افزار این لپ تاپ ها آشنا شوید. لپ تاپ روان شناسی را از لحاظ سخت افزار و رده کاربری تفکیک کرده و قدم به قدم برای شما شرح داده ایم تا به یک شناخت کامل از لپ تاپ مناسب رشته روان شناسی برسید. برای کسب اطلاعات در ارتباط با قیمت و مشخصات کامل سخت افزار لپ تاپ می‌توانید به لینک مربوط به هر لپ تاپ مراجعه کنید.

لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی

لپ تاپ ایسوس VivoBook R465FA از لپ تاپ های اقتصادی کمپانی ایسوس است. قطعا نام این برند برای همه آشنا است، برند خوش نام صنعت تولید لپ تاپ که در طی سال‌های گذشته توانسته است با گسترش محصولات خود نظر بسیاری را به برند مورد بحث جلب کند. در محصولات تولیدی این برند می توانید هر لپ تاپ با هر قیمتی مشاهده کنید. لپ تاپ VivoBook R465FA یکی از لپ تاپ هایی است که بیشتر برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب است و یا افرادی که کارهای ساده و روزمره انجام می دهند بیشتر به سمت انتخاب این لپ تاپ می‌روند.

چرا که از نظر قیمتی نیز بسیار به صرفه و اقتصادی است و در حال حاضر جزء لپ تاپ های ارزان ایسوس به حساب می آید. این لپ تاپ در دسته بندی لپ تاپ Core i3 قرار دارد و برای اشخاصی که  هزینه زیادی را برای خرید لپ تاپ روانشناسی در نظر نگرفته اند بسیار مناسب است. شما مس توانید با 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس با محدوده قیمت 10 میلیون تومان این لپ تاپ را به خانه ببرید.

لپ تاپ V15 G2 را هم می توان در دسته بندی لپ تاپ های اقتصادی کمپانی لنوو قرار داد.  که از لحاظ سخت افزاری قدرت مناسبی دارد، وجود پردازنده نسل 11 و کارت گرافیک مجزا توانایی سبب شده است تا با یک لپ تاپ با قدرت پردازش خوب رو به رو باشیم. از این لپ تاپ برای فعالیت های گوناگونی می‌توان استفاده کرد. مواردی نظیر تمامی فعالیت های روزانه، دانشجویی و دانش آموزی و پروژه های دانشجویان روان شناسی، پروژه‌های مهندسی در رشته‌هایی مانند کامپیوتر و برنامه نویسی، مهندسی شیمی، نفت، کشاورزی؛ معماری و عمران و… استفاده کرد.

جنس بدنه این لپ تاپ پلی کربنات است که در برابر آسیب بسیار مناسب است . اگر شما می خواهید یک لپ تاپ اقتصادی با سخت افزار توانمند و بدنه مقاوم داشته باشید V15 G2 را می توانید با 18 ماه گارانتی اصلی از آی تی هوم خریداری کنید.

لپ تاپ اقتصادی DW2196 را هم به طرفداران اچ پی برای امور روانشناسی و حتی حسابداری معرفی کنیم، سخت افزار این لپ تاپ با سخت افزار دو لپ تاپ قبل فرق زیادی ندارد، ولی بدنه های لپ تاپ اچ پی بسیار مقاوم و سرسخت است، وزن این لپ تاپ بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل است. اگر ششما طرفدار برند اچ پی هستید و می خواهید یک لپ لپ تاپ بسیار اقتصادی برای امور روانشناسی خود داشته باشید می توانید این لپ تاپ را با 12 ماه گارانتی اصلی از آی تی هوم خریداری کنید.

و حالا بهتر است به سراغ برند ایسر و طرفداران این برند برویم و لپ تاپ A515-57G را با پردازنده I5 و کارت گرافیک مجزا معرفی کنیم. افظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده و علاوه بر این به دلیل داشتن حافظه داخلی هیبرید دستگاه هرگز دچار هنگی و کندی در حین کار نمی‌شود. این لپ تاپ به دلیل داشتن گرافیک MX550 با 2 گیگابایت حافظه داخلی برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی، بازی‌هایی با کیفیت متوسط و پروژه های نیمه سنگین بسیار مناسب است. اگر شما به غیر از امور روانشناسی برای انجام فعالیت های گرافیکی و حتی بازی های سبک نیازمند سیستم هستیم ما دستگاه A515-57G را با 18 ماه گارانتی اصلی به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر شما یک روانشناس هستید و برای میز کار خود به دنبال یک لپ تاپ شیک با بدنه  مقاوم و سخت افزار توانمند هستید ما می خواهیم لپ تاپ M3500QC را با صفحه نمایش بسیار جذاب OLED به شما معرفی کنیم. پردازنده این لپ تاپ Ryzen7 تولید شرکت AMD است که از پردازنده های قدرتمند این شرکت است. حافظه رم این دستگاه 16 گیگابایت و 1 ترابایت هم حافظه SSD دارد که می تواند کارهای گرافیکی و حتی بازی های شما را در کنا 4 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع  GeForce RTX3050 با کیفیت و سرعت خیلی خوبی اجرا کند.

این لپ تاپ قابلیت حسگر اثر انگشت خود که اگر روی میز کاغر شما باشد امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند. اگر شما می خواهید این لپ تاپ همه چیز تمام را به خانه ببرید می توانید با محدوده قیمت 31 میلیون از آی تی هوم با 2 سال گارانتی یکپارچه از آی تی هوم خریداری کنید.

ویژگی های سخت افزاری بهترین لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی

همانطور که دیدید سخت افزار لپ تاپ مخصوص رشته روانشناسی جز سخت افزار های سبک و معمولی به حساب می‌آید و ویژگی های حرفه ای و خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود. این لپ تاپ ها برای رده کاربری های معمولی و ساده کاربرد دارند و اغلب برای فعالیت های حرفه ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. در ادامه به صورت کلی ویژگی‌های سخت افزاری لپ تاپ مناسب این رشته را با یک دیگر بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی

پردازنده مرکزی

سی پی یو به کار رفته در لپ تاپ مناسب رشته روان‌شناسی مانند بیشتر رشته های دانشگاهی از جمله  لپ تاپ مناسب رشته حسابداری نیاز به قدرت چندانی ندارد و از سی پی یو های Core i3 اینتل و یا سری 3000 Ryzen تمامی فعالیت های خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. در لپ تاپ های سری جدید، سی پی یو ها همگی دارای خاصیت ترد هستند و میزان کارایی پردازنده را تا 2 برابر افزایش می‌دهند. ترد به تکنولوزی گفته می‌شود که در آن بازدهی سی پی یو دو برابر شده و قدرت پردازش را افزایش می‌دهد و این امر سبب می‌شود لپ تاپ شما حتی با داشتن یک سی پی یو ساده از قدرت پردازش بالایی از داده ها برخوردار باشد.

کارت گرافیک

در رشته روانشناسی همان طور که می‌دانید کارهای گرافیکی انجام نمی‌شود و لپ تاپ برای شرکت در سمینارها، آفیس، مطالعه مقاله و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل گرافیک آنبرد کفاف کار دانشجویان این رشته را می‌دهد و نیاز به کارت گرافیک مجزا ندارند. البته اگر در کنار کارهای دانشجویی مایل به فعالیت در حوزه گرافیک و یا بازی هستند باید لپ تاپ با کارت گرافیک مجزا تهیه کنند.

ظرفیت رم و حافظه داخلی

رم به کار گرفته شده در لپ تاپ مخصوص روان شناسی باید حداقل دارای ظرفیت 8 گیگابایت باشد تا بتواند یک بستر مناسب برای اجرای نرم افزارها و فایل ها را برای کاربران فراهم کند همچنین نوع حافظه داخلی نیز اگر SSD باشد بهتر است تا فایل ها، مقالات و فیلم های کاربران به راحتی در آن ذخیره شود. همچنین این مدل حافظه داخلی برای کسانی که در آینده نیاز به حجم بیشتری ظرفیت دارند قابلیت ارتقاء دارد.

خرید لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی

صفحه نمایش

دانشجویان رشته روانشناسی به دلیل مطالعه مقالات و ترجمه، و همچنین بررسی کتاب ها و فیلم های مرتبط با رشته تحصیلی خود مدت زمان زیادی را با صفحه نمایش در ارتباط بوده و نیازمند یک مانیتور با کیفیت بالا هستند تا به مرور زمان دچار ضعف بینایی نشوند. سعی کنید لپ تاپ 15 اینچ به بالا تهیه کنید تا یک گستره دید مناسب در اختیار شما قرار بگیرد، همچنین مات بودن صفحه نمایش از انعکاس نور و خستگی چشم های شما جلوگیری می‌کند.

سخن آخر

در کل برای خرید لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی سعی کنید اگر تمایل به انجام فعالیت های سنگین ندارید یک لپ تاپ با سخت افزار معمولی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لیست قیمت لپ تاپ مناسب رشته روانشناسی می‌توانید با مشاورین ما در آی تی هوم تماس بگیرید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. mehran

    کدوم یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردید عمر باطری بیشتری داره؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود مهران عزیز
      لپ تاپ های پیشنهادی تو این مقاله تغییر میکنه . پس بهتره برید تو مشخصات کامل لپ تاپ تو قسمت توضیح باتری ببینید این باتری چند وات ساعت هست.

      پاسخ به این نظر
  2. Azita

    عالی بود این واقعا

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما درمیان گذاشتین

      پاسخ به این نظر