top banner
لپ تاپ مناسب CallOfDuty

سری گیم‌های Call of Duty  به دلیل داستان و گیم پلی‌عالی همواره جزو گیم‌های پرطرفدار و محبوب بین گیمرها بوده و است. شرکت Activision مانند سال گذشته که هرسال یک کال اف دیوتی جدید معرفی می‌کند، امسال نیز قرار است نسخه جدید Modern Warfare 2 را معرفی کند که در این مقاله ما تمام اطلاعات مهم آن را جمع آوری کرده‌ایم. پس اگر شما از هم طرفداران این بازی هستید و دوست دارید تا اطلاعات جدیدی در مورد آن داشته باشید و یا قصد خرید لپ تاپ مناسب بازی کالاف دیوتی را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی ندای وظیفه

OS: Windows 10 64-Bit (latest update)

CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen 5 1600X

RAM: 8 GB RAM

STORAGE SPAGE (at launch): 200GB

HIGH-REZ ASSET CACHE: Up to 32 GB

VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580

VIDEO MEMORY: 4 GB

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ 3050

سیستم پیشنهادی آی تی هوم برای بازی Call of Duty

OS: Windows 10 64-Bit (latest update) or Windows 11 64-Bit (latest update)

CPU: INTEL CORE I7-8700K or AMD RYZEN 5 3600X

RAM: 16 GB RAM

STORAGE SPAGE: 200GB

HIGH-REZ ASSET CACHE: Up to 32 GB

VIDEO CARD: NVIDIA GEFORCE GTX 1070 8 GB or AMD RADEON RX VEGA 56 8 GB

VIDEO MEMORY: 8 GB

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ 3070

جدیدترین نسخه کالاف دیوتی

تا همین لحظه دو تریلر رسمی از 2021 Modern Warfare 2 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

  • تریلر دوم

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ گیمینگ ایسوس

نسخه بتای بازی MWII

نسخه بتای بازی MWII

نسخه بتای Modern Warfare 2 از اواسط سپتامبر(شهریور) 2022 آغاز خواهد شد. طبق معمول، بازیکنان پلی استیشن مجددا یک هفته زودتر به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت و کسانی که پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند دو روز زودتر دسترسی پیدا کنند. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به نسخه بتای کالاف دیوتی MW 2 آمده است.

Plattform  Early AccessOpen Beta
Playstation  15.-16. September 202217.-19. September 2022
Cross-Play (alle Plattformen)22.-23. September 202224.-26. September 2022

انواع نسخه‌های MW II

تا همین لحظه سه نسخه‌ی مختلف از MW II منتشر شده است،که هم اکنون قابل پیش خرید هستند. تنها تفاوت آن‌ها در آیتم‌های داخل بازی مانند اسکین گان و یونیفرم‌های خاص است که برای دیگر نسخه‌ها قفل و بازیکنان برای دسترسی به آن‌ها باید نسخه‌های بالاتر را خریداری کنند که نسخه استاندارد پایه ترین سطح  و Vault edition  بالاترین و گران‌ترین نسخه بازی است که داری بتل پس با 50 تایر و …. است.

◄ standard edition    

◄ Cross Gen Bundle

◄ Vault edition

انواع نسخه‌های MW II

یکی از مهم ترین ویژگی های جدید این است که Call of Duty با Modern Warfare 2 به Steam بازگشته است. پس از انتقال این فرنچایز به Battle.net با Modern Warfare 2019 Call of Duty با Modern Warfare II به Steam بازخواهد گشت.

معرفی لپ تاپ های مناسب Call of Duty

بازی کالاف دیوتی به دلیل سنگین بودن فضای گرافیکی داخل بازی باعث کمی بیشتر داغ شدن سیستم نسبت باقی گیم‌ها می‌شود که نیازمند سخت افزار و کولینگ قدرتمندتری است.

پس اگر هنوز از کارت گرافیک‌های سری MX استفاده می‌کنید متاسفانه نمی‌توانید بازی را با کیفیت و فریم‌ریت مطلوب اجرا کنید و باید به فکر ارتقا سیستم خود باشید که در ادامه چند لپ تاپ مناسب این گیم معرفی کرده ایم. اگر از طرفداران بازی های جدید هستید احتمالا بازی GTA V را نیز دوست دارید و خواندن راهنمای خرید لپ تاپ مناسب GTA نیز براِی شما جالب خواهد بود.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 یک سیستم اقتصادی با کارت گرافیک 1650 و پردازنده اینتل نسل یازدهم است که می‌تواند یک سیستم اقتصادی خوب برای اجرای گیم روی گرافیک متوسط و پایین باشد ولی این امکان را دارد که بتواند بازی را کاملا روان و نرم اجرا کند. این لپ تاپ برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان و اقتصادی دارند، گزینه خوبی است.

لپ تاپ گیمینگ FX506 HCB از سری تاف ایسوس، یکی دیگر از لپ تاپ های خوب برای اجرای بازی ندای وظیفه است. این لپ تاپ با کارت گرافیک RTX 3050 و پردازنده نسل 11 اینتل می‌تواند بازی را نرخ فریم 60 و روی گرافیک متوسط اجرا کند .

لپ تاپ ایسوس سری راگ گیمنیگ مدل G713IE نیز یک لپ تاپ جذاب با شاسی خوش ساخت همراه نورپردازی AURA RGB  است که با داشتن با سخت افزاری قوی لذت گیم بازی کردن را برای شما چندین برابر می‌کند و می‌تواند بازی کالاف دیوتی را به خوبی اجرا کند.

لپ تاپ های سری تاف ایسوس جزو لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و در عین حال قدرتمند است که پاسخگوی همه‌ی نیازهای شما در داخل گیم می‌باشد و لپ تاپ FX706HM را می‌توان یکی از نمونه‌های فوق العاده در این زمینه دانست که پرقدرت است و می‌تواند بازی را با نرخ فریم بالا اچرا کند.

اگر از طرفداران لپ تاپ های HP هستید، این لپ تاپ گیمینگ 17.3  اینچی ولی قدرتمند را می‌توانید در دسته‌ی انتخاب‌های خود قرار دهید. این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک قوی 8 گیگی با پردازنده نسل 11 است که یکی از بهترین گزینه نه تنها برای کالاف دیوتی بلکه برای تمامی گیم‌های روز دنیا است.

لپ تاپ G533 یک سیستم 15 اینچی از سری راگ گیمینگ ایسوس است که با داشتن ویژگی‌های سخت افزاری فوق العاده و صد البته قدرتمند می‌تواند در بین لیست شما برای خرید لپ تاپ مناسب بازی کالاف دیوتی قرار گیرد.

به عنوان آخرین لپ تاپ که قصد معرفی آن را برای بازی کالاف دیوتی داریم،لپ تاپ G733ZW را نام می‌بریم که در دسته بندی لپ تاپ های راگ گیمینگ قرار دارد و جزو لپ تاپ های قدرتمند ایسوس شناخته می‌شوند. این لپ تاپ ایسوس Core i7 بهترین گزینه موجود برای گیم کال اف دیوتی با بالاترین کیفیت و فریم ریت است و قطعا شما را در اجرای بازی‌ها سر بلند خواهد کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم راهنمای کاملی برای خرید لپ تاپ مناسب بازی کالاف دیوتی را ارائه کنیم و چند مدل از لپ تاپ های خوب که در این زمینه می‌توانید استفاده کنید را معرفی کنیم.اگر هنوز هم در این رابطه سوالاتی در ذهن شما وجود دارد، تنها کافی است تا با مجموعه‌ی آی تی هوم تماس بگیرید و از مشاوران متخصص ما در این زمینه کمک بگیرید.

حداقل کارت گرافیک برای اجرای بازی کالاف دیوتی چیست؟

حداقل کارت گرافیک برای اجرای بازی رو گرافیک متوسط و پایین کارت گرافیک GTX1650 می‌باشد.

اگر بخواهیم بازی را با بالاترین کیفیت و فریم اجرا کنیم کدام لپ تاپ ها مناسب هستند؟

لپ تاپ های ROG STRIX G733ZW و OMEN 17  که بالا نیز به آن‌ها اشاره شدند بهترین گزینه ها برای اجرا با کیفیت و فریم بالا هستند.

ایا می‌توان در بازی کالاف دیوتی با بازیکنان کنسول نیز بازی کرد؟

بله،به دلیل وجود قابلیت CrossPaly شما می‌توانید با دوستان خود درکنسول‌های PlayStaion و Xbox نیزبازی کنید و لذت ببرید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. mamad

    processor: Intel(R) Xeon (R) CPU E3_1505M v5
    Ram :32 GB
    Graphic card : nvdia quadro M1000M
    Windows 11
    system type: 64 bit
    با این مشخصات اجرا میشه؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      مشخصاتی که فرمودید بیشتر مشخصاتی هست که به درد رندرینگ های سنگین میخوره تا بازی… پبشنهاد ما برای تهیه لپ تاپ یا پی سی برای بازی کارت گرافیک های RTX موجود در بازار هست نه سری کوادرو همچنین سی پی یو های زئون به دلیل تعداد هسته های بالا بیشتر در سرورها استفاده میشه

      پاسخ به این نظر
  2. کافه گیم

    ممنون از این مطلب کاربردی

    پاسخ به این نظر
  3. علی

    این لپ تاپ ها برای وارزون سری جدید هم خوبه ؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود علی عزیز
      بله لپ تاپ های معرفی شده در این مقاله مناسب بازی وارزون جدید هم هست.

      پاسخ به این نظر
  4. حسین

    ممنون از بررسی خوبتون یه سوال داشتم بازی وارزون بخاطر گرافیک بالا فشار زیادی به دستگاه میاره کدوم لپ تاپ قدرت خنک کننده گی بهتری به نسبت بقیه داره و میشه زمان بیشتری بازی کرد با اون لپ تاپ ؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود حسین عزیز
      همه لپ تاپ های گیمینگ دارای سیستم خنک کنندگی دو فن هستند و که بیشتر این سیستم خنک کنندگی ها برای دفع گرما و خنک کنندگی سخت افزار ها مناسب هستند . ولی با این وجود بسته به برند و مدل این سیستم های خنک کنندگی متفاوت هستند . مثلا در دستگاه های جدید گیمینگ ایسوس بجای خمیر سیلیکون از فلز مایع استفاده شده است . ولی اگر کسی زمان رو صرف بازی میکنه بهتره از یک کول پد استفاده کنه

      پاسخ به این نظر