top banner
لپ تاپ مناسب CorelDRAW

CorelDRAW یکی از نرم افزارهای پر کاربرد برای کارهای گرافیکی است و آی تی هوم بهترین لپ تاپ را برای این کار به شما پیشنهاد می‌کند. 

برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی یک راهنمای کامل وجود دارد، اما این مقاله به شکل اختصاصی برای خرید لپ تاپ مناسب Corel DRAW نوشته شده است. کاربران زیادی از نرم افزار CorelDRAW برای ویرایش عکس، طراحی لوگو یا دیگر کارهای گرافیکی استفاده می‌کنند. لپ تاپ مناسب این نرم افزار باید قدرت کافی برای اجرای روان آن را داشته باشد.

بهترین لپ تاپ برای نرم افزار CorelDRAW

اجرا و کار با این نرم افزار به پردازنده قدرتمند و حداقل 8 گیگابایت حافظه رم نیاز دارد، لپ تاپ‌های معرفی شده در این بخش تمام نیازهای شما را برای کار با این نرم افزار در نظر می‌گیرند.

بهترین لپ تاپ برای شروع به کار

اگر به تازگی می‌خواهید کارهای گرافیکی را آغاز کنید، به یک لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i5 با 8 گیگابایت حافظه رم کافی است. اما این لپ تاپ برای پروژه‌های متوسط کمی شما را منتظر می‌گذارد.

بهترین لپ تاپ برای پیشرفت در کار

لپ تاپ مناسب پیشرفت در کار با نرم افزار CorelDRAW باید 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک مجزا داشته باشد. این مشخصات را در لپ تاپ‌های گیمینگ پیدا می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ برای کارهای پیشرفته

برای انجام کارهای گرافیکی پیشرفته حداقل به 32 گیگابایت حافظه رم و یک کارت گرافیک مجزای قدرتمند نیاز داریم. کارت گرافیک‌های RTX 3050 و RTX 3060 قدرت زیادی را برای رندرینگ رد اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین مک بوک برای کار با نرم افزار CorelDRAW

انتخاب مک بوک برای کار با نرم افزارهای گرافیکی شاید بهترین انتخاب شما تا به امروز باشد. اما تمامی مک بوک‌های تولید شده توسط اپل قیمت بالایی داشته و خرید یکی از آن‌ها گران تمام می‌شود. در این بخش یکی از بهترین مک بوک‌ها را با قیمت مناسب به شما معرفی می‌کنیم.

سخت افزار مناسب برای اجرای نرم افزار CorelDRAW

اجرای نرم افزار CorelDRAW به قویترین سخت افزار بازار نیاز ندارد، تقریبا تمام لپ تاپ‌های مدرن با پردازنده نسل دوازدهم اینتل می‌توانند آن را اجرا کنند. اما مساله مهم اجرای روان این نرم افزار است.

لپ تاپ مناسب Corel Draw
تقریبا تمام لپ تاپ‌های مدرن با پردازنده نسل 12 اینتل می‌توانند نرم افزار Corel Draw را اجرا کنند، هدف این مقاله آشنایی شما با سخت افزار مناسب برای اجرای روان این نرم افزار است.

پردازنده یا سی پی یو

پردازنده در اجرای این نرم افزار اهمیت زیادی دارد؛ سی پی یو لپ تاپ شما باید Core i5 و Core i7 از اینتل یا Ryzen 5 و Ryzen 7 از AMD باشد. البته که در زمان خرید لپ تاپ باید به نسل آن نیز توجه کنیم، لپ تاپ‌هایی با پردازنده نسل 12 جدیدترین کالاهای امروز بازار ایران به حساب می‌آیند.

حافظه رم

حداقل حافظه رم برای لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی 8 گیگابایت است، البته که برای اجرای روان این نرم افزار به 16 گیگابایت حافظه رم نیاز دارید. ما پیشنهاد می‌کنیم که به مدل حافظه رم نیز توجه کنید، جدیدترین حافظه رم بازار از نوع DDR5 است.

کارت گرافیک

نرم افزار CorelDRAW از کارت گرافیک برای رندرینگ استفاده می‌کند. لپ تاپ شما برای بهترین عملکرد باید کارت گرافیک مجزا داشته باشد. حداقل حافظه رم کارت گرافیک لپ تاپ برای اجرای این نرم افزار باید 2 گیگابایت باشد. البته که بهترین کارت گرافیک بازار برای کارهای گرافیکی Nvidia RTX است.

لپ تاپ مناسب Corel Draw
به نظر آی تی هوم، بهترین کارت گرافیک لپ تاپ به نسبت قیمت، سری Nvidia RTX است.

نمایشگر

هرکاری که شما با لپ تاپ دوست داشتنی خود انجام می‌دهید، از طریق نمایشگر دیده می‌شود. به همین دلیل باید از یک نمایشگر با کیفیت استفاده کنید. حداقل کیفیت نمایشگر برای کار با نرم افزار CorelDRAW مقدار 1080p یا FHD است. پیشنهاد می‌کنیم یک لپ تاپ با استانداردهای رنگی بالا را انتخاب کنید.

فضای ذخیره سازی

افرادی که کارهای گرافیکی انجام می‌دهند به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارند، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپ شما حداقل 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد. البته که برای عملکرد سریع‌تر یک لپ تاپ با حافظه SSD را انتخاب کنید.

کاربردهای نرم افزار CorelDRAW

همه ما می‌دانیم نرم افزار CorelDRAW یک نرم افزار برای کارهای گرافیکی است. اما این نرم افزار دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد؟ نرم افزار CorelDRAW هر کاری را در دنیای گرافیک برای شما انجام می‌دهد.

کاربردهای نرم افزار CorelDRAW
با نرم افزار Corel Draw هر کاری در دنیای دیجیتال ممکن می‌شود. تنها کافی است لپ تاپ مناسب آن را خریداری کرده و با ابزارهای این نرم افزار آشنا شوید.

طراحی گرافیک

شما می‌توانید از نرم افزار CorelDRAW برای طراحی لوگو، کارت ویزیت، بروشور و پوستر استفاده کنید. البته که کارایی این نرم افزار به مثال‌های ما خلاصه نمی‌شود، شما می‌توانید فکر خود را به طراحی تبدیل کنید.

تصویرگری

نرم افزار CorelDRAW ابزارهای زیادی را برای طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار برای تصویرگری و کارهای هنری یک گزینه عالی است.

طراحی وب

این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا اجزای رابط کاربری وب سایت خود را مانند دکمه‌ها، آیکون‌ها و تصاویر طراحی کنید. پ

طراحی تبلیغاتی

با نرم افزار CorelDRAW شما می‌توانید بنرها، بیلبوردها و دیگر طرح‌های قابل چاپ را ساخته و استفاده کنید. قابلیت طراحی در ابعاد بزرگ برای چاپ یک ویژگی قابل توجه در این نرم افزار است.

نتیجه گیری

نرم افزار CorelDRAW یک نرم افزار همه کاره در زمینه طراحی است. به کمک این نرم افزار می‌‌توانید هر کاری را برای کسب و کار کوچک خود یا یک غول تبلیغاتی انجام دهید. در هر حال نرم افزار CorelDRAW یک نرم افزار گرافیکی است و با خرید لپ تاپ مناسب آن، می‌توانید با دیگر نرم افزارها نیز به راحتی کار کنید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!