top banner
خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت

همیشه افراد به این فکر می‌کنند که برای خرید لپ تاپ گیمینگ باید بودجه‌ی زیادی در نظر بگیرند! اما در این مقاله قرار است تا شما را راهنمایی کنیم که چطور با بودجه محدود بتوانید بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت را خریداری کنید! پس تا انتها با ما همراه باشید.

آیا لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت، انتخاب خوبی است؟

خیلی از افراد به این فکر می‌کنند که شاید لپ تاپ گیمینگ ارزان، نتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد و شما را در میانه‌ی راه تنها بگذارد! اما این موضوع کاملا اشتباه است!

چرا که این دسته از لپ‌تاپ‌ها در عین این که بودجه‌ی محدودی برای تهیه نیاز دارند، می‌توانند عملکرد خوبی را در انجام کارهای مختلف از خود نشان دهند و حتی در بسیاری از موارد ممکن است تا از عملکرد آن‌ها شگفت زده شوید.

 اما باید این نکته را بخاطر داشته باشید که شما برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت باید مواردی را در نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید که در این مقاله ما 5 نکته کلیدی و مهم در این مورد را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

بهترین لپ تاپ های گیمنیگ ارزان قیمت 2023
لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت، برخلاف تصور افراد عملکرد خوبی دارد!
  • در نظر گرفتن میزان بودجه

اولین موردی که در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت باید در نظر بگیرد، بودجه است! در حال حاضر شما می‌توانید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را در بازه‌ی 30 تا 60 میلیون تومان خریداری کنید و خیالتان نیز راحت باشد که لپ تاپ شما تا مدت‌ها جای خود را روی میزکار یا بازیتان دارد و پا به پای شما می‌آید.

  • توجه به اندازه صفحه نمایش

در حال حاضر بیشتر لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار در ابعاد 15 یا 17 اینچ هستند و خیلی نادر است که شما بتوانید یک لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 13 یا 14 اینچی پیدا کنید!

ایده ‌آل ترین سایز نمایش برای این دسته از لپ تاپ‌ها، همان نمایشگر 15 اینچی است! چرا که هم گیمرها فضای کافی خواهند داشت و هم محدوده دید آن‌ها کافی خواهد بود! البته این سایز از نمایشگر برای سایر افراد نیز مناسب است و از نظر وزنی نیز لپ تاپ زیاد سنگین نخواهد بود !

بهترین لپ تاپ های گیمنیگ ارزان قیمت 2023
لپ تاپ گیمینگ، همراه خوبی برای بازی ‌های شما خواهد بود.
  • توجه به وضوح صفحه نمایش

وقتی صحبت از نمایشگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌شود، معمولا صحبت از نمایشگرهای باکیفیت 1080یا 4k است! با این کیفیت می‌توانید بازی‌ها به بهترین شکل ممکن و با نرخ فریم بالا اجرا کنید. در حال حاضر بیشتر لپ تاپ‌‌های گیمینگ مجهز به این نوع نمایشگر با این میزان از وضوح تصویر هستند که کار یک گیمر را به راحتی پیش خواهد برد.

شاید دوست داشته باشید بخوانید: راهنمای جامع خرید لپ تاپ گیمینگ

  • توجه به عمر باتری

شاید بتوان گفت یکی از نقاط ضعف در لپ تاپ های گیمینگ، طول عمر باتری است! متاسفانه طول عمر باتری لپ تاپ گیمینگ بسیار کوتاه است، به خصوص در هنگام بازی، مگر این که به برق وصل باشد. با این حال، طول عمر باتری لپ تاپ های گیمینگ در طول سال ها افزایش یافته است به حدی که هر چیزی کمتر از 4.5 ساعت کمتر از حد متوسط ​​در نظر گرفته می‌شود.

  • توجه به مشخصات سخت افزاری

در حال حاضر لپ تاپ های گیمنیگ ارزان قیمت زیادی در بازار موجود هستند اما اگر شما در جستجوی خرید لپ تاپی هستید که از نظر عملکردی بتواند به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما باشد، بهتر است تا به دنبال خرید لپ تاپی با مشخصات سخت افزاری زیر باشید که ایده آل ترین و ساده ترین لپ تاپ گیمینگی است که می‌توانید خریداری کنید.

قطعات سخت افزاریحداقل مشخصات سخت افزاری
پردازندهIntel Core i5 / AMD Ryzen 5
کارت گرافیک4 گیگابایت کارت گرافیک مجزا
صفحه نمایش1080 / 4k
حافظه رم8  گیگابایت
حافظه SSD1 ترابایت
جدول مشخصات ساده‌ترین لپ تاپ، برای کاربری گیمینگ

اگر دوست داشتید، بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ گران قیمت 2023

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت

در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد که عملکرد خوبی را در انجام بازی و پروژه های سنگین به نمایش می‌گذارند.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX506LH  

لپ تاپ ایسوس مدل FX506LH  یکی از بهترین لپ تاپ های گیمنیگ ارزان قیمتی است که می‌توانید خریداری کنید. این لپ تاپ داری پردازنده Core i5 نسل هم از سری پرقدرت H است! همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه رم قابل ارتقا تا 16 گیگابایت است که برای گیمرها و افراد متخصص کافی است!

از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ، متناسب با قیمتی که دارد که می‌توان به داشتن 4 گیگابایت کارت گرافیک RTX1650  اشاره کرد!

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را دارید، این لپ تاپ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

بنچمارک مربوط به پردازنده این لپ تاپ را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Intel core i5-10300H
بنچمارک پردازنده لپ تاپ FX506LH

همچنین برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید بنچمارک کارت گرافیک این لپ تاپ را نیز در قسمت زیر ببینید.

GeForce GTX 1650

لپ تاپ لنوو Ideapad Gaming 3

اگر قصد انتخاب یک لپ تاپ، از سری لپ تاپ‌ لنوو دارید، لپ تاپ Ideapad 3 که به آن ip3 نیز می‌گویند، یکی از بهترین گیمینگ هایی است که می‌توانید خریداری کنید!

این لپ تاپ هم از نظر پردازنده بسیار قدرتمند است و هم کارت گرافیک فوق العاده خوبی روی آن قرار دارد که برای گیمرها بسیار مناسب است. قطعا ترکیب پردازنده Core i7 10750H به همراه 4 گیگابایت 1650ti هرکسی را شگفت زده خواهد کرد! شما در ادامه می‌توانید بنچمارک مربوط به پردازنده این لپ تاپ را مشاهده کنید

Intel Core i7-10750H

همچنین بنچمارک مربوط به کارت گرافیک این لپ تاپ نیز در ادامه قابل مشاهده است.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR G533ZM

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR G533ZM

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ هستید که مجهز به یکی از جدیدترین و البته قدرتمندترین پردازنده‌های بازار باشد، بدون شک لپ تاپ ایسوس G533ZM یکی از بهترین نمونه‌های بازار است.

این لپ تاپ با داشتن پردازنده Core i7 نسل 12 از سری H و همچنین 16 گیگابایت حافظه رم قابل ارتقا یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است.

به واسطه داشتن 6 گیگابایت کارت گرافیک RTX3060  شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

اطلاعات مربوط به بنچمارک پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ در ادامه قید شده است و قطعا مطالعه‌ی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

 اطلاعات مربوط به بنچمارک پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ در ادامه قید شده است و قطعا مطالعه‌ی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
بنچمارک پردازنده‌ی لپ تاپ G533ZM
بنچمارک پردازنده‌ی لپ تاپ  G533ZM
بنچمارک کارت گرافیک لپ تاپ G533ZM

به عنوان جمع بندی باید گفت…

در این مقاله به صورت ساده و کامل در مورد لپ تاپ گیمنیگ ارزان قیمت صحبت کردیم و از ویژگی‌های آن گفتیم. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله انتخاب بهتری در زمان خرید داشته باشید و به سادگی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت تا سال‌ها از آن استفاده کنید.

در صورت هرسوال دیگری می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش و پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!