top banner
معرفی لپ تاپ زیر 60 میلیون

لپ تاپ‌های تا 60 میلیون تومان بهترین گزینه برای پیشرفت در کارهای گرافیکی و بازی کردن است. در این مقاله لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا می‌کنید!

در محدوده قیمت 60 میلیون تومان دست شما در انتخاب لپ تاپ باز است، هر کاربر می‌تواند با توجه به نیازهای خود یکی از مدل‌های گیمینگ ایسوس یا مک بوک اپل را خریداری کند. برای پیشرفت در رشته گرافیک پیشنهاد می‌کنیم یکی از لپ تاپ‌ گیمینگ را انتخاب کرده و برای یک مدیر، یکی از لپ تاپ‌های سبک و زیبای این فهرست را خریداری کنید.

خرید لپ تاپ تا 60 میلیون

بهترین لپ تاپ‌ها 60 میلیونی

در این بخش ما بهترین لپ تاپ‌های بازار در محدوده قیمت 60 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم. هر کدام از لپ تاپ‌های معرفی شده در محدوده قیمت 60 میلیون تومان بهترین گزینه در محدوده قیمت خود است.

اقتصادی اما قدرتمند از لنوو

لپ تاپ لنوو گیمینگ 3 یک گزینه اقتصادی و قدرتمند با پردازنده نسل 12 است. این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7 مدل 12700H در کنار RTX 3050Ti استفاده می‌کند. ما این لپ تاپ را برای کارهای گرافیکی و بازی‌های روز دنیا با تنظیمات متوسط پیشنهاد می‌کنیم. آیا به یک Gaming 3 قویتر نیاز دارید؟ با آی تی هوم تماس بگیرید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس تا 60 میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس ROG Strix جدیدترین شاسی گیمینگ ایسوس است. این لپ تاپ با آخرین نسل از پردازنده‌های AMD Ryzen و کارت گرافیک RTX 3050 بهترین گزینه برای بازی و کارهای گرافیکی در محدوده قیمت 60 میلیون تومان به حساب می‌آید. شما می‌توانید این مدل لپ تاپ ایسوس را با سخت افزار قویتر نیز خریداری کنید.

لپ تاپ ذن‌بوک تا 60 میلیون تومان

لپ تاپ‌های ذن‌بوک رقیب مستقیم مک بوک‌های اپل به حساب می‌آیند. این سری از لپ تاپ‌های ایسوس با سخت افزار قدرتمند، وزن بسیار سبک و عمر باتری طولانی بهترین گزینه برای مدیران است. البته که اگر به سفر می‌روید، ذن‌بوک بهترین همراه شما خواهد بود.

مک بوک اپل تا 60 میلیون تومان

مک بوک ایر اپل یک همراه سبک و قابل اعتماد است. این لپ تاپ با پردازنده M2 به شما اجازه می‌دهد تا نرم افزارهای گرافیکی را در سیستم عامل مک اجرا کنید. نمایشگر مک بوک با کیفیت 2.5K یک همراه فوق العاده برای تماشای فیلم و کارهای گرافیکی است.

بهترین تبلت مایکروسافت

تبلت‌های مایکروسافت سرفیس از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند. با خرید این تبلت می‌توانید نرم افزارهای ویندوز را همیشه و هر کجا همراه خود داشته باشید. این تبلت از پردازنده Intel Core i5 قدرت می‌گیرد؛ با این پردازنده حتی می‌توانید نرم افزارهای گرافیکی را با این تبلت اجرا کنید.

این مقاله برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که از جست و جو در صفحات وب برای یافتن لپ تاپ بین 40 تا 60 میلیون تومان خسته شده اند.
  • کسانی که به صورت حرفه ای در عرصه گرافیک و گیم فعالیت می‌کنند.
  • مهندسان و افرادی که پروژه های سنگینی برای انجام دارند.
  • کسانی که اطلاعاتی درباره سخت افزار لپ تاپ های زیر 60 میلیون ندارند.

و تمامی کسانی که عنوان لپ تاپ بین 40 تا 60 میلیون را سرچ کرده اند.

این مقاله برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • کاربرانی که بودجه مالی زیر 40 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ مد نظر دارند.

مقاله مناسب برای این دسته از افراد: بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

  • کاربرانی که کارهای گرافیکی متوسط و یا پروژه های مهندسی سنگین ندارند

مقاله مناسب برای این افراد: بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

  • افرادی که برای کارهای روزمره خود به دنبال خرید لپ تاپ هستند

مقاله مناسب این افراد: بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون

انواع لپ تاپ زیر 60 میلیون

لپ تاپ تاف ایسوس

در سال های اخیر تولید لپ تاپ TUFجهش باور نکردنی داشته است، به طوری که این لپ تاپ ها علاوه بر امکانات خارق العاده، قیمت منطقی دارند و با تمرکز بر حوزه، جای خود را روی میز گیمرها باز کرده اند. اصولا لپ تاپ سری TUF به دلیل بهره‌مندی از CPU و GPU بسیار قوی و قدرتمند، برای اموری مانند کاربری‌ های سنگین، ویرایش ویدئو و انجام محاسبات مهندسی گزینه‌ی مناسبی است.

لپ تاپ راگ ایسوس

لپ تاپ راگ ایسوس یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس موجود در بازار برای گیمرها و انجام بازی های خفن و جدید روز دنیا می باشد. اگر شما به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، قطعا با پیشنهاد لپ تاپ ایسوس سری rog gaming از جانب اطرافیان رو به رو شده اید. CPU نوع H در این سری از لپ تاپ ها به کار رفته است ، بنابراین عملکرد بالایی دارد. کیفیت صفحه نمایش در لپ تاپ های ایسوس راگ نسبت به سایر مدل ها بالاتر است. این لپ تاپ های به شدت قدرتمند با سخت افزار فوق العاده در بازار موجود هستند و شما می توانید برای انجام تمامی امور، نه تنها اجرای بازی از این لپ تاپ های استفاده کنید.

 لپ تاپ لجیون لنوو

اصولا در طراحی این لپ تاپ ها کمپانی لنوو تمام نبوغ خود را به کار گرفته است و توانسته است لپ تاپ های فوق العاده ای را روانه بازار کند. بیشتر لپ تاپ لنوو Legion لپ تاپ های شیک و ساده ای هستند که در کنار این سادگی سخت افزار فوق العاده قوی و خوبی را در بین لپ تاپ ها دارند و به علاوه قیمت آن ها به صرفه و اقتصادی می باشد. خرید لپ تاپ لنوو سری legion  برای افراد علاقمند به بازی جز لپ تاپ های محبوب به حساب می آید و در دسته بندی لپ تاپ های کمپانی لنوو قرار می گیرد. لپ تاپ هایی لنوو legion پرچم دار لنوو هستند و از نظر سخت افزاری رتبه ی بالایی دارند. صفحه کلید این لپ تاپ ها دارای نور پس زمینه است تا هیجان زمان بازی را افزایش دهد، همچنین از سیستم خنک کننده قوی برخوردار است.

بهترین لپ تاپ تا 60 میلیون

بهترین لپ تاپ 60 میلیون در چه رده کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

از لپ تاپ های موجود در این بازه قیمت برای بازی، کارهای گرافیکی، پروژه های مهندسی سنگین استفاده می‌شود. برای مثال محصولات موجود در دسته بندی لپ تاپ گیمینگ لنوو دارای سی پی یو قدرتمند، کارت گرافیک مجزا و حرفه‌ای، رم و حافظه ی داخلی با حجم بالا هستند و برای کارهای سنگین طراحی شده اند. اگر شما این لپ تاپ ها را برای انجام کارهای سنگین مد نظر دارید پیشنهاد ما این است که با خیال راحت لپ تاپ های بین 40 تا 60 میلیون تومان را به اولین اولویت های خود اضافه کنید. برای مقایسه لپ تاپ های زیر 60 میلیون در یک نگاه، می‌توانید به دسته بندی لپ تاپ مراجعه کنید.

انتخاب لپ تاپ تا 60 میلیون

ویژگی های سخت افزاری در لپ تاپ 60 میلیونی

برای بررسی ویژگی های سخت افزاری قدرتمند در لپ تاپ 60 میلیونی ما کاربران را به دو دسته تقسیم کرده ایم.کاربران مبتدی و کاربران حرفه ای. کاربران مبتدی کاربرانی هستند که اطلاعات حرفه ای در ارتباط با سخت افزارهای لپ تاپ ندارد و یا اصلا احتیاجی به دانستن این اطلاعات ندارند. کاربران حرفه ای کاربرانی هستند که که به صورت تخصصی به بررسی سخت افزار سیستم می‌پردازند و نیازمند اطلاعات بیش‌تری در ارتباط با سخت افزار هستند.

باید گفت که قوی‌ترین سخت افزار ممکن در انواع لپ تاپ‌ گیمینگ وجود دارد و پس از مطالعه این مقاله باید نگاهی به دسته بندی گیمینگ آی تی هوم داشته باشید. در فروشگاه آی تی هوم تمام محصولات موجود در بازار را می‌توانید مقایسه کرده و خریداری کنید.

سخت افزار لپ تاپ تا 60میلیون

پردازنده مرکزی

سی پی یو به کار رفته در لپ تاپ های بالای 40 میلیون تومان از قدرت بالایی برخوردار هستند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند فعالیت های رده بالا را پردازش کنند. حداقل سی پی یو به کار رفته در این سری از لپ تاپ ها Core i5 است. پیشنهاد ما این است که از سی پی یو های Core i7 استفاده کنید تا دغدغه کندی و عدم پردازش داده های سنگین را نداشته باشید.

کاربران حرفه ای

تعداد هسته در این دسته از لپ تاپ ها باید بالای 6 هسته باشد تا بتوانید با سرعت مناسبی از لپ تاپ خود دریافت کنید. البته این دسته از لپ تاپ ها خاصیت ترد (در این تکنولوژی هر هسته سی پی یو به جای یک فعالیت، دو فعالیت را پشتیبانی می‌کند) دارند و عملکرد سی پی یو را بیش‌تر از قبل افزایش می‌دهند. TDP در این سری از لپ تاپ ها حداقل 45 وات به بالا بوده که توان مصرفی مناسبی به لپ تاپ می‌دهد. لیتوگرافی 14 نانومتر در این دسته از لپ تاپ ها به کار رفته است.

کارت گرافیک

در این لپ تاپ های دو نوع کارت گرافیک به کار رفته است: کارت گرافیک مجزا و کارت گرافیک آنبرد. کارت گرافیک مجزا برای کارهای گرافیکی حرفه‌ای و بازی‌ بسیار مناسب است. کارت گرافیک آنبرد در همه لپ تاپ ها وجود دارد و برای کارهای غیر گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران حرفه ای

کارت گرافیک مجزا عموما بین 2 الی 4 گیگابایت حافظه دارد و عملکرد خوبی را به افراد می‌دهد تا بتوانند کارهای گرافیک سنگین خود را انجام دهند. معمولا نوع حافظه کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ های بین 40 الی 60 میلیون GDDR6 است. برای مثال در لپ تاپ ROG Zephyrus GU603HR کارت گرافیک به کار رفته از نوع GDDR6 است. BUS WIDTH در این کارت گرافیک 256 بیت است. حافظه در کارت گرافیک RTX3070، 8 گیگابایت است.

ظرفیت رم 

رم در این سری از لپ تاپ ها عموما از 16 گیگابایت است و قابلیت ارتقا دارد که یکی از ویژگی مهم در دسته لپ تاپ های بالای 40 میلیون محسوب می‌شود. هر چه حافظه رم بیش‌تر باشد، تاثیر مثبت بر روی سرعت سیستم شما بیش‌تر است.

حافظه داخلی 

در این لپ تاپ ها عموما از حافظه SSD استفاده شده است. دلیل این امر این است که این لپ تاپ ها نیازمند یک حافظه با سرعت بیش‌تر و کیفیت پردازش بالاتر هستند. حافظه SSD سرعت سیستم را بین 7 الی 10 برابر افزایش می‌دهد. برخی از این لپ تاپ ها نیز حافظه داخلی هیبرید (وجود هم زمان SSD و HDD در لپ تاپ) دارند که یکی از بهترین نوع حافظه داخلی محسوب می‌شود. حافظه SSD قابلیت ارتقاء دارد و در صورت نیاز می‌توان حجم آن را افزایش داد.

90 درصد کاربران از ما چه می پرسند؟

اکثرا افراد در صفحات تحت وب مدت زمان زیادی را به دنبال سوالات خود می‌گردند و در نهایت نمی‌توانند به پاسخ خود برسند. برای همین ما سوالاتی را که بیش‌تر کاربران از ما می‌پرسند را برای شما آورده ایم. در صورتی که پاسخ شما در موارد پایین ذکر نشده است، از طریق چت بار سایت سوال خود را بپرسید و در همان لحظه پاسخ خود را دریافت کنید .

بررسی کامل لپ تاپ تا 60 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ بالای 60 میلیون توانایی اجرای بازی های سنگین را دارد؟

این سوال بستگی به سخت افزاری دارد که روی سیستم شما قرار داده شده است. اگر هدف شما از خرید لپ تاپ اجرای بازی با گرافیک بالا است حتما هنگام خرید به رم و کارت گرافیک توجه کنید. هر چه این دو مورد قدرتمند تر باشد، اجرای بازی برای سیستم شما روان تر می‌شود.

از این دسته لپ تاپ برای رندرینگ و نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی سنگین می‌توان استفاده کرد؟

پاسخ ما بله است. از این دسته لپ تاپ ها می‌توانید برای فعالیت های سنگینی مانند رندرینگ استفاده کنید. اجرای نرم افزارهای گرافیکی مانند پریمیر، افترافکت، فتوشاپ مناسب هستند.

سخن آخر…

خلاصه مقاله این است که لپ تاپ های زیر 60 میلیون تومان دارای سی پی قدرتمند چند هسته ای هستند و توانایی پردازش بالایی دارند. کارت گرافیک مجزا پایه ثابت تمامی این لپ تاپ ها است و کارهای گرافیکی کاربران را پشتیبانی می‌کند. رم به کار رفته در این سری از لپ تاپ ها 16 گیگابایت است و حافظه داخلی نیز از نوع SSD است. لپ تاپ های زیر 60 میلیون تومان کارایی بالا و خدمات حرفه ای که به کاربران ارائه می‌دهند اما با این حال از قیمت مناسبی برخوردار هستند. پیشنهاد ما این است اگر شما نیازمند یک لپ تاپ قدرتمند هستید ولی بودجه مالی زیادی برای آن مد نظر ندارید، این سری از لپ تاپ ها گزینه مناسبی برای شما هستند. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در فروشگاه اینترنتی آی تی هوم تماس بگیرید

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. علیرضا

    چه تفاوتی بین لپ تاپ های 60 میلیونی با 30 یا 40 میلیونی هست

    من گیم بتزی میکنم و هر دو جواب کارم رو میده
    دقیقه چه تفاوت هایی دارند

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام علیرضا عزیز
      نوع برند و کیفیت ساخت و حتی مدل لپ تاپ در قفاوت قیمت تاثیر داره. فرض بر اینکه منظور شما از یک برند باشه میتونه دلیل این تفاوت قیمت ، مقدار رم ، نوع پردازنده ، مدل کارت گرافیک و حتی نوع مانیتور و ظرفیت باتری باشه . شاید شما یکسری بازی ها رو با دستگاه 30 میلیونی هم بتونید بازی کنید ولی مسلما کیفیت و رزولوشن و تعداد فریم این بازی در لپ تاپ 60 میلیونی خیلی بهتر و بالاتر خواهد بود .

      پاسخ به این نظر
  2. امیر

    این ویژگی بیومتریک که گفتید تو چند لپ تاپ نیست
    چی هست اصلا؟؟؟؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود امیر عزیز
      این ویژگی یعنی امنیت ورود به محیط ویندوز از طریق ویژگی های جسمی شما . مثل اثر انگشت یا تشخیص چهره . بعضی دستگاه ها وبکم قوی دارن که از طریق IR میتونه چهره شما رو اسکن کنه ولی ی سری لپ تاپ ها هم میتونه حسگر اثر انگشت داشته باشه مثل گوشی موبایل

      پاسخ به این نظر