top banner

در حال حاضر می‌توان مانیتورهای زیر 10 میلیون تومان را در دسته مانیتورهای اقتصادی قرار داد. اما این به این معنا نیست که نمی‌توانید مانیتورهای باکیفیتی را در این بازه قیمتی پیدا کنید. در واقع حتی مانیتورهای گیمینگ خوبی هم در این بازه قیمتی پیدا می‌شود. اگر به دنبال خرید یک مانیتور باکیفیت با پرداخت کمتر از 10 میلیون تومان هستید، در ادامه مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

4 مانیتور فوق العاده تا 10 میلیون تومان در سال 1403

بسیاری از کاربران برای خرید یک مانیتور باکیفیت نباید به دنبال ویژگی‌هایی مثل رزولوشن 4K و نرخ نوسازی بسیار بالا باشند. در واقع این ویژگی‌ها، یک مانیتور را در رده پریمیوم قرار می‌دهند. همچنین عدم برخورداری یک مانیتور از چنین ویژگی‌هایی، به معنای بی‌کیفیت بودن مانیتور نیست. در واقع شما می‌توانید برای نیازهای روزمره، اداری یا حتی گیمینگ خود یک مانیتور خوش‌قیمت با ویژگی‌های کم‌زرق‌وبرق اما کاربردی پیدا کنید. در این مقاله هم قصد داریم تا چنین مانیتورهایی را به شما معرفی کنیم.

مانیتور تا 10 میلیون تومان

بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان؛ انتخابی برای همه!

مانیتور VZ229HE ایسوس یک مانیتور روزمره همه‌کاره بسیار با کیفیت است. یکی از نقاط قوت این مانیتور، استفاده از پنل IPS است. در مقایسه با مانیتورهای TN و VA، خرید یک مانیتور IPS به شما اجازه می‌دهد تا از زوایای گسترده‌تری به مانیتور نگاه کنید. البته که دقت رنگ، سرعت پاسخگویی و نرخ نوسازی این مانیتور ایسوس نیز مناسب است و شما می‌توانید انتظار نرخ نوسازی 75 هرتزی و ریسپانس تایم 5 میلی‌ثانیه‌ای را داشته باشید.. اگر پس از انجام کار به کمی بازی علاقه داشته باشید، مانیتور VZ229HE شما را ناامید نخواهد کرد.

بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان؛ شماره 2

ایسوس مانیتور VA27EHE را به عنوان یک گزینه اقتصادی با ابعاد 27 اینچ تولید و به بازار عرضه کرده است. این مانیتور از پنل IPS با کیفیت FHD و نرخ نوسازی 75 هرتز استفاده می‌کند. آی تی هوم این مانیتور را به عنوان یکی از بهترین مانیتورها برای ترید معرفی کرده است اما گزینه‌ای فوق العاده برای مدیریت و شروع کار در دنیای طراحی خواهد بود.

بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان؛ شماره 3

تمامی امکانات باید در دسترس مدیر باشد، ایسوس این مساله مهم را می‌داند. مانیتور VA27DQSB پورت‌های کاملی را شامل جک 3.5 میلی‌متری، HDMI، DisplayPort و VGA در دسترس مدیریت قرار می‌دهد. این مانیتور IPS زاویه دید گسترده‌ای داشته و دقت رنگ‌ها در شرایط مناسبی قرار دارند. در نهایت با گارانتی 36 ماهه خرید شما با خیال آسوده را تضمین می‌کند.

بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان؛ شماره 4

اما اگر یک گیمر باشید، قطعا انتخاب مانیتوری که به طور ویژه برای گیمینگ طراحی شده برای شما در اولویت قرار دارد. سری اقتصادی اما باکیفیت TUF ایسوس بار دیگر اینجاست تا به شما کند. مانیتور TUF Gaming VG246H1A ایسوس یک مانیتور 24 اینچ خوش‌ساخت است که تمام پیش‌نیازهای ضروری برای یک مانیتور گیمینگ را دارد. رزولوشن این مانیتور 1080p و پنل آن هم از نوع IPS است. اما از این‌ها مهم‌تر باید به نرخ نوسازی 100 هرتزی مانیتور و ریسپانس تایم 0.5 میلی‌ثانیه‌ای آن اشاره کرد که VG246H1A را به یک مانیتور گیمینگ قابل احترام تبدیل کرده است.

نکات انتخاب مانیتور 10 میلیون تومانی

خرید مانیتور در محدوده قیمت 10 میلیون تومان ساده نیست، دنیایی از اصلاحات و نکات مهم وجود دارد که شما باید بدانید. آی تی هوم مقاله راهنمای خرید مانیتور را نوشته تا با کلیات خرید مانیتور آشنا شوید. در این بخش از مقاله، جزئیات خرید یک مانیتور با قیمت کم‌تر از 10 میلیون تومان را به شما آموزش می‌دهیم.

خرید مانیتور

سایز یا ابعاد مانیتور

در زمان خرید مانیتور، باید کاربری، فاصله از میز و ابعاد میز کار را در نظر داشته باشید. ابعاد متداول مانیتورها در این محدوده قیمت از 22 تا 27 اینچ است. که ارزان‌ترین مدل‌ها را با ابعاد 22 اینچ و گران‌ترین مدل‌ها را با ابعاد 27 اینچ مشاهده می‌کنیم. البته که شما باید نسبت کیفیت یا تراکم پیکسل را به ابعاد در نظر داشته باشید. اگر از نزدیک به یک مانیتور 27 اینچ با کیفیت FHD نگاه کنید، پیکسل‌ها به راحتی قابل مشاهده است و ممکن است برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد.

کیفیت مانیتور

هرگز به خرید یک مانیتور با کیفیت کم‌تر از FHD راضی نشوید، حداقل کیفیت مناسب برای انجام هر کاری FHD یا 1080p است. کیفیت کم‌تر از FHD حتی برای انجام کارهای روزمره نیز می‌تواند ناخوشایند باشد. خبر خوب این است که در دنیای مدرن، دیگر کمتر مانیتوری را می‌توان پیدا کرد که رزولوشنی کمتر از 1080p داشته باشد.

پنل نمایشگر

مانیتورهای قرار گرفته در محدوده 10 میلیون تومان با پنل‌های مختلفی مانند IPS، VA و TN به بازار عرضه می‌شود. انتخاب اول شما باید مانیتورهایی با پنل IPS باشد و پس از آن می‌توانید به پنل‌های VA و TN فکر کنید. البته مانیتورهای VA مزایایی نسبت به مانیتورهای IPS دارند. زمان پاسخگویی این مانیتورها معمولا پایین‌تر بوده که باعث شده شاهد استفاده از پنل‌های VA در مانیتورهای گیمینگ زیادی باشیم.

گارانتی و دوام کالا

برای خرید مانیتور در هر رده قیمت، باید یک برند معتبر را انتخاب کنید. اولویت انتخاب با یک برند معتبر جهانی مانند ایسوس، سامسونگ، لنوو یا موارد مشابه است. سپس به خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی آن در داخل کشور توجه کنید، چرا که در صورت خراب شدن مانیتور باید بتوانید قطعات مورد نیاز را تهیه کرده و کارشناسان مجموعه بتوانند آن را تعمیر کنند.

جمع‌بندی

حالا بهترین مانیتورهای 10 میلیونی بازار را می‌شناسید و نکات مهم در زمان خرید را می‌دانید. اگر مانیتور مورد نظر شما در این مقاله نبود، همین حالا تلفن را برداشته و با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید، نیاز خود را به کارشناسان اعلام کرده و آن‌ها بهترین گزینه در بازار کشور را به شما پیشنهاد می‌کنند؛ آی تی هوم همراه شما است برای بهترین انتخاب.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!