top banner
معرفی پرفروش ترین لپ تاپ های 2021

هر ساله تعداد زیادی لپ تاپ با مشخصات سخت افزاری متفاوت و برندهای مختلف به بازار معرفی می‌شوند. در میان تمام این ها برخی لپ تاپ ها به دلایل مختلفی در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و در دسته لپ تاپ های پر فروش قرار می‌گیرند.
موارد زیادی وجود دارد تا یک لپ تاپ به یک دستگاه پر فروش تبدیل شود. در ادامه تعدادی از دلایلی که بر روی محبوبیت یک دستگاه تاثیر دارند را بررسی کرده ایم:

کارت گرافیک: در بهترین لپ تاپ 2021 و لپ تاپ های قدرتمند مانند گیمینگ ها، کارت گرافیک از قدرت بالایی برخوردار بوده و در قیمت و نوع کاربرد لپ تاپ تاثیر گذار است. همان طور که می دانید اگر کارت گرافیک لپ تاپ ضعیف باشد کار با آن برای انجام فعالیت های حرفه ای بسیار سخت خواهد بود پس در هنگام خرید بهترین لپ تاپ 2021 از قدرت کارت گرافیک آن غافل نشوید.

پرفروش ترین لپ تاپ 2021 موارد زیادی وجود دارد تا یک لپ تاپ به یک دستگاه پر فروش تبدیل شود. در ادامه تعدادی از دلایلی که بر روی محبوبیت یک دستگاه تاثیر دارند را بررسی کرده ایم

پردازنده مرکزی (سی پی یو): پردازنده مرکزی های به کار رفته در پرفروش ترین لپ تاپ های 2021، معمولا پردازنده های نسل 5 و 7 شرکت اینتل و رایزن می‌باشد که در سری های 10 و 11 عرضه می‌شود. قدرتمند بودن سی پی یو تاثیر بسیار زیادی بر روی انتخاب کاربران دارد زیرا آن ها می‌دانند در صورت پایین بودن قدرت سی پی یو با مشکلات وحشتناکی رو به رو خواهند شد.

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ نسل دوازدهم

رم و حافظه داخلی: ظرفیت بالا در رم و حافظه داخلی در هنگام خرید لپ تاپ برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد چرا که سیستم شما با داشتن این دو قطعه با ظرفیت بالا دیگر دچار کندی و هنگی نمی‌شود. قابل ارتقا بودن این قطعات نیز بر روی محبوبیت سخت افزاری یک لپ تاپ تاثیر گذار است.

صفحه نمایش: کیفیت صفحه نمایش و پنل به کار رفته در آن از مواردی است که در انتخاب کاربران تاثیر بسیار زیادی دارد. بسیاری از خریداران لپ تاپ ترجیح می‌دهند که حتما کیفیت صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ بالا باشد تا هنگام کار با سیستم دچار خستگی و ناراحتی چشم نشوند.

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ لمسی

برند: مسئله برند غیر قابل انکار است. بسیاری از برندها آنچنان محبوبیت زیادی در میان کاربران کسب کرده اند که افراد با اطمینان کامل و اشتیاق برای خرید لپ تاپ از برند محبوب خود اقدام می‌کنند.

معرفی تعدادی از پرفروش ترین لپ تاپ 2021

در ادامه تعدادی از پرفروش ترین لپ تاپ های 2021 را برای شما بررسی کرده ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با بهترین لپ تاپ 2021 می‌توانید با مشاورین ما در آی تی هوم تماس حاصل فرمایید. برای هر لپ تاپ یه جدول مشخصات، عکس و توضیحات کوتاه قرار داده شده است اما شما برای کسب اطلاعات جامع و کامل در ارتباط با محصول مورد نظر، مشاهده قیمت دقیق آن به لینک مربوط به هر دستگاه مراجعه کنید.

لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 Lenovo در دسته لپ تاپ لنوو IdeaPad قرار دارد و برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ هستند. شرکت لنوو در این مدل از پردازنده اینتل i7 11370H و کارت گرافیک میان رده انویدیا مدل GTX 1650 استفاده کرده است. این دستگاه مانیتور 15.6 اینچی 120 هرتزی و همچنین دو اسلات M.2 برای SSD دارد. از رقبا این دستگاه میتوان به Asus TUF FX505DT ، Dell G3 3590 ، HP Pavilion Gaming 15 ، Acer Nitro 5 و MSI GF63 Thin 9SC اشاره کرد. در کل لپ تاپ لنوو با هر مدل و کارایی، جز لپ تاپ هایی با سخت افزار قوی و قیمت مناسب طبقه بندی شده و خرید لپ تاپ های این برند جز خرید های اقتصادی به حساب می‌اید.

شاید برای شما جالب باشد: لپ تاپ لنوو

لپ تاپ VivoBook K513EQ جزء دسته لپ تاپ های رده متوسط طبقه بندی می‌شود و از لحاظ سخت افزاری قدرت مناسبی دارد. وجود سی پی یو قدرتمند و کارت گرافیک مجزا توانایی پردازش خوب و کاربردی را به K513EQ ارائه می‌دهد. از این لپ تاپ برای فعالیت های گوناگونی می‌توان استفاده کرد، فعالیت های روزانه، دانشجویی و دانش آموزی، پروژه‌های مهندسی در رشته‌هایی مانند کامپیوتر و برنامه نویسی، مهندسی شیمی، نفت، کشاورزی؛ معماری و عمران و….مواردی هستند که توسط این لپ تاپ پشتیبانی می‌شوند. این لپ تاپ در دسته بندی لپ تاپ ایسوس Core i5 طبقه بندی شده و دارای یک پردازنده خوب با توانایی پردازش بالا می‌باشد. این لپ تاپ با داشتن 2 گیگابایت کارت گرافیک مجزا برای انجام فعالیت های گرافیکی نیمه حرفه ای مناسب است. ظاهر زیبا و طراحی دلنشین این لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی های مثبت لپ تاپ ایسوس K513EQ به حساب می‌آید.

لپ تاپ Lenovo Legion 7 جز لپ تاپ های رندرینگ و حرفه‌ای شرکت لنوو محسوب می‌شود. داشتن پردازنده قوی و کارت گرافیک با حافظه بالا باعث شده است از این لپ تاپ بتوان برای کارهای گرافیکی، رندرینگ و بازی‌هایی با گرافیک خوب استفاده کرد. به طور کلی این لپ تاپ جز لپ تاپ های رده بالا طبقه‌بندی می‌شود و کارهای سنگین گرافیکی شما را پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ در دسته بندی لپ تاپ لنوو Legion طبقه بندی می‌شود که نشان دهنده قدرت بالای در سخت افزار است.  لپ تاپ Legion 7 با توجه به این که جز لپ تاپ Core i7 قرار میگیرد از پردازنده قدرتمندی برخوردار است و پردازش را برای کاربران راحت تر و سریع تر از نسل های قبلی سی پی یو شرکت اینتل انجام می‌دهد.

سخن اخر

لپ تاپ های معرفی شده را می‌توان در دسته “بهترین لپ تاپ 2021” قرار داد. این لپ تاپ ها با داشتن سخت افزار خوب، قیمت مناسب، ظاهر زیبا، برند مطرح و…توانستند در لیست پرفروش ترین لپ تاپ 2021 قرار بگیرند. شایسته است قبل از خرید لپ تاپ، مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ ها را بررسی کرده و با توجه به نیاز کاربری خود، برای خرید لپ تاپ اقدام کنید. ما در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستیم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!