top banner
بهترین کارت گرافیک از آی تی هوم

آیا به خرید کارت گرافیک برای شرکت یا اداره خود فکر می‌کنید؟ برای انجام کارهای اداری به یک کارت گرافیک نیاز داریم که بتواند تمام کارهای کارکنان شما را به سرعت انجام دهد.

وظیفه کارت گرافیک نمایش تصویر است؛ هر آنچه که روی مانیتور خود مشاهده می‌کنید، توسط GPU پردازش می‌شود. تنها تفاوت انواع کارت گرافیک در توان پردازش آن است. ما برای کارهای اداری به کارت گرافیک قدرتمند نیاز نداریم، تنها یک کارت گرافیک که بتواند نرم افزارهای سبک را اجرا کند، کافی خواهد بود. البته که پیشرفت فناوری به شما اجازه می‌دهد تا با کارت گرافیک اداری خود بازی کنید.

ارزان‌ترین کارت گرافیک اداری

اردیبهشت ماه سال 1402 که این مقاله را می‌خوانید، ارزان‌ترین کارت گرافیک موجود در بازار GTX 1030 است. این کارت گرافیک به راحتی می‌تواند تمام نرم افزارهای اداری ایرانی و بین المللی مانند هلو و مجموعه آفیس را اجرا کند. البته که اگر با ویرایش عکس نیز سروکار داشته باشید، این کارت گرافیک پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

کارت گرافیک GTX 1030 یک گزینه مطمئن برای کارهای اداری است
کارت گرافیک INNO3D مدل GTX 1030 یک گزینه عالی برای کارهای اداری

جدول حداقل مشخصات فنی کارت گرافیک اداری

عنوان مدل/مقدار
مدلGTX 1030
حافظه رم 2 گیگابایت 
خروجی تصویر 2160p
تعداد هسته کودا 384
رابط حافظه رم 64 بیت
درگاه خروجیHDMI و DVI

کارت گرافیک اداری قدرتمند

شاید کارت گرافیک GTX 1030 بتواند تمام کارهای اداری شما را انجام دهد اما با انتخاب یک کارت گرافیک قویتر می‌توانید نرم افزارهای سنگین و حتی بازی‌های روز دنیا را اجرا کنید. در هر حال دقایقی از روز فرصت خالی برای بازی کردن خواهیم داشت که به کمک GTX 1650 می‌توانیم از آن فرصت استفاده کنیم.

کارت گرافیک GTX 1650 می‌تواند قدرت مناسبی را در اختیار کارکنان شرکت شما قرار دهد
کارت گرافیک GTX 1650 یک کارت گرافیک قدرتمند برای محیط اداری است

البته که خرید کارت گرافیک GTX 1650 کار با نرم افزارهای سنگین ویرایش فیلم را ممکن می‌کند؛ کاری که شما نمی‌توانید با کارت گرافیک GTX 1030 انجام دهید. در هر حال پیشنهاد می‌کنیم برای خرید با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید تا شما را برای خرید راهنمایی کنند.

عنوان مدل/مقدار
GTX 1650مدل 
4 گیگابایتحافظه رم 
4Kخروجی تصویر 
896 هستهتعداد هسته کودا
128 بیترابط حافظه رم 
HDMI و DVIدرگاه خروجی

بهترین کارت گرافیک‌های اداری بازار ایران

شرکت‌های INNO3D، ایسوس، زوتک و MSI برخی از بهترین کارت گرافیک‌های اداری موجود در بازار جهان را تولید می‌کنند. شما می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از فروشگاه آی تی هوم خریداری کنید. تمام کالاهای فروخته شده در آی تی هوم با گارانتی معتبر عرضه شده و تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه را به همراه دارند.

کارت گرافیک اداری INNO3D GTX 1030

شرکت INNO3D برای هر گروه از کاربران یک گزینه فوق العاده دارد، با پرداخت حدود 4 میلیون تومان (اردیبهشت 1402) می‌توانید کارت گرافیک GTX 1030 را خریداری کنید. در کارت گرافیک INNO3D از هیت‌سینک برای خنک کردن کارت گرافیک استفاده شده است. به عبارتی فن روی دستگاه وجود نداشته و تنها به کمک جریان هوای کیس خنک می‌شود.

کارت گرافیک اداری Zotac GTX 1030

شرکت کارت گرافیک زوتک درست مثل همیشه از یک سیستم خنک کننده جمع و جور استفاده کرده است. مهندسان شرکت زوتک بر خلاف INNO3D از هیت‌سینک کوچک‌تر به همراه فن کمک گرفتند. مشخصات فنی هر دو کارت گرافیک یکسان بوده و تفاوتی در عملکرد کارت گرافیک GTX 1030 وجود ندارد اما اگر کیس شما فضای کوچکی دارد، بهتر است از یک کارت گرافیک با فن استفاده کنید.

کارت گرافیک INNO3D GTX 1650

کارت گرافیک INNO3D GTX 1650 از 4 گیگابایت حافظه رم GDDR6 استفاده می‌کند؛ سرعت بالای حافظه رم در کنار 896 هسته کودا قدرت بالایی را در دسترس شما قرار می‌دهد. وجود دو فن قدرتمند روی کارت گرافیک به این معنا است که شما می‌توانید برای ساعات طولانی و بدون نگرانی از کارت گرافیک GTX 1650 استفاده کنید.

نتیجه گیری

برای کارهای اداری به کارت گرافیک قدرتمند با توان اضافی نیاز نداریم، حتی ارزان‌ترین کارت گرافیک INNO3D قدرت کافی برای انجام تمام کارهای شما را دارد. اگر برای سازمان یا شرکت خود به خرید کامپیوتر فکر می‌کنید، با کارشناسان آی تی هوم برای خرید تماس بگیرید؛ آی تی هوم گزینه‌های زیادی برای معرفی به شما دارد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!