خرید لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ‌ گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی از رنج قیمت 30 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان در آی تی هوم برای خرید بصورت آنلاین و حضوری موجود است. شما با خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید هر کاری را در دنیای دیجیتال انجام دهید. از اجزای بازی های سنگین گرفته تا کار کردن با نرم افزارهای پیچیده‌ی مهندسی! در هر صورت این لپ تاپ همواره، همراه خوبی برای شما خواهد بود.

به کمک پادکست زیر می‌توانید اطلاعات کوتاه و مفیدی را در خصوص لپ تاپ گیمینگ به دست آورید. 🙂

لپتاپ گیمینگ

اگر بخواهیم خیلی ساده و کوتاه در مورد لپتاپ گیمینگ توضحاتی را ارائه دهیم، باید گفت که تمام لپتاپ های گیمینگ قدرت فوق العاده ای دارند و قطعات سخت افزاری قدرتمندی بر روی آن ها به کار رفته است. اما همین قطعات  در برخی از مواقع سبب ضخامت بیشتر دستگاه نسب به سایر لپ تاپ ها می شود.

لب تاب گیمینگ مجهز به کارت گرافیک مجزا است که توسط شرکت انویدیا یا AMD ساخته شده می شود. همچنین در اکثر لپ تاپ های گیمینگ از پردازنده‌های سری H استفاده می‌شود که قدرت زیادی برای انجام کارها و تسک‌های شما را دارد.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، به کمک ویدیو زیر می‌توانید اطلاعات بیشتر و در نتیجه خرید عاقلانه‌تری داشته باشید.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

در حالت کلی لپ تاپ‌های گیمینگ، نسبت به سایر لپ تاپ‌ها قیمت بالاتری دارند! ویژگی‌هایی مانند مدل پردازنده، کارت گرافیک، فضای ذخیره سازی و حافظه رم قیمت نهایی دستگاه را مشخص می‌کنند. اما شما با هر بودجه‌ای در نهایت می‌توانید لپتاپ گیمینگ دلخواه خود را تهیه و خریداری کنید.

آشنایی با انواع لب تاب گیمینگ

هر کدام از شرکت‌های سازنده لپ تاپ یک یا چند سری لپ تاپ گیمینگ تولید و روانه‌ی بازار کرده است. اگر شما نیز دوست دارید تا با سیستم های گیمینگ از برندهای مختلف آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • لپ تاپ گیمینگ ایسوس

در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ ایسوس در دو سری لپ تاپ ROG و لپ تاپ TUF در بازار وجود دارد که در تهیه هر دو سری از این لپ تاپ‌ها از آخرین سخت افزار روز دنیا استفاده می‌شود. بدنه اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس ترکیبی از ماده سخت ABS و پلی کربنات است. نتیجه ترکیب این دو ماده یک زره سخت برای لپ تاپ‌ شما می‌سازد. ظاهر دستگاه سرسختی همیشگی لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی را به همراه دارد اما طراحان ایسوس زیبایی را فراموش نکرده‌اند!

لپ تاپ گیمینگ

  • لپ تاپ‌ گیمینگ لنوو

بیشتر افراد شرکت لنوو را به ساخت لپ تاپ‌های با کیفیت، ارزان قیمت و قابل اعتماد می‌شناسند. این شرکت سری لپ تاپ‌ گیمینگ 3 و لپ تاپ لجیون را برای بازی تولید و به بازار عرضه کرده است. لپ تاپ گیمینگ لنوو نیز مانند رقبای خود در مدل‌های مختلف با سخت افزار مختلف تولید می‌شود.

خرید لپ تاپ گیمینگ

  • لپ تاپ‌ گیمینگ ایسر

شرکت ایسر یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح لپتاب گیمینگ است. این شرکت  لپ تاپ‌های مخصوص بازی را در سری لپ تاپ Predetor و لپ تاپ نیترو به بازار عرضه می‌کند. هر دو سری از لپ تاپ‌ ایسر با سخت افزار روز دنیا تولید می‌شوند. در جعبه‌ی این لپ تاپ‌ها می‌توانید محصولات دیگری مانند موس، هدفون و دیگر لوازم جانبی را مشاهده کنید.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

  • لپ تاپ‌ گیمینگ HP

شرکت HP سری لپ تاپ OMEN، لپ تاپ پاویلیون و لپ تاپ ویکتوس را برای طرفداران بازی عرضه کرده است. هر سه سری از انواع لپ تاپ‌ HP کیفیت بسیار بالایی داشته و در نگاه اول کیفیت ساخت دستگاه شما را متعجب می‌کند.

لپتاپ گیمینگ

تفاوت لپ تاپ گیمینگ و لپ تاپ معمولی

اصلی ترین تفاوت سیستم گیمینگ و معمولی در سخت افزار به کار رفته و سپس در ساختار و بدنه‌ی آن ها است.

لپ تاپ‌های معمولی برای کارهای معمولی ساخته می‌شوند، آن‌ها نمی‌توانند برای ساعت‌های طولانی کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌ها را ادامه دهند اما لپ تاپ‌های گیمینگ به دلیل سیستم خنک کننده قدرتمند برای ساعت‌ها کار مداوم انتخاب خوبی هستند.

در یک لپتاپ گیمینگ معمولا از جدیدترین نسل و سری از سخت افزار استفاده می‌شود تا قدرت انجام هر تسک را داشته باشد. اما لپ تاپ معمولی سخت افزار ساده ای دارد که برای انجام کارهای روزانه مناسب است. با توجه به همین موضوع قیمت یک لپ تاپ گیمنیگ به مراتب بالاتر از یک لپ تاپ ساده و معمولی است.

البته خود لپ تاپ های گیمنیگ نیز در سه دسته بندی اقتصادی، قدرتمند و پرچم‌دار وجود دارد که از نظر سخت افزاری و قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند.

اقتصادیقدرتمندپرچمدار
اینتلCore i5Core i7Core i9
AMDRyzen 5Ryzen 7Ryzen 9

نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ

برای خرید لپ تاپ گیمینگ هیچ نکته‌ای مهم‌تر از جدید بودن پردازنده و کارت گرافیک وجود ندارد. به طور خلاصه پردازنده و کارت گرافیک شما باید آخرین نسل از CPU و کارت گرافیک موجود در بازار باشد.

گاهی اوقات یک نسل جدیدتر می‌تواند تا 50 درصد در عملکرد تراشه تفاوت ایجاد کند.نکته مهم دیگر در زمان خرید لپ تاپ‌ گیمینگ، شناخت شاسی‌های مختلف است. هر کدام از شرکت‌های سازنده شاسی‌های مختلفی را برای لپ تاپ‌های خود در نظر گرفته و تولید می‌کند که بسته به بودجه و سلیقه‌ی خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

+نمایش کامل