top banner

معرفی آی تی هوم

مجموعه آی تی هوم با داشتن سال ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی خرید و فروش لپ تاپ در کنار شما است تا بتوانید در زمان خرید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در تیم آی تی هوم افراد متخصص، جوان و توانا در کنار هم جمع شده اند تا علاوه بر راهنمایی در زمان خرید، به روز ترین اطلاعات در خصوص انواع لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر و hp و سخت افزار و ابزار دیجیتال را در اختیار شما قرار دهند.

درباره آی تی هوم

در این تیم، تمام تلاش ما ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید لپ تاپ و کالای دیجیتال برای کاربران است و برای رسیدن به این هدف شبانه‌روزی در تلاش هستیم.

یکی از اهداف بزرگ تیم آی تی هوم این است که همه ی افرادی که علاقمند به دنیای دیجیتال هستند و یا قصد خرید لپ تاپ را دارند، به بروز ترین اطلاعات در این زمینه دسترسی داشته باشند. بنابراین ما در گروه آی تی هوم سعی کردیم تا یک مجله اینترنتی جامع و کامل برای کاربران ایجاد کنیم تا بتوانند به محتوا و مقالات دست اول دسترسی داشته باشند که مطابق با اخرین اخبار ایران و جهان گرد آوری شده است. جدیدترین اطلاعات در زمینه لپ تاپ، قطعات سخت افزاری لپ تاپ و ابزارهای دیجیتال را در مجله اینترنتی آی تی هوم دنبال کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه آی تی هوم می‌توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید.

خرید از فروشگاه آی تی هوم به چه صورت است؟

شما می توانید برای خرید لپ تاپ های گوناگون از برندهای مطرح دنیا با بهترین قیمت به سایت ما مراجعه کنید. البته برای اعتماد بیشتر شما عزیزان و راحتی بیشتر در زمان خرید، امکان خرید حضوری لپ تاپ نیز برای شما فراهم شده است. همچنین می توانید محصولات ما را در فروشگاه های معتبری مانند:

مشاهده کنید و نظرات و امتیازات کاربرانی که قبل از شما خرید کرده اند، را مشاهده کنید و تصمیم گیری و اعتماد در زمان خرید برای شما راحت تر صورت گیرد. همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از آی تی هوم با کارشناسان متخصص ما از روش زیر

راه های ارتباطی با ما

ساده ترین راه ارتباطی با ما تماس با شماره 58426 – 021 می باشد که کارشناسان و مشاوران ما آماده هرگونه راهنمایی و مشاوره به شما در زمان خرید لپ تاپ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هستند. البته در صفحه‌ی تماس با ما می‌توانید تمام راه‌های ارتباطی به شکل دقیق را پیدا کنید.

می توانید ما در صفحات اجتماعی نیز دنبال کنید:

نماد اعتماد در سایت آی تی هوم

خرید اینترنتی از آنجایی که مزایای زیادی دارد و باعث راحتی در زمان خرید و افزایش سرعت این فرآیند می شود، ممکن است نگرانی هایی برای افراد به دنبال داشته باشد که آیا محصولی که خریداری کرده‌ام در نهایت صحت به دست من خواهد رسید یا خیر؟ که در اینجا در سایت ها مفهوم اینماد به کار می آید.

سایت آی تی هوم با داشتن اینماد این اطمینان خاطر را به شما می دهد که می‌توانید در خرید خود به طور کامل به ما اعتماد داشته باشید و تمام فعالیت‌های انجام شده به طور کاملا قانونی و تایید شده است و در نهایت می توانید تجربه خرید لذت بخشی را برای خودتان بر جای بگذارید.

اینماد آی تی هوم

هدف آی تی هوم چیست؟

تلاش ما قبل از هرچیزی رضایت خاطر شما است به همین دلیل سعی کرده ایم بهترین شرایط را برایتان فراهم کنیم. در فروشگاه آی تی هوم می توانید جدیترین لپ تاپ های موجود در بازار را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را همراه با گارانتی معتبر تحویل بگیرید. همچنین می توانید با مشاورین و کارشناسان تیم آی تی هوم در زمینه خرید لپ تاپ متناسب با هر رشته یا فعالیتی در تماس باشید و از خدمات و راهنمایی های قبل و بعد از خرید ما استفاده کنید.

” همراه شما برای بهترین انتخاب “

کد تخفیف ۲۰۰ هزارتومانی لپ تاپ برای جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان

کد تخفیف: ithome-about