top banner
انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس

طرفداران لپ تاپ ایسوس در سال‌های گذشته به دلایل مختلفی همچون قیمت مناسب، طراحی زیبا، سخت افزار کاربردی و مناسب و … نسبت به گذشته بیشتر شده‌اند! این برند فوق العاده همیشه توانسته است جای خود را روی میزکار یا بازی افراد داشته باشد.

در این مقاله قرار است به بررسی بهترین لپ تاپ ایسوس بپردازیم و از ویژگی‌های این لپ تاپ‌ها بگوییم، پس تا انتهای مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

رده بندی لپ تاپ های ایسوس

قبل از هرچیزی به سراغ رده بندی یا به اصطلاح ” گرید بندی” مخصوص لپ تاپ ایسوس می‌رویم. کمپانی ایسوس مانند سایر برند‌ها لپ تاپ‌های تولید شده را در سه رده تولید و روانه بازار می شود که هرکدام از آن‌ها نیز کاربری مخصوص به خود را دارند و برای افرادی خاصی متناسب با بودجه و کارایی طراحی شده‌اند. برای این که شما بتوانید بهترین لپ تاپ ایسوس را خریداری کنید، در درجه اول باید به بودجه و کاربری خود توجه کرده و متناسب با آن، لپ تاپ مورد نظر خود را در هر یک از این سه رده انتخاب کنید.

  • لپ تاپ ایسوس پایین رده
  • لپ تاپ ایسوس میان رده
  • لپ تاپ ایسوس بالارده

در ادامه در مورد هر کدام از این رده‌های کاربری و همچنین قیمت آن‌ها صحبت خواهیم کرد و همچنین بهترین مدل‌ها را در هر دسته‌بندی معرفی خواهیم کرد!

بهترین لپ تاپ ایسوس
حالا زمان بررسی بهترین لپ تاپ ایسوس در هر کدام از رده بندی‌ها است!

لپ تاپ ایسوس پایین رده

اگر نام لپ تاپ ایسوس پایین رده به گوشتان خورد باید بدانید که در مورد لپ تاپ‌هایی صحبت می‌کنیم که سخت افزار ساده‌ای دارند و بیشتر برای مصارف و کاربری ساده و روزمره طراحی و ساخته شده‌اند. تصور اشتباهی که برخی از افراد در مورد این دسته از لپ تاپ ها دارند این است که فکر می‌کنند که چون لقب پایین رده در کنار اسم آن‌ها قرار می‌گیرد، به احتمال زیاد قدرت کافی و عملکرد ضعیفی دارند، در صورتی که این طور نیست!

اگر شما قصد خرید لپ تاپ برای انجام کارهای ساده و روزمره، تماشای فیلم، وبگردی و انجام کارهای مدرسه یا تحقیقات دانشگاه و… را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ های پایین رده است. اگر تصمیم نهایی خود را در این مورد گرفته‌اید، انتخاب و خرید لپ تاپ ایسوس Core i3 یک انتخاب منطقی خواهد بود.

احتمالا شما در زمان خرید یک لپ تاپ پایین رده ایسوس با برخی از سری ‌های X، K یا R رو به رو شوید که همگی در دسته بندی لپ تاپ ایسوس Vivobook قرار دارند.در ادامه به معرفی تعدادی از جدیدترین لپ تاپ ایسوس در این رده بندی می‌پردازیم.

یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در سری پایین رده، لپ تاپ X543MA است. این لپ تاپ ارزان ترین لپ تاپ موجود در آی تی هوم از برند ایسوس است، پردازنده این لپ تاپ سلرون است و با حافظه رم 4 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی برای دانش آموزان گزینه خیلی مناسب و به صرفه ای محسوب می شود. همچنین این لپ تاپ به دلیل وزن کمی که دارد، حمل و نقل را برای کاربر راحت می کند و یک گزینه‌ی خوب به عنوان لپ تاپ دانشجویی است.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ایسوس در دسته بندی اقتصادی و پایین رده، لپ تاپ R1502ZA است. این لپ تاپ با پردازنده Core i3 و 4 گیکابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD درکنار داشتن وزن نسبتا سبک، مناسب برای کارهای اداری، دانش آموزی و دانشجویی است.

به عنوان سومین معرفی از لپ تاپ های پایین رده ایسوس، لپ تاپ R565EP را در نظر گرفته‌ایم، پردازنده نسل یازدهم این لپ تاپ در کنار 8 گیگابایت حافظه رم که تا 12 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD می‌تواند برای کارهای اداری، مدیریتی، ترید، دانشجویی و دانش آموزی مناسب باشد. همچنین کاربر به لطف داشتن 2 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع Nvidia GeForce MX330 می‌تواند کارهای گرافیکی و مهندسی سبک را هم انجام دهد.

جدیدترین لپ تاپ ایسوس
لپ تاپ ایسوس میان رده، انتخابی برای کاربران متوسط تا حرفه ‌ای

لپ تاپ ایسوس میان رده

حالا نوبت به معرفی لپ تاپ های میان رده ایسوس می‌رسد. باید گفت که لپ تاپ میان رده، لپ تاپ هایی هستند که از نظر تجهیزات و قطعات سخت افزاری در رده متوسطی قرار گرفته اند و می‌توانند امور مورد نظر شما را در حالت قابل قبول و با سرعت خوبی انجام دهند. این لپ تاپ ها در واقع حد واسط بین لپ تاپ پایین رده و لپ تاپ بالارده هستند.

البته در بین لپ تاپ های میان رده شما می توانید مدل هایی را پیدا کنید که از نظر عملکردی واقعا در حد یک لپ تاپ گیمینگ هستند و در واقع به لپ تاپ میان رده گیمینگ معروف هستند و می توانند تسک ها را در بهترین حالت ممکن انجام دهند بدون این که مشکلی در پردازش داده ها داشته باشند. از نظر کاربری نیز باید گفت که شما می‌توانید از لپ تاپ های میان رده برای انجام کارهای گرافیکی، کارهای مهندسی، امور ساده و روزمره، همچنین کارهایی مانند حسابداری یا ترید و … استفاده کنید.

در حال حاضر بهترین لپ تاپ های میان رده ایسوس، لپ تاپ‌هایی با پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7 در نسل جدید هستند و تحت عنوان لپ تاپ ایسوس Core i5 در بازار شناخته می‌شوند. البته نکته‌ای که باید به آن اشاره شود این است که لپ تاپ های میان رده در دسته‌بندی های مختلفی در بازار وجود دارد. به طور مثال لپ تاپ هایی با کاربری گیمینگ اما میان رده در بازار هستند که عموما به آن ‌ها گیمینگ میان رده می‌گویند.

در ادامه برخی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در دسته بندی میان رده را معرفی کرده‌ایم:

به عنوان آخرین لپ تاپ میان رده به سراغ یک لپ تاپ قدرتمند از دسته بندی لپ تاپ ROG ایسوس می‌رویم. قیمت این لپ تاپ با کانفیگ قدرتمندی که دارد بسیار اقتصادی به حساب می‌آید. لپ تاپ FX506LH با پردازنده Core i7 میتواند یک همه فن حریف توانمند و بسیار اقتصادی برای شما باشد.

همچنین این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است که سرعت پردازش دستورات شما را به مقدار قابل توجه افزایش می‌دهد و شما اصلا با مشکل کندی یا هنگی سیستم مواجه نمی شوید، این لپ تاپ به لطف داشتن کارت گرافیک 4 گیگابایتی از نوع GeForce GTX1650 می تواند یک همراه قدرتمند و با کیفیت برای بازی های مورد علاقه، پروژه های گرافیکی و مهندسی، اجرای نرم افزارهایی که نیاز به گرافیک دارد برای شما باشد.

لپ تاپ ایسوس بالا رده

به عنوان آخرین دسته بندی و بهترین لپ تاپ ایسوس 2023 قرار است تا در مورد لپ تاپ ایسوس بالا رده صحبت کنیم. در واقع اگر شما به دنبال خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس هستید، می‌توانید آن ها را در دسته بندی، لپ تاپ های بالا رده ایسوس پیدا کنید.

معمولا کمپانی ایسوس در ساخت این لپ تاپ ها بهترین قطعات سخت افزاری و همچنین جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را به کار می‌گیرد. به دلیل وجود همین ویژگی‌ها قیمت این دسته از لپ تاپ ها نسبت به دو دسته بندی دیگر اندکی بالاتر است. اما حقیقتا ارزش خرید را دارد چرا که شما در نهایت با یک لپ تاپ همه چیز تمام رو به رو هستید.

شما با خرید یک لپ تاپ های بالا رده می‌توانید از آن برای انجام حرفه‌ای ترین و پیشرفته ترین کارها استفاده قرار کنید. مانند اجرای گیم، تدوین و رندرینگ، کارهای گرافیکی، طراحی سه بعدی و صنعتی و…

در ادامه بهترین لپ تاپ ایسوس 2023 در سری بالا رده را به شما معرفی کرده‌ایم:

برای معرفی اولین دستگاه بالا رده برند ایسوس به سراغ لپ تاپ FX517ZC از دسته بندی لپ تاپ TUF می‌رویم. این لپ تاپ با داشتن پردازنده قدرتمند Core i7 نسل دوازده، 16 گیگابایت رم قابل ارتقا دارد و 4 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce RTX 3050 می تواند برای اجرای بازِی ها و پروژه های گرافیکی و نرم افزارهای مهندسی شما یک همراه قدرتمند باشد، و به لطف داشتن 1 ترابایت حافظه SSD لبخند رضایت را از زمانی که دستگاه را روشن می کنید از بابت سرعت و کیفیت پردازش تا زمانی که لپ تاپ را خاموش می کنید روی لب شما نگه می دارد.

لپ تاپ G713RM دومین دستگاه پرفروش رده بالا با پردازنده AMD از دسته بندی جذاب و ابر قدرت Rog Gaming است که می خواهیم به شما معرفی کنیم، طراحی بدنه این لپ تاپ بسیار زیبا است و مثل زره یک جنگجو مقاوم و محکم است که اگر بخواهیم از نگاه گیمرها و گرافیست ها نگاه کنیم استحکام بدنه لپ تاپ بسیار مهم است.

لپ تاپ G713RM سیستم خنک کننده قوی با مدیریت هوش مصنوعی دارد که از آسیب سخت افزار جلوگیری می کند، نور پس زمینه یا همان نور RGB این لپ تاپ قابل تنظیم است و می توانید این نور ها را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. پردازنده این لپ تاپ رایزن 7 است مدل 6800H در کنار 6 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce RTX 3060 با 1 ترابایت حافظه SSD می تواند بدون لحظه ای صبر تمام دستورات شما و بازی هایی که شما قهرمان آن هستید را با کیفیت و سرعت بالا اجرا کند.

برای معرفی سومین پرفروش رده بالا به سراغ دسته بندی ProArt می رویم، لپ تاپ 16 اینچی H5600QM با پردازنده RYZEN 9 و 32 گیگابایت حافظه رم که قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد همراه 6 گیگابایت گرافیک مجزا از نوع GeForce RTX3060 یک لپ تاپ قدرتمند برای بازی ها، نرم افزارهای گرافیکی سنگین، و پروژه های مهندسی محسوب می شود.

این لپ تاپ 1 ترابایت حافظه SSD دارد که می توانند سرعت پردازش دستورات شما را با ثانیه برساند، همچنین این لپ تاپ با بدنه قدرتمند و ظاهر بسیار شیک و قابلیت حس گر اثر انگشت که امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند می تواند روی میز مدیریتی شما بدرخشد، نور پس زمینه یا همان RGB این لپ تاپ شخصی سازی می شود که یکی از جدابیت های این دستگاه محسوب می شود، و البته صفحه نمایش OLED با زاویه دید 178 درجه یکی از ویژگی های مهم و بارز این لپ تاپ است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023 در رده های مختلف بپردازیم و اطلاعاتی را در مورد آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه قصد خرید لپ تاپ دارید و هنوز علامت سئوال هایی در ذهن شما وجود دارد می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آی تی هوم تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

آیا لپ تاپ های پایین رده، لپ تاپ های ضعیفی هستند؟

همانطور که در طول متن گفتیم، پایین رده بودن این لپ تاپ ها به معنای ضغیف بودن آن ها نیست! بلکه فقط سخت افزار ساده ای و مناسب برای کارهای ابتدایی را دارند.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2023 چه ویژگی‌هایی دارد؟

ما در ین مقاله سعی کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم و بهترین لپ تاپ های ایسوس را در هر رده کاربری به شما معرفی کنیم.

آیا از لپ تاپ بالا رده ایسوس می‌توان برای بازهای سنگین استفاده کرد؟

بله! چرا که این لپ تاپ ها سخت افزار قدرتمندی دارند که توانایی انجام فعالیت‌ها و پردازش‌های شما را به سادگی دارند.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. Khavary

    لپ تاپی که بشه باهاش افتر افکت رو خوب اجرا کنه و قیمتش هم مناسب باشه چی رو پیشنهاد میکنید?
    ترجیحا ایسوس باشه.

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام درود دوست عزیز
      برای راهنمایی و مشاوره بهتره لطفا با ما تماس بگیرید . یا در قسمت مشاوره آنلاین پیام بذارید

      پاسخ به این نظر
  2. محسن

    ایسوی بنظرم بعد اپل بهریتن لپ تاپ رو داره.
    خودم بشخصه از ایسوس برای کارهای روزانه ام استفاده میکنم و واقعا راضی ام.
    ممنون از سایتتتون برای محتوای خوب..

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود محسن عزیز

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما درمیان گذاشتین

      پاسخ به این نظر