top banner
لپ تاپ های مناسب کلاس آنلاین

لپ تاپ های مورد استفاده در کلاس‌های انلاین نیاز به سخت افزار پیچیده و قدرتمند خاصی ندارند و با استفاده از لپ تاپ ساده نیز می‌توان در تمامی کلاس های انلاین حاظر شد. نکته مثبت این قضیه این است که لپ تاپ هایی با سخت افزار ساده قیمت‌های مناسب و به صرفه‌ای نسبت به لپ تاپ های حرفه‌ای و گیمینگ دارند.

در این مقاله در ابتدا سخت افزارهای مهم در میزان قدرت این لپ تاپ ها را با هم بررسی می‌کنیم سپس تعدادی از لپ تاپ های مناسب شرکت در کلاس انلاین با قیمت مناسب را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید لپ تاپ مناسب کلاس آنلاین

بررسی سخت افزار لپ تاپ های مناسب کلاس آنلاین

همان طور که در بالا نیز گفتیم، برای شرکت در کلاس‌های انلاین نیاز به یک لپ تاپ با سخت افزار پیچیده ندارید بلکه یک لپ تاپ با سخت افزار ساده نیز کار شما را راه می‌اندازد زیرا تمام کاری که دانش‌آموزان با لپ تاپ انجام می‌دهند شامل شرکت در کلاس، آفیس، سرچ در اینترنت و یا تماشا و مطالعه مطالب ‌آموزشی هستند.

بررسی CPU های لپ تاپ مناسب شرکت در کلاس آنلاین

برای حداقل سی پی یو های مورد نیاز برای لپ تاپ های دانشجویی می‌توان به Celeron n4020 و یا Pentium n5030 می‌توان برد. در شرایط ایده‌آل اگر می‌خواهید در کنار کارهای درسی به مواردی مانند فتوشاپ در حد نیمه حرفه‌ای نیز بپردازید بهتر است از Core i3 نسل‌های جدید استفاده کنید. در این لپ تاپ ها معمولا دو هسته سی پی یو کفایت می‌کند و غالبا 4 مگابایت حافظه کش دارند.

بررسی کارت گرافیکی لپ تاپ های دانشجویی

اگر از این سیستم ها صرفا برای کارها درسی استفاده خواهید کرد، نیازی به کارت گرافیکی مجزا ندارید و همان کارت گرافیکی آنبرد برای داستگاه کافی است.

بررسی رم (Ram) لپ تاپ های دانش‌آموزی

حداقل رم مورد نیاز این سیستم 4 گیگابایت است و در ایده‌آل ترین حالت 8 گیگابایت برای این سیستم ها کافی است. اگر هنگام انجام کار نرم افزار های زیادی را در حالت اجرا قرار می‌دهید، داشتن یک لپ تاپ با رم بالا برای شما مناسب است.

بررسی SSD و HDD لپ تاپ های ویژه شرکت در کلاس های آنلاین

حافظه HDD در اکثر دستگاه‌های جدید دارای 1 ترابایت حافظه است. البته شما می‌توانید به حافظه‌های 516 و 256 گیگابایت نیز بسنده کنید. حافظه SSD نیز در بعضی از سیستم ها وجود دارد و همان کار هارد دیسک را انجام می‌دهد اما سرعت این حافظه 7 الی 10 برابر HDD است و در اجرای سریع نرم افزارها کمک شایانی می‌کند.

بررسی مانیتور (صفحه نمایش) لپ تاپ های ویژه دانشجویان و دانش آموزان

غالبا دستگاه‌های مناسب برای انجام کارهای درسی و شرکت در کلاس آنلاین TN است یعنی زاویه دید کمتری نسبت به IPS داشته و همچنین وضوح رنگ آن نیز کمتر است. ولی با تمام این‌ها برای انجام کارهای دانشجویی کاملا مناسب است.

خرید لپ تاپ دانش آموزی مناسب کلاس آنلاین
پشتیبانی آنلاین آی تی هوم

بهترین لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان

لپ تاپ های مناسب برای انجام کارهای دانشجویی معمولا جز ارزان قیمت‌ترین لپ تاپ ها در بازار طبقه‌بندی می‌شوند زیرا از لحاظ سخت افزاری در رتبه پایین تری نسبت به سایرین قرار می‌گیرند. در ادامه تعدادی از این لپ تاپ ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

X543MA یک لپ تاپ اقتصادی و دانش آموزی از سری VivoBook می‌باشد. سخت افزار موجود در این لپ تاپ اقتصادی برای انجام بسیاری از امور کافی است. از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ حسابداری و یا لپ تاپ اداری نیز می‌توان استفاده کرد. پردازنده این دستگاه برای انجام کارهای درسی مناسب است اما برای سایر کارها واقعا پاسخگو نیست. محدوده قیمت این لپ تاپ 6 میلیون تومان است و شما می توانید با 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس با خیال راحت از آی تی هوم خریداری کنید.

لپ تاپ IP3  از برند محبوب لنوو با پردازنده I3 نسل یازدهم برای انجام امور درسی و نرم افزارهای کلاس آنلاین بسیار مناسب است، این لپ تاپ وزن بسیار سبکی دارد که حمل آن برای دانش آموز راحت است، در کنار امور دانش آموزی برای کارهای اداری ، دانشجویی، و ترید هم دستگاه خوب و خوش قیمیتی است. شما می توانید این لپ تاپ را با 18 ماه گارانتی اصلی از آی تی هوم خریداری کنید.

این لپ تاپ دارای پردازنده Core i3 بوده و در این رده از لپ تاپ جز لپ تاپ هایی با پردازنده قوی محسوب می‌شود. حافظه هارد دیسک این دستگاه برای انجام کارهای درسی و روزمره مناسب است. این لپ تاپ وزن پایینی داشته و حمل و نقل و جا به جایی را برای شما آسان‌تر می‌کند. رم 4 گیگابایت این دستگاه برای انجام کارهای معمولی کفایت می‌کند و سیستم با سرعت مناسب فعالیت می‌کند. محدوده قیمت این لپ تاپ 12 میلیون تومان است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به لینک بالا مراجعه کنید.

برای سومین معرفی باز هم به سراغ برند لنوو می رویم این بار لپ تاپ V15G2 . سخت افزار این بپ تاپ تا حدودی شبیه به لپ تاپ دوم است که به شما معرفی کردیم اما با یک تفاوت چشمگیر که 512 گیگابایت حافظه داخلی  این لپ تاپ است که باعث بالا رفتن سرعت و قدرت پردازش می شود. جنس بدنه این لپ تاپ پلی کربنات است که در برابر آسیب مقاوم است، همچنین حافظه رم این دستگاه تا 12 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

در واقع این لپ تاپ خوش قیمت یک انتخاب ویژه است برای امور درسی و کلاسهای آنلاین، امور دانشجویی، اداری، و حسابداری. به این دلیل که از هر لحاظ کتمل و مناسب است برای کارهای ساده. شما به لطف 2 گیگابایت کارت گرافیک این لپ تاپ می توانید کارهای خیلی ساده فتوشاپ را هم انجام دهید، اگر شما می خواهید یک لپ تاپ خیلی مناسب خوش قیمت داشته باشید، V15G2 را از آی تی هوم با 18 ماه گارانتی اصلی می توانید خریداری کنید.

و حالا یک پیشنهاد ویژه برای طرفدارن برند HP برای امور درسی و کلاس های آنلاین لپ تاپ DW2196 است که با یک سخت افزار مناسب و وزن سبک همچنین 2 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce MX 130  این امور را به راحتی انجام می دهد، همچنین برای انجام کارهای اداری و ترید هم بسیار مناسب است. اگر شما می خواهید بای امور ساده و درسی خود یک لپ تاپ خوش قیمت از برند HP داشته باشیئ می توانید این لپ تاپ را با محدوده قیمت 14 میلیون از آی تی هوم خریداری کنید.

این لپ تاپ دارای پردازنده Core i5 بوده و در این رده از لپ تاپ جز لپ تاپ هایی با پردازنده قوی محسوب می‌شود. حافظه هارد دیسک این دستگاه برای انجام کارهای درسی و روزمره مناسب است. این لپ تاپ وزن پایینی داشته و حمل و نقل و جا به جایی را برای شما آسان‌تر می‌کند. رم 4 گیگابایت این دستگاه برای انجام کارهای معمولی کفایت می‌کند و سیستم با سرعت مناسب فعالیت می‌کند. محدوده قیمت این لپ تاپ 12 میلیون تومان است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به لینک بالا مراجعه کنید.

سخن آخر…

به طور خلاصه لپ تاپ های مناسب انجام کارهای درسی و شرکت در کلاس های انلاین لپ تاپ های ساده‌ای هستند و سخت افزارهای پیچیده ای ندارند. سی پی یو این دستگاه ها ساده است، نیاز به کارت گرافیکی مجزا ندارند و رم 4 گیگابایتی نیز برای انجام کارهای درسی با این لپ تاپ ها کفابت می‌کند.قیمت کلی این دستگاه ها نسبت به سایر سیستم ها پایین‌تر است و شما در واقع با کمترین هزینه ممکن برای خرید این مدل از لپ تاپ ها اقدام می‌کنید. ولی باید بگوییم از این لپ تاپ ها برای انجام کارهای گرافیکی، بازی، کارهای مهندسی پیچیده نمی‌توانید استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:66455030

صفحه رسمی آی تی هوم در اینستاگرام: ithome.ir

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!