top banner
بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

اگر در جستجوی خرید بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون هستید و هنوز نتوانسته‌اید تصمیم نهایی خود را بگیرید، در این مقاله از آی تی هوم با ما همراه باشید. چرا که قرار است در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تا چند نمونه از بهترین لپ تاپ ها تا 30 میلیون را معرفی کنیم و در مورد بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

البته با مشاهده ویدیوی زیر می توانید اطلاعات فوق العاده ای در مورد بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون داشته باشید 🙂

معرفی بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

قبل از این که به سراغ بررسی سخت افزار لپ تاپ 30 میلیونی برویم، بهترین نمونه‌ها در این محدوده قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که تمام این لپ تاپ‌ها با مشورت با کارشناسان متخصص آی تی هوم انتخاب شده است و متناسب با سخت افزاری که دارند، بیشتر کاربرد را خواهند داشت.

به عنوان اولین لپ تاپ و البته بهترین لپ تاپ ها تا 30 میلیون به سراغ لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA می‌رویم که به عنوان یکی از جدیدترین لپ تاپ‌ های ایسوس با پردازنده نسل 12 است. این لپ تاپ بهترین همراه شما برای کارهای روزمره و کارهای گرافیکی سبک به حساب می‌آید. به کمک این لپ تاپ می‌توانید بازی‌های سبک را اجرا کرده و از آن‌ها با عمر باتری طولانی لذت ببرید. پردازنده‌ی Core i3 نسل 12 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD همراه خوبی برای شما خواهد بود. این لپ تاپ را می‌توان به عنوان بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون دانست که ویژگی‌های فوق العاده ای دارد. مطمئن باشید که کاربرد این لپ تاپ خیلی گسترده تر از یک لپ تاپ ۳۰ میلیونی است که و قطعا از انتخاب و خرید آن رضایت خواهید داشت.

مشاهده‌ی بیشتر: لپ تاپ نسل 12

اگر از طرفداران لپ تاپ ایسوس Vivobook هستید، لپ تاپ X1504VA که جزو لپ تاپ رنج قیمتی 30 میلیون است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این لپ تاپ از پردازنده Core i5 1335U سری U استفاده می‌کند و به کارت گرافیک intel Iris Xe Graphics مجهز است که این لپ تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای کارهای گرافیکی سبک و متوسط تبدیل می‌کند. پس با توجه به موارد گفته شده و همچنین داشتن 1 ترابایت SSD و 16 گیگابایت رم DDr4 این لپ تاپ یک گزینه‌ی فوق العاده برای بیشتر افراد که کار تخصصی انجام می‌دهند، خواهد بود. به عنوان انتخاب دیگر برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون، انتخاب و خرید این لپ تاپ به شدت پیشنهاد می‌شود و می توانید این لپ تاپ را در لیست انتخاب خود داشته بهترین لپ تاپ ها تا ۳۰ میلیون باشید.

داستان بهترین لپ تاپ 30 میلیونی با پردازنده نسل 12 در اینجا تمام نمی‌شود و یکی دیگر از دستگاه‌های قدرتمند این بار از برند لنوو در این محدوده قیمتی، لپ تاپ IdeaPad 5 است. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت 1920 در 1080پیکسل است که فضای کار کافی برای تمام افراد ایجاد می‌کند. همچنین پردازنده‌ی Core i5 نسل 12 در کنار 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD دارد که یک گزینه‌ی ایده آل است و می‌تواند جزو انتخاب‌های شما باشد. پس با خرید لپ تاپ IdeaPad می توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های لنوو تا 30 میلیون را با خود به خانه ببرید.

مشاهده‌ی بیشتر: لپ تاپ ایسوس Core i5

اگر دوست دارید تا در مورد لپ تاپ‌های بازه قیمتی 25 تا 30 میلیون اطلاعات بیشتری داشته باشید، مشاهده‌ی ویدیوی زیر را از دست ندهید:)

بررسی سخت افزاری بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

حالا زمان آن است که به سراغ بررسی سخت افزار لپ تاپ 30 میلیونی برویم و این لپ تاپ‌ها را از نظر پردازنده، کارت گرافیک، حافظه رم و ذخیره سازی بررسی کنیم.

پردازنده

سی پی یو یا پردازنده همان مغز رایانه است. تمام کارهایی که با رایانه انجام می‌دهید، توسط CPU پردازش می‌شود. بهترین لپ تاپ ها تا 30 میلیون از پردازنده‌های اینتل Core i5 یا اینتل Core i7 استفاده می‌کنند، همچنین شما می‌توانید در این محدوده قیمتی به سراغ لپ تاپ هایی با پردازنده رایزن 5 یا رایزن 7 بروید. این پردازنده‌ها عملیات پردازش داده‌ها را با سرعت قابل قبول و به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و برای انجام بیشتر کارها مانند اجرای پروژه‌های سنگین، بازی، کارهای گرافیکی مناسب هستند.

کارت گرافیک

در زمینه کارت گرافیک، گزینه‌های مختلف و البته قدرتمندی وجود دارد. پردازنده‌های اینتل Core i5 و Core i7 با کارت گرافیک یک پارچه Iris Xe عرضه می‌شوند. اما منبع قدرت اکثر محصولات آی تی هوم در این رده لپ تاپ ایسوس تا ۳۰ میلیون، یک کارت گرافیک مستقل است. شما می‌توانید یکی از انواع کارت گرافیک انویدیا MX 350 یا MX 450 را انتخاب کنید یا با کمی هزینه بیش‌تر، می‌توانید قدرت RTX 3050 در اختیار خود قرار دهید.

بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون

حافظه رم و ذخیره سازی

حافظه رم همراه همیشگی پردازنده و کارت گرافیک است.در لپ تاپ هایی محدوده قیمتی 30 میلیون شما با رم های 8 تا 16 گیگابایت طرف خواهید بود که قابلیت ارتقا نیز خواهند داشت. همچنین بیشتر لپ تاپ ها مجهز به حافظه‌ی SSD هستند که سرعت انجام کار را بالا می‌برد و در کنار آن مصرف برق نیز کاهش می‌یابد. ولی نباید انتظار حجم بالا از این لپ تاپ‌ها داشته باشید.

مشاهده‌ی بیشتر: لپ تاپ با رم 16 گیگابایت

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان برای چه کارهایی مناسب است؟

لپ تاپ‌های معرفی شده در این مقاله مثل یک چاقوی سوئیسی از پس هر کاری بر می‌آیند. لپ تاپ لنوو یا لپ تاپ ایسوس تفاوتی ندارد، هر کدام از آن‌ها می‌توانند بهترین همراه شما در دوران دانشجویی یا محل کار باشند. ه صورت کلی لپ تاپ های 30 میلیونی برای انجام کارهای زیر مناسب هستند.

  • کارهای اداری و حسابداری
  • تولید محتوای تصویری
  • ویرایش سبک ویدئو و ویرایش تصاویر
  • آموزش آنلاین و انجام تکالیف دانشجویی
  • نرم افزارهای تخصصی رشته‌های مکانیک، برق و گرافیک
  • اجرای بازی‌های متوسط
خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

به عنوان جمع بندی باید گفت…

با خرید بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان یک دستگاه همه کاره در دسترس شما قرار می‌گیرد. انواع لپ تاپ 30 میلیونی از کارت گرافیک مستقل انویدیا MX استفاده می‌کنند. از میان آن‌ها می‌توانید یک دستگاه فوق العاده با نمایشگر 17 اینچی یا یک محصول سبک وزن با نمایشگر لمسی را انتخاب کنید. تمام محصولات موجود در این راهنمای خرید می‌توانند نرم افزارهای تخصصی را به خوبی اجرا کنند، تنها تفاوت در مدت زمانی است که صبر می‌کنید تا آن برنامه اجرا شود.

بهترین گزینه در محدوده بیش از 30 میلیون تومان، خرید لپ تاپ گیمینگ است. لپ تاپ‌های گیمینگ برای بازی کردن دارای سخت افزار بسیار قدرتمندیهستند که می‌توانند قابلیت‌های بیشماری را در اختیار شما قرار دهند. این گروه از لپ تاپ‌ها به راحتی می‌توانند نرم افزارهای ویرایش و تولید محتوا را اجرا کرده و بهترین همراه شما برای به پایان رساندن پروژه باشند؛ ولی باید برای داشتن آنها هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیون تومان را برای خرید لپ تاپ اختصاص دهید.

لپ تاپ تا 30 میلیون تومان مجهز به چه کارت گرافیکی است؟

لپ تاپ رنج قیمت 30 میلیون عموما مجهز به کارت گرافیک اینتل Iris Xe هستند که در کنار یک کارت گرافیک مستقل وجود دارد.

آیا در لپ تاپ رنج قیمت 30 میلیون می توان لپ تاپ با نمایشگر لمسی خریداری کرد؟

خیر، متاسفانه به علت نواسانات بالای ارز قیمت لپ تاپ‌ها رشدی تصاعدی داشتند و لپ تاپ‌های لمسی در رنج قیمتی ۴۰ میلیون تومان یافت می‌شوند.

آیا لپ تاپ‌های قابل خرید تا 30 میلیون تومان برای ویرایش ویدئو یا اجرای بازی‌ها مناسب است؟

تقریبا تمام لپ تاپ‌های موجود در این فهرست با کارت گرافیک مستقل عرضه می‌شوند. اما برای ویرایش ویدئو یا اجرای بازی‌ها، بهتر است یک لپ تاپ با کارت گرافیک‌ انویدیا خانواده RXT 3000 یا GTX 1650 را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ ها تا 30 میلیون تومان برای بازی مناسب است؟

در آخرین به روز رسانی این مقاله دو لپ تاپ Gaming 3 به فهرست لپ تاپ‌ها اضافه شده است، هر دو دستگاه معرفی شده به راحتی می‌توانند بازی‌های روز دنیا را با کیفیت و تعداد فریم مناسب اجرا کنند. برای آشنایی کامل با این سری از لپ تاپ‌های لنوو مقاله “نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ Gaming 3” را از دست ندهید.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. حمیده برمکی

    اینکه قیمت هر دستگاه رو همینجا نمینوسید واقعا عذاب آوره 😡😡😡😡

    پاسخ به این نظر
    1. Reza Amini

      سلام
      خیلی ممنون که نظرتون رو برای ما گذاشتید
      به دلیل نوسانات بازار و قیمت
      قیمت لپ تاپ ها در صفحه اصلی سایت و دسته بندی محصولات قرار داره

      پاسخ به این نظر