top banner
بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان

یکی از بزرگترین مشکلات ما در هنگام خرید گوشی انتخاب بهترین گزینه در بین موارد زیاد است. در این بین شرکت‌های بسیاری به تولید گوشی موبایل مشغول هستند و انتخاب بسیار سخت‌تر است. یکی از برند‌ها معروف و معتبر بازار موبایل سامسونگ است؛ همانطور که همه ما می‌دانیم سامسونگ در تولید گوشی‌های موبایل سالیان زیادی است که فعالیت می‌کند و هر ساله گوشی‌های جدیدی را با استفاده از تکنولوژی روز و متناسب با نیاز کاربران به بازار ارائه می‌کند. در این بین سامسونگ به تولید گوشی‌های موبایل در هر سه رده پایین رده، میان رده و پرچم‌دار می‌پردازد. با توجه به بودجه ۲۰ میلیون تومانی شما می‌توانید در بین ده‌ها گوشی موبایل میان رده این کمپانی، گوشی مورد نیاز خود را پیدا کنید اما بعضی از آنها از بقیه بهتر هستند و ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

این مقاله در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ نوشته شده است و تمامی قیمت‌ها مربوط به همان روز می‌باشد. در ادامه به بررسی گوشی‌های زیر پرداخته‌ایم.

گوشی سامسونگ Galaxy A04s

یکی از به صرفه‌ترین گزینه‌ها در بین بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان، می‌تواند Samsung Galaxy A04s باشد. این گوشی سامسونگ که یک گوشی پایین رده محسوب می‌شود ورژن آپدیت شده گلکسی A04 است. تفاوت‌های این گوشی با A04 این گوشی را به یک گزینه به صرفه‌تر تبدیل می‌کند و به همین علت می‌توانیم در این لیست به آن اشاره کنیم.

از تغییرات این گوشی نسبت به گلکسی A04 می‌توانیم به اضافه شدن یک دوربین دیگر، استفاده از پردازنده قوی‌تر Exynos، نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی و استفاده از سنسور اثر انگشت است. این تغییرات رو به جلو با اختلاف قیمت بسیار پایین نسبت به A04 میتواند A04s را به بهترین گزینه گوشی موبایل برای خریداران گوشی‌های پایین رده تبدیل کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s

این گوشی را می‌توانید در رنج ۴ الی ۱۰ میلیون تومان تهیه کنید. البته اگر محدوده قیمت برای شما مهم نیست حتما مقاله‌ی بهترین گوشی سامسونگ 2023 را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

گوشی سامسونگ Galaxy A14

گوشی سامسونگ Galaxy A14 یکی دیگر از گوشی‌های پایین رده سامسونگ است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و توانست سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. به همین علت ما آن را به عنوان یکی از معرفی “بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان” قرار دادیم. گلکسی A14 یک گوشی خوش قیمت با ویژگی‌هایی جذاب است که می‌تواند شما را به خوبی به خود جذب کند. این گوشی موبایل از یک ترکیب سه گانه دوربین بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است. در کنار این نسبت به گوشی A04s از تراکم پیکسلی بالاتری بهره می‌برد که نرخ بروزرسانی کمتر آن را جبران می‌کند. در کنار آن پردازنده‌ای قوی‌تر، بلوتوث ۵.۱، لنز فوق عریض و حالت فیلمبرداری آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه از ویژگی‌های آن نسبت به گلکسی A04s است. ولی اگر طول عمر باتری برای شما مهم است باید قید این ویژگی‌‌ها را بزنید و به سراغ A04s بروید. با مطالعه‌ی بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A14 می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد این گوشی سامسونگ داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14

بازه قیمتی این گوشی پایین رده سامسونگ بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است. 

گوشی سامسونگ Galaxy A05s

پس از گلکسی A04s، نوبت به نسل بعدی آن می‌رویم که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این گوشی که ادامه‌دهنده سری A0X است این‌بار توانسته است بسیار بهتر از نسل‌های پیشین خود و حتی گوشی همنام خود یعنی گلکسی A05 باشد. جالب است بدانید که هر دوی آنها در یک روز معرفی شدند ولی اختلاف آنها در مشخصات بسیار زیاد است. به همین علت ما تصمیم گرفتیم گلکسی A05s را در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان قرار دهیم.

وقتی در این سری از گوشی‌های A0X با حرف s روبرو می‌شویم باید بدانیم که سنسور اثر انگشت در این گوشی وجود دارد. در کنار سنسور اثر انگشت می‌توانیم به صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی، ۵۰ درصد تراکم پیکسلی بیشتر و استفاده از پردازنده اسنپدراگون اشاره کنیم. این تغییرات واقعا گوشی سامسونگ گلکسی A05s را به یک گوشی ارزشمند در بین پایین رده‌های سامسونگ تبدیل می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A05s

شما می‌توانید این گوشی را در رنج قیمتی ۶ میلیون تا ۸ میلیون تومان تهیه کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A15

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که حدود دو ماه از معرفی آن می‌گذرد، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A15 است. این گوشی از جدیدترین سخت افزار و نرم‌افزار موجود استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی شما را به عنوان یک گوشی پایین رده تامین کند. این گوشی از ورژن بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن به اکثر دستگاه‌های صوت که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، متصل شوید. همچنین این بار صفحه نمایشی از جنس Super AMOLED در این سری از گوشی‌های A1X استفاده شده است که واقعا می‌تواند نقطه عطفی در این سری از گوش‌های سامسونگ باشد. به غیر از این ویژگی‌ها پردازنده قدرتمند، نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتزی و پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات می‌تواند شما را راغب به خرید این گوشی بکند. از نظر پردازنده نیز می‌توانیم بگوییم که این گوشی در بنچمارک انتوتو توانسته است اختلاف نتیجه ۶۷ درصدی با نسل قبلی خود یعنی A14 را ثبت کند که خود این می‌تواند دلیل قاطعی برای خرید این گوشی پایین رده باشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A15

شما می‌توانید گوشی Galaxy A15 را در بازار ایران با قیمتی بین ۷ تا ۱۰ میلیون خریداری کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A25

این گوشی نیز با گوشی سامسونگ Galaxy A15 در یک روز معرفی شدند ولی در دو سری متفاوت هستند که می‌توانند بازار گوشی‌های میان رده را قبل از معرفی سری جدید AX6 به سمت سامسونگ سوق دهند. این گوشی نیز یک گوشی جدید از کمپانی سامسونگ است که به تازگی در بازار موبایل ایران در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که این گوشی را در دست می‌گیرند.

این گوشی نسبت به نسل قبلی خود (Galaxy A24) تغییرات رو به جلوی چشمگیری داشته که می‌تواند این گوشی را تبدیل به یک گوشی پر فروش در بین میان‌رده‌های سامسونگ بکند.

از تغییرات این نسل از گوشی‌های سری A2X می‌توانیم به استفاده از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی در کنار استفاده از اسپیکر استریو اشاره کنیم. در قسمت دوربین‌ها نیز به علت استفاده از پردازنده Exynos 1280 می‌توانید فیلمبرداری 4K را تجربه کنید که برای این سری تا به امروز وجود نداشت. البته به جز 4K می‌توانید ویدیو‌های ۱۰۸۰ را با نرخ ۶۰ فریم و فیلمبرداری آهسته را با ۲۴۰ فریم در ثانیه ثبت کنید. این قابلیت‌ها معمولا در این سری از گوشی‌ها وجود نداشت و برای آنها باید به سراغ سری‌های بالاتر می‌رفتیم. ولی اینبار سامسونگ سنت‌شکنی کرده است و می‌خواهد توانایی‌های گوشی‌های خود را به صورت هوشمندانه و عادلانه تقسیم کند. اگر دوست دارید تا به صورت تخصصی این گوشی سامسونگ و گوشی A15 را بشناسید، مقاله‌ی بررسی و معرفی گوشی‌ های سامسونگ Galexy A15 و Galexy A25 را بخوانید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A25

گلکسی A25 سامسونگ در هنگام نگارش این مقاله بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون در بازار ایران فروخته می‌شود.

گوشی سامسونگ Galaxy A54

گوشی Galaxy A54 سامسونگ آخرین گوشی میان رده این شرکت در سری A5X است که در مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی قوی‌ترین گوشی سری A در سال ۲۰۲۳ نیز است که از پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ در آن استفاده شده است و به همین علت می‌توانیم آن را در بین بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان قرار دهیم. این پردازنده ۵ نانومتری در کنار رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی با تکنولوژی UFS 3.1 می‌تواند به راحتی از پس همه کار‌های روزمره و حتی بازی‌های سنگین به راحتی بر بیاید. از تغییرات این گوشی نسبت به نسل قبل می‌توانیم به استفاده از دوربین‌های قوی‌تر، ورژن بلوتوث ۵.۳ و فیلمبرداری Slow Motion با نرخ ۴۸۰ فریم در ثانیه اشاره کرد. همچنین به لطف پردازنده کم مصرف آن می‌توانید از شارژدهی بیشتری (حدود ۱۰٪) در کنار بازدهی بیشتر (حدود ۲۷٪) بهره‌مند شوید. ضمنا این گوشی توانایی استفاده از سیم‌کارت‌های eSIM را دارد که متاسفانه در ایران قابل استفاده نیست. اگر قصد خرید این گوشی را دارید حتما قبل از انتخاب بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A54 را مطالعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54

این گوشی در بازار موبایل ایران با قیمت بین ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

گوشی سامسونگ Galaxy A73

با توجه به این که سامسونگ در سال ۲۰۲۳ تصمیم گرفت دیگر سری A7X را به بازار عرضه نکند و تولید آن را متوقف کرد؛ عنوان یکی از بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان را می‌توانیم به آخرین گوشی سری A7، یعنی گوشی Galaxy A73 سامسونگ اختصاص دهیم. این گوشی در سال ۲۰۲۲ یکی از قوی‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است که از یک ترکیب ۴ گانه در دوربین‌های خود استفاده می‌کند؛ که قوی‌ترین دوربین این مجموعه را یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال که توانایی ثبت تصویری با اندازه ۱۲۰۰۰ در ۹۰۰۰ را دارد، تشکیل می‌دهد. همچنین در قسمت پردازنده می‌توانیم به یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های اسنپدراگون یعنی Qualcomm Snapdragon 778G اشاره کنیم که در انجام هیچ کاری به شما نه نمی‌گوید و می‌تواند به راحتی تمامی کار‌های شما را اعم از بازی‌های سنگین یا برنامه‌های گرافیکی انجام دهد. 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A73

قیمت این گوشی در بازار موبایل ایران بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است. 

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE؛ بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

هر سال سامسونگ یک پرچم‌دار جدید را به بازار معرفی می‌کند و این گوشی‌ها از بهترین سخت‌افزار روز بهره می‌برند. این گوشی‌های پرچم‌دار اغلب قیمت بالایی دارند و برای اکثریت جامعه قابل خریداری نیست. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفت سری گوشی‌های FE که مخفف Fan Edition است را به بازار عرضه کند تا بتواند دل کسانی که دوست دارند یک گوشی پرچم‌دار را در دست بگیرند ولی نمی‌توانند به اندازه یک پرچم‌دار هزینه کنند را به دست بیاورد. اولین گوشی این سری Galaxy Note FE بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی گردید.

در ژانویه ۲۰۲۲ نیز سامسونگ دست به معرفی یکی دیگر از گوشی‌های FE خود به نام Galaxy S21 FE زد که با بازخورد خوبی همراه بود. این گوشی بالاتر از سری A53 و پایین‌تر از سری S21 بود. در گوشی Galaxy S21 FE از یک پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده شده است که از 778G قوی‌تر است و می‌توان گفت بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان است. در کنار این پردازنده از ترکیب رم ۶ یا ۸ گیگابایتی با تکنولوژی LPDDR5 و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد که عملکرد این گوشی را بسیار کارآمد می‌کند. در قسمت دوربین پشتی از یک ترکیب سه گانه و در سلفی نیز از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند به خوبی عکس‌هایی بی‌نظیر و بهتری از میان رده‌ها ثبت کند. دوربین‌های پشتی از لرزشگیر اپتیکال بهره‌مند هستند و شما می‌توانید با آنها عکس‌ و فیلم‌هایی بدون لرزش را ثبت و ضبط کنید. دوربین اصلی نیز دارای زوم ۳ برابری اپتیکال است که می‌تواند سوژه شما را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کند. از دیگر مزیت‌های گلکسی S21 FE نسبت به میان‌رده‌ها نیز می‌توانیم به استفاده از شارژر بی‌سیم، گوریلا گلس ویکتوس و استفاده از فلز در فریم اشاره کنیم. بررسی تخصصی گوشی Galexy S21 FE راهنمای خوبی برای شما در انتخاب و خرید این گوشی خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE

این گوشی در بازار موبایل ایران قیمتی بین ۱۷ میلیون الی ۲۱ میلیون دارد که بستگی به حجم حافظه، گارانتی و فروشنده آن دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله ما به معرفی بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان پرداختیم و سعی کردیم تفاوت‌ها و مزیت‌های هرکدام را به صورت کلی برای شما توضیح دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد بوده باشد و بتوانید گوشی مورد نظر خود را از بین این موارد پیدا کرده باشید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. چنانچه هنوز در این مورد سوال دارید و یا قصد مشاوره دارید می‌توانید با تماس با آی تی هوم با مشاوران ما به صورت تلفنی مشورت کنید و یا از طریق سایت خرید خود را نهایی کنید.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!