top banner

فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان از رفاه کالا

خرید لپ تاپ، به صورت اقساط یکی از راه هایی است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت تمام مبلغ، شما را صاحب یک لپ تاپ کند. با توجه به بالا بودن قیمت لپ تاپ و شرایط اقتصادی جامعه، خرید اقساطی لپ تاپ می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. مجموعه آی تی هوم برای سهولت در خرید لپ تاپ، فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان را با همکاری بانک رفاه در طرح رفاه کالا آغاز کرده است.

خرید قسطی لپ تاپ

با مراجعه به لینک زیر می‌توانید شرایط خرید اقساطی از آی تی هوم را به صورت کامل مطالعه کنید.

وام خرید لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی که قصد خرید قسطی لپ تاپ را دارند، می توانند در طرح خرید اقساطی آی تی هوم شرکت کنند و کالای دلخواه خود را خریداری کنند. این وام در قالب اعتبار خرید و برای خرید کالاهای مورد نیاز متقاضیان ارائه می‌شود. در این تسهیلات وام‌گیرنده فقط مجاز به خرید کالای ایرانی و فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه است. مهم‌ترین شرط دریافت این تسهیلات هم این است که وام‌گیرنده باید حتما بازنشسته، کارمند یا حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

کاربران عزیز می توانند کالای مورد نظر خود را تا سقف 100 میلیون تومان خریداری کنند و در نهایت با کمترین سود، باز پرداخت اقساط را انجام دهند. در طرح فروش اقساط، مجموعه آی تی هوم به عنوان فروشنده و بانک رفاه که نام آشنایی برای همگان است، نقش اعتبار دهنده را دارد.

اگر شما از کارکنان، حقوق بگیران و بازنشستگان بانک رفاه در هر کجای ایران هستید می توانید از این شرایط ویژه استفاده کنید، تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

مراحل خرید قسطی لپ تاپ برای بازنشستگان تامین اجتماعی

۱. ورود و عضویت در سایت آی تی هوم

۲. انتخاب لپ تاپ مورد نظر

۳. انتخاب درگاه رفاه برای تکمیل خرید

۴. دریافت پیش فاکتور

۵. مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک رفاه و تکمیل خرید

برای داشتن اطلاعات و راهنمایی بیشتر برای خرید اقساطی لپ تاپ از آی تی هوم(ithome)، می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

نکاتی درباره فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان در آی تی هوم


◄ سوالات شما درباره فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان!

بازپرداخت وام رفاه کالا به چه شکل است؟

حداکثر زمان بازپرداخت این وام حداقل ۱۲ ماهه است و اقساط بنابر زمان بازپرداخت به تعداد ماه‌‌های بازپرداخت تقسیم می‌شود و اقساط به‌طور خودکار از حساب شخص وام‌گیرنده برداشت می‌شود. برای دریافت طرح رفاه کالا بانک رفاه کارگران نیازی به میانگین حساب یا سپرده مسدودی نزد بانک نیست و وام‌گیرنده می‌تواند به راحتی و بدون معطلی وام خود را دریافت کند.

سود این تسهیلات چند درصد است؟

بانک رفاه به دلیل تسهیل شرایط برای کارمندان و حقوق بگیران خود با سودی پایین‌تر از نرخ مصوب بانک مرکزی این وام خرید کالا را اهدا می‌کند. درحال حاضر نرخ مصوب بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ۱۸ درصد است ولی بانک رفاه با سود ۱۸ درصد اقدام به پرداخت این تسهیلات به کارمندان و حقوق‌بگیران خود کرده است.

آیا برای خرید لپ تاپ نیاز به ارائه مدارکی مانند سفته، چک یا ضامن می باشد؟

در مورد این که چه مدارکی باید در زمان خرید ارائه دهید، نیاز است تا به بانک مراجعه کنید و در آنجا مدارک نهایی که باید در اختیار قرار دهید، مشخص خواهد شد.

زمان اعتبار پیش فاکتور چه مدت است؟

پیش فاکتوری که دریافت می کنید تا سه روز اعتبار دارد و می توانید در این مدت به بانک مراجعه کنید.

پس از انجام مراحل، زمان ارسال کالا به چه صورت خواهد بود؟

به محض این که مراحل خرید شما تکمیل و تایید شد، کالا در همان روز برای شما ارسال خواهد شد و ارسال نیز کاملا رایگان خواهد بود.