top banner
معرفی بهترین برندهای مانیتور

اگر قصد خرید مانیتور را دارید، یکی از سوالاتی که ذهن شما را درگیر خواهد کرد، این است که چه برندی را انتخاب کنیم. در این مطلب از آی تی هوم قرار است به بررسی همین موضوع بپردازیم و بهترین برند مانیتور را معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین برندهای مانیتور کدامند؟

انتخاب برند مانیتور در کنار قیمت، به عنوان دو عامل اساسی برای خرید مانیتور شناخته می‌شوند؛ ما در ادامه به معرفی چند برند مانیتور به همراه ویژگی‌های اصلی هر کدام پرداختیم. 

انواع برند مانیتور در ایران

  1. مانیتور برند ایسوس
  2. مانیتور برند سامسونگ
  3. مانیتور برند بنکیو
  4. مانیتور برند الجی
  5. مانیتور برند هوآی
  6. مانیتور برند جی‌پلاس (ایرانی)
  7. مانیتور برند ایکس ویژن (ایرانی)
  8. مانیتور برند ام اس ای
  9. مانیتور برند شیاومی
  10. مانیتور برند مسترتک
  11. برندهای متفرقه مثل فاتر و داهوا و . . .

اکثر برندهایی که در لیست بالا قرار دارند برای انواع کاربری‌ها، محصولاتی ارائه دادند. به عنوان مثال مانیتورهای مخصوص بازی، مانیتور مناسب برنامه نویسی، طراحی و کارهای گرافیکی، وبگردی یا فیلم دیدن. پس ابتدا باید بدانیم برای چه استفاده‌ای به مانیتور نیاز داریم؟

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مانیتور مخصوص بازی، مانیتورهای سری TUF ایسوس است یا مثلا برای طراحی و کارهای گرافیکی مانیتورهای سری ProArt ایسوس از جمله گزینه‌های روی میز است که تقریبا بی رقیب است.

برای معرفی یکی دیگر از برند مانیتورهای با کیفیت و با اصالت می‌توان به مانیتور‌های BenQ اشاره کرد که البته باید از پس هزینه‌های این مانیتور هم بر بیاید چون جز مانیتورهای گران قیمت بازار به حساب می‌آیند.

مانیتورهای برند ایسوس

برند ایسوس اولین بار در سال ۱۹۸۹ و در تایوان تأسیس شده و طیف گسترده‌ای از تجهیزات الکترونیکی را روانه بازار کرده است. از بین محصولات این کمپانی که با نام AsusTek نیز شناخته می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لپ تاپ ایسوس
  • مانیتورهای ایسوس
    • مانیتور معمولی
    • مانیتور گیمینگ ایسوس
      • مانیتور سری TUF
      • مانیتور سری ROG
    • مانیتور سری ProArt
  • قطعات کامپیوتر
    • مادربورد
    • کارت گرافیک

ایسوس در لپ تاپ‌های خود از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کرده است تا کاربران هیچ گونه‌ کمبودی احساس نکنند. مانیتور ایسوس به دلیل طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها، مدل‌ها و کاربری‌های متنوع امروزه به یکی از پرطرفدارترین مانیتورها تبدیل شده است. در ادامه چند مدل محبوب از مانیتور ایسوس را به شما معرفی کرده‌ایم.

بهترین مانیتورهای ایسوس

به عنوان اولین انتخاب سراغ مانیتور 24 اینچی ایسوس مدل VP247HAE می‌رویم. این مانیتور دارای رزولوشن فول اچ دی یعنی 1920 در 1080 است. مانیتور  24 اینچ VP247HAE دارای زاویه دید 178 درجه‌ای بوده است.

این مانیتور با استفاده از تکنولوژی ASUS Flicker-Free موجب کاهش پرش تصاویر شده و بهترین و مناسب ترین حالت دیداری را برای شما فراهم می‌کند. این تکنولوژی باعث کاهش خستگی و صدمات چشمی که بر اثر استفاده طولانی مدت از مانیتور به وجود می‌آید شده و به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت ها فیلم ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید و یا به انجام کارهای خود با خیال راحت بپردازید.

شما می‌توانید این مانیتور را با کمتر از 10میلیون تومان می‌توانید از سایت آی تی هوم خریداری کنید. همچنین اگر می‌خواهید به لیست مانیتورهای زیر 10 میلیون تومان دسترسی داشته باشید، روی این لینک زیر کلیک کنید. زیرا که ما در این مطلب به معرفی بهترین مانیتورهای زیر 10 میلیون تومان پرداختیم. بهترین مانیتور تا ۱۰ میلیون

اگر شما یک مانیتور گیمینگ زیر 10 میلیون تومان می‌خواهید این مطلب را حتما بخوانید. راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ زیر ۱۰ میلیون

مانیتور ASUS ProArt Display PA278QV با توجه به این که این مانیتور برای زمینه‌های کاری زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت فوق العاده ارزانی دارد. اندازه صفحه نمایش این محصول 27اینچ است و در دسته بندی مانیتور 27 اینچی قرار می گیرد. فضای گسترده‌ای را برای انجام تسک‌های روزانه فراهم می‌کند. ارگونومی یا قابلیت چرخش بسیار فوق العاده ای دارد و می‌تواند چرخش 180درجه‌ای را برایتان فراهم کند. زاویه دید وسیع این مانیتور، امکان مشاهده تصاویر از زوایای کناری را عملی خواهد کرد. 

فضای رنگی sRGB به‌صورت کامل در این مانیتور ایسوس فراهم شده است، اما از HDR پشتیبانی نمی‌کند که با توجه به بازه قیمتی فوق العاده این مانیتور، تا حدودی هم انتظار چنین چیزی را در مانیتور داشتیم. رزولوشن این مانیتور 2560 در 1440 است. این مانیتور هم درست مثل مانیتور ایسوس  ASUS VG279QM از نرخ تازه سازی بالایی برخورد دار است و به همین دلیل مناسب بازی‌های اکشن است. نوع پنل این محصول از ایسوس IPS است. به طور کلی مانیتورهای PROART از طیف رنگ وسیعی برخوردار هستند و شما می‌توانید کارهای گرافیک خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید. قیمت استثنایی این مانیتور کمتر از 20 میلیون تومان است. شما برای مشاهده مانیتورهای مخصوص کاربری گیمینگ زیر 20 میلیون می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. خرید مانیتور گیمینگ زیر ۲۰ میلیون 

برای خرید مانیتورهایی با پنل IPS روی لینک روبرو کلیک کنید. مانیتور IPS

لیست کامل مانیتورهای pro Art : مانیتور Pro Art ایسوس

مانیتور VP32AQ، یک انتخاب حرفه‌ای اما اقتصادی است. آی تی هوم این محصول  را برای شروع کار حرفه‌ای در زمینه گرافیک و طراحی برای خرید پیشنهاد می‌کند. نوع پنل این مانیتور ips است و دقت رنگ قابل توجهی دارد. در کنار دقت رنگ، کیفیت بالای تصویر و ابعاد 32 اینچ آن را نباید نادیده بگیریم. مجموع این موارد، آن را به کالایی فوق العاده برای خرید تبدیل می‌کند. کیفیت تصویر 2K یا 1440p یک ویژگی گران قیمت است، اما ایسوس با مانیتور VP32AQ آن را با کمترین قیمت به دست شما می‌رساند. در کنار کیفیت تصویر بالا، دیگر نکات مهم در انتخاب یک مانیتور دقت رنگ و طیف خاکستری آن به حساب می‌آید که این مانیتور با دقت رنگ بالا و طیف خاکستری دقیق تمام نیازهای یک طراح را برطرف می‌کند. برای انتخاب این مانیتور حتما با مشاوران باتجربه ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند. قیمت این محصول کمتر از 20میلیون تومان است.

مشاهده بیشتر: مانیتور 2k

 بهترین مانیتورهای سامسونگ

باید گفت که مانیتور سامسونگ سال‌ها است که رقیبی سرسخت برای دیگر برندها محسوب می‌شود. مانیتورهای سامسونگ، تنوع بالایی دارند که هر شخصی متناسب با هر سلیقه‌ای می‌تواند مانیتور دلخواه خود را انتخاب کند. ما در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین مانیتورهای سامسونگ می‌پردازیم. 

بهترین مانیتورهای سامسونگ

مانیتور سامسونگ “32 – LS32AG320NMXZN با سایز 32 اینچ یک انتخاب ایده آل و فوق العاده برای گیمرهای حرفه‌ای است. کاربران حرفه‌ای به مانیتوری نیاز دارند که بتواند تصاویری با بالاترین میزان کیفیت را به نمایش درآورند. این مانیتور با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی‌ها، عملکردی مطابق با مهارت شما ارائه می‌دهد. طراحی ارگونومیک صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی بالا و زمان پاسخگویی فوق العاده و فناوری برای محافظت از چشم شما در طولانی مدت از ویژگی‌های قابل توجه در این مانیتور است.

درباره جزئیات نمایشگر باید گفت که این مانیتور سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی از پنل VA برخوردار است و تصاویر را با وضوح 1080×1920 پیکسل به صورت Full HD به نمایش در می‌آورد. زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه موجب تغییر پیکسل‌های صفحه نمایش با پاسخ دهی فوری می‌شود و درنتیجه عملکرد با سرعت و دقت بالا را به شما ارائه می‌دهد. با تهیه این مانیتور با کمترین حد ممکن از تاری و پارگی تصویر یک گیمینگ فوق العاده و هیجان انگیز را تجربه کنید.

در نهایت اگر به دنبال مانیتوری فوق العاده از هر لحاظ هستید، مانیتور LS32AG320NMXZN سامسونگ یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

مشاهده لیست کامل مانیتورهای 32 اینچی در لینک روبرو: مانیتور ۳۲ اینچ

برای مشاهده قیمت مانیتورهایی با پنل VA به این صفحه مراجعه کنید. قیمت مانیتور VA

یکی از مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ مدل LF27T350FH-M سایز 27 اینچی است. طراحی مانیتور  LF27T350FH-M شما را در هر بازی غرق می‌کند. با این مانیتور برای مدت طولانی بازی کنید، بدون اینکه خستگی در چشمانتان احساس کنید.

ابعاد این مانیتور 39.4×363.6×612.1 میلی متر است و دارای وضوح تصویری برابر 1080 × 1920 پیکسل ( FULL HD) می‌باشد. نوع پنل این مانیتور سامسونگ، IPS است و از نور پس زمینه LED پشتیبانی می‌کند.

این مدل مانیتور می تواند 16.7 میلیون رنگ را به نمایش در آورد. میزان روشنایی مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LF27T350FH-M برابر با 250 کاندولا بر مترمربع است. نرخ پاسخگویی آن برابر با 5 میلی ثانیه می‌باشد. زمان پاسخ گویی، زمانی است که مانیتور از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر وضعیت دهد. نرخ به روز رسانی تصاویر هم 75 هرتز است. این میزان از نرخ به روز رسانی باعث شده تا کاربران بتوانند بهترین تصاویر گرافیکی را هنگام بازی با بالاترین سرعت مشاهده کنند. همچنین با این میزان فرکانس، نویز و تاری در تصویر به حداقل می‌رسد.

مانیتور LF27T350FH-M یک پورت VGA و یک پورت HDMI دارد. ولتاژ ورودی این محصول بین 100 تا 240 ولت است که با برق شهری به راحتی می‌تواند کار کند.

مانیتور سامسونگ مدل LF27T350FH-M سایز 27 اینچ می‌تواند تمام نیازهای شما را حتی هنگام بازی کردن پاسخگو باشد. این محصول در مقایسه با دیگر مانیتور های سامسونگ ارزش بالایی برای خرید دارد.

مانیتورهای برند ال جی

زمان پاسخگوی کوتاه، دقت نمایش بالا و ارائه رنگ‌های واقعی از ویژگی‌های اصلی مانیتور ال جی است. این برند از مانیتور توانسته است تا کنون مدل‌های مختلفی از جمله مانیتورهای منحنی، مانیتورهای باکیفیت برای کاربری گیمینگ تولید کند. شما در ادامه با ارزان ترین مانیتورهای برند ال جی آشنا می‌شوید.

مانیتورهای ال جی

مانیتور ال جی مدل GL600F-B سایز 24 اینچ، یکی از بهترین و قدرتمندترین مانیتورهای شرکت ال جی است که می‌تواند به نیازهای طراحی و بازی کاربران پاسخی مثبت دهد. شما با تهیه این مانیتور تجربه‌ای متفاوت را در حین بازی‌های کامپیوتری احساس می‌کنید.

درباره بدنه این مانیتور باید گفت از بهترین متریال‌های روز دنیا ساخته شده است. سایز مانیتور این مدل 24 اینچ و دارای وضوح تصویر فول اچ دی می‌باشد. نوع پنل در آن  TN است که نسبت به بقیه پنل‌ها ارزان تر است و از نور پس زمینه LED پشتیبانی می‌کند.

این مدل مانیتور می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را به نمایش در آورد که این می‌تواند یک ویژگی جذاب برای طراحان گرافیست باشد. زمان پاسخ گویی آن برابر 1 میلی ثانیه می‌باشد که پایین ترین زمان پاسخگویی است و باعث می‌شود نویز تصویر کمتر شود و کیفیت بالاتر برود.

نرخ تازه سازی تصاویر در این مانیتور 144 هرتز است که برای کاربری گیمینگ عدد فوق العاده‌ای است. این میزان نرخ نوسازی تصاویر باعث شده است که سرعت پردازش داده‌ها بالاتر رود و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بهترین تصاویر گرافیکی را با سرعت بالا هنگام بازی مشاهده کنند. همچنین از کارایی آن نیز لذت ببرند.

لیست کامل مانیتورهای گیمینگ : مانیتور گیمینگ

مانیتور ال جی 22MP410 دارای صفحه نمایش FULL HD و پنل VA است. پنل ‌VA در مقایسه با پنل IPS زاویه دید کمتری به شما ارائه می‌دهد اما برای محیط‌های تاریک بهتر است و برای گرافیست‌ها طیف رنگی بهتری را فراهم می‌کند.

طراحی ارگونومی که این مانیتور دارد، به شما امکان تنظیم شیب راحت با طراحی تمیز تک بدنه را می‌دهد که یک محیط کاری بهینه را برای شما فراهم می‌کند. زاویه دید 178 درجه‌ای در این مانیتور باعث شده تا شما از هر زاویه‌ای که به دستگاه خود نگاه می‌کنید، رنگ‌ها را به صورت واقعی و باکیفیت مشاهده کنید.

سخن نهایی

با توجه به این موضوع که برندهای مختلفی از مانیتورها در بازار موجود است، ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی برندهای معروف مانیتور شامل ایسوس، سامسونگ و ال جی با قیمت ارزان تر به شما کمک کنیم تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین مانیتور را انتخاب کنید، با توجه به بودجه خود و نیازتان از تهیه مانیتور پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان آی تی هوم در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در این باره به شما ارائه دهند. 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!