top banner
معرفی و بررسی لپ تاپ لجیون 5

آنباکس و بررسی لپ تاپ لجیون 5

بازار گیم و بازی های ویدیویی این روزها به طرز عجیبی پرهیاهو است و اکثر افراد نیز به دنبال خرید لپ تاپ یا سیستمی هستند که به بهترین شکل ممکن بتوانند بازی های مورد نظر خود را اجرا کنند و البته در کنار آن بتوانند به سایر فعالیت های مورد نظرشان بپردازند. از بهترین گزینه ها برای این کاربران لپ تاپ گیمینگ است زیرا این سری از لپ تاپ ها دارای قدرت سخت افزاری بیشتری نسبت به سایر دسته‌بندی ها هستند. لنوو لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای خود را تحت عنوان LEGION معرفی کرده است که از لپ تاپ های بسیار قدرتمند در بازار امروز محسوب می‌شوند. در این ویدیو به معرفی لپ تاپ لجیون 5 پرداخته ایم که یکی از بهترین گیمینگ های لنوو شناخته شده است.

قیمت لپ تاپ (17 اینچی) Legion 5

لپ تاپ Legion 7 دارای یک لپ تاپ 17 اینچی و یک لپ تاپ 16 اینچی است که بسته به نیاز کاربران در اینچ های مختلف تهیه می‌شود. لپ تاپ 17 اینچی از لپ تاپ 16 اینچی قدرت سخت افزاری بیشتری دارد مثلا در 17 اینچی لجیون پردازنده 8 هسته است اما لپ تاپ 16 اینچ لیجون پردازنده 6 هسته ای دارد.

قیمت لپ تاپ Legion 5 Pro

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!