top banner
لپ مناسب حساب داری

لپ تاپ وسیله‌ای دیجیتال است که به بخش جدا نشدنی زندگی کاری و تحصیلی بسیاری از ما تبدیل شده است و از آنجایی که جز کالاهای گران قیمت محسوب می‌شود و امکان تعویض و خرید دوباره آن کم است پس بهتر است در همین قدم اول انتخاب درستی داشته باشیم. در این مقاله به ویژگی‌های یک لپ تاپ خوب برای حسابداری می‌پردازیم و سپس با بهترین لپ تاپ مناسب حسابداری از دید کارشناسان آی تی هوم آشنا می‌شویم ، پس اگر شما نیزقصد انتخاب و خرید لپ تاپ خوب برای حسابداری را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

لیست لپ تاپ های مناسب حسابداری

لپ تاپ خوب برای حسابداری

خرید لپ تاپ مناسب حسابداری یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند، با آن رو به رو می‌شوند. لپ تاپی با سخت افزار نسبتا ساده و قیمت مناسب، چیزی است که تمام حسابدارها به آن نیاز دارند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، برای خرید لپ تاپ مناسب حسابداری به بودجه زیادی نیاز نیست و یک لپ تاپ ساده نیز کار شما را راه می‌اندازد. ما در این مقاله شما را برای بهترین انتخاب یاری می‌کنیم.

البته اگر فرصت کافی برای مطالعه مقاله را ندارید، می‌توانید خلاصه‌ای جذاب از آن را در پادکست زیر بشنوید:

راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص حسابداری

عموما فعالیت حسابداران و حساب رسان به این صورت است که در طول روز با حجم زیادی از داده‌های عددی سروکار دارند و معمولا در زمان کار دائما به مانیتور لپ تاپ خود نگاه می‌کنند، پس به نمایشگر با کیفیتی نیاز دارند، همچنین سرعت برای آن‌ها حائز اهمیت است، پس باید در انتخاب سی پی یو دقت کنند. نکته دیگری که باید توجه کنند کیبورد است که مناسب کار حسابداری باشد. فعالیت برخی از حسابداران به گونه‌ای است که ممکن است در طول روز در حال جابجایی از مکانی به مکان دیگر باشند، بنابراین نیاز است تا لپ تاپ آن‌ها از نظر وزنی سبک باشد تا در زمان جابجایی با مشکلی رو به رو نشوند و این جابجایی برای آن‌ها خسته کننده نباشد. عمر باتری و قابلیت شارژ سریع و حفظ آن نیز برای حسابدارانی که جز این دسته هستند مورد توجه است. و در نهایت می‌توان گفت قیمت لپ تاپ نیز از موارد تاثیر گذاردر انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری است!

در مورد سخت افزاری که حسابداران به آن نیاز دارند، باید گفت همانطور که در ابتدا بیان کردیم سخت افزار عجیب و بسیار قدرتمندی نیاز ندارند و حتی با یک لپ تاپ ساده می توانند فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در ادامه قصد داریم به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در لپ تاپ مناسب حسابداری باید وجود داشته باشد می‌پردازیم!

ویژگی های لپ تاپ های مناسب شته حسابداری

فاکتورهای مهم در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری

حالا قرار است به سراغ بررسی دقیق‌تر فاکتورهای مهم و ویژگی‌های سخت افزاری لازم برای خرید لپ تاپ مناسب حسابداری برویم. شما با دانستن این موارد می‌توانید انتخاب منطقی و تصمیم درست تری در زمان خرید لپ تاپ بگیرید.

پردازنده در لپ تاپ مخصوص حسابداری

معمولا تمامی افراد در زمان خرید لپ تاپ به اولین نکته‌ای که دقت می‌کنند، پردازنده است و دلیل آن این است که پردازنده اصلی‌ترین و پررنگ‌ترین نقش در عملکرد لپ تاپ را بر عهده دارد. اشخاصی که قرار است لپ تاپ مناسب حسابداری بخرند، لازم نیست بابت انتخاب پردازنده نگرانی داشته باشند. به این دلیل که نرم افزارهایی که حسابدارها  با آن‌ها سروکار دارند پیچیده و سنگین نیستند و پردازنده‌هایی مانند سلرون و پنتیوم می‌تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد. عموما فعالیت‌هایی که حسابداران انجام می‌دهند در کار با نرم افزارهای حسابداری، آفیس، ارسال ایمیل یا سرچ در گوگل خلاصه می‌شود. اما اگر احساس می‌کنید که در آینده انتظار عملکرد بالاتری از سیستم دارید یا قصد دارید امور پیشرفته‌تری را با لپ تاپ خود انجام دهید، می‌توانید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای پردازنده‌ی Core i3 از نسل‌های به روز اینتل و حتی Core i5 باشد، از سی پی یوهای شرکت ‌AMD هم می‌توانید  Ryzen 3یا Ryzen 5 را با خیال راحت انتخاب کنید. پس با این حساب لپ تاپ‌های زیر از نظر پردازنده برای حسابداران انتخاب مناسبی هستند که با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

کارت گرافیک مناسب لپ تاپ حسابداری

لپ تاپ مناسب رشته حسابداری برعکس لپ تاپ مناسب سایر رشته‌ها به حافظه گرافیکی خاصی نیازی ندارد. چرا که کاری که یک حسابدار قرار است با لپ تاپی با گرافیک بالا انجام دهد با لپ تاپی که حافظه گرافیکی مجزا نداشته باشد نیز می‌تواند انجام دهند. پس بهتر است تمرکز و هزینه‌ی خود را بر روی قسمت‌های مهم دیگر مانند حافظه رم بگذارند که جزء مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری است و هزینه کردن برای کارت گرافیک بیشتر و مدل بالاتر به کار حسابدارها نمی‌آید و علنا بی فایده است! پس توصیه ما این است که به سراغ لپ تاپ‌هایی بروید که دارای کارت گرافیک یکپارچه هستند. مگر این که قرار باشد با لپ تاپ خود کاری به جزو حسابداری هم انجام دهید.

سخت افزار مورد نیاز برای لپ تاپ حسابداری

حافظه رم در لپ تاپ مخصوص کار حسابداری

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری که در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری باید در نظر گرفت حافظه رم است. حافظه رم یک حافظه موقتی است که داده‌ها را در خود نگه می‌دارد و از آن جایی که حسابداران در طول روز با داده‌های زیادی سر و کار دارند و ممکن است بخواهند چندین نرم افزار را با هم اجرا کنند، داشتن حافظه رم بالا می‌تواند بهترین انتخاب برای حسابداران باشد و بهتر است حسابداران به سراغ انتخاب لپ تاپ‌هایی بروند که ۴ تا ۸ گیگابایت حافظه رم دارند. البته هر چقدر رم در لپ تاپ حسابداری بیشتر باشد بهتر است.

به عنوان نکته باید اضافه کرد که توصیه ما برای شما انتخاب لپ تاپی است که رم آن قابلیت ارتقا داشته باشد، چرا که اگر در آینده بخواهید حجم کاری خود را گسترش دهید هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

صفحه نمایش در لپ تاپ مورد نیاز حسابدارها

جدا از فاکتور ابعاد و اندازه صفحه نمایش، که یک مورد کاملا اختیاری در انتخاب لپ تاپ‌های مناسب حسابداری است باید به مواردی مانند رزولوشن صفحه نمایش و پنل به کار رفته همچنین مات یا براق بودن صفحه نمایش دقت کنید.

پیشنهاد ما به شما انتخاب بین لپ تاپ ۱۵ اینچی تا ۱۷ اینچی است که محدوده ی دید بیشتری را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید تسلط کاملی بر صفحه نمایش داشته باشید. همچنین از آنجایی که این افراد ساعت زیادی به نمایشگر خیره می‌شوند باید به سراغ نمایشگرهایی با کیفیت FULLHD بروند. البته بهتر است که نمایشگر انتخابی مات باشد. چرا که اگر نمایشگر حالت براق داشته باشد می‌توانید انعکاس تصویر خودتان را در آن ببینید و این موضوع می‌تواند سبب حواس پرتی شما شود، همچنین کار کردن در محیط‌های پر نور برای شما سخت خواهد شد. در صورتی که با انتخاب نمایشگر مات دیگر مشکلاتی از این قبیل نخواهید داشت.

البته این نکته را به یاد داشته باشید هرچه که سایز نمایشگر لپ تاپ بزرگتر باشد، به طبع وزن دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. پس اگر وزن دستگاه برای شما مهم است و دائما در حال جابجایی هستند حتما به این مورد دقت کنید.

صفحه کلید در بهترین لپ تاپ برای حسابدارها

یکی دیگر از مواردی که برای حسابداران و حساب رسان بسیار مهم است، صفحه کلید می‌باشد. چرا که این افراد دائما در حال نوشتن و وارد کردن حجم زیادی از اطلاعات در صفحات اکسل یا فایل‌های متنی و ثبت اطلاعات هستند. پس راحتی صفحه کلید و امکان تایپ سریع و روان از ویژگی‌هایی است که یک صفحه کلید خوب باید داشته باشد. نکته‌ی دیگری که در مورد انتخاب صفحه کلید برای حساب داران وجود دارد این است که از آنجایی که صفحات اکسل و نرم افزارهای حسابداری عمدتا از اطلاعات عددی تشکیل شده‌اند، داشتن صفحه کلیدی عددی یا نامرپد لازم و ضروری است، معمولا نام پد در لپ تاپ‌هایی با اینچ کمتر به کار نمی‌روند. پس اگر این مورد برای شما اهمیت دارد بهتر است به سراغ انتخاب لپ تاپ‌هایی با اینچ بالاتر بروید که خیالتان از بابت داشتن نام پد راحت باشد.

بهترین لپ تاپ های برای حسابداری

 لیست بهترین لپ تاپ‌ها برای حسابداری

در این بخش تعدادی لپ تاپ مناسب برای حسابداری را بر اساس قیمت از کم به زیاد معرفی خواهیم کرد. لپ تاپ‌هایی که ابزارهایی مناسب برای پیش برد مسیر تحصیلی و حرفه‌ای شما خواهند بود. هر چند که به انتخاب‌های زیادی در بازار وجود دارد اما ما به کمک متخصصین  آی تی هوم گزینه‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که به بهترین شکل ممکن می‌توانند شما را برای انجام امور مدنظرتان یاری کنند.

در ابتدا برای معرفی بهترین لپ تاپ‌ها برای حسابداری به سراغ برند لنوو می‌رویم که می‌توان آن را یکی از بهترین مارک‌های لپ تاپ‌های حسابداری برشمرد. چرا که تنوع در لپ تاپ‌های تولید شده کمپانی لنوو بسیار به چشم می‌خورد. لپ تاپ Ideapad 3 جزء یکی از محصولات تولیدی کمپانی لنوو می‌باشد که با کانفیگ‌های متفاوتی روانه بازار شده است. برای مشاهده لیست ip3 های موجود در بازار می‌توانید به صفحه دسته بندی لپ تاپ لنوو ip3 مراجعه کنید. این لپ تاپ‌ها با قیمت اقتصادی و کارایی بالایی که دارند، در دسته لپ تاپ‌های مناسب حسابداری قرار دارند و در این مقاله تعدادی از این لپ تاپ‌ها را با کانفیگ‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

اولین پیشنهاد ما به شما این لپ تاپ با پردازنده Core i3 نسل 12 با 6 هسته اصلی، 8 هسته مجازی، 10 مگابایت حافظه کش و بازه فرکانس 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز است که مناسب پردازش نرم افزارهای حسابداری شما خواهد بود. این سیستم با رم  4گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD سرعت مناسبی را برای کارهای حسابداری شما فراهم می‌کند. از آنجایی که یک لپ تاپ خوب برای حسابداری نیاز به کارت گرافیک بالایی ندارد این لپ تاپ با گرافیک یکپارچه intel UHD Graphic برای شما کافی خواهد بود.

از ویژگی‌های ظاهری این لپ تاپ به صفحه نمایش مات 15.6 اینچی که از پنل TN استفاده می‌کند و وضوح Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز که تصاویر واضح و شفافی را از اعداد و ارقام مورد نیاز شما به نمایش درمی‌آورد، اشاره کرد. وجود نامبرپد در کیبورد استاندارد آن، که بسیار نرم و روان است همراه خوبی برای انگشتان شما در مسیر کارهای حسابداریتان خواهد بود. این لپ تاپ با وزن 1.65 کیلو گرم و ظرفیت باتری خوبی که دارد می‌تواند برای حسابدارهایی که در حال رفت و آمد هستند گزینه مناسبی باشد.

دومین انتخاب ما این لپ تاپ است که عضو دیگری از خانواده Ip3  لنوو می‌باشد و ویژگی‌های مشابهی با لپ تاپ قبلی دارد اما اگر حافظه رم برای شما دارای اهمیت است به شما پیشنهاد می‌کنیم با افزودن مقدار کمی مبلغ به بودجه خود این سیستم را با 8 گیگابایت رم 4DDR که تا 12 گیگابایت هم قابلیت ارتقا دارد انتخاب کنید. قطعا می‌دانید که بالاتر بودن رم به عملکرد سریع تر سیستم شما در هنگام انجام همزمان چند کارمختلف کمک می‌کند.

برای سومین مورد می‌خواهیم به سراغ خانواده ایسوس برویم و از این خانواده لپ تاپ  VivoBook R565EA با قیمت اقتصادی و نوع سخت افزاری که دارد می‌تواند به خوبی نیازهای حسابداران را برطرف کند. پردازنده Core i3 نسل 11 با 2 هسته اصلی و 4 هسته مجازی و 6 مگابایت کش و بازه فرکانس  2.2 تا 3.9 گیگاهرتز پردازنده قابل قبولی برای یک لپ تاپ حسابداری است. رم 4GB  از نوع DDR4 و SSD با 512GB حافظه ذخیره سازی سرعت مورد نیاز شما را تامین می‌کند. این لپ تاپ برای دید بهتر شما صفحه نمایش مات با اندازه 15.6 اینچ دارد و صفحه کلید آن دارای نامبر پد است. 2 کیلوگرم وزن دارد و ماندگاری باتری آن 4 ساعت است. در مجموع از نظر اقتصادی، ویژگی های ظاهری و کارایی سخت افزاری، مشخصات یک لپ تاپ خوب برای حسابداری را دارا است.

می‌دانید که رم برای کارهای حسابداری فاکتور مهمی است و این لپ تاپ ظریف 4 گیگابایت رم دارد که تا 12 گیگابایت هم قابل ارتقا است و خیالتان را راحت می‌کند. در کنار این رم DDR4 ظرفیت حافظه HHD یک ترابایتی و SSD 256  گیگابایتی هم حضور دارند و سرعت مورد نیاز یک لپ تاپ خوب حسابداری را تامین می‌کند. ترکیب صفحه نمایش 15.6 اینچی مات و وزن مناسب 1.7 کیلوگرمی در کنار کیبورد راحت و روان که مجهز به بامپد است، از دیگر ویژگی‌هایی است که این محصول را تبدیل به یک گزینه خوب به عنوان  لپ تاپ مناسب برای حسابدارها کرده است.

چهارمین رتبه این لیست لپ تاپی است که شرکت لنوو تولید کرده است و برای حسابدارها مناسب است این لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 است. دستگاهی که مجهز به پردازنده Core i5 نسل 11 است با 4 هسته اصلی، 8 هسته ترد و مجوع حافظه کش 8 مگابایت با سرعت 2.4 تا 4.2 گیگاهرتز به پردازش کارها و پرو‌ژه‌های حسابداری شما می‌پردازد. این محصول از یک رم 16گیگابایت از نوع DDR4 برخوردار است  و درکنار حافظه ذخیره ‌سازی HDD  1 ترابایت و SDD 265 گیگابایت در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و سرعت خوبی را برای شما فراهم می‌کند. مهم ترین اگر علاقمند هستید که در کنار کارهای حسابداری خود کارهای گرافیکی انجام دهید یا بازی کنید این لپ تاپ در کنار گرافیک یکپارچه ای که دارد، از 2 گیگابایت حافظه گرافیکی در تراشه گرافیکی Nvidia GeForce از مدل MX 450 GDDR6 قدرت می‌گیرد تا از پس کارهای گرافیکی اولیه شما بربیاید.

پنجمین رتبه متعلق به لپ تاپی برای طرفداران شرکت AMD است که از پردازنده Ryzen 5 از سری 5000 به عنوان قلب تپنده خود قدرت می‌گیرد. این یک محصول خوش ساخت و خوش قیمت از سری ویووبوک ایسوس است که می‌تواند با  19 مگابایت کش، 6 هسته اصلی و 12 هسته مجازی و بازه‌ی فرکانس ۳.۳ تا ۴.۲ گیگاهرتز با قدرت پردازش کند. از سایر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به وزن کم 1.8 کیلوگرمی آن اشاره کرد که با توجه به نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی که دارد وزن مناسبی هم است. به علاوه صفحه کلید جزیره‌ای بسیار نرم آن که مجهز به نور پس زمینه قابل تنظیم است و برای تایپ کردن کاملا مناسب است.

ششمین لپ تاپ، لپ تاپی با پردازنده‌ای از نسل 12 اینتل و سری Core i7 است نسبت به لپ تاپ‌های دیگری که در این لیست قرار داده‌ایم پردازنده قوی‌تری دارد. این پردازنده نسل جدید 6 هسته اصلی، 2 هسته با عملکرد بالا، 4 هسته کم‌مصرف و 8 هسته ترد دارد با 10 مگابایت حافظه کش به خوبی و با سرعت به پردازش می‌پردازد. 8 گیگابایت رم قابل ارتقا تا 16گیگابایت و 256 گیگابایت SSD سرعتی خوبی را برایتان فراهم می‌کند.صفحه نمایش 16 اینچی مات با دقت تصویر WUXGA (1920 × 1200) که از پنل IPS استفاده می‌کند همراه خوبی برای چشمان شما است که زمان زیادی را صرف خیره شدن به اعداد و ارقام می‌کنید.

هفتمین لپ تاپ در گروه کاربری اقتصادی، مهندسی و اداری است با پردازنده‌ای  با 4 هسته اصلی و 8 هسته ترد از سری Core i5 نسل 11 از شرکت اینتل که 12 مگابایت کش و بازه فرکانس  1.7 تا 4.7 گیگاهرتز دارد، پردازنده‌ای است که به خوبی و با قدرت از پس پردازش برنامه‌های حسابداری شما برمی‌آید. شرکت ایسوس با رم  16 گیگابایتی  که از نوع DDR4 است و 512 گیگابایت SSD این لپ تاپ را مجهز کرده است. البته اگر فکر می‌کنید به رم بیشتری نیاز دارید در نظر د اشته باشید که رم این سیستم تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که این محصول دارای گرافیک یکپارچه intel Iris Xe Graphics است و اگر شما صرفا به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند هستید که کارهای حسابداری خود را انجام دهید و گرافیک برای شما اهمیت ندارد، می‌توانید با قیمت مناسب این لپ تاپ ارزشمند را تهیه کنید.

هشتمین لپ تاپ، لپ تاپ لنوو V15 G2 دارای پردازنده ای از شرکت AMD و سری 5000 رایزن 5 با 19 مگابایت کش است که حافظه کش آن 8 مگابایت، سرعت کلاک آن بین  2.4 تا 4.2 گیگاهرتز و تعداد هسته‌های اصلی و مجازی آن به ترتیب 4 و 8 هسته می‌باشد. رم 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت و 265 گیگابایت SSD دارد. تا اینجای کار خیالتان از توانایی پردازش و موازی کاری این سیستم راحت باشد. این لپ تاپ مجهز به تراشه گرافیکی یکپارچه Nvidia GeForce نیز می‌باشد.

در این مرحله نهم می‌رسیم به  لپ تاپی مدرن و زیبا از شرکت بزرگ و معتبر ایسر، لپ تاپی که ویژگی‌های سخت افزاری  بسیار بالاتر از قیمتی که دارد را عرضه می‌کند. شرکت ایسر این لپ تاپ را با پردازنده Core i5  نسل 12 اینتل به همراه 12 هسته اصلی، 16 هسته ترد، 8 هسته که برای مصرف کم و 4 هسته که در زمان فعالیت‌های سنگین وارد عمل می‌شوند مجهز کرده است. سرعت کار با این محصول از طریق  8گیگابایت رم و  512گیگابایت حافظه SSD تامین شده است و خبر خوب اینکه علاوه بر گرافیک یکپارچه intel Iris Xe Graphics  برای کارهای معمولی به  4گیگابایت تراشه گرافیکی Nvidia GeForce هم مجهز است و به راحتی می‌توانید در کنار کارهای حسابداری خود به سایر علاقمندی‌ها مانند بازی کردن و کارهای گرافیکی نیز بپردازید.

صفحه نمایش 17.3 اینچی بزرگ آن با نرخ نوسازی و وضوح قابل ملاحظه‌ای که دارد به شما کمک می‌کند تا با تسلط بیشتری فایل‌های اکسل خود را بخوانید. کیبورد این محصول که به طور ویژه برای راحتی کار گیمرها طراحی شده است با ارتفاع مناسب وکلیدهای نرم و روان یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ مناسب حسابداری است که این محصول دارا می‌باشد. وزن 2.3 کیلوگرمی مقداری حمل و نقل این محصول را سخت کرده است اما نکته مثبت دیگری که دارد این است که در حدود دو ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و با خیال راحت می‌توانید بدون دغدغه شارژ کردن ساعت‌ها از این لپ تاپ استفاده کنید.

غول مرحله آخر لپ تاپی از سری تاف گیمینگ شرکت ایسوس است. این لپ تاپ از مرزهای نیازهای روزمره حسابداری شما عبور می‌کند و امکاناتی همه جانبه برای شما در رده کاربری مهندسی، بازی، گرافیک و مدیریتی فراهم می‌کند. پس اگر به دنبال محصولی هستید که مدت‌ها بدون نگرانی کنارتان باشد و سال‌ها همراه کار و تفریح و سرگرمی شما باشد از این لپ تاپ قدرتمند چشم پوشی نکنید.

شرکت ایسوس این محصول را به گونه‌ای مجهز کرده است که با پردازنده Ryzen 7 از سری 6000  شرکت AMD که با 8 هسته اصلی، 16 هسته ترد و 20 مگابایت کش در بازه فرکانسی 3.2  تا 4.7 گیگاهرتز کار می‌کند و مجهز به تراشه گرافیکی یکپارچه AMD Radeon Graphics است ولی برای کارهای گرافیکی و حرفه‌ای شما تراشه گرافیکی قدرتمند RTX 3050 GDDR6، با 4 گیگابایت حافظه از برند Nvidia GeForce  دارد.


اگر ترید می‌کنید حتما از لینک زیر استفاده کنید و با لپ تاپ‌های مخصوص تریدینگ آشنا شوید:

در اینجا سعی کردیم تا بهترین لپ تاپ‌های حسابداری را به شما معرفی کنیم اما احتمالا از مطالب زیر نیز بتوانید یک لپ تاپ ایده آل برای حسابداری را انتخاب کنید:

برای مشاهده لپ تاپ‌های وبسایت آی‌تی‌هوم کلیک کنید لیست قیمت لپ تاپ‌

به عنوان حرف نهایی و سخن آخر باید گفت…

در این مقاله بهترین لپ تاپ‌های رشته حسابداری را معرفی کردیم و به این سوال پرتکرار شما که چه لپ تاپ‌هایی برای حسابداری مناسب هستند پاسخ دادیم، مشخصات یک لپ تاپ خوب برای حسابداری را نام بردیم و هر کدام را بررسی کردیم، اما در صورتی که هنوز در مورد جزئیات این موضوع سوالاتی دارید، می‌توانید با مشاوران آی تی هوم تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تیم آی تی هوم در این مسیر از انتخاب تا تصمیم گیری و خرید در کنار شما خواهد بود.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. samaneh

    سلام خسته نباشید ببخشید این دو مدل لپتاپ برای حسابداری خوب هستن. استوک و سورفیس ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ به این نظر
    1. جواد حسنخانی

      درود سمانه عزیز
      باید دید سخت افزار استوکی که میخواهین بخرید یا سرفیس چی هست . اگه خیلی قدیمی نباشه برای حسابداری مناسب هست

      پاسخ به این نظر
  2. رزیتا زرگران

    سلام مرسی از توضیحات مفیدتون. به نظرم لپتاپ
    asus ivobook x515jp i7 1065g7 16gb 1tb hhd 2gb mx330
    لپتاپ خوبی هست و میشه برای کارای اداری و حسابداری ازش استفاده کرد.

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      بله برای حسابداری قطعا لپ تاپ کافیی است منتها اگر توجه کنید لپتاپی که ارسال کردید نسل ۱۰ هست در صورتی که لپ تاپ های نسل ۱۱ و ۱۲ و جدیدا حتی نسل ۱۳ هم در بازار موجود است پیشنهاد میشه از لپ تاپ های به روز تری استفاده کنید تا در آینده کمتر دچار مشکلی بشید.

      پاسخ به این نظر
  3. فرانک عباسی

    ممنونم به نظر شما دوستان این لپتاپ هم مناسب هست ؟
    لپ تاپ لنوو Lenovo ideaPad L3 پردازنده CELERON 6305U

    ممنون میشم پاسخ دهید!!!

    پاسخ به این نظر
  4. نوید

    سلام و خسته نباشید و وقت بخیر
    من لپ تاپی نیاز دارم برایه حسابداری حساب هایه مغازه ام
    و میخوام دستگاه خوبی باشه و اقتصادی باشه
    مهم ترین چیزی که من میخوام اینه بتونم لپ تاپ مستقیم تو شارژ استفاده کنم و باطری دستگاه قابل جدا شدن باشه
    لپ تاب صبح تا شب بدون باطری مستقیم تو برق کار کنه شب با خودم ببرمش خونه با باطریش
    مهم ترین دغدغه من در لپتاپ اینه پیشنهادی دارین ؟!

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود نوید عزیز
      برای خرید یا مشاوره برای خرید لپ تاپ مناسب حسابداری لطفا با مشاوران شرکت تماس بگیرید و از اطلاعات و مشاوره های آنها به صورت رایگان بهره ببرید.
      درباره نوع باتری لپ تاپ باید این موضوع را در نظر بگیرید که هیچ کدام از لپ تاپ های جدید امکان جدا کردن باتری را ندارن و مانند تلفن های همراه جدید باتری زیر قاب دستگاه هست . ولی جای نگرانی نیست . تمام دستگاه های جدید این ویژگی را دارند که بعد از پر شدن باتری باتری از مدار خارج شده و برق به دستگاه وارد میشود . این کار باعث افزایش طول عمر باتری می شود

      پاسخ به این نظر
  5. Fatima

    سلام من دانشجوی حساب داری هستم لطف میکنین بگین چه لپ تابی مناسب کارم هست خریداری کنم؟؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود فاطیما عزیز
      برای اینکه بهتر راهنمایی کنیم نیاز هست یک سری اطلاعات از شما بگیریم .
      پس لطفا با شماره تماس 58426 داخلی 202 یا 203 تماس بگیرید تا مشاوران ما بهترین گزینه های موجود در بازار را به شما معرفی کنند.

      پاسخ به این نظر
  6. محدثه

    سلام
    لپ تاپ legions لنوو برای حسابداری خوبه یا نه
    میشه راهنمایی کنید خیلی سردرگم ام

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود محدثه عزیز
      این سری از لپ تاپ های لنوو جزو پرچمدارهای این برند محسوب میشه . این سری از عهده انجام خیلی از نرم افزار ها برمیاد همینطور برای حسابداری . ولی مسئله اینجاست که این دستگاه برای حسابداری خیلی زیاده

      پاسخ به این نظر
  7. Mahshid

    خیلی مفید و خوب بود ممنونم✨

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      درود مهشید عزیز ممنون از حمایت شما و اینکه خوشحالیم که مورد تایید شما بوده

      پاسخ به این نظر
  8. Mohsen

    ممنون از اینکه برای ما دانشجوهای حسابداری هم مقاله برای خرید لپ تاپ گذاشتید.

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود محسن عزیز

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما درمیان گذاشتین و خوشحالیم که از ما رضایت داشتین

      پاسخ به این نظر
    2. Mahshid

      سلام آقا محسن شما ک الان دانشگاه هستید دوران هنرستان لب تاپ باید بخریم یا دوران دانشگاه ؟من یازدهم هستم نمی‌دونم بخرم یا نه یکی میگه الزامیه یکی میگه نه چیکار کنم ؟

      پاسخ به این نظر
      1. کارشناس آی تی هوم

        مهشید عزیز تا آقا محسن بخواد جواب بده من ی راهنمایی کوچیک انجام بدم
        اینکه شما قصد دارید چه رشته دانشگاهی رو ادامه بدین خیلی تو انتخاب لپ تاپ نقش داره.
        به طور کلی اگر الان برای دوران هنرستان نیاز به لپ تاپ ندارید بهتره صبر کنید تا مقطع دانشگاه . زیرا هر روز یک دستگاه جدید با تکنولوژی جدید به بازار میاد . پس اگر الان لپ تاپی خریداری کنید مسلما تا دوران دانشگاه اون لپ تاپ یک لپ تاپ قدیمی خواهد بود .

        پاسخ به این نظر
  9. محسن

    ممنون از محتوای خوبتون.
    یه سوال اگر لپ تاپ بگیریم بعدا اگر بخواهیم ارتقاش بدیم چه قطعاتش رو میشه ارتقا داد؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود محسن عزیز
      در بیشتر مواقع رم و هارد و SSD رو میشه ارتقاع داد

      پاسخ به این نظر
  10. somaye

    خیلی خیلی ممنون خیلی توضیحات مفید و کاربردی بود

    پاسخ به این نظر
    1. علی نعیمی

      خیلی ممنونم از حمایت شما سمیه عزیز

      پاسخ به این نظر
  11. رضا

    عمر مفید این لپتاب ها حداکثر چند ساله؟

    پاسخ به این نظر
    1. آی‌تی‌هوم

      عمر مفید لپ تاپ بصورت کلی خیلی بستگی به استفاده شما داره…
      منتها بصورت کلی اگر لپ تاپی که تهیه می کنید بلحاظ سخت افزاری بروز باشه میتونه خیالتون حداقل تا 5 سال راحت باشه که نیاز به لپ تاپ جدیدتری ندارید…

      پاسخ به این نظر
  12. نوشین زمانی

    عالی بود تشکر …

    پاسخ به این نظر
  13. Reza

    راهنمایی عالی .ممنون خسته نباشید

    پاسخ به این نظر