top banner

قوانین آی تی هوم

قوانین آی تی هوم

به اطلاع می‌رساند که جهت بهره‌برداری بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی آی تی هوم، لازم است قوانین خرید را به دقت مطالعه فرمایید. لطفا توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آی تی هوم از سوی کاربر می‌باشد.

***خواهشمند است قبل از خرید یا درخواست مرجوع، تعمیر یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه کنید***

 

قوانین راهنمای خرید

 1.در صورت انصراف از خرید یا کنسل شدن سفارش به هر دلیل، مبلغ پرداختی حداقل تا 48 ساعت آینده به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

2.لطفا هنگام سفارش کالای مورد نظر، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل فرمایید. در غیر این صورت، مسئولیت و عواقب آن بر عهده مشتری خواهد بود.

3.در صورت خرید کالای کاستوم (به دلیل ارتقا و تغییرات سخت افزاری ایجاد شده در لپ تاپ)، امکان مغایرت در مشخصات فنی کالا و مشخصات سایت وجود دارد. تحت این شرایط، کالا به شرکت بازگشت داده شده و پس از بررسی و رفع اشکال مجددا تحویل داده می‌شود. ( در صورت تائید مغایرت هزینه‌ی ارسال در طی این فرآیند بر عهده‌ی شرکت آی تی هوم است.)

4.در صورت خرید لپ تاپ ایسوس با گارانتی اصلی (یکپارچه)، همواره مشخصات محصول با مشخصات مندرج بر روی جعبه تطابق دارد. اما در سایر گارانتی‌ها، امکان مغایرت وجود دارد که معمولا به عنوان کالای کاستوم شناخته می‌شوند. آی تی هوم هیچگونه مسئولیتی در این مورد بر عهده نخواهد داشت.

5.در صورت بروز هرگونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی، مبلغ پرداختی به حساب مشتری حداقل تا 48 ساعت کاری واریز خواهد شد و آی تی هوم هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

6.افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد . بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

7.حروف انگلیسی که در ادامه نام و مدل برخی محصولات درج می شود،مانند حرف C در لپ تاپ ایسوس r564jp-C تنها برای تمایز کانفیگ های مختلف این محصول در سایت به کار رفته و بر روی جعبه یا خود محصول چنین کاراکتری وجود ندارد. معمولا بر روی جعبه لپ تاپ پارت نامبر دستگاه درج می شود که این پارت نامبر با پسوند دستگاه (کاراکتری که بعد از خط تیره قید می شود) در سایت متفاوت است.

8.در صورت در خواست فاکتور رسمی حتما به صورت تلفنی به کارشناسان فروش اعلام شود .

9.کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی اصلی می باشند.

10.با توجه به محدودیت 100 میلیون تومانی خرید از کارت بانکی به صورت اینترنتی، در صورت انتخاب کالای بالای 100میلیون تومان، حتماً محصول را به سبد خرید اضافه کرده و با کارشناسان ما برای پرداخت وجه کالا تماس بگیرید.

11.آی تی هوم یک خرده فروشی آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا و غیر متعارف، در تضاد با هدف خدمت رسانی به خریداران و مشتریان حقیقی است و در صورت ثبت چنین سفارشی، می‌تواند سفارش مشتری را بررسی و در صورت هرگونه مغایرتی با حق فروش به یک مصرف کننده واحد، آن سفارش را کنسل کرده و طی حداکثر 72 ساعت وجه دریافتی را به مشتری عودت دهد.

12.چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرمایید و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید.

13تمام کالاها پس از ورود به کشور در اداره‌ی گمرک دارای کارت گارانتی می‌شوند و پس از ترخیص و پروسه فروش این امکان وجود دارد که از مدت زمان گارانتی کالای شما تا چند ماه گذشته باشد.

14.با توجه به ثبت سیستمی تمامی سفارشات در فروشگاه آی تی هوم، امکان ویرایش و یا تغییر و یا صدور فاکتور مجدد پس از ثبت سفارش وجود ندارد.

15.خدمات نرم افزاری آی تی هوم برای لپ تاپ وجود دارد و شما می توانید از خدمت نصب ویندوز و نرم افزار بهره مند شوید. در صورت عدم تمایل به انجام این کار، حتماً در باکس انتخاب سیستم عامل، گزینه “نیازی به نصب ویندوز ندارم” را انتخاب کنید.

 

 

قوانین ارسال کالا

1.هزینه‌ی ارسال لپ تاپ به تهران و تمام نقاط ایران در صورت ارسال عادی کاملا رایگان است. اما هزینه ارسال مانیتور به دلیل سنگین بودن بر عهده مشتری خواهد بود.

2.تحویل سفارشات در تهران طبق بازه انتخابی و رایگان می باشد.

3.تمام سفارشات شهرستان توسط پست یا تیپاکس ارسال می‌شود و زمان تحویل بین 1 تا 4 روز کاری است.

4.در صورت ایجاد مشکل در تاخیر و ارسال کالا توسط تیپاکس، شرکت آی تی هوم هیچگونه مسئولیتی ندارد و تا مشخص شدن وضیعت کالا، امکان بازگشت وجه یا ارسال مجدد کالا وجود ندارد.

5.برای پرداخت کالا درب منزل نیاز است تا حداقل مبلغ 10 درصد از هزینه‌ی کل محصول به عنوان بیعانه به حساب شرکت واریز شود.

6.لطفا در زمان تحویل کالا وجود اقلام همراه و کارت گارانتی دستگاه را نیز بررسی نمایید (در صورت مفقود شدن اقلام همراه و یا کارت گارانتی امکان تعویض و یا مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت).

7.اگر تا ساعت 15 سفارش خود را ثبت کنید،کالا همان روز از طریق پیک تحویل می‌شود در صورت تغییر در زمان تحویل، حتما به صورت تلفنی به مشتریان اطلاع داده می‌شود.

8.در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند تیپاکس تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری می‌باشد.

9.تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل، رستوران، باشگاه و … امکان‌پذیر نیست.

 

قوانین بازگشت کالا

فروشگاه آی تی هوم امکان بازگشت کالا تا 7 روز با شرایط زیر را در اخیتار کاربران قرار می‌دهد. توجه به این نکته مهم است که بعد از گذشت 7 روز از زمان خرید و دریافت کالا، شرایط بازگشت و تعویض شامل حال کاربران نبوده و این قابلیت برای کاربران فراهم نمی‌باشد.

 

1.تنها در صورتی که کالا دارای مشکل سخت افزاری بوده و مشخصات کالا با مشخصات درج شده در سایت و فاکتور مغایرت داشته باشد، شما می‌توانید تا مدت 7 روز از تاریخ صدور فاکتور کالا را بازگشت دهید.

2.هزینه‌ی بازگشت کالا و ارسال کالای جایگزین برعهده مشتری خواهد بود.

3.ایرادات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و…شامل ضمانت بازگشت نمی‌شود. برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از این قبیل در زمان تحویل کالا به بسته بندی دقت کنید. چرا تمام مسئولیت برعهده‌ی مشتری خواهد بود.

4.لطفا در زمان جعبه گشایی از تمام مراحل فیلم بگیرید تا در صورت بروز مشکلات اتفاقی، از طریق فیلم قابل اثبات باشد.

5.محصولات تا 3 پیکسل سوخته شامل ضمانت بازگشت نمی‌شوند.

6.امکان تعویض کالا با کالای مشابه پس از تحویل وجود ندارد.

7.ضمانت بازگشت کالا تنها یکبار برای سفارش قابل اجرا است و برای کالای جایگزین این ضمانت وجود ندارد.

8.وجه بازگشتی تنها به حساب شخصی که سفارش را ثبت کرده است یا شماره حساب واریز کننده با ارائه کد ملی انجام خواهد شد.

9.پس از گذشت 7 روز، ضمانت بازگشت کالا، خدمات گارانتی و پشتیبانی بر عهده شرکتی است که به عنوان گارانتی کننده معرفی شده است.

10.در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی آی تی هوم توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید روی جعبه کالا آدرس و نوشته باشد در این صورت سفارش شما شامل امتیاز تعویض کالا یا بازگشت وجه نخواهد شد.

11.برای بازگشت کالا، محصول از نظر ظاهری و فنی نباید مشکل داشته باشد. در غیر این صورت مجموعه از پذیرش و تعویض دستگاه معذور بوده و این امتیاز از کاربر سلب می گردد.

12.در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی آی تی هوم حتما باید تمام اقلام موجود در جعبه کالا به همراه کارت گارانتی و فاکتور مرجوع شود.

13.در صورت تاییدیه مرجوعی کالا از سوی آی تی هوم اگر جعبه کالا در طول زمان بازگشت توسط شرکت حمل و نقل آسیب دیده باشد مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل و پیگیری آن به عهده مشتری میباشد.

14.سفارشات تنها در صورت مغایرت و خرابی مرجوع می گردند و امکان لغو سفارش به دلیل انصراف از خرید وجود ندارد پس لطفا در هنگام خرید خود دقت نمائید.

15.لازم به ذکر است بازگشت کالا به دلیل سلیقه‌ و تغییر نظر خریدار، پذیرفته نیست و تنها در صورت ایجاد مشکل فنی و پس از بررسی و تائید کارشناسان فنی آی تی هوم لپ تاپ به شرکت گارانتی کننده ارسال خواهد شد و در صورت نیاز تعویض می شود.

16.در صورت عدم تایید مرجوع شدن کالا به دلیل خارج بودن از شرایط قوانین بازگشت کالا، آی تی هوم هیچ مسئولیتی بابت مشکلات محصول نداشته و خریدار موظف است پیگیری خود را از شرکت گارانتی کننده انجام دهد.

 

قوانین انصراف از خرید

مشتری می تواند ظرف مدت 7 روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید اما با داشتن شرایط زیر:

1.انصراف از خرید تنها در شرایطی امکان پذیر است که وکیوم کالا باز نشده و کالا از پلمپ خارج نشده باشد که این موضوع توسط کارشناسان آی تی هوم بررسی خواهد شد.

2.در صورتی که شما تیک نصب ویندوز رو زمان ثبت سفارش فعال کنید، به دلیل از پلمپ خارج شدن دستگاه به علت نصب ویندوز 10 درصد از مبلغ کالا به دلیل باز شدن دستگاه در زمان انصراف از خرید کسر خواهد شد.

3.هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.

4.چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید.

5.از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آی تی هوم خودداری کنید.

6.حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید.

7.اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود، می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر این صورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا به صورت بیمه دار ارسال شود. چرا که ملاک کارشناسان آی تی هوم تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.

 

مقایسه