top banner

خرید قسطی کالای دیجیتال ازکی‌وام

این روزها، خرید اعتباری و اقساطی به‌دلیل نوسانات قیمت، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. امکان مدیریت هزینه‌ها، افزایش قدرت خرید، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و امکان خرید با کیفیت‌تر کالاها و خدمات از مزایای این نوع خرید است. ما در آی تی هوم امکان خرید انواع کالای دیجیتال ( انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، مانیتور، کارت گرافیک، SSD) بدون پیش پرداخت را برای شما فراهم کرده‌ایم.

برای درخواست اعتبار و خرید کالا با ورود به سایت از کی‌وام و وارد کردن مشخصات، به پنل اختصاصی خود دسترسی پیدا می‌کنید. در ادامه مراحل و شرایط خرید کالا ازکی وام به صورت کامل قید شده است.

مراحل خرید اقساطی با ازکی وام
مراحل خرید اقساطی با ازکی وام

مزایای خرید قسطی از آی تی هوم در طرح ازکی وام

– مقایسه طرح‌های اعتباری مختلف

– اعطای اعتبار بدون نیاز به ضامن

– امکان خرید اقساطی با حداکثر اعتبار

مدارک مورد نیاز برای دریافت اعتبار خرید کالا از ازکی وام

مدارک مورد نیاز برای دریافت اعتبار خرید کالا از ازکی وام

با تماشای ویدیو زیر می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص خرید کالای قسطی در طرح ازکی وام داشته باشید.

شرایط خرید کالا از سایت ازکی وام

در حال حاضر ازکی وام بهترین شرایط و تسهیلات با سود پایین را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند کالای دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کنند. ازکی وام با ارائه خدمات مالی و اعتباری سعی در بهبود روند خرید مشتریان دارد. از خدمات ازکی وام می‌توان به ارائه اعتبار برای خرید اقساطی کالاهای با دوام، خرید اعتباری خرد برای رفع نیازهای روزانه اشاره کرد.

خرید اقساط از ازکی وام

برای دیدن محصولات قابل خریداری در طرح از کی وام دکمه زیر رو کلیک کنید.

راهنمای دریافت اعتبار ازکی وام

همانطور که می‌دانید دریافت وام و اعتبار مورد نیاز برای خرید کالا مشکل بسیاری از افراد بوده است؛ با سایت ازکی وام می‌توانید اعتبار 10، 30، 50 و 75 میلیون تومانی دریافت کرده و با اقساط 12 و 18 ماهه نسبت به بازپرداخت آن اقدام نمایید. متقاضیان محترم می‌توانند با ثبت نام در سایت ازکی وام و تکمیل مدارک خود نسبت به دریافت اعتبار از سایت ازکی وام اقدام نمایند.

مشتریان برای دریافت وام خرید اقساطی ازکی وام برای خرید کالای دیجیتال می‌توانند پس از تکمیل مدارک خود و شارژ شدن حساب کاربری ازکی وام، در سایت آی تی هوم به درگاه پرداخت ازکی وام مراجعه کرده و با توجه به انتخاب مدت زمان بازپرداخت، نسبت به بازپرداخت وام به صورت اقساطی اقدام نمایند.

خرید قسطی از ازکی وام با آی تی هوم

اقساط بازپرداخت وام ازکی وام به صورت سه دوره زمانی 6، 12 و 18 ماهه بوده و مبلغ اقساط آن با توجه به مبلغ اعتبار متغیر است. دریافت وام ازکی به دلیل عدم نیاز به پیش پرداخت، راهی آسان برای خرید کالاهای دیجیتال است. البته وام ازکی پیش از اعطای اعتبار، مبلغی تحت عنوان کارمزد عملیات دریافت می‌کند.