top banner
لپ تاپ مناسب بازی گاد آف وار

بازی God Of War جزو بازی‌های محبوب و هیجان انگیز در بین افراد است! این بازی با جذابیت خود، می‌تواند شما را درگیر کرده و ممکن است تا ساعت‌ها به انجام آن مشغول شوید. اما برای این که بتوانید به خوبی آن را اجرا کنید به یک لپ تاپ یا سیستم مناسب نیاز دارید که در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت!

پس تا انتها با ما همراه باشید.

بازی خدای جنگ، بازی فوق العاده و هیجان انگیز

قبل از این که به سراغ بررسی سیستم مناسب اجرای بازی God Of War برویم، بهتر است تا توضیح کوتاهی را در مورد این بازی ارائه دهیم.

سری بازی های God Of War به صورت اختصاصی توسط سونی و استادیوی سانتا مونیکا ساخته شده است و می‌توان به جرات گفت که از محبوب ترین بازی های پلی استیشن است. نسخه کنسول این بازی در سال 2018 وارد بازار شد و به دنبال آن در سال 2021 این بازی برای نسخه PC نیز ارائه شد!

شخصیت اصلی این بازی کریتوس است و در واقع داستان بازی از جایی شروع می‌شود که همسر کریتوس یعنی مادر آترئوس فوت شده است و کریتوس و پسرش قصد دارند طبق وصیت آن، خاکستر جنازه را به بالاترین قله کوهستان ببرند. اگر شما دوست دارید تا این بازی هیجان انگیز را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید به سخت افزار زیر به صورت حداقلی نیاز دارید.

لپ تاپ مناسب بازی گاد آف وار
بازی گاد آف وار، جذاب و هیجان انگیز!

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی God Of War

اگر شما قصد دارید تا بازی God Of War را با حداقل کیفیت ( منظور کیفیت 720p است، اجرا کنید) به سخت افزار زیر نیاز دارید:

قطعه سخت افزاریحداقل سخت افزار
پردازنده Intel Core i5 / AMD Ryzen 5
کارت گرافیک2 گیگابایت مجزا
حافظه رمحداقل 8 گیگابایت
حافظه SSDحداقل 256 گیگابایت

حداکثر سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی God Of War

بازی کردن در کیفیت پایین، ممکن است تا شما را راضی نکند! چرا که در واقع بخش زیادی از هیجان بازی را از دست خواهید داد. اگر دوست دارید تا بتوانید بازی گاد آف وار را در یک کیفیت مناسب ( منظور 1080p با نرخ فریم 60 فریم ) اجرا کنید، به سخت افزار زیر نیاز دارید:

قطعه سخت افزاریحداکثر سخت افزار
پردازنده Intel Core i7 / AMD Ryzen 7
کارت گرافیک4 گیگابایت مجزا
حافظه رم8 گیگابایت یا بیشتر
حافظه SSD512 گیگابایت یا بیشتر

به عنوان نکته باید اضافه کرد که شما می‌توانید این بازی را روی سیستم عامل ویندوز 10 یا 11  با همین سخت افزار به سادگی اجرا کنید.

همچنین به عنوان یک نکته‌ی دیگر در مورد کارت گرافیک مناسب برای اجرای این بازی باید اشاره کرد که داشتن یک کارت گرافیک مانند GTX 1660 کافی نیست و داشتن یک لپ تاپ یا PC با کارت گرافیک سری RTX 3000 توصیه می‌شود! مانند کارت گرافیک RTX 3050 Ti

اجرای بازی گاد آف وار با لپ تاپ گیمینگ
لپ تاپ گیمینگ، انتخاب خوبی برای اجرای بازی گاد آف وار !

  معرفی بهترین لپ تاپ‌ها برای اجرای بازی God Of War

در ادامه چند مدل از بهترین لپ تاپ هایی که برای اجرای این بازی مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تمام این لپ تاپ ها دارای کارت گرافیک های قدرتمند و حداقل پردازنده نسل 11 هستند تا بتوانید بازی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

 لپ تاپ Lenovo مدل Ideapad Gaming 3

به عنوان اولین لپ تاپی که برای اجرای بازی گاد آف وار قرار است معرفی کنیم، به سراغ یکی از لپ تاپ لنوو به نام Gaming 3 می‌رویم. این لپ تاپ فوق العاده قدرتمند مجهز به پردازنده Amd سری Ryzen 7 است و یکی از بزرگترین نقاط قوت آن داشتن 6 گیگابایت کارت گرافیک RTX3060 است که برای اجرای این بازی حقیقتا یک گزینه ایده آل است!

بیشتر بدانید: لپ تاپ با کارت گرافیک RTX 3060

در ادامه می‌توانید بنچمارک مربوط به پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ را مشاهده کنید.

AMD Ryzen 5800H
GeForce RTX3060

لپ تاپ ASUS مدل M3500QC

اگر به دنبال خرید لپ تاپ از برند ایسوس برای اجرای این بازی هستید، لپ تاپ M3500QC نیز یکی دیگر از لپ تاپ‌های خوبی است که می‌توانید خریداری کنید. این لپ تاپ از نظر قیمتی و سخت افزاری فوق العاده است و به دلیل داشتن پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و کارت گرافیک RTX 3050 می‌تواند نه تنها در اجرای بازی گاد آف وار بلکه در تمام زمینه‌ها به شما کمک کند. در ادامه می‌توانید بنچمارک مربوط به پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید: لپ تاپ با کارت گرافیک RTX 3050

لپ تاپ با کارت گرافیک AMD Ryzen 7 5800H

لپ تاپ ASUS مدل FX517ZE

یکی از ایده آل ترین و بهترین لپ تاپ‌هایی که می‌توانید برای اجرای بازی گاد آف وار خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس سری FX517ZE است. این لپ تاپ قدرتمند مجهز به پردازنده نسل 12 از سری Core i7 است و در کنار آن 4 گیگابایت کارت گرافیک RTX 3050 ti نیز دارد که یک انتخاب عالی برای گیمرها است. البته شما به لطف سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ می‌توانید بیشتر بازی ها و برنامه‌های تخصصی را نیز به شکل ایده آلی اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ نسل 12

در ادامه می‌توانید بنچمارک مربوط به پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ را مشاهده کنید.

لپ تاپ با کارت گرافیک Core i7-12650H
لپ تاپ با کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti Laptop GPU

به عنوان جمع بندی باید گفت…

در این مقاله سعی کردیم تا در مورد بازی God of War و سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن صحبت کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد و با کمک آن بتوانید بازی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!