top banner
پوکو X6 نئو

پوکو از جدیدترین عضو خانواده X6 خود، پوکو X6 نئو، رونمایی کرد. این گوشی با قیمت رقابتی و مشخصات فنی مناسب، به‌عنوان ارزان‌ترین عضو خانواده X6 شناخته می‌شود و می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل در لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود.

مشخصات پوکو X6 نئو

نمایشگر باکیفیت و قدرتمند Poco X6 Neo

Poco X6 Neo به صفحه‌نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح +Full HD، تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر اینچ، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت مجهز شده است. این نمایشگر 93.3 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

محتویات جعبه پوکو X6 نئو

عملکرد روان و قابل اعتماد

همانطور که انتظار می‌رفت، Poco X6 Neo نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی ردمی نوت 13R پرو است. تراشه‌ی دیمنسیتی 6080 در کنار حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2، قدرت پردازشی این گوشی را تأمین می‌کنند.

پردازنده پوکو X6 نئو

نرم‌افزار به‌روز و پشتیبانی طولانی‌مدت پوکو X6 نئو

برخلاف پوکو X6 و پوکو X6 پرو، پوکو X6 نئو از سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد. این گوشی دو سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

دوربین‌های باکیفیت برای عکاسی و سلفی

پنل پشتی Poco X6 Neo میزبان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های باکیفیت تعبیه شده است.

رنگ آبی پوکو X6 نئو

باتری قدرتمند و شارژ سریع پوکو X6 نئو

انرژی Poco X6 Neo توسط باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که می‌توان آن را با توان 33 وات شارژ کرد.

مشخصات و قابلیت‌های دیگر

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.3
  • وای‌فای 5
  • جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • گواهی IP54
  • ضخامت 7.69 میلی‌متر
  • وزن 175 گرم
رنگ نارنجی پوکو X6 نئو

قیمت‌گذاری و تنوع رنگ پوکو X6 نئو

قیمت Poco X6 Neo در کانفیگ پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود 240 دلار است که از قیمت پوکو X6 و قیمت پوکو X6 پرو کمتر است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به 265 دلار می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی دردسترس خواهد بود.

رنگبندی پوکو X6 نئو

می‌توانید این بررسی را هم بخوانید: بررسی تخصصی گوشی شیائومی POCO X6 پرو

جمع‌بندی

پوکو X6 نئو با قیمت مناسب، مشخصات فنی قابل قبول و عمر باتری طولانی، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای کاربران به‌دنبال یک گوشی میان‌رده باکیفیت باشد.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!