top banner
راهنمای خرید مانیتور گیمینگ زیر 10 میلیون

برای انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ باید عوامل مختلفی شامل بودجه، مشخصات مانیتور و ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. اگر هم می‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید مانیتور گیمینگ نکنید، با ما در این مطلب از آی تی هوم همراه باشید. در این مطلب به معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون می‌پردازیم.

بهترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون

ما برای این که با اطمینان کامل، بهترین مانیتورهای مخصوص بازی را به شما معرفی کنیم، این کار را با مشورت کارشناسان متخصص مجموعه آی تی انجام داده و بهترین مدل ها را برای شما انتخاب کرده ایم. پس برای خرید بهترین و ارزان ترین مانیتور گیمینگ با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید ارزان ترین مانیتور گیمینگ

مانیتور گیمینگ ایسوس

مانیتور VP228HE ایسوس یک مانیتور مناسب هم برای کارهای اداری و هم بازی است. شما بعد از یک روز کاری و خسته کننده می‌توانید مشغول گیم با این مانیتور شوید. این محصول به علت تاخیر خیلی پایین برای گیمرها بسیار جذاب است. این مانیتور ظاهر بسیار ساده ای دارد و به این دلیل باعث می‌شود روی جزئیات کار تمرکز بیشتری انجام دهید.

مانیتور ایسوس VP228HE

این مانیتور ارزان ایسوس روی یک پایه به شکل دایره قرار گرفته است. پایه‌ای که این مانیتور دارد به شما کمک می‌کند تا زاویه آن را تغییر داده و کارهایتان را انجام دهید. همچنین این مانیتور مجهز به یک پایه خارجی است که به شما اجازه می‌دهد تا 1 یا چند مانیتور را در جهات‌ مختلف نصب کنید و از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مانیتورهای گیمینگ ایسوس

تریدرها برای انجام معاملات به استفاده از چند مانیتور نیاز دارند که این مدل نیاز آن‌ها را برآورده می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره این مانیتور روی لینک زیر کلیک کنید.

مانیتور گیمینگ ام اس آی

 مانتیتور گیمینگ  MSI Modern MD241P  دارای صفحه نمایش مات است. که این مورد برای گیمینگ‌های حرفه‌ای که مدت طولانی مشغول گیم هستند، گزینه خوبی باشد. نرخ تازه سازی این مانیتور 75هرتز است که این مورد هم عدد قابل توجهی برای گیمرها می‌باشد.

 مانتیتور گیمینگ  MSI Modern MD241P

برای اینکه بیشتر درباره این مانیتور به صرفه بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده بیشتر: مانیتورهای ام اس آی

مانیتور ال جی 24 اینچی

این مانیتور از برند ال جی با نرخ نوسازی بالا در حد 144هرتز بسیار گزینه مناسبی برای کاربری گیمینگ است.

بیشتر بخوانید: مانیتورهای 144هرتز

مانیتور ال جی 24 – LG 24GL600F

مانیتورهای ال جی همیشه جزء بهترین مانیتورهای بازار بوده‌اند و این کمپانی همواره تلاش کرده تا با استفاده از فناوری‌های جدید، بهترین مانیتورها را به بازار عرضه کند. این مانیتور هم به دلیل ویژگی‌های ارزشمندی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

کدام مانیتورها برای بازی عملکرد بهتری دارند؟

همه گیمرها مانیتوری را می‌خواهند که زمان پاسخگویی بسیار کم و نرخ نوسازی بالایی داشته باشند. هر چقدر زمان پاسخگویی کوتاه تر باشد، تجربه بهتری را برای گیمرها رقم می‌زند. یک مانیتور گیمینگ خوب رنگ‌های تیره را به سادگی نمایش می‌دهد و حتی زمان قرارگیری در معرض نور، رنگ‌های روشن تری را به شما تحویل می‌دهد.   

دربازی‌های آنلاین اکشن که جنب و جوش بسیاری را روی صفحه مانیتور برای کاربران ایجاد می‌کنند، ممکن است بعضی مانیتورها حالت شبه و پارگی صفحه را ایجاد کنند. پس حتما هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

بهترین مانیتورهای بازی، با پشتیبانی از فناوری FreeSync  یا G-Sync می‌توانند مطابقت بهتری را برای فریم‌های بازی ایجاد کرده و همراه با خروجی بهتر GPU بازی را بدون کندی اجرا خواهند کرد.

مانیتورهای اولترا واید مناسب ترین مانیتور گیمینگ

این مانیتورها دارای نسبت تصویر 21 به 9 هستند. مانیتورهای اولترا واید (Ultra-Wide) گزینه‌های مناسبی برای انواع فعالیت‌ها نظیر گیمینگ، برنامه نویسی و دیگر کارهای گرافیکی هستند، زیرا میدان دید وسیع تری برای چشم فراهم می‌کنند. مانیتور عریض یا Ultra-Wide  به مانیتوری گفته می‌شوند که نسبت طول و عرض تصویر آن بزرگتر از مانیتورهای عادی باشد. مانیتورهای عادی اکثرا دارای نسبت تصویر 16:9، 3:2 و 4:3 هستند. اما مانیتور عریض دارای نسبت تصویر 21:9 یا 32:10 هستند و زاویه دید بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مانیتورهای اولترا واید

جمع بندی

در این مطلب از آی تی هوم به معرفی مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون از برندهای ال جی، ایسوس و ام اس آی پرداختیم. شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم از فروشگاه ما خرید کنید. قبل از خرید هم می‌توانید به صورت رایگان از مشاورین باتجربه ما راهنمایی بخواهید.

سوالات متداول

آیا هنگام خرید مانیتور گیمینگ، باید به پنل TN، IPS یا VA آن توجه کنم؟

آی تی هوم به شما پنل IPS را پیشنهاد می‌دهد. وضوح تصویر، زاویه دید و بازتولید رنگ در این مانیتورها بهتر از انواع پنل‌های ارزان‌تر مثل TN خواهد بود. شما معمولا فناوری ارزان TN را در همه جا می‌توانید پیدا کنید. پنل دیگری که ارزان‌تر از IPS بوده و بهتر از TN عمل می‌کند، فناوری VA است. بااینکه رنگ‌ها در این مانیتورها خیلی گرم نیستند، اما عملکرد کنتراست آن‌ها چشم‌گیر دیده می‌شود.

با چه ابعادی مانیتور بخریم؟

بهتر است از صفحات عریض با نسبت ابعاد 16 : 9 یا بالاتر استفاده شود. نسبت‌های ابعادی کمتر مثل اندازه 4 : 3 جلوی این این لذت را خواهد گرفت. تعداد متنوعی از تغییرات در هر نسبت وجود دارد، شما تنها با اولویت خودتان می‌توانید بهترین نسبت را انتخاب کنید.

آیا تعداد رنگ‌های مانیتور برای استفاده در گیمینگ اهمیت دارد؟

بله. قطعا! تعداد رنگ­‌هایی که مانیتور می­‌تواند آن­‌ها را به نمایش درآورد در کیفیت وضوح تصاویر تاثیر می­‌گذارد که خوشبختانه بیشتر مانیتورهای امروزی می‌­توانند تعداد پرشماری رنگ مثل 16.7 میلیون رنگ را به تصویر بکشند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!