top banner
خرید بهترین مانیتوری های ایسوس از آی تی هوم

ایسوس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتر و مانیتور است. در این مقاله با بهترین مانیتورهای ایسوس برای کاربران مختلف آشنا می‌شویم، هیچ کس دست خالی بیرون نمی‌رود!

انتخاب و خرید مانیتور می‌تواند کاری سخت و پیچیده باشد؛ چراکه باید به کیفیت نمایشگر، نوع پنل، نرخ نوسازی، پایه و دیگر موارد دقت کنید. در قدم اول باید بودجه و نیاز خود را مشخص کرده و بر اساس آن‌ها بازار را جستجو کنیم. آی تی هوم در این مقاله بهترین مانیتورهای گیمینگ و طراحی ایسوس را به شما معرفی می‌کند، که بر اساس بودجه خود می‌توانید یک گزینه را انتخاب کنید.

آنچه که در این مقاله می‌خوانید

بهترین مانیتورهای ایسوس در سال 1402

مجموعه آی تی هوم با بررسی مانیتورهای موجود در بازار تلاش می‌کند تا چند گزینه برتر را به شما معرفی کند. هر کدام از مدل‌های مختلف مانیتور ایسوس که در این فهرست معرفی شده، توسط کارشناسان مجموعه از نظر قیمت، کیفیت و دیگر ویژگی‌های مهم بررسی شده است.

بهترین مانیتورهای ایسوس در سال 1402

(تمام مانیتورهای ایسوس فروخته شده در آی تی هوم با 36 ماه گارانتی عرضه می‌شوند)

بهترین مانیتور ایسوس شماره 5

مانیتور ایسوس مدل VZ229HE-22 با ابعاد 22 اینچ می‌تواند بهترین گزینه برای خرید یک مانیتور اقتصادی با پنل IPS باشد. این محصول با کیفیت FHD (1080pe) و نرخ نوسازی 75 هرتز بهترین همراه شما برای برنامه نویسی، کارهای اداری، دانشگاه و دیگر کارهای روزمره خواهد بود. البته که می‌توانید از این محصول به عنوان مانیتور دوم لپ تاپ خود استفاده کنید.

بهترین مانیتور ایسوس شماره 4

شرکت ایسوس، مانیتور ROG را برای بازی با بهترین کیفیت می‌سازد. انتخاب آی تی هوم مانیتور ROG Strix XG27UQR است. این دستگاه با پنل AHVA IPS زاویه دید گسترده‌ای را برای کاربران ممکن می‌کند. کیفیت تصویر 4K و نرخ نوسازی 144 هرتز در کنار ابعاد 27 اینچی مانیتور تیم برنده را می‌سازد.

بهترین مانیتور ایسوس شماره 3

برای انتخاب یکی از مدل‌های مانیتور گیمینگ ایسوس نباید مانیتور TUF را فراموش کنیم. مانیتور VG27AQ1A با ابعاد 27 اینچ و کیفیت 2K در کنار نرخ نوسازی 170 هرتز همان گزینه‌ای است که یک گیمر را خوشحال می‌کند. پایه این محصول به شما اجازه می‌دهد تا ارتفاع و زاویه نمایشگر را همانطور که باید باشد تنظیم کنید.

بهترین مانیتور ایسوس شماره 2

مانیتور VG248QG-X با کم‌ترین قیمت شما را به دنیای بازی‌ها می‌رساند. این مانیتور گیمینگ ایسوس با کیفیت FHD، نرخ نوسازی 165 هرتز و ابعاد 24 اینچ به خوبی می‌تواند شما را در دنیای گیمینگ غرق کند. پایه فوق العاده مانیتور امکان تنظیم نمایشگر در حالت عمودی و افقی را ممکن می‌کند.

بهترین مانیتور ایسوس شماره 1

در زمان انتخاب یک مانیتور طراحی به چه ویژگی‌هایی توجه می‌کنید؟ مانیتور ProArt PA278QV با ابعاد 27 اینچ، کیفیت تصویر 2K، نرخ نوسازی 75 هرتز و دقت رنگ فوق العاده تمام نیازهای شما برای تدوین ویدئو یا طراحی گرافیکی را برآورده می‌کند. نمایش 16.7 میلیون رنگ، کنتراست 1000:1 و قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش نمایشگر همان ویژگی‌هایی است که از یک مانیتور ProArt انتظار داریم.

نتیجه گیری

ایسوس برای هر گروه از کاربران یک مانیتور فوق العاده را معرفی و به بازار عرضه کرده است. این شرکت مانیتورهای گیمینگ خود را در دو سری مانیتور TUF و مانیتور ROG، مانیتورهای تخصصی خود برای طراحی و کارهای گرافیکی را در سری مانیتور ProArt به فروش می‌رساند. آی تی هوم در این مقاله تلاش می‌کند تا بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهد، اگر مانیتور مورد نظر شما در فهرست این مقاله نبود، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!