top banner

خرید قسطی کالای دیجیتال ویژه بازنشستگان از رفاه کالا

خرید قسطی یک روش پرطرفدار، برای خرید کالا یا خدمات است که به مشتری اجازه می‌دهد مبلغی از محصول را در زمان خرید پرداخت کند و مابقی را در اقساط ماهیانه یا دوره‌های زمانی دیگر…

در فروشگاه اینترنتی آی تی هوم ما امکان خرید قسطی کالای دیجیتال اعم از لپ تاپ، موبایل، مانیتور، کارت گرافیک و… را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید در زمان کوتاه‌تری با شرایط باز پرداخت ساده و سود کم، کالای دلخواه خود را خریداری کنید.

خرید قسطی از دیجی کالا

چه کسانی مشمول این طرح می‌شوند؟

اگر شما شرایط زیر را دارید، می‌توانید نسبت به خرید قسطی انواع کالای دیجیتال ( لپ تاپ، موبایل، مانیتور، کارت گرافیک و..) از آی تی هوم اقدام کنید.

1.تمام افراد حقیقی که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می‌کنند.

2.مشتریان اختصاصی بانک و کارکنان و اقوام درجه یک ایشان (اقوام درجه یک شامل : پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) در صورت داشتن درآمد مستقل و مشروط به ضمانت تسهیلات توسط مشتری اختصاصی (صاحب امتیاز تسهیلات)

3.کارکنان و مشتریان مشمول بانکداری شرکتی در صورت انعقاد تفاهم نامه و قبول تعهد کسر اقساط کارکنان آنها از سوی مشتریان شرکتی

4. تمام مستمری بگیران صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی که به دلیل نبود شعبه بانک رفاه کارگران در شهرستان محل اقامت ایشان، حقوق خود را از سایر بانک ها دریافت می‌کنند.

5.دارندگان حساب سپرده بلندمدت یا افتتاح کنندگان حساب سپرده بلندمدت جدید و اقوام درجه یک آنها (اقوام درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) در صورت داشتن درآمد مستقل، با توثیق سپرده مذکور و با ضمانت تسهیلات توسط صاحب سپرده

6.اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح حاضر با ضمانت همکار شاغل بانک رفاه کارگران

وام خرید کالای دیجیتال ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی، حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند. در نتیجه شرایط دریافت وام از بانک رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی به مراتب راحت‌تر است و تمامی بازنشسته‌های تامین اجتماعی می‌توانند از این طرح ویژه برای خرید کالای دلخواه خود استفاده کنند که شرایط آن به شرح زیر است.

فروش اقساطی کالای دیجیتال ویژه بازنشستگان چه شرایطی دارد؟ نحوه پرداخت آن چگونه است؟

مهم‌ترین شرط دریافت این تسهیلات هم این است که وام‌گیرنده باید حتما بازنشسته، کارمند یا حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

کاربران عزیز می توانند کالای مورد نظر خود را تا سقف 100 میلیون تومان خریداری کنند و در نهایت با کمترین سود، باز پرداخت اقساط را انجام دهند. در طرح فروش اقساط، مجموعه آی تی هوم به عنوان فروشنده و بانک رفاه که نام آشنایی برای همگان است، نقش اعتبار دهنده را دارد. اگر شما از کارکنان، حقوق بگیران و بازنشستگان بانک رفاه در هر کجای ایران هستید می توانید از این شرایط ویژه استفاده کنید، تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱. ورود و عضویت در سایت آی تی هوم

۲. انتخاب کالای مورد نظر

۳. انتخاب درگاه رفاه برای تکمیل خرید

۴. دریافت پیش فاکتور

۵. مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک رفاه و تکمیل خرید

نکاتی درباره فروش اقساطی ویژه بازنشستگان در آی تی هوم

فروش اقساطی ویژه بازنشستگان در آی تی هوم چه مزایایی دارد؟

مجموعه آی تی هوم در واقع زیر مجموعه هلدینگ رایان کاوه که جزء اولین شرکت های وارد کننده لپ تاپ در ایران است، می‌باشد. فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان در آی تی هوم به شما این اطمینان را می‌دهد که کالایی که به دست شما می رسد از گارانتی اصلی و یکپارچه برخوردار است و خدمات پس از فروش دریافت می‌کنید. همچنین تیم متخصص و حرفه ای آی تی هوم آماده هستند تا در زمان خرید، فرآیند مشاوره را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان انجام دهند و هرگونه سوال شما را پاسخگو باشند. در نهایت شما به واسطه همکاری فروشگاه اینترنتی آی تی هوم با بانک رفاه خیالتان از بابت خرید اقساط و مراحل پرداخت آن کاملا راحت است و می توانید با اعتماد کامل خرید خود را از it home به نشانی ithome.ir انجام دهید.