top banner
لپ تاپ گیمینگ اچ پی | HP

در بین تنوع گسترده‌ی بازار، سخت ترین انتخاب برای گیمرها و افرادی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارند، انتخاب برند است! احتمالا برای شما این سوال نیز پیش آمده است که بهترین برند لپ تاپ گیمینگ چیست؟ موضوعی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم، پس تا انتها با آی تی هوم همراه باشید.

بهترین برند لپ تاپ گیمینگ

قبل از این که به سراغ معرفی برندهای محبوب بازار برویم، باید گفت که لپ تاپ های گیمینگ نیز مانند سایر لپ تاپ‌ها در سه رده بندی پرچم دار، میان رده و اقتصادی در بازار موجود هستند که هر کدام از آن‌ها بر اساس نیز شما پاسخگوی کارتان خواهند بود. در حل حاضر 6 برند تولید کننده‌ی لپ تاپ وجود دارند که بخشی از فعالیت آن‌ها به صورت تخصصی تمرکز بر روی تولید لپ تاپ گیمینگ است.

برند Asusبرند msiبرند hpبرند Lenovoبرند Acerبرند Razer

در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هریک از این برندها خواهیم داد تا اطلاعات بیشتری داشته باشید و در زمان خرید لپ تاپ به شما کمک کند.

لپ تاپ گیمینگ
کدام برند بهترین انتخاب برای خرید لپ تاپ گیمینگ است؟

لپ تاپ گیمینگ ایسوس | Asus

برند ایسوس یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار است که لپ تاپ های گیمینگ آن طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ های گیمینگ این کمپانی در سری های زیر در بازار وجود دارد:

شما می توانید لپ تاپ گیمینگ ایسوس را در بازه قیمتی های متفاوتی خریداری کنید و مطمئن باشید که این انتخاب برای شما راضی کننده است و تا سال‌ها میهمان میز بازی و کار شما خواهد بود!

کمپانیتعداد کارکنانشروع کمپانیوبسایت
ایسوس17000 نفر2 آوریل سال 1989Asus.com

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی | Msi

برند msi یکی از محبوب‌ترین برندهای جهانی است که در زمینه‌ی تولید لپ تاپ گیمینگ فعالیت دارد. این برند در دنیا به تولید لپ تاپ گیمینگ قدرتمند معروف است. هر چند که ممکن است در ایران خیلی شناخته شده نباشد!

شما می‌توانید نام لپ تاپ های گیمینگ msi را در همواره در بین 50 لپ تاپ قدرتمند دنیا مشاهده کنید. با انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ از این برند تا مدت ها خیال راحتی از بابت لپ تاپ خود خواهید داشت و بدون هیچ نگرانی می توانید بازی‌های دلخواه خود یا فعالیت مدنظرتان را انجام دهید.

بیشتر بدانید: لپ تاپ msi

کمپانیتعداد کارکنانشروع کمپانیوبسایت
msi127000 نفر1986 میلادیmsi.com
لپ تاپ گیمینگ ام اس آی | Msi
برند msi قدرتی بی پایان در تولید لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ لنوو | Lenovo

برند لنوو تا چند سال پیش محبوبیتی در بین کاربران از نظر لپ تاپ های رده‌ی گیمینگ نداشت اما در سال های گذشته شاهد رشد و درخشش این برند شده‌ایم!

لپ تاپ گیمینگ لنوو با نام لجیون در بازار ایران و جهان وجود دارد و قطعا کار کردن با یکی از این لپ تاپ ها شما را شگفت زده خواهد کرد! در حال حاضر این برند از رقیب های ایسوس، ایسر و msi به حساب می آید که برای مقابله و رویارویی با این برندها حرفی برای گفتن دارد.

بیشتر بدانید: لپ تاپ Legion

کمپانیتعداد کارکنانشروع کمپانیوبسایت
Lenovo60000  نفر 1984 میلادیlenovo.com

لپ تاپ گیمینگ ایسر | Acer

لپ تاپ های گیمینگ برند ایسر اولین بار با معروفی سری  نیترو 5 در ایران به محبوبیت رسیدند و به یکی از رقیبان اصلی ایسوس تبدیل شدند!  برند ایسر این موضوع را ثابت کرده است که خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت به معنای نداشتن قدرت کافی یا قطعات به درد نخور نیست!

بلکه شما می‌توانید با انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ از این برند، تجربه‌ی قدرت کافی را در کنار قیمت مناسب داشته باشید و از لپ تاپ خود نهایت استفاده را داشته باشید.

کمپانیتعداد کارکنان شروع کمپانیوبسایت
Acer7000نفر1976 میلادیacer.com

لپ تاپ گیمینگ اچ پی | HP

برند HP  یکی دیگر از برند های  تولید کننده‌ی لپ تاپ های گیمینگ است که محصولات و خط تولید بسیار گسترده ای دارد . این سری لپ تاپ ها در گذشته سهم بزرگی در بازار لپ تاپ ایران داشتند و چه به نظر قیمتی و چه به نظر کارایی در ایران محبوب بوده اند اما امروزه جای این برند را در بازار رقیبانآن یعنی ایسوس و ایسر گرفته اند!

به عنوان نکته باید گفت که برند HP در اصل تولید کننده لپ تاپ گیمینگ نیست با این وجود نام این برند در این لیست به این دلیل آورده شده است که لپ تاپ هایی مناسب با کانفیگ سخت افزاری مناسب و قیمت رقابتی در حد لپ تاپ گیمینگ به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بدانید: لپ تاپ hp

لپ تاپ گیمینگ اچ پی | HP
کمپانیتعداد کارکنانشروع کمپانیوبسایت
hp256,000 نفر1939 میلادیhp.com

لپ تاپ گیمینگ ریزر | Razer

به عنوان آخرین برند لپ تاپ گیمینگ به سراغ برند ریز می روییم که یکی از محبوب ترین برندها است و تقریبا تمام گیمرها در سراسر دنیا آن را می شناسند! این برند علاوه بر لپ تاپ های گیمینگ، تجهیزات گیمینگ PC و هر محصولی که به کار گیمر ها بیایید تولید می‌کند! البته این برند در ایران محبوبیت زیادی ندارد و حدودا قیمت بالایی نیز دارد و جزو گیمینگ های لوکس به حساب می آید! اما در سراسر دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار است!

قطعا با انتخاب و خرید یک لپ تاپ گیمینگ ریزر هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

کمپانیتعداد کارکنانشروع کمپانیوبسایت
Razer1451 نفر 1998 میلادی razer.com

به عنوان جمع بندی باید گفت…

در این مقاله در خصوص بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید لپ تاپ گیمینگ صحبت کردیم. به قطعیت می توان گفت که شما می توانید لپ تاپ دلخواه خود را از بین برندهای معرفی شده پیدا کنید و انتخاب درستی داشته باشید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!