top banner
غیری فعال سازی اکاونت انستاگرام

گاهی ممکن است دلتان بخواهد که برای مدتی از اینستاگرام فاصله بگیرید ولی این فقط در حد یک استراحت و بریک تایم است و نمی‌خواهید هر چیزی که در حساب کاربری خود دارید را از بین ببرید. راه حل اینستگرام برای شما دی اکتیو کردن یا حذف اکانت اینستگرام به صورت موقتی است. در این مقاله از آی تی هوم مراحل انجام دی اکتیو کردن اکانت اینستگرام را مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

حذف موقتی اکانت اینستگرام از داخل اپلیکیشن

برای حذف اکانت اینستگرام به صورت موقتی کافی است که روی عکس پروفایل خود که در پایین صفحه سمت راست قابل مشاهده است لمس کنید. بعد از آن روی منوی همبرگری بالای صفحه بزنید و در منویی که باز می‌شود گزینه Setting and privacy را انتخاب کنید. در قسمت بعد Account Center را بزنید و بعد از آن Personal detail  را لمس کنید. در این قسمت وارد گزینه Account ownership and control شوید. گزینه بعدی که باید لمس کنید Deactivation or deletion است. در این مرحله اکانت مورد نظر را انتخاب می‌کنید.

در اینجا دو گزینه قابل مشاهده است که برای حذف دائمی اکانت باید گزینه Deactivate account را بزنید. و Continue را انتخاب کنید.

غیر فعال کردن اکانت اینستگرام

در مرحله بعد لازم است که دلیل حذف کردن اکانت خود را به اینستگرام اعلام کنید. انتخاب هر کدام از دلایل برای حذف اکانت اینستگرام در روند کار تاثیری ندارد و شما می‌توانید هرکدام از گزینه‌ها را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید به اینستاگرام اطلاعات دقیقی بدهید خوب است که با معانی عبارت‌ها را بدانید.

بعد از انتخاب دلیل حذف اکانت اینستگرام خودتان، دوباره پسورد را وارد کنید. و در انتها روی گزینه delete که به همراه نام کاربری شما می‌آید، بزنید. بعد از آن یک پاپاپ می‌آید که  ok را لمس کنید  و تمام.

باید این را بدانید که بدون پسورد نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را دیلیت کنید. برای بازیابی پسورد خود می‌توانید گزینه Forget Password را بزنید و با دسترسی به شماره تلفن یا ایمیلی که برای ثبت نام اکانت اینستگرام خود از آن استفاده کرده اید، پسورد خود را بازیابی کنید.

حذف موقتی اکانت اینستگرام

غیر فعال کردن کردن اکانت اینستگرام از مرورگر

برای دی اکتیو کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام می‌توانید با استفاده از لپ تاپ یا موبایل خود وارد مرورگی که روی سیستم‌تان فعال است شوید. از مرورگر وارد سایت اینستاگرام شوید و یوزر نیم و پسورد خود را وارد کنید.

روی عکس کلیک کرده و وارد تنظیمات Setting شوید. در این قسمت گزینه Temporarily delete your account را انتخاب کنید. بعد از آن باید دلیل حذف اکانت خود را به اینستاگرام اعلام کنید و بار دیگر پسورد خود را وارد کنید. و در نهایت گزینه Temporarily delete account را بزنید. برای تاییدیه آخر هم گزینه yes را بزنید.

در نهایت…

خوب است که بدانید اگر علاقه‌ای به حضور در اینستاگرام ندارید، می‌توانید از گزینه حذف اکانت اینستگرام به صورت دائمی هم استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه دیلیت کردن اکانت خود می‌توانید این مقاله را در بلاگ آی تی هوم مطالعه کنید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!