top banner
اپ تاپ مناسب بازی پابجی

یک پرچمدار در میان ابر قدرت های بازی

بازی پابجی دیگر برای حتی کسانی که در عرصه گیم فعالیتی ندارند هم آشنا است و حداقل یک بار اسم آن را در شبکه های مجازی مختلف دیده و شنیده‌اند. مکانیزم این بازی حالت بتل رویال است. دربازی‌های بتل رویال بازی جنبه رقابتی و بقا دارد و یکی از هیجان انگیزترین سبک بازی‌ها محسوب می‌شود. بازی پابجی در یک جزیره متروکه آغاز می‌شود که بازیکنان باید سعی کنند در آن زنده بمانند. یکی از دلایل محبوبیت بازی پابجی سبک بازی است که نزدیک به واقعیت می‌باشد. این بازی در پلتفرم های مختلفی اعم از اندروید، اکس‌باکس وان، آی‌اواس، مایکروسافت ویندوز توانایی اجرا شدن دارند. نوع سبک این بازی انلاین است که افراد در جاهای مختلف دنیا می‌توانند با یک دیگر بازی کرده و از طریق صفحه پت با یکدیگر در ارتباط باشند. سیستم مناسب بازی پابجی یک سیستم با سخت افزار متوسط است و قیمت لپ تاپ مناسب بازی پابجی در رده‌ای با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

خرید لپ تاپ مناسب بازی پابجی

سیستم مناسب بازی پابجی

سایت رسمی بازی پابجی، در ارتباط با سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی اطلاعاتی را برای کاربران قرار داده است تا افراد در صورت نیاز برای خرید سیستم مناسب پابجی بتوانند راحت‌تر تصمیم گیری کنند.

اطلاعات قرار گرفته در سایت رسمی پابجی

سایت رسمی پابجی، تعدادی از ویژگی های سیستم های ضعیف، متوسط و حرفه ای را برای کاربرانش قرار داده است تا راحت تر بتوانند اطلاعت سخت افزاری برای بازی پابجی را به دست آورند. این اطلاعات شامل سی پی یو، کارت گرافیک، رم و…است و اطلاعات مناسبی را در اختیارکاربران قرار می‌دهد. توجه کنید نباید یک سیستم تمامی موارد ذکر شده را داشته باشد، در واقع این اطلاعات یک حالت کلی دارد و رعایت چند مورد هم برای اجرای این بازی کافی است.

خرید لپ تاپ مناسب بازی پابجی

حداقل مشخصات لپ تاپ  مورد نیاز برای بازی پابجی

عنوانمدل
پردازنده
Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
حافظه رم۸ گیگابایت
سیستم عامل۶۴-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
شبکه
اتصال به اینترنت
ذخیره سازی۴۰ گیگابایت فضای آزاد
عنوان مدل
پردازنده Intel i5-4430 / AMD FX-6300
حافظه رم 8 گیگابایت
سیستم عامل 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
شبکه اتصال به اینترنت
ذخیره سازی 40 گیگابایت فضای آزاد

لپ تاپ هایی با سی پی یو بالا عموما در لپ تاپ های رده متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارت گرافیک در این سری از لپ تاپ ها مجزا است و حداقل 2 الی 4 گیگابایت حافظه دارد که می‌تواند گرافیک بازی پابجی را پشتیبانی کند. رم  8 گیگابایت حداقل رم نیز طبق گفته سایت رسمی پابجی باید 8 گیگابایت باشد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل از 16 گیگابایت رم استفاده کنید. از این سری از لپ تاپ ها برای تمامی فعالیت های روزانه، دانشجویی؛ گرافیکی، مهندسی، سایر بازی ها و…استفاده کنید. در واقع شما یک لپ تاپ خوب برای انجام امور خود دارید و تا چند سال در صورت انجام کارهای سبک نیازی به ارتقاء و یا تعویض لپ تاپ ندارید. در ادامه تعدادی از این لپ تاپ ها را به شما معرفی کرده ایم.

لپ تاپ های معرفی شده قیمت مناسب و کارایی خوبی دارند و هر دو از شرکت های قدرتمند تولید لپ تاپ هستند. نقطه قوت این لپ تاپ ها در سی پی یو و داشتن کارت گرافیک مجزای آن ها است. سی پی یو این لپ تاپ ها همان طور که گفته شد تمامی فعالیت ها با حجم و گرافیک متوسط را پشتیبانی می‌کند. شما با داشتن این سری از لپ تاپ ها بازی های بسیار زیادی با گرافیک پایین را می‌توانید انجام دهید و با مشکل اجرا شدن بازی مواجه نخواهید بود البته ممکن است هنگام کار با هنگی بازی مواجه شود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره سخت افزار و قیمت لپ تاپ ها به لینک بالا مراجعه کنید.

مشخصات لپ تاپ متوسط مورد نیاز برای بازی پابجی

عنوان مدل
پردازنده Intel i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم 16 گیگابایت
سیستم عامل 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 8GB
شبکه اتصال به اینترنت
ذخیره سازی 50 گیگابایت فضای آزاد

لپ تاپ هایی با این سری از ویژگی ها، لپ تاپ های رده متوسط هستد که بازی پابجی و نظایر آن را به خوبی و با کیفیت مناسب اجرا می‌کند. لپ تاپ های رده متوسط نیز دارای کارت گرافیک مجزا با رم مناسبی می‌باشند و تمامی آپشن های بازی را پشتیبانی می‌کند. رم این لپ تاپ ها برای بالا بودن سرعت کار و لگ نبودن هنگام بازی نیاز است. این لپ تاپ ها سی پی یو مناسبی دارند و می‌توانند برای سایر فعالیت‌ها مانند کارهای گرافیکی نیمه سنگین و سایر بازی های مشابه مورد استفاده قرار بگیرد. تعدادی از این لپ تاپ ها با این مشخصات را در ادامه آورده ایم.

قیمت لپ تاپ پابجی با سیستم عامل متوسط با توجه به کارایی بالایی که دارد واقعا مناسب است. لپ تاپ های گیمینگ میان رده کارایی بسیار زیادی دارند. این سری از لپ تاپ‌ها همان طورکه گفته شد برای کارهای گرافیکی نیمه حرفه ای  و بازی های نیمه حرفه ای بسیار عالی عمل می‌کند. نقطه اشتراک این سیستم ها دارا بودن سی پی یو قدرتمند، کارت گرافیک مجزا با رم مناسب و حافظه داخلی کافی برای فعالیت های مناسب کاربران می‌باشند. شما با خرید لپ تاپ مناسب پابجی در رده متوسط ، یک لپ تاپ حرفه ای برای حوزه های مد نظر دارید و بازی هایی با همین سبک را نیز به راحی می‌توانید اجرا کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به لینک لپ تاپ های بالا مراجعه کنید.

مشخصات لپ تاپ حرفه ای  مورد نیاز برای بازی پابجی

عنوان مدل
پردازنده i9-9900K 3.6GHz, 32GB / AMD Ryzen 7 3800X
حافظه رم 32 گیگابایت
سیستم عامل 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 Super / AMD Radeon RX 5700
شبکه اتصال به اینترنت
ذخیره سازی 50 گیگابایت فضای آزاد

لپ تاپ هایی با این ویژگی سخت افزاری ، حرفه ای ترین سی پی یو موجود در ایران را دارند. این لپ تاپ ها دارای پردازنده مرکزی با پردازش حرفه ای و قدرتمند هستند و برای چندین سال دیگر کاربران دغدغه ی پردازنده مرکزی ندارند. رم با حجم بالا همان طور که گفته شد سرعت پردازش لپ تاپ را فوق العاده افزایش می‌دهد و از هنگی و لگ شدن لپ تاپ جلوگیری می‌کند. لپ تاپ های حرفه ای مناسب پابجی برای تمامی فعالیت های روزانه، دانشجویی، گرافیکی، مهندسی، سایر بازی ها و…مناسب است. در واقع شما یک لپ تاپ قدرتمند برای تمام امور مد نظرتان دارید و تا چند سال نیازی به ارتقاء و یا تعویض لپ تاپ ندارید. در ادامه تعدادی از این لپ تاپ ها را به شما معرفی کرده ایم.

لپ تاپ لنوو مدل ideapad

این لپ تاپ از برند لنوو دارای 4 هسته اصلی و 8 هسته مجازی است. صفحه نمایش این محصول از لنوو مات است و شاید برای بسیاری از کاربران مناسب باشد. دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است. این لپ تاپ با توجه به قیمت ارزانی که دارد، هم برای بازی و هم کارهای اداری مناسب می‌باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس با حافظه رم 8 گیگابایت

لپ تاپ ایسوس TUF FX506LH  برای انجام کارهای سخت شما در دنیای دیجیتال ساخته شده است. این لپ تاپ گیمینگ با شما همراه خواهد شد تا همیشه و در هر بازی برنده باشید. ظرفیت باتری دستگاه 48 وات است و برای اجرای بازی‌ها در حدود 2 ساعت زنده می‌ماند.

لپ تاپ ام اس آی از سری پردازنده Core i5

لپ تاپ‌های ام اس آی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این لپ تاپ با ظرفیت حافظه رم 8 گیگا بایت، دارای 8 هسته اصلی و 12 هسته مجازی است. رم این لپ تاپ قابلیت ارتقا دادن تا 64 گیگا بایت را دارد. برای اینکه مشخصات بیشتری از این لپ تاپ ببینید، روی لینک زیر کلیک کنید.

بازی های مشابه بازی پابجی

بازی های سبک بتل رویال دارای گیم های زیاد و حرفه ای هستند که کاربرانی زیادی از سراس جهان را به خود مشغول کرده اند. این سبک بازی پر طرفدار پرچم دار قدرتمندی مانند بازی پابجی دارد. بیشتر کاربران معمولا به دنبال بازی هایی مثل بازی پابجی هستند تا بتوانند لذت گیم را در محیط‌ های متنوعی تجربه کنند. بازی های مشابه پابجی بسیار زیاد است برای همین ما تعدادی از بازی های پرطرفدار در همین سبک را معرفی کرده ایم.

خرید لپ تاپ مناسب بازی پابجی

Call of Duty Warzone

یکی از بازی های پرطرفدار و دوست داشتنی در بازی های مشابه پابجی، کالاف دیوتی است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های کشور هند است و تعداد زیادی از مردمان کشور هند از کاربران این بازی هستند. شما در این بازی از آپشن هایی مانند بازی گروهی، تغییر دادن اسلحه در مقدار بی‌نهایت، شخصی سازی ظاهر مبارز و…برخوردار هستید که باعث جذابیت این بازی شده است.  از معایب این بازی نسبت به بازی پابجی می‌توان به کم بودن بازیکن در این بازی اشاره کرد.

دانلود بازی Call of Duty Warzone

Fortnite

از دیگر بازی های مشابه پابجی می‌توانیم به بازی Fortnite اشاره کرد. این بازی شخصیت های کارتونی و محیط پر جنب و جوشی دارد که  لذت کامل بازی را به کاربران ارائه می‌دهد. بازی فورت نایت نیازمند رم 8 گیگابایت است و گرافیک فوق العاده با کیفیت و جذابی دارد. از معایب بازی فورت نایت می‌توان به این امر اشاره کرد که بازی نیازمند به حافظه بالایی می‌باشد.

دانلود بازی Fortnite

Realm Royale

این بازی جز بازی هایی با کیفیت خوب و طرفداران زیادی است. اگر شما طرفدار بازی پابجی هستید حتما این بازی را نیز دوست خواهید داشت.این یازی یک بازی تیمی است و هر تیمی که زنده بماند برنده بازی خواهد بود. محیط شلوغ و پر جنب و جوش و امکانات حرفه ای و دوست داشتی این گیم باعث می‌شود شما مدت زمان زیادی درگیر این بازی باشید.

دانلود بازی Realm Royale

خرید لپ تاپ مناسب بازی پابجی

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم یک توضیح کامل در ارتباط با بازی پابجی ارائه دهیم. سیستم های مورد نیاز برای این بازی را در سطح های مختلف برای شما دسته بندی کردیم و لپ تاپ های مناسب هر دسته بندی را نیز به شما معرفی کردیم. در اخر نیز بازی های مشابه بازی پابجی را برای شما همراه با لینک دانلود آوردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. کافه گیم

    ممنون از این مطلب کاربردی

    پاسخ به این نظر