top banner
رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ

اولین نسخه از رابط کاربری One UI در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و حالا در سال ۲۰۲۴، سامسونگ از هفتمین بروزرسانی عمده آن با نام One UI 7.0 رونمایی می‌کند. طبق روال همیشگی انتشار نسخه‌های اصلی One UI، این رابط کاربری جدید سامسونگ، همراه با بروزرسانی اندروید ۱۵ برای گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط، در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های One UI 7.0

با هر نسخه جدید One UI، سامسونگ علاوه بر قابلیت‌های هسته‌ای سیستم‌عامل اندروید، ویژگی‌ها و پیشرفت‌های دیگری را نیز معرفی می‌کند.  هنوز اطلاعاتی در دست نیست که وان یو آی ۷ چه قابلیت‌هایی را به همراه خواهد داشت.

با توجه به تمرکز جدی سامسونگ روی هوش مصنوعی گلکسی، تقریباً قطعی است که شاهد معرفی قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی باشیم، مشابه آنچه در گلکسی S24 اولترا با One UI 6.1 معرفی شد. با این حال، با توجه به سیاست سامسونگ در ارائه هفت سال بروزرسانی سیستم‌عامل برای برخی گوشی‌های هوشمند منتخب، ممکن است وان یو آی ۷ نسبت به نسخه‌های قبلی از نظر تراکم و تعداد ویژگی‌های جدید کمی ضعیف‌تر عمل کند.

دستگاه‌های سازگار با One UI 7.0

دستگاه‌های سازگار با One UI 7.0

ده‌ها گوشی هوشمند گلکسی واجد شرایط دریافت بروزرسانی One UI 7.0 (اندروید ۱۵) خواهند بود. تقریباً تمامی دستگاه‌هایی که با اندروید ۱۳ عرضه شده‌اند به‌طور قطع این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. همچنین گوشی‌های پرچمدار و برخی میان‌رده‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ یا بعد از آن که واجد شرایط دریافت چهار نسل بروزرسانی سیستم‌عامل هستند، این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ در نهایت لیست رسمی دستگاه‌های سازگار را منتشر خواهد کرد، اما شما می‌توانید اینجا فهرستی بر اساس نسخه‌های قبلی One UI یک لیست غیررسمی را بر اساس انتشارهای قبلی One UI مشاهده کنید.

زمان عرضه One UI 7.0

One UI 7.0 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برای گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان انتشار، جدول زمانی دقیق‌تری مشخص خواهد شد. سامسونگ احتمالا به کاربران این امکان را بدهد تا قبل از انتشار رسمی، در برنامه بتایی که ممکن است در ماه آگوست آغاز شود، وان یو آی ۷ را آزمایش کنند.

انتظار می‌رود انتشار رسمی در اکتبر یا نوامبر صورت گیرد. برای برخی از دستگاه‌ها، ممکن است این بروزرسانی تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!