top banner
InstagramDL-Cover

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه اجتماعی در جهان است. این پلتفرم ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوها و تصاویر را با دوستان، آشنایان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. با این حال شما به صورت پیش‌فرض توانایی دانلود از اینستاگرام را ندارید. به همین دلیل برای “دانلود از اینستاگرام” باید به سراغ وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خارجی بروید.

با این حال با توجه به اینکه ابزار زیادی در سال 2023 برای دانلود از اینستاگرام وجود دارند، از کجا باید بفهمید که دقیقا چه برنامه یا وب‌سایتی برای شما مناسب است؟ در این مقاله قصد داریم تا چند تا از بهترین وب‌سایت‌ها و برنامه‌های برای دانلود از اینستا را به شما معرفی کنیم. به علاوه به بررسی مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت.

بهترین وب‌سایت دانلود از اینستاگرام

Inflact یک ابزار وب است که به شما اجازه می‌دهد تا تنها با یک کلیک، ویدیوها را با فرمت MP4 از اینستا دانلود کنید. شما می‌توانید از Inflact برای دانلود هر نوع ویدیویی از اینستاگرام استفاده کنید. به علاوه با این وب‌سایت قادر هستید تا تصاویر، هایلات‌ها، استوری‌ها و تصاویر پروفایل را نیز دانلود کنید.

دانلود از اینستاگرام

برای استفاده از Inflact، تنها کافی است تا لینک ویدیو مد نظر خود را کپی و در محل مشخص شده در این وب‌سایت پیست کنید. پس از آن دکمه Download را زده و چند ثانیه منتظر بمانید. لینک دانلود ویدیو نمایان خواهد شد. با Inflact دانلود از اینستا مثل آب خوردن است.

Glassagram

Glassagram یک برنامه برای سیستم عامل اندروید است که به شما اجازه دانلود ویدیوها از اینستاگرام با کیفیت HD را می‌دهد. شما با Glassagram قادر به دانلود هر ویدیویی از اینستا از جمله استوری، ریلز و پست‌ها هستید. Glassagram به شما اجازه دانلود تصاویر از اینستاگرام را هم می‌دهد.

دانلود از اینستا

برای دانلود از اینستاگرام به کمک Glassagram، این برنامه را باز کرده و با آن وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. سپس در Feed خود هر پستی که می‌خواهید دانلود کنید را پیدا کرده یا دنبال کاربر یا هشتگ خاصی بگردید. روی پست مورد نظر کلیک کرده و دکمه Download را بزنید. پست به صورت خودکار دانلود شده و روی دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

iTubeGo

iTubeGo یک ابزار وب-‌محور دانلود از اینستاگرام است که به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی ویدیوهای اینستاگرام را با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف دانلود کنید. شما با iTubeGo قادر به دانلود هر نوع ویدیویی از اینستا هستید. به علاوه با این وب‌سایت توانایی دانلود تصاویر، هایلات‌ها، استوری‌ها و تصاویر پروفایل را نیز دارید.

اینستاگرام

4K Stogram

4K Stogram یک برنامه دانلود از اینستا برای ویندوز، مک و لینوکس است. با این برنامه قادر خواهید بود تا با کامپیوتر خود پست‌های اینستا را به آسانی دانلود کنید. البته برای دستیابی به تمام ویژگی‌های 4K Stogram، باید اشتراک سالیانه آن را خریداری کنید که جزو نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

Qoob

یکی دیگر از برنامه‌های محبوب برای ویندوز، مک و لینوکس Qoob است. Qoob نیز به شما اجازه می‌دهد تا تمام پست‌های اینستاگرام از جمله ریلز، استوری و IGTV را دانلود کنید. برای استفاده از Qoob، باید این برنامه را نصب کرده و آن را باز کنید. سپس نام کاربری، هشتگ یا لینک ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را در قسمت سرچ این برنامه وارد کنید. با کلیک روی دکمه Download، آن پست روی سیستم شما ذخیره خواهد شد.

VideoHunter

VideoHunter یک نرم‌افزار برای ویندوز و مک است که به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی ویدیوها را با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف از اینستاگرام دانلود کنید. شما علاوه بر اینستاگرام، قادر به دانلود ویدیو از سایر پلتفرم‌ها مثل یوتیوب و توییتر هم هستید.

InstaDownloader.co

InstaDownloader.co یکی دیگر از ابزارهای وب‌-محور برای دانلود از اینستا است که به شما اجازه دانلود ویدیوها با فرمت MP4 را می‌دهد. شما می‌توانید از InstaDownloader.co برای دانلود هر نوع ویدیویی از اینستاگرام استفاده کنید. برای استفاده از InstaDownloader.co، باید لینک ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را کپی و در محل مشخص شده در این وب‌سایت پیست کنید. پس از آن دکمه Download را زده و چند لحظه منتظر بمانید. به همین سادگی لینک دانلود ویدیو برای شما به نمایش در خواهد آمد.

سایت دانلود از اینستا

FastSave

FastSave for Instagram یک برنامه محبوب برای سیستم عامل اندروید است. با کمک این برنامه می‌توانید تنها با یک لمس پست مد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید کیفیت یا رزولوشن ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را نیز انتخاب کنید.

برنامه دانلود از اینستا

جمع‌بندی

در این مقاله، ما چند تا از بهترین وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها برای دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. به علاوه مزایا و نحوه کارکرد هر کدام از آن‌ها را به شما گفتیم. امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده باشد تا بهترین ابزار را با توجه به نیازها و ترجیحات‌تان را پیدا کرده باشید.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید چیست؟

هیچ برنامه‌ای را نمی‌توان برای تمام کاربران اینستاگرام توصیه کرد. اما برنامه‌هایی مثل Glassagram ،Fast Save و Story Saver جزو بهترین گزینه‌ها هستند

بهترین برنامه دانلود از اینستا برای iOS چیست؟

سیستم عامل iOS به خاطر سیاست‌های اپل، گزینه‌های کمتری نسبت به اندروید دارد. به همین سبب باید از ابزار وب-محور مثل Inflact و DownloadGram استفاده کنید.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای دسکتاپ چیست؟

برنامه‌هایی مثل 4K Stogram ،Qoob و VideoHunter گزینه‌های محبوبی برای ویندوز، مک و لینوکس هستند.

چگونه می‌توانم بدون برنامه یا نرم‌افزار خاصی از اینستاگرام دانلود کنم؟

برای دانلود از اینستا، نیازی به نصب یک برنامه ندارید. ابزارهای وب زیادی از جمله Inflact و DownloadGram در اختیار شما هستند.

تصویر نویسنده مطلب
آرش بوالحسنی

من یک نویسنده در حوزه فناوری هستم، اما داستان من داستان جامعه‌ای از علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال و تکنولوژی است. با زبانی ساده و دوستانه، تازه‌ترین اخبار، ترفندها، و ایده‌های فناوری رو با شما به اشتراک می‌ذارم. می‌خوام دنیای پیچیده فناوری رو براتون باز کنم تا با هم یک سفر دیجیتالی شیرین رو تجربه کنیم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!