top banner
بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

سامسونگ یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است که محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازارهای مختلف عرضه می‌کند. اگر شما به دنبال یک گوشی سامسونگ با قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب هستید، ممکن است در انتخاب گوشی دچار سردرگمی شوید. در این مقاله قصد داریم به شما در این انتخاب کمک کنیم و بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان را معرفی کنیم. این گوشی‌ها از نظر قیمت، طراحی، صفحه نمایش، دوربین، باتری، حافظه و سایر ویژگی‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند و مزایا و معایب آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

معرفی 6 گوشی سامسونگ تا 10 میلیون برای‌کاربردهای مختلف

در ادامه لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون را برای شما تهیه کرده‌ایم. در نظر داشته باشید که این مقاله در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ نوشته شده است و تمامی قیمت‌ها مربوط به همان روز می‌باشد.

A24 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ میان‌رده است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شده است و در صدر لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان قرار دارد. این گوشی موبایل دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است که تجربه بازی و تماشای ویدیو را لذت بخش می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که همراه با دو دوربین دیگر که به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستد، لذت عکاسی معمولی را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که درون قسمت قطره آب در بالای صفحه نمایش قرار دارد.

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات دارد. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که در کنار رم ۴ قابل افزایش تا ۸ گیگابایت می‌تواند به شما عملکردی مناسب را ارائه دهد. همچنین اگر فضای ذخیره سازی برای شما کافی نبود می‌توانید با استفاده از کارت حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ قابل ارتقا تا ۱۴ با رابط کاربری وان یو آی ۵ استفاده می‌کند. قیمت این گوشی در بازار ایران حدود ۹ میلیون تومان است. البته اگر محدودیت بودجه ندارید، در بین بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون نیز می‌توانید گزینه‌های خوبی پیدا کنید.

گوشی موبایل گلکسی A24 سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی A34 یکی از گوشی‌های سامسونگ در رده پایین‌تر است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. این گوشی که دومین گوشی در بین بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است که با پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و برای کارهای روزمره حتی فیلم و بازی کافی است. در قسمت پردازنده باید گفت که این گوشی سامسونگ از چیپست مدیاتک Dimensity 1080 پشتیبانی می‌کند که پردازنده‌ای خوب در این رنج قیمتی به حساب می‌آید.

دوربین اصلی این گوشی گلکسی ۴۸ مگاپیکسل است که همراه با دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی عکس‌هایی معمولی برای شما به ثبت می‌رسانند. دوربین سلفی این گوشی نیز مثل A24 یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است که درون فضای قطره مانند در بالای صفحه نمایش قرار دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ وات که در گوشی‌های سامسونگ معمول است استفاده می‌کند. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت است که قابل افزایش تا ۵۱۲ گیگابایت با کارت حافظه است. رم گوشی نیز بین ۶ تا ۸ قابل انتخاب است که در کنار چیپست و فضای ذخیره سازی ترکیب خوبی را به شما می‌دهند. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری وان یو آی ۵ و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده می‌کند. قیمت گلکسی A34 در بازار ایران حدود ۱۰ میلیون تومان است. اگر دوست دارید تا جدیدترین و البته بهترین گوشی سامسونگ 2023 را بشناسید، مطالعه‌ی مقاله‌ی جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 می‌تواند در داشتن انتخابی بهتر، کمک کننده باشد.

گوشی موبایل گلکسی A34 سامسونگ

M34 یکی از گوشی‌های سامسونگ بالا رده است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است که تصاویر را با رنگ‌های شفاف و جزئیات بالا نشان می‌دهد. پردازنده این گوشی یک پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ است که یک پردازنده اختصاصی سامسونگ است. ترکیب دوربین این گوشی نیز یک ترکیب ۳ گانه است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی است که عکس‌هایی درخور ارائه می‌دهد.

دوربین سلفی این گوشی سامسونگ نیز مثل چند گوشی قبلی ۱۳ مگاپیکسل است که درون همان قسمت قطره شکل در وسط صفحه نمایش قرار دارد. باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات دارد. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که قابل افزایش تا ۱ ترابایت با کارت حافظه است. همچنین دو ترکیب ۶ یا ۸ گیگابایت رم را می‌توانید برای این گوشی در نظر بگیرید. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۱۳ با رابط کاربری وان یو آی ۵ است که توانایی به روز رسانی به اندروید ۱۴ را دارد. گوشی موبایل گلکسی M34 سامسونگ در بازار ایران حدود ۱۰ میلیون تومان است.

گوشی موبایل گلکسی M34 سامسونگ

جدیدترین گوشی لیست “بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان” که در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی شد، گوشی موبایل A15 سامسونگ بود که یکی از گوشی‌های سامسونگ در رده پایین‌تر است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است که برای کارهای ساده مناسب است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که همراه با دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی عکس‌های متوسط را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که درون یک قطره آبی در بالای صفحه نمایش قرار دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت است و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه تا ۱ ترابایت افزایش دهید.
در این بین این گوشی از نظر رم بازه بالایی بین ۴ تا ۸ گیگابایت دارد و شما می‌توانید بسته به بودجه خود از بین آنها انتخاب کنید. البته که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نسخه بالای ۶ گیگ رم را انتخاب کنید. با توجه به این که این گوشی در به تازگی ارائه شده است از جدیدترین سیستم عامل یعنی اندروید ۱۴ و رابط کاربری وان یو آی ۶ استفاده می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن از جدیدترین امکانات سامسونگ بهره‌مند شوید. همچنین پردازنده این گوشی هلیو G99 است که از جدیدترین پردازنده‌های اقتصادی گوشی‌های موبایل است و کارایی مناسبی را ارائه می‌دهد. قیمت این گوشی در بازار ایران بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان بسته به حجم فضای ذخیره سازی و رم متغیر است.
با مطالعه‌ی مقاله‌ی معرفی گوشی سامسونگ A15 و A25 می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد این سری گوشی سامسونگ داشته باشید.

گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ

یکی دیگر از گوشی‌های تازه نفس سامسونگ که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد، گوشی موبایل A05s است که به خاطر وجود عدد صفر می‌توان حدس زد که پایین‌ترین ترکیب سخت‌افزاری را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با پنل PLS LCD با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز که برای کارهای ابتدایی کافی است. سری A از سامسونگ گوشی‌های خوب و قابل قبولی را شامل می‌شوند که با خواندن مقاله‌ی بهترین گوشی سری A سامسونگ متوجه این موضوع خواهید شد.
پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ که می‌تواند کارهای خیلی معمولی را به خوبی انجام دهد ولی در انجام کارهای سنگین درمانده است.
سامسونگ در تمامی گوشی‌های جدید خود از لنز ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی استفاده کرده است و این امر نیز در مورد این گوشی صدق می‌کند. ترکیبی سه گانه با پنل پشتی پلاستیکی که از سه لنز ۵۰ اصلی، ۲ ماکرو و ۲ تشخیص عمق استفاده شده است. البته که این لنز تشخیص عمق واقعا کارایی خاصی ندارد و عملا بی فایده است.دوربین سلفی نیز همان ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند فقط عکس بگیرد و کارایی دیگری ندارد.باتری نیز همان ترکیب برنده ۵۰۰۰ میلی آمپری است که در تمامی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ استفاده شده است و با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود. در مورد حافظه داخلی نیز سامسونگ از کمترین واحد یعنی ۶۴ گیگابایت و در بیشترین حالت ۱۲۸ گیگابایت استفاده کرده است که نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۴ گیگابایت رم و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایتی دارد. جالب است بدانید این گوشی از سنسور اثر انگشت در قسمت کناری خود بهره می‌برد که می‌تواند یک مزیت به حساب بیاید. قیمت این گوشی در بازار ایران بین 6 تا 7 میلیون تومان است.

گوشی موبایل گلکسی A05S سامسونگ

پر فروش‌ترین گوشی حال حاضر بازار موبایل ایران گوشی موبایل گلکسی A14 است که در می‌توانیم آن را نیز در زمره گوشی‌های پایین رده ولی خوش قیمت قرار دهیم.با این که صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از پنل PLS LCD بهره می‌برد ولی با توجه به رزولوشن این گوشی نسبت تصویر بالایی به مقدار ۴۰۰ پیکسل در اینچ دارد. پردازنده این گوشی از یک چیپست هلیو G80 استفاده می‌کند که حتی با آن می‌توانید کال آف دیوتی بازی کنید. البته که انتظار گرافیک بالا نداشته باشید ولی می‌شود بازی سنگینی مقل COD را به راحتی اجرا کرد.در قسمت دوربین نیز باز هم یک ترکیب سه گانه با چیدمان جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنیم که از یک دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
در مورد دوربین سلفی این گوشی باز هم یک لنز واید ۱۳ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش مشاهده می‌شود که با آن عکس‌هایی معمولی می‌شود ثبت کرد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات دارد. حافظه داخلی این گوشی در کمترین حالت ۶۴ و در بیشترین حالت ۱۲۸ گیگابایت است که به لطف سیستم عامل به روز این گوشی و وجود درگاه حافظه می‌توانید تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا داشته باشید. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری وان یو آی کور ۵ استفاده می‌کند و می‌توانید این گوشی پایین رده را با قیمت بین ۵ تا ۷ میلیون تومان در بازار بیابید. در بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A14 می‌توانید اطلاعات کاملی از این گوشی هوشمند داشته باشید.

گوشی موبایل گلکسی A14 سامسونگ

خلاصه و نتیجه‌گیری

در این مقاله، ما بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی کردیم و درباره ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها توضیح دادیم. بر اساس مقایسه این گوشی‌ها، می‌توان گفت که هر یک از آن‌ها برای نیازها و بودجه‌های مختلف مناسب هستند. اگر شما به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین عالی، باتری قوی و حافظه زیاد هستید، می‌توانید از M34 انتخاب کنید. اگر شما به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش خوب، دوربین متوسط، باتری متوسط و حافظه کافی هستید، می‌توانید از A24 یا A34 انتخاب کنید. اگر شما به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش معمولی، دوربین ساده، باتری متوسط و حافظه پایین هستید، می‌توانید از A15، A14 یا A05S انتخاب کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در انتخاب گوشی مناسب کمک کرده باشد.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!