top banner
گوشی موبایل A55

تصاویر رسمی گوشی سامسونگ Galaxy A55 اکنون در سه رنگ مختلف در فضای مجازی منتشر شده‌اند. همه این رنگ‌ها با پیشوند “Awesome”، یعنی “شگفت‌انگیز”، نام‌گذاری شده‌اند. رنگ‌های این گوشی به سه رنگ آبی یخی، بنفش و آبی تیره تقسیم می‌شوند . همچنین این گوشی سامسونگ دارای قاب آلومینیومی است و طراحی آن بر پایه طراحی‌های مدل‌های گلکسی A اخیر مانند گلکسی A25 ساخته شده است.

می‌توانید این را هم بخوانید: معرفی گوشی‌های سامسونگ GalaxyA15 و Galaxy A25

وب‌سایت Android Headlines چندین تصویر رسمی فشرده شده از گوشی گلکسی A55 5G را به اشتراک گذاشته است، چند هفته قبل همین کار را برای گلکسی S24 انجام داده بود. برای اطلاع، این اولین بار نیست که از گوشی گلکسی A55 عکس‌برداری شده است. قبلاً صفحه توییتر @OnLeaks و MySmartPrice رندرهایی از این دستگاه را بر اساس فایل‌های CAD نشت‌شده منتشر کرده بودند. اما Android Headlines تصاویر رسمی فشرده شده را قبل از عرضه دستگاه در اواخر امسال به دست آورده است.

گوشی موبایل A55 آبی یخی

طراحی که در عکس‌ها نشان داده شده است باید طراحی نهایی باشد، ولی در مورد رندرهای قبلی نشر شده توسط @OnLeaks اینطور نیست. گوشی گلکسی A55 صد در صد گزینه‌ای گران‌تر از دیگر گوشی‌های سری گلکسی A اخیر مانند گلکسی A15 و گلکسی A25 است. از یک طرف، گوشی سامسونگ Galaxy A55 دارای حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر و یکنواخت‌تری نسبت به برادران سری A خود است. علاوه بر این، سامسونگ برای این گوشی از شکاف دوربین جلو به شکل حفره استفاده کرده است، در حالی که گوشی‌های گلکسی A15، گلکسی A15 5G و گلکسی A25 از شکاف دوربین جلو به شکل قطره آب استفاده می‌کنند.

گوشی موبایل A55 بنفش

همچنین با توجه به گفته‌ها، گوشی گلکسی A55 دارای قاب آلومینیومی است که بقیه مدل‌های جدید گلکسی A سامسونگ از آن محروم هستند. از طرف دیگر، گوشی جدید ویژگی طراحی “Key Island” سامسونگ را در اطراف دکمه‌های سخت‌افزاری خود دارد، مانند هر دو گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی  A25 که چند وقت قبل معرفی و به بازار ارائه شدند. بر اساس گفته‌های Android Headlines، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی A55 را چند ماه بعد از سری گلکسی S24 که در 17 ژانویه رونمایی خواهد شد، عرضه کند. در حالی که قیمت آن هنوز مشخص نیست، ولی یک لیست در Geekbench حضور چیپست Exynos 1480 در این گوشی را تایید کرده است.

گوشی موبایل A55 آبی تیره

منبع: androidheadlines

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. امیر

    میخرمش 🤗🥰

    پاسخ به این نظر
    1. سوگل مختاری

      آی تی هوم که موجود کرد، بفرمایید خرید کنید

      پاسخ به این نظر
    2. اصخر

      بیا بخر

      پاسخ به این نظر