top banner
هوش مصنوعی سامسونگ

بر اساس گزارش‌های 9to5Google و Android Central، که به پست نماینده سامسونگ در انجمن آنلاین کره جنوبی اشاره کرده‌اند، سامسونگ قصد دارد ماه آینده تعدادی از ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی را از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 به برخی از پرچمداران و تبلت‌های قدیمی‌تر خود بیاورد. نسخه کمی محدودتر از هوش مصنوعی گلکسی (بدون Instant Slow-Mo) برای پرچمداران سامسونگ از سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، به طور خاص برای مدل‌های S22، S22 Plus، S22 Ultra، Z Fold 4، Z Flip 4، Tab S8 و Tab S8 Ultra. هر دستگاه، همان نسخه هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهد کرد که در گوشی پایین‌رده Galaxy S23 FE سامسونگ نیز وجود دارد. قابلیت Slow-Mo لحظه‌ای که به محض ضربه زدن به ویدیو، آن را به صورت آهسته پخش می‌کند، با سری S24 به هوش مصنوعی گلکسی اضافه شد، هرچند که هم‌اکنون در مدل‌های S23 نیز در دسترس است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ

اگر شما صاحب یک گوشی پرچمدار سامسونگ از سال ۲۰۲۱ هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. به‌روزرسانی آینده سامسونگ، دو ویژگی هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی یعنی «جست با دایره» (Circle to Search) و «بازنویسی جادویی» (Magic Rewrite) را برای مدل‌های S21، S21 Plus، S21 Ultra، Flip 3 و Fold 3 به ارمغان می‌آورد.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!