top banner

انتقال اطلاعات به کمک ویدیو بسیار تاثیرگذارتر از یک تصویر نامتحرک است. خلق یک ویدیوی درگیرکننده با عکس‌هایی که در حافظه شما ذخیره شده‌اند می‌تواند سرگرمی و خلاقیت را به محتوای شما بیافزاید. شما می‌توانید برای تبدیل عکس به ویدیو از هوش مصنوعی کمک بگیرید. در حال حاضر ابزار AI زیادی هستند که دقیقا برای انجام همین کار ساخته شده‌اند. اما بسیاری از کاربران نمی‌دانند که به کدام یک از این ابزار می‌توانند بیشتر اتکا کنند. به همین سبب تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله برخی از بهترین ابزار تبدیل تصویر به ویدیو AI را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

انواع ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به ویدیو

به طور کلی باید گفت که 2 نوع ابزار AI برای تبدیل تصاویر به ویدیو وجود دارد. یکی از چندین تصویر برای خلق ویدیو استفاده می‌کند و دیگری تنها از یک عکس یک ویدیو می‌سازد. اما کاربرد این ابزار دقیقا چیست و آن‌ها چگونه از یکدیگر متفاوت هستند؟

  1. اولین نوع ابزار تبدیل عکس به ویدیو به شما کمک می‌کند تا ویدیوهایی را برای فضای مجازی خود ساخته و لحظات مهم زندگی‌تان را به شکلی جذاب‌تر به اشتراک بگذارید.
  2. تبدیل کردن یک تصویر واحد به ویدیو اصطلاحا کار یک AI Photo Video Generator است. این ابزار با کمک فناوری هوش مصنوعی کاری می‌کنند تا تصویر شما متحرک شود.

ما در ادامه این مطلب هر دو نوع این ابزار را به شما معرفی خواهیم کرد. اکثر افراد از چنین ابزاری برای ساخت یک اسلایدشو از عکس‌های شخصی خود استفاده خواهند کرد تا بتوانند لحظات ماندگارشان را به شکل جذاب‌تری به اشتراک بگذارند. همچنین اگر می‌خواهید در سایر امور خود هم از هوش مصنوعی کمک بگیرید، می‌توانید سری به 10 سایت هوش مصنوعی کاربردی بزنید. با این اوصاف این شما و برخی از بهترین ابزار تبدیل عکس به ویدیو با کمک هوش مصنوعی:

1. Nova A.I. Photo Video Maker

Nova A.I یک ابزار تدوین ویدیوی آنلاین است که از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد. در واقع این پلتفرم چندین ابزار تدوین ویدیو را در یک ایستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. یک سازنده عکس ویدیو هم تنها یکی از کاربردهای متعدد این وب‌سایت است. Nova A.I. Photo Video Maker تقریبا تمام ویژگی‌هایی که برای ساخت یک اسلایدشو تصویری تحسین برانگیز نیاز دارید را در خود دارد. از آن جایی که این ابزار در مرورگر شما در دسترس است و نیازی به انجام پروسه‌های پیچیده و دشوار نیست، تبدیل عکس به ویدیو با Nova A.I باید کار آسانی باشد که به سادگی از پس آن بر خواهید آمد.

تبدیل عکس به ویدیو

ویژگی‌ها:

  • پشتیبانی از آپلود عکس، صوت و ویدیو
  • درگ اند دراپ ساده برای تغییر چینش عکس‌ها در ویدیو
  • مدت زمان و نسبت تصویر قابل شخصی‌سازی ویدیو برای شبکه‌های اجتماعی مختلف
  • قابلیت افزودن متن، زیرنویس، ترنزیشن و فیلتر به ویدیو
  • تبدیل متن به صدای هوشمند
  • کتابخانه بزرگ ترک‌های صوتی و تصویری

قیمت: پلن رایگان با محدودیت‌ها، 10 دلار در ماه برای پلن Basic و 18 دلار در ماه برای پلن Pro

2. Steve AI Photo Video Maker

Steve AI در وهله اول به خاطر فناوری پیشرو در صنعت تبدیل متن به ویدیوی خود به محبوبیت رسید. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا هر ویدیویی را با متن خالی در عرض چند دقیقه تولید کنند. علاوه بر تولید محتوا با استفاده از داده‌های موجود در Steve AI، شما می‌توانید هر عکسی که بخواهید را هم آپلود کنید. به همین سبب شما به آسانی می‌توانید با عکس‌های خود یک ویدیو با ظاهر جذاب را خلق کنید. بهترین بخش ماجرا این است که Steve AI بیش از 100 قالب آماده را به صورت پیش‌فرض در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید براساس مناسبت‌های مختلف، اسلایدشوی ایده‌آلتان را بسازید.

Steve AI

ویژگی‌ها:

  • بیش از 100 قالب آماده به صورت پیش‌فرض
  • خلق ویدیوهای هوش مصنوعی براساس متن
  • قابلیت افزودن متن‌ها، ترنزیشن و موسیقی به اسلایدشوها
  • تنظیمات پیشرفته برای ویدیو
  • گزینه‌های آسان دانلود و اشتراک‌گذاری ویدیو

قیمت: 15 دلار در ماه برای پلن Basic و 30 دلار در ماه برای پلن Starter

3. Lumen5 Photo Video Maker

Lumen یک پلتفرم خلق ویدیو به کمک هوش مصنوعی قدرتمند بوده که بیشتر برای برندها طراحی شده است. به همراه Lumen می‌توانید به صورت هوشمندانه به ایجاد ارائه‌های ویدیویی از روی متن، بلاگ و تصاویر بپردازید. با وجود قالب‌های پیش‌فرض شما حتی می‌توانید پروسه کاری خود را بسیار سریع‌تر کرده و از برنامه زمانی‌تان جلو بیافتید. شما می‌توانید اسلاید به اسلاید ویدیو را به صورت کامل تدوین کرده تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

تبدیل تصویر به ویدیو

ویژگی‌ها:

  • قالب‌های غنی و قابل شخصی‌سازی به عنوان نقشه راه ویدیو
  • قابلیت آپلود چند تصویر
  • گزینه‌های تدوین اسلاید عکس‌های کاربردی
  • قابلیت افزودن موسیقی به ویدیو
  • انتخاب اندازه فایل‌های متفاوت برای پلتفرم مقصد
  • قابلیت تغییر ظاهر کلی ویدیو با تغییر رنگ‌ها، فونت‌ها و غیره

قیمت: 19 دلار در ماه برای پلن Basic و 59 دلار در ماه برای پلن Starter

4. Cre8tiveai Photo Video Maker

عکاسان حرفه‌ای و عاشقان عکاسی همیشه انتظار بیشتری از عکس‌های خود پس از تصویربرداری دارند. برای مثال آن‌ها ممکن است بخواهند که یک افکت سه‌بعدی جذاب را به عکس خود اضافه کنند یا با تبدیل عکس به ویدیو، یک تصویر را متحرک نشان دهند. Cre8tiveai یک راه حل ساده و بهینه برای چنین افرادی است. Cre8tiveai یک پلتفرم تدوین ویدیو و عکس تخصصی است. این ویدیوساز آنلاین توانایی خلق ویدیوهای سه‌بعدی تا مدت زمان حداکثر 8 ثانیه را از روی یک عکس JPG یا PNG دارد.

Cre8tiveai Photo Video Maker

پروسه ساخت ویدیو از روی عکس در Cre8tiveai بسیار آسان است. صرفا با حساب کاربری ایمیل خود وارد شوید، یک عکس را آپلود کنید و منتظر Cre8tiveai بمانید. معمولا پروسه ساخت ویدیو از روی عکس حدود 15 دقیقه زمان می‌برد.

ویژگی‌ها:

  • قابلیت تبدیل عکس به ویدیوی سه‌بعدی FHD
  • مدت زمان 8 ثانیه‌ای ویدیوها
  • وجود 14 نوع افکت ویدیویی متفاوت
  • پشتیبانی از Full HD 60FPS

قیمت: رایگان در ابتدا، 48 دلار در ماه برای پلن Lite و 800 دلار در ماه برای پلن Mega

5. Heygen Photo Video Maker

HeyGen TalkingPhoto یک ابزار هوش مصنوعی عکس به ویدیو است که توانایی خلق ویدیوها با پرتره‌های سخنگو را دارد. از توانایی‌های این AI می‌توان به هماهنگ‌سازی حرکات لب با متن و همچنین قابلیت انتخاب بین زبان‌ها و صداهای مختلف اشاره کرد. یکی دیگر از هایلایت‌های این ابزار تبدیل عکس به تصویر این است که می‌توانید گفته‌ها را با لحن‌ها و احساسات خاصی بیان کنید. HeyGen TalkingPhoto از طریق برنامه آنلاین Heygen در دسترس بوده و شما می‌توانید در آن با کمک گرفتن از سایر ابزار AI هم به تولید ویدیوهای AI بپردازید.

HeyGen TalkingPhoto

ویژگی‌ها:

  • بیش از 300 صدای واقعی انسان‌ها
  • پشتیبانی بیش از 40 زبان
  • توانایی تولید فیلمنامه با استفاده از ابزار GPT
  • تدوینگر ویدیو
  • کتابخانه صوتی عظیم

قیمت: پلن رایگان، 24 دلار در ماه برای پلن Essential و 180 دلار در ماه برای پلن Pro

جمع‌بندی

هوش مصنوعی به صورت اساسی در حال تغییر دادن نحوه تولید محتوا توسط افراد است. ابزار تبدیل عکس به ویدیو هم آمده‌اند تا این پروسه را بسیار ساده‌سازی کنند. تا حدی که شما بتوانید بدون یادگیری هم به انجام این کار بپردازید. همان‌طور که هوش مصنوعی در حال به پا کردن انقلابی در صنعت ویدیو مارکتینگ است، ابزار خلق ویدیوی بیشتری به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت.

تصویر نویسنده مطلب
آرش بوالحسنی

من یک نویسنده در حوزه فناوری هستم، اما داستان من داستان جامعه‌ای از علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال و تکنولوژی است. با زبانی ساده و دوستانه، تازه‌ترین اخبار، ترفندها، و ایده‌های فناوری رو با شما به اشتراک می‌ذارم. می‌خوام دنیای پیچیده فناوری رو براتون باز کنم تا با هم یک سفر دیجیتالی شیرین رو تجربه کنیم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!