top banner
انواع کارت گرافیک

کارت گرافیک‌های INNO3D در دسته بندی‌های INNO3D، iCHILL و Gaming OC به بازار عرضه می‌شوند، آیا تفاوت آن‌ها را می‌دانید؟

شرکت INNO3D به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کارت گرافیک در جهان، نیاز تمام کاربران خود را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل تنوع کارت گرافیک‌های این شرکت بیش از رقبای خود است. با شناخت بهتر سه دسته بندی شرکت INNO3D بهتر از همیشه انتخاب می‌کنیم.

کارت گرافیک‌های INNO3D

در تمام کارت گرافیک‌های INNO3D از تراشه انویدیا استفاده می‌شود. امروز که این مقاله را می‌خوانید کارت گرافیک‌های INNO3D با سه سری تراشه GTX، RTX 30 و RTX 40 تولید می‌شود. کارت گرافیک‌های RTX 40 جدیدترین سری از محصولات انویدیا است.

دسته بندی‌های کارت گرافیک‌های INNO3D
امروز که این مقاله را می‌خوانید کارت گرافیک‌های INNO3D با سه سری تراشه GTX، RTX 30 و RTX 40 تولید می‌شود. کارت گرافیک‌های RTX 40 جدیدترین سری از محصولات انویدیا است.

در کنار آن نباید قدرت RTX 30 را نادیده بگیریم، این سری از کارت گرافیک‌های انویدیا با بهترین قیمت، جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را به دست شما می‌رساند. در نهایت به کارت گرافیک‌های GTX می‌رسیم؛ این سری از کارت گرافیک‌های INNO3D در گروه محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد. اگر به یک کامپیوتر قوی و مناسب برای بازی‌های سبک نیاز داشته باشید، این سری برای شما مناسب خواهد بود.

به عبارتی، تمام کارت گرافیک‌های INNO3D تمام فناوری‌های انویدیا را به همراه دارند. برای پیشرفت و توسعه محصولات، INNO3D فناوری‌های جدید و اختصاصی خود را به کارت گرافیک‌های خود اضافه می‌کند. نتیجه فناوری‌های اختصاصی INNO3D سه دسته بندی iCHILL، INNO3D و Gaming OC است.

دسته بندی‌های مختلف کارت گرافیک INNO3D

انتخاب بین دسته بندی‌های مختلف INNO3D به نیاز شما بستگی دارد. این که کدام سری بهتر است، معنی ندارد. به همین دلیل باید باید ویژگی‌های هر سری از محصولات این شرکت را بشناسیم.

کارت گرافیک‌های INNO3D iCHILL

شرکت INNO3D با کارت گرافیک‌های سری iCHILL اوج توانایی خود در سیستم خنک کننده را نشان می‌دهد. کارت گرافیک‌های سری INNO3D قوی‌ترین سیستم خنک کننده موجود در کارت گرافیک‌های این شرکت و حتی رقبا را به همراه دارند.

دسته بندی‌های کارت گرافیک‌های INNO3D
کارت گرافیک‌های سری INNO3D قوی‌ترین سیستم خنک کننده موجود در کارت گرافیک‌های این شرکت و حتی رقبا را به همراه دارند.

سیستم خنک کننده پیشرفته

کارت گرافیک‌های INNO3D سری iCHILL اوج توانایی این شرکت در تولید و توسعه سیستم خنک کننده را نشان می‌دهد. سیستم خنک کننده قدرتمند iCHILL حتی در زمان اجرای سنگین‌ترین نرم افزارهای رندرینگ، کارت گرافیک را خنک نگه می‌دارد.

نورپردازی RGB

کارت گرافیک‌های جدید INNO3D iCHILL از نورپردازی RGB استفاده می‌کنند. شما می‌توانید نورپردازی کارت گرافیک را با توجه به دیگر قطعات رایانه خود تغییر دهید. این ویژگی به زیبایی هرچه بیش‌تر کامپیوتر قدرتمند شما کمک می‌کند.

قابلیت اورکلاک

شما به راحتی می‌توانید کارت گرافیک‌های iCHILL را اورکلاک کنید. اورکلاک به شما اجازه می‌دهد تا قدرت کارت گرافیک را افزایش دهید.

کیفیت بالای قطعات

کارت گرافیک‌های سری iCHILL از قطعات فوق العاده با کیفیت ساخته می‌شوند. حافظه رم و دیگر تراشه‌های استفاده شده در کنار پردازنده انویدیا بالاترین کیفیت ممکن را دارند. کیفیت بالای قطعات به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید آن را بدون نگرانی اورکلاک کنید.

موارد گفته شده تنها چند مورد از ویژگی‌های فوق العاده کارت گرافیک‌های INNO3D سری iCHILL است. اگر شما به یک کارت گرافیک با عملکرد قدرتمند با سیستم خنک کننده طوفانی نیاز دارید، همین حالا یکی از آن‌ها را به آی تی هوم سفارش دهید.

کارت گرافیک‌های INNO3D Gaming OC

در دسته بندی Gaming OC برخی از قوی‌ترین کارت گرافیک‌های INNO3D قرار دارند. کارت گرافیک‌های Gaming OC برای بهترین عملکرد در بازی‌ها بهینه سازی شده‌اند.

دسته بندی‌های کارت گرافیک‌های INNO3D
کارت گرافیک‌های Gaming OC برای بهترین عملکرد در بازی‌ها بهینه سازی شده‌اند.

اورکلاک تا بالاترین حد ممکن

پردازنده و حافظه رم کارت گرافیک‌های Gaming OC تا بالاترین حد ممکن اورکلاک شده است. سرعت کلاک پردازنده و حافظه رم کارت گرافیک‌های Gaming OC به اعداد بالاتر از مقدار اعلام شده توسط انویدیا می‌رسند. اورکلاک کارت گرافیک‌ها کاملا تخصصی انجام شده و به همین دلیل به کارت گرافیک آسیب نمی‌رسد.

سیستم خنک کننده قدرتمند

کارت گرافیک‌های سری Gaming OC حداقل از دو فن قدرتمند استفاده می‌کنند. فن‌های استفاده شده در سری Gaming OC قدرت بالایی دارند؛ INNO3D برای خنک نگه داشتن کارت گرافیک‌های اورکلاک شده خود از قوی‌ترین فن‌های موجود در بازار استفاده کرده است.

نورپردازی RGB

نورپردازی RGB استفاده شده در کارت گرافیک‌های سری Gaming OC قابل تغییر است. شما می‌توانید رنگ RGB کارت گرافیک را با دیگر قطعات کامپیوتر همگام کرده یا از رنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.

استفاده از قطعات با کیفیت

INNO3D برای اورکلاک کردن کارت گرافیک بدون آسیب دیدن پردازنده باید از قطعات بسیار با کیفیت استفاده کند؛ کارت گرافیک‌های Gaming OC با بهترین قطعات موجود در بازار ساخته می‌شوند. 

کارت گرافیک‌های INNO3D

شرکت INNO3D برخی از کارت گرافیک‌های خود را در سری INNO3D عرضه می‌کند. در سری INNO3D مدل‌های مختلف Gaming و OC وجود دارد. به طور کلی، کارت گرافیک‌های سری INNO3D نسخه پایه محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

دسته بندی‌های کارت گرافیک‌های INNO3D
به طور کلی، کارت گرافیک‌های سری INNO3D نسخه پایه محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

پشتیبانی از آخرین فناوری‌های انویدیا

شرکت INNO3D از تمام فناوری‌های انویدیا پشتیبانی می‌کند. اگر شما برای کار با DirectX یا OpenGL یکی از کارت گرافیک‌های این شرکت را خریداری کنید، قطعا شما را نا امید نمی‌کند.

اورکلاک شده در کارخانه

تقریبا تمام مدل‌های سری INNO3D در کارخانه این شرکت و زمان تولید اورکلاک می‌شوند. به عبارتی حتی مدل پایه کارت گرافیک‌های INNO3D از نسخه انویدیا قویتر خواهند بود.

پشتیبانی قدرتمند در ایران

تمام کارت گرافیک‌های INNO3D که در ایران به فروش می‌رسند توسط دو شرکت حامی و سازگار گارانتی می‌شوند. این دو شرکت به عنوان معتبرترین شرکت‌های گارانتی کشور وظیفه تعمیرات و پشتیبانی از محصولات را بر عهده دارند.

قطعات با کیفیت

یک کارت گرافیک از قطعات مختلف تشکیل شده و INNO3D بهترین‌ها را انتخاب می‌کند. استفاده از قطعات بسیار با کیفیت به معنای طول عمر بالای محصولات این شرکت است.

نتیجه گیری

شرکت INNO3D برای هر گروه از کاربران یک کارت گرافیک عالی دارد. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از محصولات این شرکت را انتخاب کرده و خریداری کنید. برای دریافت مشاوره، با آی تی هوم تماس بگیرید؛ آی تی هوم همراه شما است برای بهترین انتخاب.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!