top banner
مانیتور مناسب کاری اداری

یک مانیتور اداری باید ارزان و قابل اعتماد باشد. مدیران یک شرکت و سازمان باید راحتی کارکنان، امکانات مورد نیاز، هزینه خریداری و نگهداری آن را در نظر بگیرند.

بهترین مانیتور اداری باید دوام کافی برای سال‌ها کار بدون دردسر را داشته باشد. البته که قیمت مانیتور نیز برای شرکت‌ها و سازمان‌ها اهمیت بالایی دارد، چراکه تعداد زیادی از آن را خریداری می‌کنند. در این مقاله بهترین مانیتورهای 1402 را در کنار مهم‌ترین نکات خرید مانیتور اداری به شما آموزش می‌دهیم.

بهترین مانیتورهای اداری در سال 1402

 در این مقاله با بهترین مانیتورهای اداری آشنا می‌شوید؛ مانیتورهایی با دوام، با کم‌ترین قیمت ممکن که به چشم کارکنان نیز آسیب نمی‌رساند. تمام مانیتورهای موجود در این فروشگاه با گارانتی معتبر عرضه شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مانیتور اداری در گروه مانیتورهای اقتصادی قرار می‌گیرد
مانیتور اداری یک مانیتور با کم‌ترین قیمت ممکن است که به چشم کارکنان شما آسیب نمی‌رساند

مانیتور 22 اینچ اداری | برای تمامی کارکنان

مانیتور 22 اینچ یک انتخاب همه کاره است، این مانیتور می‌تواند روی میز کار تمامی رده‌های اداری قرار گرفته و کار آن‌ها را انجام دهد. این مانیتور با پنل TN، کیفیت FHD و کنترل نور آبی همراه منتخب کارمندان شما برای 8 ساعت کار روزمره خواهد بود.

مانیتور 27 اینچ اداری | انتخاب مدیران

انتخاب مانیتور برای میز کار مدیران دشوار است، در کنار کیفیت، قیمت و نوع پنل باید ظاهر جذابی داشته باشد. مانیتور VA27EHE-27” پیشنهاد خوش قیمت آی تی هوم برای میز مدیریت است. این مانیتور از پنل IPS با کیفیت FHD استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به 75 هرتز می‌رسد.

مانیتور 27 اینچ حرفه‌ای | یک پله بالاتر

مانیتور پروآرت یک انتخاب حرفه‌ای است، یک انتخاب حرفه‌ای برای میز کار افرادی که با طراحی و رنگ‌ها سروکار دارند. حتی اگر این مانیتور را برای کارهای روزمره و اداری خریداری کنید، کار با مایکروسافت آفیس و وبگردی نیز به کارهایی جذاب تبدیل خواهد شد.

نکات مهم در زمان خرید مانیتور اداری

آیا می‌دانید مسئول خرید یک مجموعه چه نکاتی را برای خرید مانیتور در نظر می‌گیرد؟ در ابتدای کار به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله راهنمای خرید مانیتور را مطالعه کنید، در این مقاله با اصطلاحات و دیگر نکات کلیدی خریدی مانیتور آشنا می‌شویم. اما چند نکته مهم نیز در خصوص مانیتورهای اداری اهمیت پیدا می‌کند.

نکات مهم خرید مانیتور اداری
برای خرید مانیتور اداری باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید؟

دوام و طول عمر

یک مانیتور اداری هر روز و حداقل برای 8 ساعت روشن می‌ماند. مانیتورهای خریداری شده برای ادارات و شرکت‌ها باید طول عمر بالایی داشته باشد. پنل‌های OLED با کیفیت فوق العاده بالا و کنتراست بی نهایت، طول عمر بالایی ندارند و به راحتی دچار سوختگی پیکسل خواهند شد.

پیشنهاد ما برای خرید مانیتور اداری، یک مانیتور LCD با نور پس زمینه‌ LED است. تمام پنل‌های IPS، TN و VA این ویژگی را داشته و طول عمر آن به بیش از 5 سال می‌رسد. اگر نوسان برق یا دیگر اتفاقات به دستگاه آسیب نرساند، طول عمر آن به راحتی تا 10 سال نیز خواهد رسید.

نکته دیگر در خصوص انتخاب محصول مناسب، یک برند با کیفیت است. برندهای زیادی نمایشگر تولید می‌کنند، اما کیفیت قطعات استفاده در آن‌ها برابر نیست. به همین دلیل مسئول خرید، تلاش می‌کند تا کالای مورد نظر را از یک برند معتبر مانند ایسوس، سامسونگ یا دیگر تولیدکنندگان به‌نام انتخاب کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یک شرکت یا سازمان دولتی بیش از چند ده مانیتور را خریداری کرده و استفاده می‌کند. اگر برای خرید، یک مانیتور از برند معتبر با پشتیبانی معتبر را انتخاب نکنید، مشکلات بزرگی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. مانیتورها در ادارات یک قطعه مصرفی بوده و به سادگی آسیب می‌بیند. به همین دلیل خدمات پس از فروش شامل تعمیرات باید در اولویت باشد. آیا قطعات مانیتور مورد نظر شما در بازار موجود است؟ هم‌چنین باید تخصص انجام تعمرات نیز وجود داشته باشد.

برای مثال: مدل‌های مختلف مانیتور ایسوس توسط شرکت الماس به مدت 36 ماه گارانتی می‌شود. حتی پس از مدت گارانتی نیز، این شرکت خدمات تعمیرات را بر عهده داشته و متعهد است کالای خریداری شده توسط شما را تعمیر کند.

نتیجه گیری

مانیتور مناسب ادارات و کارهای اداری باید ارزان و قابل اعتماد باشد، در این مقاله با بهترین مدل‌ها آشنا شده و نکات مهم خرید را یاد می‌گیریم. شما می‌توانید برای خرید عمده مانیتور با آی تی هوم تماس بگیرید، آی تی هوم همراه شما است برای بهترین انتخاب.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!