top banner
معرفی بهترین لپ تاپ‌ها برای بلاگ نویسی

به عنوان یک نویسنده‌ی خلاق که قصد دارد تا کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، داشتن یک لپ تاپ با ویژگی‌های ایده‌آل می‌تواند ابزاری برای پیشرفت باشد. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای وبلاگ نویسی بپردازیم. بنابراین تا انتهای مطلب با آی تی هوم همراه باشید.

لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بلاگ نویس‌ها برای انجام کار خود به لپ تاپ با سخت افزاری خاصی نیاز ندارند و داشتن یک لپ تاپ با سخت افزار ساده نیز می‌تواند کار آن‌ها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. هر چند که اگر این افراد قرار است تا کارهای دیگری مانند ویرایش عکس را انجام دهند، باید لپ تاپ قدرتمندتری را انتخاب کنند.

در این مقاله فرض را بر این می‌گیریم که افراد قرار است فقط برای بلاگ نویسی از لپ تاپ خود استفاده کنند و به بررسی سخت افزار مورد نیاز آن می‌پردازیم.

احتمالا برای شما جالب باشد: لپ تاپ مناسب تولید محتوا

لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی
لپ تاپ ایده آل برای وبلاگ نویسان، صفحه نمایش مناسبی دارد!

بررسی سخت افزار مناسب لپ تاپ برای بلاگ نویسی

در ادامه به بررسی سخت افزار مورد نیاز برای بلاگ نویسی می‌رویم. هر چند که باید این نکته را در نظر داشته باشید که در درجه اول به نیاز خود از خرید لپ تاپ توجه کنید و سپس متناسب با آن تصمیم بگیرد که چه لپ تاپی با چه سخت افزاری برای شما مناسب خواهد بود!

توجه به پردازنده در لپ تاپ بلاگ نویسی

برای انجام کار بلاگ نویسی شما به پردازنده‌هایی با سرعت متوسط نیاز دارید که پاسخگوی نیاز شما به بهترین شکل ممکن خواهد بود. لازم نیست تا در زمان انتخاب به سراغ لپ تاپ هایی با پردازنده  Intel Core i5 و i7 بروید! ایده آل ‌ترین لپ تاپ برای بلاگ نویسی، لپ تاپی است که به پردازنده Core i3 مجهز باشد.

بیشتر بدانید: لپ تاپ Core i3

توجه به حافظه رم در لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی

لپ تاپی که برای وبلاگ نویسی انتخاب می‌کنید، باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد. از آنجایی که در زمان تولید محتوا ممکن است با پنجره‌های مختلف کروم کار داشته باشید یا همزمان پنجره‌هایی زیادی را باز کنید، پس هر چه میزان رم لپ تاپ شما بیشتر باشد، کار شما به راحتی پیش خواهد رفت!

توجه به حافظه ذخیره سازی در لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی

همچنین برای بلاگ نویسی، حافظه داخلی با حداقل 256 گیگابایت مناسب است. با داشتن این میزان حافظه به راحتی می‌توانید تمام اطلاعات خود را به صورت ذخیره داشته باشید و با کمبود فضای ذخیره سازی رو به رو نشوید. اگر لپ تاپ شما مهجز به حافظه SSD باشد، بهتر است چرا که هم سرعت آن بیشتر خواهد بود و هم این که مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

توجه به کارت گرافیک در لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسان

برای بلاگ نویسی، کارت گرافیک با کیفیت بالا لازم نیست. چرا که قطعا شا با کارهای گرافیکی سرو کار نخواهید داشت. بنابراین داشتن یک لپ تاپ با کارت گرافیک آنبرد کار شما را، راه خواهد انداخت!

اهمیت صفحه نمایش در لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی

یکی از مهمترین بخش ها برای یک بلاگ نویس، صفحه نمایش است. چرا که دائما در حال نگاه کردن به آن است و علاوه بر داشتن فضای کافی باید کیفیت لازم را نیز داشته باشد تا به چشم‌ها آسیب وارد نکند. ایده آل ترین انتخاب برای یک بلاگ نویس، لپ تاپی با صفحه نمایش رزولوشن بالا و کیفیت خوب است. به همین دلیل پیشنهاد ما خرید لپ تاپ با صفحه نمایش 15 اینچ و رزولوشن Full HD یا بالاتر است.

بیشتر بدانید: لپ تاپ 15 اینچ

سایر نکات در زمان انتخاب و خرید لپ تاپ وبلاگ نویسی

  • برای بلاگ نویسی، بهتر است به سراغ لپ تاپ‌هایی با طول عمر طولانی بروید که اگر در مکان هایی دسترسی شما به پریز برق سخت بود، لپ تاپ شما دچار کمبود شارژ و در نهایت خاموشی نشود.
  • برای بلاگ نویسی، پورت‌های مختلفی برای اتصال دستگاه‌های مختلف مانند USB، HDMI، Ethernet و سایر پورت‌های مورد نیاز برای کار شما مفید است.
  •  بلاگ نویس ها بهتر است تا لپ تاپی را انتخاب کنند که سبک و قابل حمل باشد.
لپ تاپ برای وبلاگ نویسی
توجه به نکات ضروری در زمان خرید لپ تاپ بسیار مهم است!

معرفی بهترین لپ تاپ‌ها برای بلاگ نویسی

در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای وبلاگ نویسی می‌رویم که با کمک متخصصان آی تی هوم و متناسب با نیاز این افراد انتخاب شده است.

لپ تاپ لنوو مدل V15 G2

لپ تاپ V15 G2 یک لپ تاپ اقتصادی است که توسط شرکت Lenovo تولید شده است. این لپ تاپ با برخی ویژگی های منحصر به فرد و سخت افزاری متوسط، مناسب برای کاربرانی است که به دنبال خرید لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی هستند.

سخت افزار لپ تاپ V15 G2 شامل پردازنده Intel Core i3  نسل یازدهم، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت وهمچنین  256 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش با اندازه 15.6 اینچ و کیفیت تصویر Full HD با نسبت تصویر 16:9 است که برای وبلاگ نویسان ایده آل است.

این لپ تاپ همچنین دارای ویژگی هایی مانند ورودی HDMI، بلوتوث، وای فای، درگاه USB Type-C و پورت های USB 3.2 می باشد. علاوه بر این، لپ تاپ V15 G2 دارای باتری 45 وات ساعتی با عمر مفید 7 ساعت است. با توجه به این ویژگی ها، لپ تاپ V15 G2 می تواند یک انتخاب مناسب برای وبلاگ نویسان باشد.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3

یکی دیگر از لپ تاپ های مناسب برای وبلاگ نویسان، لپ تاپ IDEAPAD 3 است. این لپ تاپ به دلیل برخوردی از قابلیت ارتقاء و عملکرد خوب، یک انتخاب خوب برای کاربران عادی و بلاگ نویسان محسوب می شود.

سخت افزار لپ تاپ IDEAPAD 3 شامل پردازنده Intel Core i3 نسل یازدهم، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت، 512 گیگابایت حافظه SSD، کارت گرافیک Intel UHD Graphics می باشد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش با اندازه 15.6 اینچ و کیفیت تصویر Full HD با نسبت تصویر 16:9 است که فضای کار و کیفیت لازم برای وبلاگ نویسان را خواهد داشت.

این لپ تاپ جزو گزینه های خوب برای وبلاگ نویسان است و می‌توانند آن را در لیست انتخاب های خود قرار داد.

لپ تاپ ایسوس  مدل R1502ZA

لپ تاپ ایسوس R1502ZA یکی دیگر از لپ تاپ های فوق العاده برای وبلاگ نویسان است که توسط شرکت ایسوس طراحی و ساخته شده است.

سخت افزار لپ تاپ ایسوس R1502ZA شامل پردازنده Intel Core i3 1215U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 4گیگابایت، SSD با ظرفیت 256  گیگابایت و کارت گرافیک Intel UHD است. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش با اندازه 15.6 اینچ و کیفیت تصویر Full HD با نسبت تصویر 16:9 است.

با توجه به ویژگی های لپ تاپ ایسوس R1502ZA، این دستگاه برای کاربران صنعتی، تجاری، وبلاگ نویسی مناسب خواهد بود و گزینه‌ی خوبی است.

به عنوان جمع بندی باید گفت…

در این مقاله در مورد لپ تاپ مناسب وبلاگ نویسی و سخت افزار مناسب آن صحبت کردیم. شما باید در زمان خرید لپ تاپ به نکاتی که در این مقاله بیان کردیم، توجه داشته باشید تا در نهایت گزینه‌ی خوبی را انتخاب کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. سینا

    لپ تاپ ایسوس R1502ZA یکی از بهترین ها و ارزان قیمت ترین هاست به شرط اینکه بتوانید استوک و یا دست دوم اون رو پیدا کنید.

    پاسخ به این نظر