top banner
بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان

شیائومی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در بازار گوشی‌های هوشمند است که با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خود را در دل مشتریان پیدا کرده است. این شرکت چینی هر ساله گوشی‌های متنوعی را در رده‌های مختلف قیمتی عرضه می‌کند که هر یک دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. در این مقاله، ما قصد داریم بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان را معرفی و مقایسه کنیم. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی 6 گوشی شیائومی تا 10 میلیون برای کاربردهای مختلف

در ادامه لیستی از بهترین گوشی‌ های شیائومی تا 10 میلیون را برای شما تهیه کرده‌ایم که به کمک این لیست می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در نظر داشته باشید که این مقاله در تاریخ 1 بهمن ماه ۱۴۰۲ نوشته شده است و تمامی قیمت‌ها مربوط به همان روز می‌باشد.

شیائومی Redmi Note 12S را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان و یکی از اعضای سری Redmi Note دانست که در مارس ۲۰۲۳ رونمایی شد. این گوشی موبایل دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio G96 با تکنولوژی ۱۲ نانومتری، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ است.
این گوشی با قیمت حدود ۷ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است. از مزایای این گوشی می‌توان به استفاده از اندروید ۱۳، صفحه نمایش AMOLED و اسپیکر استریو اشاره کرد. از معایب آن هم می‌توان به عدم ضبط ویدیو 4K، نداشتن پوشش گوریلا گلس، عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و عدم داشتن گواهینامه ضدآب و گرد و غبار نام برد.
البته اگر علاقمند هستید می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله بهترین گوشی شیائومی 2023 لیستی از بهترین گوشی‌های این برند در رده قیمتی‌های مختلف را مشاهده کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12S

شیائومی Redmi Note 12 4G یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی های لیست “بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان” سری Redmi Note است که در مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فازی، پردازنده هشت‌هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 685 با تکنولوژی ۶ نانومتری، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲ وات و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ است . این گوشی با قیمت حدود ۷ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است.

از مزایای این گوشی می‌توان به طراحی ساده و مقاوم، صفحه‌نمایش بزرگ و شفاف، دوربین خوب در روز و باتری با ظرفیت بسیار بالا اشاره کرد. از معایب آن هم می‌توان به عدم پشتیبانی از شبکه 5G، استفاده از تبلیغات در برنامه‌های گوشی، عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و عکسبرداری بد در نور کم نام برد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G

شیائومی Poco M5s یکی از گوشی‌های میان‌رده سری Poco است که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فازی، پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio G95 با تکنولوژی ۱۲ نانومتری، حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI ۱۳ است.
این گوشی با قیمت حدود ۶ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است. از مزایای این گوشی می‌توان به باتری قوی، سنسور اثر انگشت در کناره گوشی، اسپیکر استریو، اسلات جداگانه سیم کارت و کارت حافظه، گوریلا گلس ۳ و فیلمبرداری 4K اشاره کرد. از معایب آن هم می‌توان به عدم پشتیبانی از 5G و داغ کردن در هنگام بازی کردن اشاره کرد. اگر قصد خرید گوشی پوکو از خانواده‌ی گوشی‌های شیائومی را دارید، پیشنهاد می‌شود که قبل از انتخاب حتما مقاله‌ی معرفی بهترین گوشی پوکو شیائومی را مطالعه کنید.

گوشی موبایل شیائومی Poco M5s

شیائومی Redmi 13C یکی از گوشی‌های اقتصادی سری Redmi است که در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فازی، پردازنده هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio G85 با تکنولوژی ۱۲ نانومتری، حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ است . این گوشی با قیمت حدود ۶ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است. از مزایای این گوشی می‌توان به استفاده از محافظ گوریلا گلس، نرخ تازه‌سازی صفحه ۹۰ هرتز، طراحی بدنه جذاب و جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. از معایب آن هم می‌توان به عدم پشتیبانی از شبکه 5G، رزولوشن پایین صفحه نمایش و وجود شارژر ۱۰ واتی به جای ۱۸ واتی درون جعبه نام برد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 13C

شیائومی Poco C40 یکی از گوشی‌های میان‌رده سری Poco است که در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فازی، پردازنده هشت‌هسته‌ای JLQ JR510 با تکنولوژی ۱۱ نانومتری، حافظه رم ۲ تا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات و سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI ۱۳ است . این گوشی با قیمت حدود ۴ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است. از مزایای این گوشی می‌توان به طراحی جمع و جور و با کیفیت، وجود اسلات سیم کارت و حافظه جداگانه اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی Poco C40

شیائومی Redmi A2+ یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت سری Redmi است که در مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت‌هسته‌ای Mediatek Helio G36 با تکنولوژی ۱۲ نانومتری، حافظه رم ۲ تا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ است . این گوشی با قیمت حدود ۳ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است. از معایب آن هم می‌توان به کم بودن مقدار حافظه و رم در نسخه پایه که عملا کارایی یک گوشی نوکیا معمولی را هم نخواهید داشت، اشاره برد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi A2+

نتیجه‌گیری

در این مقاله، ما به معرفی و مقایسه بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان پرداختیم. این گوشی‌ها هر یک دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند که بسته به نیاز و بودجه شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. اما به طور کلی، می‌توان گفت که Redmi Note 12S و Poco M5s گوشی‌های میان‌رده هستند که با داشتن پردازنده‌های قوی و صفحه‌نمایش‌های با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش را به شما می‌دهند. Redmi Note 12 4G و Poco C40 هم گوشی‌های مقرون به صرفه هستند که با داشتن باتری‌های بزرگ و دوربین‌های خوب، نیازهای اساسی شما را برآورده می‌کنند. Redmi 13C و Redmi A2+ هم گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند که با داشتن طراحی ساده و کارآمد، گزینه‌های مناسبی برای کسانی هستند که به دنبال گوشی‌های اقتصادی و کاربردی هستند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و جالب بوده باشد.

تصویر نویسنده مطلب
امیر دهقانی

بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!