top banner
لپ تاپ 2022

افراد در زمان خرید لپ تاپ معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرند و به کمک‌ آن‌ها دست به انتخاب می‌زنند. برخی بر اساس قسمت، برخی بر اساس کاربرد و عده‌ای نیز بر اساس محبوبیت!

در این مقاله قرار است به معرفی پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های 2022 بپردازیم. بنابراین اگر محبوبیت لپ تاپ، در زمان خرید برای شما مهم است، تا انتها با آی تی هوم همراه باشید.

چرا برخی از لپ تاپ‌ها در بازار محبوب‌تر هستند؟

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، کمپانی‌های تولید کننده لپ تاپ، که تعداد آن‌ها نیز کم نیست هرساله تعداد زیادی از لپ تاپ‌ها را با مشخصات و ویژگی‌های سخت افزاری گوناگون روانه‌ی بازار می‌کنند.

اما در بین هزاران لپ تاپ جدید، برخی از آن‌ها بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند و علاقه‌ی بیشتری نسبت به خرید آن‌ها وجود دارد.

محبوبیت لپ تاپ‌ها ممکن به دلیل طراحی ظاهری، قیمت مناسب نسبت به سخت افزار، سخت افزار خاص و قدرتمند و… باشد!

ما در این مقاله قرار است پر فروش‌ ترین لپ تاپ های 2022 را معرفی کنیم. لپ تاپ هایی که امتیاز خوبی از نظر کاربران را به دست آورده اند و خرید آن‌ها پیشنهاد می‌شود. اما قبل از آن به صورت اجمالی سخت افزار محبوب‌ترین لپ تاپ 2022 را بررسی می‌کنیم.

پرفروش ترین لپ تاپ 2022

پردازنده در بهترین لپ تاپ 2022

بیشتر لپ تاپ هایی که در سال 2022 در بین کاربران محبوب بوده‌اند، مجهز به پردازنده‌ی نسل 11 و 12 اینتل یا سری 5000 و 6000 رایزن هستند. همانطور که می‌دانید پردازنده مهمترین بخش یک لپ تاپ است و داشتن یک پردازنده قدرتمند می‌تواند امور مدنظر شما را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

بیشتر بدانید: لپ تاپ نسل 12

کارت گرافیک در بهترین لپ تاپ 2022

بسته به نوع و کاربری شما از لپ تاپ، کارت گرافیک می‌تواند بسیار پر اهمیت باشد. در سال 2022 لپ تاپ‌هایی پر فروش بوده اند که مجهز به کارت گرافیک‌های سری RTX  و GTX بوده اند. در حال حاضر کارت گرافیک‌های Invidia بسیار محبوب هستند و طبق بررسی‌هایی که انجام شد، محبوب ترین لپ تاپ های 2022 مجهز به کارت گرافیک RTX 3050 و RTX3060 بوده‌اند.

بیشتر بدانید: انواع کارت گرافیک انویدیا

بیشتر بدانید: لپ تاپ 3060

رم و حافظه داخلی در بهترین لپ تاپ 2022

رم و حافظه داخلی در بهترین لپ تاپ 2022

ظرفیت بالا در رم و حافظه داخلی در هنگام خرید لپ تاپ برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. چرا که سیستم شما با داشتن این دو قطعه با ظرفیت بالا دیگر دچار کندی و هنگی نمی‌شود. قابل ارتقا بودن این قطعات نیز بر روی محبوبیت سخت افزاری یک لپ تاپ تاثیر گذار است و خوشبختانه لپ تاپ های محبوب 2022 نیز این ویژگی را دارند.

معرفی پر فروش‌ترین لپ تاپ های 2022

در این بخش قرار است تا پرفروش ترین لپ تاپ های 2022 را به شما معرفی کنیم. رده بندی لپ تاپ های پرفروش بر اساس قیمت انجام شده است.

لپ تاپ Asus VivoBook R1502ZA

در رده بندی لپ تاپ اقتصادی و پر فروش سال 2022 نام لپ تاپ R1502ZA از برند ایسوس به چشم می‌خورد. این لپ تاپ در کنار داشتن قیمت مناسب، سخت افزار فوق العاده ای دارد و به راحتی می توانید به کمک آن امور اداری، دانشجویی، مهندسی ساده، برنامه نویسی، ترید و بازار مالی و… را از پیش ببرید.

اگر قرار است تا لپ تاپ ارزان اما کاربردی را خریداری کنید، قطعا این لپ تاپ از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

لپ تاپ Lenovo Ideapad 5

لپ تاپ IP5 از برند لنوو نیز در بین پرفروش‌های 2022 دیده می‌شود! این لپ تاپ مهجز به پردازنده Intel Core i5 1135G7. نسل یازده است و 2 گیگابایت کارت گرافیک GeForce MX450 نیز دارد.

این لپ تاپ نیز در بین گزینه‌های اقتصادی قرار می گیرد و به عنوان یک لپ تاپ داشنجویی، لپ تاپ اداری، اپ تاپ مهندسی و… کاربرد دارد.

لپ تاپ Asus VivoBook K513EQ

لپ تاپ سری ویووبوک ایسوس در سال گذشته در بین کاربران محبوبیت زیادی داشته‌اند و یکی دیگر از پرفروش ترین لپ تاپ ها نیز در دسته بندی ویوبوک قرار می گیرد! لپ تاپ K513QE یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2022 بوده است که به پردازنده‌ی Intel Core i7 1165G7  نسل یازده، 16 گیگا بایت رم مجهز است.

این لپ تاپ را می توانید برای تمام اموری که در مورد لپ تاپ های قبل گفته شده به علاوه‌ی امور مهندسی پیچیده، بازی‌های سبک و کارهای گرافیکی ساده و متوسط استفاده کرد.

لپ تاپ Asus TUF Dash FX517ZE

 لپ تاپ FX517ZE یکی از لپ تاپ های سری تاف است که در بین پر فروش ها به چشم می خورد. این لپ تاپ مهجز به یکی از جدیدترین و پر قدرت ترین پردازنده های نسل 12 یعنی Intel Core i7 12650H است. همچنین 4 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع RTX 3050ti دارد. این لپ تاپ برای بازی های حرفه ای و نیمه حرفه ای و همچنین کارهای گرافیکی گزینه ی ایده آلی است.

به عنوان جمع بندی باید گفت…

در این مقاله سعی کردیم تا پر فروش ترین لپ تاپ های 2022 را معرفی کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و بتواند در انتخاب لپ تاپ به شما کمک کند.

تصویر نویسنده مطلب
سوگل مختاری

من سوگلم... بیشتر از سه ساله که توی حوزه تکنولوژی و سخت افزار می‌خونم و می‌نویسم. از بچگی عاشق نوشتن بودم و خوشحالم توی مسیری هستم که خودم دوست دارم و قراره با نوشته‌ها به شما هم کمک کنم...

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!