top banner
بهترین مانیتور ترید

یکی از ابزارهای مهم برای ترید و معامله در بازارهای جهانی مانیتور است. اگر بتوانید مانیتور مخصوص ترید را پیدا کنید؛ تا حد زیادی خود را برای یک ترید بی‌دردسر آماده کرده‌اید. اما سوال اصلی اینجاست که برای خرید مانیتور ترید به چه نکاتی باید توجه کرد؟ یا اینکه بهترین مانیتور برای ترید چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ این‌ موارد بخشی از سوالاتی هستند که بسیاری از معامله‌گران به دنبال پاسخ آن می‌گردند. در این مقاله، علاوه بر معرفی بهترین مانیتور برای ترید به ویژگی‌های اصلی مانیتور ترید خواهیم پرداخت.

بهترین مانیتور برای ترید

بهترین مانیتور برای ترید

همان‌طور که می‌دانید، تریدرهای حرفه‌ای ساعات زیادی را صرف رصد نمودارها و نوسانات قیمت می‌کنند. بنابراین، استفاده از یک مانیتور نسبتاً بزرگ و باکیفیت علاوه بر اینکه به‌سلامت چشم تریدر کمک می‌کند، بلکه زاویه دید او را برای رصد بازار مالی، وسیع‌تر خواهد کرد. برای سود بیش‌تر از ترید و انجام معامله باید ابزارهای مناسب این کار را داشته باشیم. مانیتور ترید به عنوان ابزاری که اطلاعات را به شما نمایش می‌دهد باید چند ویژگی مهم داشته باشد. قبل از معرفی ویژگی‌ها شما را با چند نمونه از بهترین مانیتور برای ترید آشنا می‌کنیم.

در بازار مانیتور، گزینه‌های زیادی برای انتخاب و خرید وجود دارد. کارشناسان فروش آی تی هوم بهترین‌ها را برای شما انتخاب کرده‌اند. هر کدام از مانیتورهای معرفی شده در این مقاله می‌تواند برای همیشه سرنوشت شما در ترید را تغییر دهد، با ما همراه باشید.

خرید مانیتور برای ترید؛ یک گزینه اقتصادی

مانیتور VZ229HE از برند ایسوس با قیمت حدود 5 میلیون و 500 هزارتومان یک گزینه فوق العاده برای شروع فعالیت در بازارهای مالی است. این مانیتور به کمک درگاه HDMI و VGA به کیس یا لپ تاپ شما متصل شده، چارت‌ها و نمودارها را با دقت فوق العاده نمایش می‌دهد.

وجود یک مانیتور بزرگ‌تر در کنار مانیتور لپ تاپ به شما اجازه می‌دهد تا چند چارت را در کنار یکدیگر دنبال کرده و تاثیر تغییرات قیمت یک چارت در چارت دیگر را مشاهده کنید. این مانیتور ایسوس با گارانتی 36 ماهه معتبر و قیمت فوق العاده، یک معامله فوق العاده است.

اگر قصد خرید مانیتور ترید را دارید و به دنبال خرید یک مانیتور زیر 5 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی بهترین مانیتور تا 5 میلیون تومان را مطالعه کنید.

بهترین مانیتور برای ترید؛ آغاز معاملات حرفه‌ای

پیشنهاد آی تی هوم برای انجام معاملات حرفه‌ای در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال، مانیتور VA27EHE با ابعاد 27 اینچ است. این مانیتور 27 اینچ با پنل IPS و کیفیت تصویر FHD به شما اجازه می‌دهد تا از زوایای مختلف به صفحه مانیتور نگاه کرده و ایستاده یا نشسته معاملات خود را دنبال کنید.

یک مانیتور 27 اینچ به تریدرها اجازه می‌دهد تا 4 چارت را هم زمان دنبال کنند. وجود فناوری Eye Care در این مانیتور با کنترل نور آبی و دیگر موارد جلوی خستگی و ضعف چشم شما را می‌گیرد، چراکه یک معامله‌گر برای ساعات طولانی به صفحه نگاه می‌کند.

مانیتور 27 اینچی از برند ایسوس دارای پنل IPS

این مانیتور ترید، با اینکه دارای پنل IPS است قیمت ارزانی دارد. مانیتور VA27DQSB-W دارای روشنایی 250 نیت است و با بهره بردن از نمایشگر مات بدون هیچ انعکاس نوری تصاویر را تا زاویه 178 درجه عمودی و افقی پخش می‌کند. پنل این مانیتور دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل و کیفیت تصویر FHD می‌باشد که کیفیت قابل قبولی برای ترید است.

بیشتر بخوانیم: بهترین مانیتور تا 10 میلیون تومان

مانیتور G321CUV از برند ام اس آی

این مانیتور ام اس آی دارای صفحه نمایش 32 اینچی است که برای کسانی که یک مانیتور مناسب ترید می‌خواهند بسیار گزینه خوبی است. همچنین این دستگاه دارای رزولوشن 4K است که این موضوع برای طراحان گرافیست موضوع مهمی است.

همچنین بخوانید: بهترین مانیتور طراحی

مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG27WQ

این محصول یک مانیتور گیمینگ واقعی است! مانیتور ایسوس مدل XG27WQ روی سه پایه خود قرار دارد. بر خلاف بسیاری از ماینتورهای گیمینگ موجود ، شما می‌توانید ارتفاع این مانیتور را تنظیم کنید و آن را در ارتفاع و زاویه مناسب قرار دهید. این مدل از مانیتورهای گیمینگ ایسوس در گروه مانیتورهای منحنی قرار می‌گیرد که محدوده دید بهتری را برای بازی در اختیار شما می‌گذارد.

مانیتور ام اس آی 34 اینچی بهترین گزینه برای ترید

به عنوان یک تریدر حرفه‌ای، یک مانیتور عریض ترید می‌تواند بهترین انتخاب برای میز کار شما باشد. به عنوان آخرین گزینه مانیتور ام اس آی 34 اینچ – MSI MPG341QR را به شما معرفی می‌کنیم. این مانیتور اولترا واید برای ترید بسیار جذاب است. این کابا نرخ نوسازی 144 هرتز و پنل قدرتمند و با کیفیت IPS و سایز بسیار مناسب 34 اینچ برای ترید بسیار مناسب است. من به شما پیشنهاد می‌کنم اگر یک مانیتور کارآمد برای ترید و گیمینگ حرفه‌ای می‌خواهید این مانیتور را خریداری کنید. مانیتور فوق عریض به تریدرها اجازه می‌دهد تا چند چارت و نرم افزار را در کنار یکدیگر باز کرده و دنبال کنند. مثلا اگر به چند بازار علاقه داشته باشید، هم‌زمان می‌توانید یک بازار را در سمت راست و بازار دیگر را در سمت چپ مانیتور دنبال کنید.

برای آشنایی بیشتر با مانیتورهای فوق عریض اینجا کلیک کنید! : مانیتور الترا واید

نکات مهم انتخاب مانیتور ترید؛ با ذره بین این 4 نکته را دنبال کنید

در زمان بررسی مانیتورهای معرفی شده برای ترید، کارشناسان آی تی هوم 4 نکته را در نظر گرفتند. اگر مانیتور مورد انتظار شما در این مقاله وجود ندارد، این 4 نکته را یا داشت کرده و در میان محصولات موجود، جستجو کنید. البته که مشاوره خرید آی تی هوم رایگان است.

برای تجربه کاربری بهتر به کیفیت، سایز مانیتور و فناوری‌های جدید دقت کنید
کیفیت تصویر، سایز مانیتور و فناوری‌های پیشرفته تاثیر زیادی در تجربه کاربری شما دارد

کیفیت تصویر

یکی از تفاوت‌های مهم بین مانیتورهای اقتصادی و گران قیمت، کیفیت تصویر آن‌ها است. هرچه کیفیت تصویر بیش‌تر باشد، تراکم پیکسل مانیتور بیشتر خواهد بود. اگر به کیفیت دقت می‌کنید و کیفیت تصاویر برای شما اهمیت دارد باید به خرید یک مانیتور با کیفیت 2K و 4K فکر کنید.

البته که برای کار با یک مانیتور 2K یا مانیتور 4K باید یک کامپیوتر قدرتمند داشته باشید. اما به طور کلی کیفیت تصویر بالاتر از FHD در تجربه شما از دنیای معاملات تاثیر زیادی ندارد، اما اگر بعد از پایان زمان معاملات به بازی یا تماشای فیلم فکر می‌کنید، یک مانیتور با کیفیت بالا را خریداری کنید.

سایز مانیتور

سایز مانیتور مهم‌ترین بخش در خرید مانیتور است. برای انجام معاملات روی تابلو باید بهترین سایز مانیتور را انتخاب کنید. بسیاری از کاربران مانیتور خود لپ تاپ را کافی می‌دانند اما با پیچیده‌تر شدن چارت‌ها و بررسی هم زمان چند بازار، به یک مانیتور با ابعاد بزرگ‌تر نیاز پیدا می‌کنید.

از طرفی هم باید ابعاد میز کار و بودجه را در نظر داشته باشید. یک مانیتور بزرگ‌تر با کیفیت بالاتر هزینه زیادی دارد که در این مقاله برای سه گروه از کاربران یک مانیتور فوق العاده معرفی شده است. البته که شما می‌توانید به جای یک مانیتور از چند مانیتور استفاده کنید.

اتصال مانیتور به پایه

پایه مانیتور به شما اجازه می‌دهد تا آن را در جهات مختلف حرکت داده یا ارتفاع آن را تنظیم کنید. که البته تمام این ویژگی‌ها در مانیتورهای ارزان وجود ندارد. به همین دلیل کاربران پایه مانیتور را با انواع پایه مانیتور VESA تعویض می‌کنند. پایه مانیتور VESA به شما اجازه می‌دهد تا مانیتور را آزادانه در جهات مختلف حرکت دهید.

فناوری Blue light filter

نور آبی دلیل اصلی خستگی چشم است، با کاهش نور آبی می‌توانید جلوی خستگی چشم را بگیرید. این مساله برای تریدرها اهمیت بالایی دارد، چراکه این گروه از افراد برای ساعات طولانی رو به روی مانیتور نشسته و آن را نگاه می‌کنند. به طور کلی اولویت ما این است که مانیتور شما فیلتر رنگی آبی را داشته باشد اما در به‌روزرسانی جدید ویندوز می‌توانید نور آبی را از طریق تنظیمات، کاهش دهید.

استفاده از چند مانیتور برای ترید

دلیل استفاده تریدرها از 3 یا چند مانیتور، بالابردن بهره‌وری در معاملات است. وجود چند مانیتور به معامله‌گران اجازه می‌‌دهد تا با جزئیات بیش‌تری بازار را بررسی کرده یا چند بازار را هم‌زمان تحت نظر بگیرند. و شاید مهم‌ترین دلیل استفاده از چند مانیتور، تصمیم گیری سریع‌تر است، سرعت تصمیم گیری در معاملات تاثیر زیادی در نتیجه معامله شما خواهد داشت.

برای بررسی همزمان چند چارت به چند مانیتور نیاز دارید
وجود مانیتورهای بیش‌تر به تریدر اجازه می‌دهد تا چارت‎های بیش‌تری را بررسی کند

خرید چند مانیتور به تریدرها اجازه می‌دهد تا به سرعت بین یک یا چند چارت جا به جا شده و اخبار را از منابع مختلف دنبال کنند. اگر اطلاعات زیادی برای تحلیل داشته باشید، احتمالا موقعیت‌های بیش‌تری برای معاملات پیدا کنید.

نتیجه گیری

یک تریدر باید به تمام بخش‌های میز کار خود فکر کرده و هر دستگاه یا ابزار را با دقت خریداری کند. مانیتور یکی از قطعات بسیار با اهمیت است که معامله‌گر یا تریدر به شکل روزمره با آن سروکار دارد. در این مقاله با بهترین مانیتور ترید آشنا شدیم اما حتما قبل از خرید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید؛ آی تی هوم همراه شما است برای بهترین انتخاب.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!