top banner
معرفی بهترین لپ تاپ های دارای پردازنده Ryzen 7

این مقاله برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ دارای پردازنده Ryzen را دارند.
  • افرادی که به دنبال آشنایی با پردازنده های Ryzen 7 هستند.
  • افرادی که می‌خواهند با سبک جدیدی از پردازنده ها آشنا شوند.
  • و برای مشاغلی مانند گرافیست ها، ادیتورها، گیمرها و تمامی افرادی که به یک پردازنده قدرتمند نیاز دارند.
بهترین لپ تاپ Ryzen 7

معرفی بهترین لپ تاپ Ryzen 7

معرفی بهترین لپ تاپ Ryzen 7

در کل پاسخ به سوال “بهترین لپ تاپ Ryzen 7 کدام است” کمی مشکل به نظر می‌رسد با این حال ما سعی کردیم تعدادی از لپ تاپ های قدرتمند Ryzen 7 را در ادامه به شما معرفی کنیم تا بهتر به درک سخت افزاری این دسته از لپ تاپ ها برسید. قیمت لپ تاپ های Ryzen 7 نسبت به سایر لپ تاپ های داری سی پی یو هم تراز پایین تر است و گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

اولین و اقتصادی ترین لپ تاپی که با پردازنده Ryzen7 می خواهیم به شما معرفی کنیم از برند ایسر لپ تاپ AN515 ، حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت است که قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را دارد و همین ویژگی باعث می شود این لپ تاپ تا سالها همراه شما بماند، همچنین 1 ترابایت حافظه داخلی SSD دارد که باعث می شود پردازش درستورات شما با سرعت انجام شود، و همچنین کارت گرافیک 4 گیگابایتی مجزای این لپ تاپ از نوع GeForce RTX 3050 از نرم افزارهای مهندسی و گرافیکی، همچنین بازی های شما با کیفیت خیلی خوبی پشتیبانی کند. یکی از ویژگی های چشمگیر این لپ تاپ ویندوز اورجینال است که برای کاربران بسیار اهمیت زیادی دارد. شما می توانید این لپ تاپ را با محدوده قیمت 32 میلیون تومان از آی تی هوم با 18 ماه گارانتی اصلی خریداری کنید.

دومین لپ تاپ را با پردازنده R7 دسته بندی قدرتمند و پرطرفدار ROG GAMING ایسوس روی میز می گذارد، لپ تاپ G513IE با ویندوز 10 اورجینال و 4 گیگابایت کارت گرافیک مجزا از نوع GeForce RTX 3050TI می تواند شما را در کارهای گرافیکی و مهندسی و همچنین اجرای بازی هایتان با کیفیت خیلی خوبی راضی نگه دارد،نوع پنل صفحه نمایش این لپ تاپ IPS است با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز که دوست خیلی خوبی می تواند برای چشمان شما باشد. همچنی اگر یک مدیر هستید و برای میز مدیریت خود به دنبال لپ تاپی هستید از نظر نما بسیار جداب باشد این لپ تاپ در این صفحه از بهترین انتخاب های شماست. شما می توانید این لپ تاپ را 24 ماه  گارانتی یکپارچه ایسوس با خیال راحت از آی تی هوم خریداری کنید.

و سومین لپ تاپ از برند لنوو است، لپ تاپ Gaming3 نسبت به 2 لپ تاپ قبلی از کارت گرافیک قدرتمند تری بهره می برد، که با کیفیت بیشتری نرم افزار و بازی هایی که نیاز به گرافیک سنگین دارند را اجرا می کند، این لپ تاپ هم ویندوز 11 اورجینال دارد و برای امور گرافیک، فتوشاپ، تدوین فیلم، رندر، بسیار مناسب است، این لپ تاپ 18 ماه گارانتی اصلی در آی تی هوم دارد، که شما می توانید با محدوده قیمت 37 میلیون تومان با خیال راحت خریداری کنید و 1 لپ تاپ بسیار عالی را تا سالیان سال همراه خود داشته باشید.

و البته لپ تاپ بعدی را در سری VivoBook Pro ایسوس باید جستجو کنیم و به لپ تاپ M7600QE برسیم، این لپ تاپ با 3 ویژگی برتر نسبت 4 لپ تاپ قبلی به میدان آمده، که صفحه نمایش 16 اینچی OLED که بهترین پنل صفحه نمایش موجود در بازار است، بودن کیف و ماوس در پک بسته بندی این لپ تاپ و وزن سبک تر و قدرت باطری طولانی تر. کارت گرافیک این لپ تاپ 4 گیگابایت و از نوع GeForce RTX3050Ti است که از پس امور گرافیکی شما به خوبی بر می آید و شما را در مقابل تسک هایتان سربلند می کند. شما می توانید این لپ تاپ را با 2 سال گارانتی یکپارچه با محدوده قیمت 39 میلیون تومان از ای تی هوم خریداری کنید و همیشه به انتخاب خود آفرین بگویید.

نوبت به دسته بندی LEGION 5 لنوو می رسد که در این مقاله خود نمایی کند، این لپ تاپ هم سخت افزاری شبیه به لپ تاپ های بالا دارد البته با کارت گرافیک GeForce RTX3060 6GB این لپ تاپ هم بسیار قدرتمند است و برای فعالیت های گرافیکی و رشته هایی تخصصیی کامپیوتر مناسب است، شما می توانید این همه فن حریف لنوو را با محدوده قیمت 40 میلیون از آی تی هوم با 18 ماه گارانتی اصلی خریداری کنید.

و برای آخرین انتخاب هم به سراغ یک 17 اینچی از سری تاف گیمینگ ایسوس لپ تاپ FA707RW ، سخت افزار این لپ تاپ قوی تر از لپ تاپ های بالا است. خریدن این لپ تاپ به این معنی است که کاربر از لحظه روشن شدن لپ تاپ تا خاموش شدن لپ تاپ احساس رضایت می کند و دقیقا تجره قدرت ، لذت ، سرعت، و کیفیت همزمان با هم در همه دستورات شما موج می زند، شما با این لپ تاپ به دنیای تکنولوژی سفر می کنید و در واقع ویژه ترین پیشنهاد آی تی هوم به شماست، شما می توانید با محدوده قیمت 52 میلیون و 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس این لپ تاپ را از آ تی هوم خریداری کنید.

سی پی یو Ryzen چیست؟

Zen نام معماری پردازنده شرکت AMD است و در سری های 3، 5، 7 و 9 به بازار عرضه شده است. سری 1000 پردازنده های Ryzen در سال 2017 معرفی شد و سری 3000 نیز در 2019 به بازار معرفی شده که بهبود فوق العاده ای نسبت به سایر نسل های خود دارد. در نسل 3000 شرکت ای ام دی از سیستم 7 نانومتری برای آخرین نسل خود استفاده کرده است. این سری نسبت به سری های قبلی خود دو برابر حافظه کش داشته و فلاپس بیشتری نیز ارائه می‌کند و در سایت بنچمارک تا 16 درصد عملکرد بهتری کسب کرده است.

معرفی سی پی یو Ryzen 7

سی پی یو Ryzen 7 دارای سوکت AM4 است و مادربرد AM4 می‌تواند از آن پشتیبانی کند همچنین این باید بگوییم سیستم خنک کننده به کار رفته در پردازنده Ryzen 7 بسیار با کیفیت و قدرتمند است و می‌تواند به طور خودکار دما و ولتاژ پردازنده را با توجه به فعالیتی که انجام می‌دهند کنترل کند. سرعت کلاک هسته نیز در این سری از پردازنده ها بهبود یافته است. از نظر کارایی و عملکرد برای کارهای رده بالا می‌توان از لپ تاپ Ryzen 7 استفاده کرد زیرا همان طور که گفته شد دارای پردازش بالا و مناسب هنگام انجام کارهای سنگین بوده و سرعت مناسبی به سیستم در حین کار می‌دهد. از بهترین لپ تاپ های Ryzen 7 می‌توان برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی مانند افترافکت، پریمیر، فتوشاپ و بازی هایی با گرافیک مناسب استفاده کرد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که علاوه بر سی پی یو، کارت گرافیک و رم نیز در اجرای نرم افزار و بازی موثر است و نباید از قدرت آن ها غافل شوید. سی پی یو Core i7 در اخرین نسل های خود تحت عنوان 10 و 11 شناخته می‌شوند که این موضوع درسی پی یو های Ryzen 7 به صورت 4000 و 5000 است. در هر دو مدل سی پی یو، سری های اخر از قدرت و توانایی بالایی برخوردار هستند و همان طور که گفته شد برای طیف وسیعی از فعالیت های حرفه ای مناسب هستند.

معرفی بهترین لپ تاپ Ryzen 7

معرفی بهترین لپ تاپ Ryzen 7

سخن آخر…

لپ تاپ های Ryzen 7 جز لپ تاپ های رده حرفه ای و قدرتمند طبقه بندی می‌شوند، این لپ تاپ ها معمولا با کارت گرافیک حرفه ای در سخت افزار قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند برای فعالیت هایی مانند اجرای نرم افزارهای گرافیکی، بازی های متنوع، پروژه های مهندسی گوناگون و تمامی امور که نیازمند یک سیستم قدرتمند است استفاده کنند. قیمت لپ تاپ Ryzen 7 نسبت به لپ تاپ های دارای CPU اینتل پایین تر بوده و صرفه اقتصادی دارد. آشنایی کامل با انواع سی پی یو AMD  قبل از خرید این سری لپ تاپ ها واجب است تا شما لپ تاپی متناسب با نیاز خودتان تهیه کنیدو بعدا دچار پشیمانی نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و لپ تاپ Ryzen 7 می‌توانید با شماره 58426-021 تماس بگیرید. ما در آی تی هوم تمام ساعت کاری در طول روز را آماده راهنمایی شما عزیزان هستیم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!

نظرات کاربران

  1. میلاد

    اینسریای رایزن جواب کارای محاسباتی میده

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام و درود
      بدون شک هر پردازنده توان انجام محاسبات رو داره . ولی در مقایسه رایزن با Core i ها ی ، درصد جزیی اینتل بهتر هست ولی رایزن هم توان اجرا رو داره

      پاسخ به این نظر
  2. محمد

    سی پی یو amd برای کارای گرافیکی خوبه داغ نمیکنه ؟

    پاسخ به این نظر
    1. کارشناس آی تی هوم

      سلام محمد عزیز
      پردازنده های AMD Ryzen در اجرای نرم افزارهای گرافیکی و بازی عملکرد خیلی بالایی دارن . حتی پردازنده های کنسول های بازی هم از نوع رایزن هستند .
      در مورد داغ کردن هم باید بگم نسل های قدیمی AMD این مشکل رو داشتن ولی بخاطر معماری جدید بکار رفته در رایزن ها گرمای غیر عادی ندارن .

      پاسخ به این نظر