top banner

در دنیای امروز باید به دنیای دیجیتال متصل باشیم، چه دستگاهی را بهتر از لپ تاپ می‌شناسید؟ به کمک یک لپ تاپ می‌توانید به اینترنت متصل شده و در کلاس‌های آنلاین خود شرکت کنید؛ همان لپ تاپ می‌تواند بهترین همراه شما برای کسب درآمد باشد. ایسوس بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی خود را در سری ویووبوک به بازار عرضه می‌کند، در میان لپ تاپ‌های ویووبوک از مدل‌های سبک و ارزان قیمت تا برخی لپ تاپ‌های قدرتمند دیده می‌شود.

یک شرکت تولیدکننده لپ تاپ تلاش می‌کند تا با تولید یک محصول فوق العاده برای هر دسته از کاربران، بخش بزرگ‌تری از بازار را در دست بگیرد. لپ تاپ‌های سری ویووبوک برای با یک گزینه فوق العاده برای تمام کاربران تولید شده است. به همین دلیل در این سری از لپ تاپ‌های ایسوس، محصولات سبک تا قدرتمند، ارزان تا گران را مشاهده می‌کنیم. در ادامه قرار است به بررسی لپ تاپ ایسوس Vivobook بپردازیم. پس با آی تی هوم همراه باشید.

تفاوت سری ایسوس ویووبوک با ایسوس زنبوک

احتمالا در کنار نام ویووبوک، نام سری زنبوک ایسوس هم به گوشتان خورده است. تفاوت اصلی بین این دو سری این است که ایسوس ویووبوک معمولا قیمت کمتری داشته و برای کسانی طراحی شده که بودجه محدودتری دارند. در طرف مقابل لپ تاپ‌های زنبوک معمولا گران‌تر بوده و از ویژگی‌های پریمیومی برخوردار هستند. بسیاری از لپ تاپ‌های این سری از صفحه نمایش‌های OLED استفاده می‌کنند و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارند.

البته این به معنای این نیست که نمی‌توانید بسیاری از کارهای یکسان را روی لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس هم انجام دهید. اما لپ تاپ‌های زنبوک معمولا ویژگی‌های بیشتری دارند. علی رغم تفاوت در طراحی و ویژگی‌های اضافه، لپ تاپ‌های رده‌بالای ویووبوک و زنبوک در بسیاری از مواقع از سخت‌افزار یکسانی برخوردار هستند و جدیدترین و قوی‌ترین پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند.

انواع سری لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس

به طور کلی لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس در دسته بندی اقتصادی تا میان رده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید این لپ تاپ‌ها در چند سری مختلف با چند پسوند جذاب خریداری کنید. در این مقاله با بهترین سری از لپ تاپ‌های ایسوس ویووبوک برای خرید آشنا خواهید شد.

سری‌های مختلف لپ تاپ ویووبوک

  • لپ تاپ ویووبوک سری R
  • لپ تاپ ویووبوک سری K
  • لپ تاپ ویووبوک سری X
  • لپ تاپ ویووبوک سری S
  • لپ تاپ ویووبوک سری M
  • لپ تاپ ویووبوک سری پروبوک (ProBook)
  • لپ تاپ ویووبوک سری گو (Go)

خلاصه مقاله با صدای آی تی هوم

لپ تاپ‌ ویووبوک سری R

بررسی لپ تاپ ایسوس vivobook
لپ تاپ‌های سری R با ویژگی‌های مختلف ظاهری و سخت افزاری به بازار عرضه می‌شود.

محبوب‌ترین سری از خانواده Vivobook به حساب می‌آید که می‌توانید آن را در ایران خریداری کنید. لپ تاپ‌های سری Vivobook یک گزینه عالی برای کارهای روزمره و سبک تا متوسط به حساب می‌آید. لپ تاپ‌های ویووبوک سری R با پردازنده‌های مختلف از اینتل عرضه شده و بسته به پیکربندی خود محدوده قیمت گسترده‌ای دارد.

اگر به خرید لپ تاپ‌ سری R فکر می‌کنید، بررسی تخصصی لپ تاپ‌ ایسوس سری R را از دست ندهید. در این مقاله به طور کامل با لپ تاپ‌های سری R آشنا شده و جزئیات آن را با آی تی هوم بررسی می‌کنید. به طور کلی باید بدانید که در زمان خرید یک لپ تاپ ایسوس سری R باید پیکربندی آن را به شکل دقیق بررسی کنید.

لپ تاپ‌های سری R با انواع نمایشگر TN و IPS عرضه می‌‌شود. نسل پردازنده و نوع آن از دیگر موارد مهم در لپ تاپ‌های سری R ایسوس است که اهمیت بالایی دارد. شما قبل از خرید هر کدام از مدل‌های سری R ایسوس می‌توانید با مشاوران آی تی هوم تماس گرفته تا از جزئیات پیکربندی دستگاه اطمینان پیدا کنید.

لپ تاپ ویووبوک سری K

بررسی لپ تاپ ایسوس
 لپ تاپ‌های سری K ایسوس در کنار قدرت پردازش، کیفیت ساخت بالایی دارند.

لپ تاپ‌ ایسوس سری K یک پله بالاتر از سری R قرار می‌گیرند؛ این سری از لپ تاپ‌های ایسوس قیمت بالاتری داشته و از کیفیت ساخت بالاتری برخوردارند. در میان لپ تاپ‌های سری K ایسوس می‌توانید مدل‌های مختلف با بدنه فلزی را مشاهده کرده و خریداری کنید.

درست مانند هر سری از لپ تاپ‌های ایسوس، لپ تاپ‌های سری K نیز با پیکربندی‌های مختلف عرضه می‌شود. در مقاله بررسی تخصصی لپ تاپ ایسوس سری K می‌توانید با تمام جزئیات این سری آشنا شوید. لپ تاپ‌های سری K را به طور کلی به دو سری سبک و قدرتمند تقسیم می‌کنیم. لپ تاپ‌های سبک برای کارهای روزمره بوده و معمولا با گرافیک یکپارچه عرضه می‌شوند، البته که در میان آن‌ها می‌‌توانید محصولاتی با کارت گرافیک MX نیز مشاهده کنید.

لپ تاپ‌های قدرتمند در سری K ایسوس با کارت گرافیک مجزا انویدیا GTX همراه شده که به خنک کننده قدرتمند نیاز دارند. وجود دو فن در ساختار این گروه از لپ تاپ‌های ایسوس کمی به وزن و قطر آن‌ها اضافه می‌کند. لپ تاپ‌های سری K با کارت گرافیک قدرتمند یک گزینه خوب برای افرادی است که به شکل روزمره از لپ تاپ‌ خود در محیط‌های متفاوت استفاده کرده و نمی‌خواهند ظاهر دستگاه توجه زیادی را به خود جلب کند.

لپ تاپ‌های ایسوس سری K نیز درست مانند دیگر لپ تاپ‌های ایسوس با پیکربندی‌های متفاوت به ایران وارد شده است. شما باید در زمان خرید از جزئیات دستگاه مطمئن شده و پس از آن خرید خود را انجام دهید، برای انجام این کار پیش از ثبت سفارش خود با مشاوران آی تی هوم تماس بگیرید.

لپ تاپ ویووبوک سری X

جدیدترین لپ تاپ‌های ایسوس سری X، شامل مدل‌های سبک و نازک این شرکت است. لپ تاپ‌های سری X به طور کلی برای سرگرمی و انجام کارهای روزمره ساخته می‌شوند. اما باید بدانید که نامگذاری لپ تاپ‌ها در ایران و خارج از ایران کمی تفاوت دارد. در لپ تاپ‌های ویووبوک سری X مدل‌های متنوع با قیمت‌های متنوع وجود دارد.

لپ تاپ‌های سری X ایسوس به طور کلی طراحی ارگونومی داشته و به راحتی در کوله پشتی شما قرار می‌گیرند. اکثر مدل‌های ویووبوک سری X با صفحه کلید کامل به همراه صفحه اعداد عرضه می‌شوند. خوشبختانه تاچ‌پد لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس در سال‌های اخیر از چند لمس همزمان پشتیبانی می‌کند.

ارتباطات لپ تاپ‌های ویووبوک سری X در اکثر مدل‌ها کامل است. شما می‌توانید لپ تاپ را مستقیم و به کمک کابل HDMI به تلویزیون متصل کرده یا از درگاه SD card برای اتصال حافظه استفاده کنید. درگاه USB تایپ A و تایپ سی نیز فراموش نشده است.

شرکت ایسوس فناوری SonicMaster را به ترکیب برنده خود اضافه کرده است، تا لپ تاپ‌های سری X بهترین همراه شما برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی باشند. فناوری Eye Care نیز وظیفه حفاظت از چشم شما در زمان کار با لپ تاپ بر عهده دارد. به طور کلی لپ تاپ ویووبوک ایسوس سری X یک گزینه قابل اعتماد برای شما خواهد بود.

پی نوشت: امروز، در فروردین ماه 1401 تنها مدل موجود در ایران با نام X، مدل X543 به عنوان یک لپ تاپ اقتصادی است. اما به طور کلی، لپ تاپ‌های سری R و K نیز در گروه لپ تاپ‌های سری X با تقسیم بندی بین المللی قرار می‌گیرند.

لپ تاپ ویووبوک سری S

لپ تاپ‌های سری S ایسوس در گروه لپ تاپ‌های میان رده قرار دارند. آی تی هوم لپ تاپ‌های سری S ایسوس را برای کارهای روزمره و سبک پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید یکی از لپ تاپ‌های سری S ایسوس را با ابعاد 13.3 تا 15.6 اینچ خریداری کنید. این سری از لپ تاپ‌های ایسوس با سخت افزار مختلف عرضه می‌شوند تا نیاز هر گروه از کاربران را به درستی تامین کند.

لپ تاپ‌های سری S ایسوس از پردازنده‌های اینتل قدرت می‌گیرند. پردازنده‌های اینتل سری U این گروه از لپ تاپ‌ها را به گزینه‌ای عالی برای کارهای روزمره مانند وبگردی و تماشای فیلم یا کار با نرم افزارهای آفیس تبدیل می‌کند. البته که در برخی از مدل‌ها، شما می‌توانید کارت گرافیک مجزای انویدیا سری MX را تجربه کنید.

لپ تاپ‌های ویووبوک سری S به لطف وجود SSD سرعت بالایی در زمان روشن شدن و اجرای نرم افزارهای مختلف دارد. درگاه لپ تاپ‌های ویووبوک تقریبا کامل بوده و به شما اجازه می‌دهد تا لپ تاپ خود را بدون نیاز به انواع تبدیل و با درگاه HDMI به تلویزیون متصل کنید. وجود وای‌فای و بلوتوث نیز ابزارهای شما جهت ارتباط با دیگر دستگاه‌ها را کامل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این سری از لپ تاپ‌های ویووبوک نمایشگر با کیفیت آن است. حداقل کیفیت نمایشگرهای سری S مقدار FullHD یا 1080p بوده و در تفکیک رنگ‌ها دقت بالایی دارد. سری S به طور کلی قابل اعتماد بوده و به راحتی قابل حمل است.

لپ تاپ ویووبوک سری M

لپ تاپ‌های ایسوس ویووبوک سری M بهترین گزینه برای کارهای روزمره است. سری M از آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل قدرت می‌گیرد. با این سری از لپ تاپ‌های ویووبوک می‌توانید بازی‌های سبک را اجرا کنید. نمایشگر آن از نوع NanoEdge بوده که نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش می‌دهد، به عبارتی حاشیه نمایشگر بسیار کمتر از مدل‌های دیگر است. وجود بلندگوهای SonicMaster تجربه شما از دنیای صدا را بهبود می‌بخشد.

شما می‌توانید انواع مدل‌های ویووبوک سری S را با فضای ذخیره سازی SSD و HDD خریداری کنید. این سری از محصولات ایسوس در ابعاد 14 تا 15.6 اینچی به فروش می‌رسند. وجود درگاه‌های کامل به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های مختلف را به کمک HDMI، USB تایپ سی و تایپ A به لپ تاپ متصل کنید. اگر به اتصال بی سیم نیاز داشته باشید، وای‌فای و بلوتوث نیز در دسترس شما قرار دارد.

لپ تاپ‌های ویووبوک سری M تعادل خوبی بین قیمت و قدرت است. تمام محصولات قرار گرفته در سری M را می‌توانید به راحتی حمل کنید. اگر به خرید لپ تاپ دانشجویی یا حسابداری فکر می‌کنید، پیشنهاد آی تی هوم یکی از لپ تاپ‌های سری M خواهد بود.

لپ تاپ ویووبوک سری N

لپ تاپ‌های سری N ایسوس یک میان‌رده قدرتمند به حساب می‌آیند. شما می‌توانید از این سری لپ تاپ‌های ایسوس برای شروع کارهای گرافیکی استفاده کنید. طراحی زیبا و نازک بودن حاشیه نمایشگر از ویژگی‌های آن است. استفاده از پردازنده‌های اینتل سری H در کنار کارت گرافیک‌های سری H تیم ایسوس را کامل می‌کند.

اگر به خرید یکی از لپ تاپ‌های سری N فکر می‌کنید، پیشنهاد آی تی هوم خرید یک مدل با حافظه رم 16 گیگابایت است. 16 گیگابایت حافظه رم به شما اجازه می‌دهد تا چند نرم افزار را هم زمان اجرا کرده و با سرعت کافی کارهای خود را انجام دهید. در کنار توان پردازش بالا و قیمت مناسب، کیفیت صدای این سری از لپ تاپ‌های ایسوس به لطف SonicMaster گوش‌نواز است.

تقریبا تمام مدل‌های سری N ایسوس از فضای ذخیره سازی SSD استفاده می‌کنند. فضای ذخیره سازی SSD یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ‌های مدرن است که سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد. لپ تاپ‌های ویووبوک سری N ترکیبی فوق العاده از زیبایی، عملکرد و قیمت است.

لپ تاپ ویووبوک سری پروبوک (ProBook)

ویووبوک
لپ تاپ‌های ویووبوک پرو ایسوس قدرتمندترین گزینه اقتصادی بازار به حساب می‌آیند.

لپ تاپ‌های Vivobook سری پروبوک برای کارهای سنگین ساخته شده‌اند؛ ساختار لپ تاپ‌های پروبوک ایسوس به لپ تاپ‌های گیمینگ شباهت زیادی داشته و قدرت کافی برای بازی و دیگر کارهای سنگین را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما توجه کنید که این لپ تاپ‌ها برای بازی ساخته نشده و در برخی جزئیات تفاوت‌ها به چشم می‌آیند.

تاکید ایسوس در لپ تاپ‌های پروبوک روی کیفیت تصویر و دقت رنگ‌ها بوده است، به همین دلیل از نمایشگر OLED استفاده می‌کند. در طرفی دیگر لپ تاپ‌های گیمینگ با هدف بازی ساخته شده‌اند، هدف ایسوس در لپ تاپ‌های گیمینگ تعداد فریم بیش‌تر بوده که تاثیر خود را در اجرای بازی‌های اول شخص نشان می‌دهد.

لپ تاپ‌های پروبوک ایسوس واقعاً زیبا به نظر می‌رسند، در کنار اوج زیبایی وزن بسیار سبکی داشته که برای یک لپ تاپ قدرتمند فوق العاده به حساب می‌آید. برای مثال لپ تاپ ایسوس Vivobook سری پروبوک مدل M3500 تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد. وزن سبک به شما اجازه می‌دهد تا یک دستگاه قدرتمند را در هر حال و هر کجا همراه خود داشته باشید.

لپ تاپ ویووبوک سری گو (GO)

ایسوس ویووبوک
لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس سری GO ویژگی‌های جدید این شرکت را با قیمت اقتصادی به دست شما می‌رساند.

لپ تاپ‌ ایسوس Vivobook سری GO با ویژگی‌های جالب و جدید خود بازار را به چالش می‌کشند. این گروه از لپ تاپ‌های ایسوس قیمت مناسبی داشته و در کنار قیمت مناسب خود ویژگی‌هایی مانند صفحه لمسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برخی مدل‌ها از لپ تاپ‌های ایسوس ویووبوک سری GO را می‌توانید با نمایشگر 13 اینچ خریداری کنید.

یک لپ تاپ 13 اینچی که می‌تواند به عنوان یک تبلت نیز در خدمت شما باشد. لپ تاپ‌های سری Go ایسوس به نسبت برادران بزرگ‌تر خود سخت افزار ضعیف‌تری دارند. چراکه قرار دادن سخت افزار قدرتمند به همراه یک باتری با عمر طولانی در بدنه‌ای نازک و سبک برای ایسوس ممکن نبود. البته که ایسوس با استفاده از سخت افزار پیشرفته و استفاده از دستگاه‌های مدرن برای ساخت لپ تاپ‌های ذن‌بوک این کار را ممکن کرد.

ایسوس ویووبوک

پی نوشت: پسوند Flip در مدل‌های مختلف از سری‌های ویووبوک قرار می‌گیرد که نشان دهنده تبلت‌شو بودن آن است. به عبارتی لولای لپ تاپ اجازه می‌دهد تا صفحه کلید دستگاه پشت نمایشگر آن تا شود.

سخن آخر

گزینه‌های زیادی در میان لپ تاپ‌های ایسوس برای کاربران مختلف وجود دارد، شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یک لپ تاپ را انتخاب کرده و خریداری کنید. اگر به راهنمایی بیش‌تر در زمینه خرید یکی از لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس نیاز دارید، کارشناسان آی تی هوم برای پاسخ به سوالات شما آماده‌اند.

تمام لپ تاپ‌های ویووبوک فروخته شده توسط آی تی هوم با گارانتی یک پارچه ایسوس عرضه می‌شود، در کنار گارانتی یکپارچه ایسوس، هر کدام از محصولات خود را تا 7 روز ضمانت می‌کنیم. به عبارتی اگر تا 7 روز لپ تاپ شما دچار مشکل شود، وجه آن پس داده شده یا با یک لپ تاپ نو جایگزین خواهد شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خود را به فارسی بنویسید.
به چه نامی کامنتتان را نمایش بدهیم؟
شماره تماس نمایش داده نمی‌شود!